Miksette hyviä uutisia?

N76__

12

463

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hukka-Musti

Rotikan maineen pilailua sitä harrastetaan täällä samoin kuin uutistuottajat.

• Jr

ihmettelen samaa.. Ei oo ihanampaa lajia kun kyseinen. En vaihtaisi ikinä pois!

• Eläinten ystävä

Ei oo hyviä uutisia. Pennusta asti tuttu rottis 3 vee puri käteen.
      Makupala olis kuulemma pitänyt laittaa kuppiin, kädestä saa antaa jos on valmis luopumaan kädestä. Läheltä piti.

Voiko tän ikäistä vielä kouluttaa, vinkkejä?
      Vai ilmoitanko poliisille vai mihin? Mitä rottisten omistajat tässä tekisivät?
      Olen se purtu, en omistaja.

• r

Jos kerta oli TUTTU koira jo pennusta asti niin varmaan olet ollut tietoinen kuinka tälle kyseiselle koiralle nami annetaan. (tai jätetään antamatta!!)
        Miksei 3-vuotiasta voisi kouluttaa? Helppoa se ei ole,mutta en näe mahdottomana. Miksi SINÄ kyselet kouluttamisvinkkejä täällä, eikä koiran omistaja?

• Eläinten ystävä
        r kirjoitti:

Jos kerta oli TUTTU koira jo pennusta asti niin varmaan olet ollut tietoinen kuinka tälle kyseiselle koiralle nami annetaan. (tai jätetään antamatta!!)
        Miksei 3-vuotiasta voisi kouluttaa? Helppoa se ei ole,mutta en näe mahdottomana. Miksi SINÄ kyselet kouluttamisvinkkejä täällä, eikä koiran omistaja?

Toimin täsmälleen samoin kuin aina ennenkin.

Jaa miksikö kyselen? No kun omistaja ei pidä tapahtunutta yhtään minään.
        Minä pidän (ja lääkäri samoin).

Nyt olen sen verran saanut nyhdettyä irti omistajasta, että en ole ensimmäinen purtu.

Ystävällistä uutta vuotta sinnekin.

• rr
        Eläinten ystävä kirjoitti:

Toimin täsmälleen samoin kuin aina ennenkin.

Jaa miksikö kyselen? No kun omistaja ei pidä tapahtunutta yhtään minään.

Nyt olen sen verran saanut nyhdettyä irti omistajasta, että en ole ensimmäinen purtu.

Ystävällistä uutta vuotta sinnekin.

"Jaa miksikö kyselen? No kun omistaja ei pidä tapahtunutta yhtään minään.

Nyt olen sen verran saanut nyhdettyä irti omistajasta, että en ole ensimmäinen purtu."

Jos omistaja on noin välinpitämätön, niin vie ihmeessä asiaa eteenpäin ettei tapahdu jatkossa pahempia.
        Itselläni ollut useampia rottweilereita yli 20 vuotta ongelmitta. Omistajien tyhmyydestä ne ongelmat ja vaaratilanteet yleensä johtuvat, kun ei kuitenkaan tunneta rotua ja sen ominaisuuksia riittävästi ja kuvitellaan että koira käyttäytyy vieraidenkin kanssa samoin kuin oman perheen kanssa.
        Hieno rotu oikeissa käsissä ja väärissää käsissä... -niin lehdistä voi lukea jatkon.

• Eläinten ystävä
        rr kirjoitti:

Nyt olen sen verran saanut nyhdettyä irti omistajasta, että en ole ensimmäinen purtu."

Jos omistaja on noin välinpitämätön, niin vie ihmeessä asiaa eteenpäin ettei tapahdu jatkossa pahempia.
        Itselläni ollut useampia rottweilereita yli 20 vuotta ongelmitta. Omistajien tyhmyydestä ne ongelmat ja vaaratilanteet yleensä johtuvat, kun ei kuitenkaan tunneta rotua ja sen ominaisuuksia riittävästi ja kuvitellaan että koira käyttäytyy vieraidenkin kanssa samoin kuin oman perheen kanssa.
        Hieno rotu oikeissa käsissä ja väärissää käsissä... -niin lehdistä voi lukea jatkon.

Kiitos ystävällisestä vastauksesta.
        Olen yrittänyt vieläkin omistajien suhteen, mutta kyllä se vika siellä hihnan päässä on.
        Isännän rottis 3, emännän eka. Emännälle ei käskyvaltaa, vaikka hoitaa käytännön kaiken. Emännällä koirapeelko lapsena - ja aikuisenakin.
        Eli perheen valtataistelu. Liikaa huutoa.

Antibiootit alkaa purra (: ainakin haavasta valuu jo jotain.
        Huomenna uudelleen lekuriin jos ei parane.

Edelleenkään tätä ei pidetä minään.
        Hössötänkö? Mielestäni en.

Kokemus oli traumaattinen.

• Eläinten ystävä
        rr kirjoitti:

Olen kissaihminen, mutta onpa yksi koirakin mahtunut historiaan: 16-vuotiaaksi elänyt staffi.
        Melkoinen näykentelijä oli pentuna, mutta jos ikinä olisin kuvitellutkaan nyt tapahtunutta staffini kohdalla, niin olisi ollut totinen paikka.

• Koiranpitäjä

• yla- ja alapää"
        Koiranpitäjä kirjoitti:

Väistää mikään toinen koirarotu ei ole tehnyt yhtä paljon ruumiillista väkivaltaa kuin rotwailer
        ottaako rotwilerin koiraksi pääsääntoiseti sellaiset kenellä ei koirista kokemusta ? koska tulokset ovat poikkeuksellisen pahoja.http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/poika-kuoli-koiran-raatelemana/91750http://kaksplus.fi/keskustelu/t998181,175http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=774514
        tapahtumat rotikan toimesta

Tämän viestiketjun uutisten ja tekstien perusteella rottweiler on kaikkien koirarotujen hyvis ja pahis, eli keskivertoisesti mitä turhin:-D

Rotikka on siis maailman paras koirarotu sekä tappamisessa että pelastamisessa;-)

Ilman rottweileria me kuolisimme ja rottweilerin kanssa me kuolisimme!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      181
      7537
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      88
      3459
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      59
      2414
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      70
      1538
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      373
      1484
    6. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      20
      1376
    7. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      57
      1373
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1081
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      1030
    10. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      1028
    Aihe