Jos Monacossa menisi naimisiin ( avioituisi avioliittoon ) niin Monacon maistraatissa ei suoraan varmaan saa avio ehtoa vaikka Keke Rosberg niin väittäisi kirjassaan Mika Häkkistä neuvonneen .
En usko että Ranskan lait poikkeaisivat siten että kun menee avioliittoon Monacossa olisi suora avio ehto .
Jos ensin Monacossa Maistraatissa ja tulee sitten Suomessa avioituu kukin tavallaan vaikka Käräjäoikeudessa niin mitään pätevää avio ehtoa ei voi olla ilman sitä erillistä avio ehto sopimusta .
Yhtä turvallista mennä ensin Las Vegasissa naimisiin ( ei päde Suomessa vihkiminen avioliittoon ) ja tulla Suomeen vaikka Käräjäoikeuteen traditio seremoniaa vahvistamaan avioliiton Suomessa NIIN se on sama omistus suoja omaisuudelle erotessa ehkä kuin kävisi ensin Monacossa tradition hakemassa ?
Jne.
Mikalla oli sitten Manageri joka ?
Niin se vain
1
756
Vastaukset 1
- Huimaamenoo
jumalauta! Ei tuosta sun kirjoituksesta saa luku- ja kirjoitustaitoinen mitään selvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901443
- 831002
- 66887
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361851Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170825- 92743
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585- 45477
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta125466- 31434