Kavonius...olet pelle

Mikko Parantainen

näytä se panamalainen yhtiö .anamirandat sun muut...

sinun mielestä 100 000 000 miljoona on pieni raha...

Kristillisesti haluat häivyttää 100 000 000€ tuotekehitykseen,,,

arvaa meneekö tämä läpi läpi?

16

2995

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikko pa

minä haukun sinua nyt, olet oikasti pahvi...nyt järki käteen.
      [email protected] osoitteesta saat minut kiinni.miten suomalainen mies voi olla noin tyhmä?

• Mikko pa

hölmö: wincapitan orja olet....sokea pässi...T;Mikko pa

• CAI

mukava nähdä, että jotkut vielä ajattelevat omilla aivollaan eivätkä ole meneet poliisin masinoimaanhysteriaan mukaan. Aivan kuin Hannulla ei olisi mitään oikeuksia ja totuuuden monopoli on KRP:llä

• 20+16
        CAI kirjoitti:

mukava nähdä, että jotkut vielä ajattelevat omilla aivollaan eivätkä ole meneet poliisin masinoimaanhysteriaan mukaan. Aivan kuin Hannulla ei olisi mitään oikeuksia ja totuuuden monopoli on KRP:llä

ja tyhmyyden monopoli tuntuu tämän päivän Suomassa olevan WC:llä ja oikeusturvan ostoskanavalla. Enpä olisi uskonut, että suomalaisia vaalirahoituspoliitikkoja moraalittomampia ja tyhmempiä voisi vielä löytyä - vaan ei ole WC:n ja oikeusturvan ostoskanavan voittaneita!

Hyvä Suomi - voi hevon perse! Löytyykä koko Euroopasta tämän tyhmempiä jankuttajia kuin WC:stä tai oikeusturvan ostosteeveestä?

• anamiranda

"Winclubin taustayhteisö löytyy tämän selvityksen perusteella Panamasta nimellä Worlwide (siis ei Worldwide) Investment Company Corp... Panaman yritysrekisterin tietojen mukaan yrityksen johtajat ja taustahenkilöt ovat nimeltään Ana Valenzuela Miranda, Juanita Rodriquez Reyna sekä Maria Esther Cherigo Gonzalez.

• anamiranda

"Winclubin taustayhteisö löytyy tämän selvityksen perusteella Panamasta nimellä Worlwide (siis ei Worldwide) Investment Company Corp... Panaman yritysrekisterin tietojen mukaan yrityksen johtajat ja taustahenkilöt ovat nimeltään Ana Valenzuela Miranda, Juanita Rodriquez Reyna sekä Maria Esther Cherigo Gonzalez.

Miksi krp haki panamasta 200 miljoonaa jos siellä ei olisi rahaa ??????

• Heheheeheeheeeh
        anamiranda kirjoitti:

Tuo "pelle" sai Kailajärven vapauteen ja poliisin luovuttamaan "rikoksentekovälineen" tuotekehitykseen.
        Kavonius näyttää olevan alansa huippuja!

• vaan tuota.
        anamiranda kirjoitti:

Onko sinulle KERROTTU ja VAKUUTETTU KRP:n hakeneen Panamasta 200 miljoonaa? VERIFIOINTI on sitten unohtunut. Mutta eihän sitä ennenkään ole tarvittu kun capitauunoille on syötetty sitä itseään.

Onko sinulla lähdettä tuohon väitteeseen "Miksi krp haki panamasta 200 miljoonaa jos siellä ei olisi rahaa ??????", vai tempaisitko sen taas omasta hatustasi?

• RAV-3

ettei mun tartte hermostua...

• paljonko maksaa

on ennenkin pyörinyt tällä palstalla niin paljon videoineen, että on pyydetty tallentamaan ko. tyypin ip:t sun muut muistiin, rikosilmoo pukkaa mikko

onko mikko pa palkittu paskanheittäjä?

• Mikko pa
        paljonko maksaa kirjoitti:

on ennenkin pyörinyt tällä palstalla niin paljon videoineen, että on pyydetty tallentamaan ko. tyypin ip:t sun muut muistiin, rikosilmoo pukkaa mikko

onko mikko pa palkittu paskanheittäjä?

en minä kiistä laittaneeni niitä videoita,laittaisin enemmänkin mutta ruotsin serveri on kiinni. olisi mielenkiintoista tietää rikosnimeke mistä mua syytetään,Hannulle nauraminen tuskkin on rikos....sitähän meinaan tekee koko suomi =)

• mikä pelle

hermostu pois, kyllä tähänkin päivään vielä hupia mahtuu! :D

• tarkoittaako
        Mikko pa kirjoitti:

en minä kiistä laittaneeni niitä videoita,laittaisin enemmänkin mutta ruotsin serveri on kiinni. olisi mielenkiintoista tietää rikosnimeke mistä mua syytetään,Hannulle nauraminen tuskkin on rikos....sitähän meinaan tekee koko suomi =)

lyhenne pa peräaukkoa ?? Ainakin kirjoituksesi ovat suoraan sieltä !!!

• jespers
        mikä pelle kirjoitti:

hermostu pois, kyllä tähänkin päivään vielä hupia mahtuu! :D

Olis aika hurja rikos, jos ei nauaisi capitaunoille. Toisaalta jos ei nauraisi olisi vajakki ja jos nauraa rikollinen. EOK apuun! Tämä on vaatimus olisi OIKEA pyrkimys viran omais rikollisuuden suuntaan. Nyt EOK ajaa vain noiden rikollisten asiaa. Euroopan rikollisoikeuksien liitto.

• 2+2

Joo, sillä kun Mikkopoika hermostuu niin pistää nimen internettiin pedofiililistalle :D

• kuvakanssa

Varmasti laittaa, meinaan jos olet tuomittu lapsen hyväksikäytöstä, pelottaako?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2294
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1519
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1309
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1275
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1265
    Aihe