Samin

juopottelu

syynä siihen, että Saranna ei enää viihtynytkään Samin kanssa. Jep, suoran toiminnan nainen ja fiksu, kun huomasi jo alkutaipaleella mikä on miehiään. Sami kun talossa toitotti, että hän kyllä voi olla ilman viinaakin ja mitä muuta selittelyjä. Toisaalta, kun on viinan valinnut, niin sittenpä pysyy parhaiten remmissä typy, jolle kuppi maistuu itselleenkin, ja niitähän tämän maan white trashistä löytyy ;)))

8

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apajille

      bb-nettipalstat ovat hyvä apaja white trashin saalistamiseen. bbplaza, subject, suomi24, viihdeuutisten kommenttiosio.. sieltä sitä roskaväkeä löytyy.

      • itekkin

        Samaa sakkia löytyy Kokkolan autotallimurjussa karaokea lautamassa. Se juoppo ikämies sönkkö.


    • ei valkea

      Mutta toinen syy bänkseihinhän oli se että Samin fanit olivat Saranan mielestä liian innokkaita. Joten lieneekö hienostoprinsessa ollut vaan turhan mustis?

      • rerfqerer

        se todennäköisin syy. Mustisdraamaahan siellä juhlissa oli kuulemma ollut.... Kyl Saranna tiesi et Sami ottaa viinaa ja kunnolla, koska otti talossakin.


      • TeeVa
        rerfqerer kirjoitti:

        se todennäköisin syy. Mustisdraamaahan siellä juhlissa oli kuulemma ollut.... Kyl Saranna tiesi et Sami ottaa viinaa ja kunnolla, koska otti talossakin.

        Älä päätäs vaivaa. Fiksuna likkana huomasi miten lapsimielinen keski-ikää kolkuttava juntti Sami on. Kolmekymppiä ja ihan pentu. Ihmettelihän Kätsykin sitä siellä talossa piereskelysessioiden aikana.
        Minkä arvoinen semmoinen sossupumminalku oikeasti on? Ei sitten minkään.


      • tttttttttttttttttttt
        TeeVa kirjoitti:

        Älä päätäs vaivaa. Fiksuna likkana huomasi miten lapsimielinen keski-ikää kolkuttava juntti Sami on. Kolmekymppiä ja ihan pentu. Ihmettelihän Kätsykin sitä siellä talossa piereskelysessioiden aikana.
        Minkä arvoinen semmoinen sossupumminalku oikeasti on? Ei sitten minkään.

        miks sami on muka sossupummi? Sehän käy töissä. Ei sellaset mitään sossunrahoja saa. Älä sekota Samia mihkään rahattomaan raksuun.


      • bbkatsoja
        TeeVa kirjoitti:

        Älä päätäs vaivaa. Fiksuna likkana huomasi miten lapsimielinen keski-ikää kolkuttava juntti Sami on. Kolmekymppiä ja ihan pentu. Ihmettelihän Kätsykin sitä siellä talossa piereskelysessioiden aikana.
        Minkä arvoinen semmoinen sossupumminalku oikeasti on? Ei sitten minkään.

        Sossupummi-sanan käyttö ei Samiin istu. Tekee töitä ja mahdollisina työttöminä aikoina kaikilla on oikeus hakea valtion vähätuloisille suomat avustukset.
        Samista ei ole kuulunut edes huhuja, että varastelisi tai eläisi muiden siivellä, kuten eräs muu suuresti fanitettu asukas.

        Samin ja Sarannan suhde taisi olla molemmille osapuolille pelkkä hetken huuma ja ehkä loppunutkin jo ennen finaalilähetystä, mutta tiedotusvälineille halusivat siinä tilanteessa antaa iloisella mielellä positiivisia lausuntoja.

        Viinan käyttäjänä ei Sarannakaan mikään kohtuuden ystävä ole, silloin kun ottaa niin ottaa kunnolla ; )


      • rintintitii
        bbkatsoja kirjoitti:

        Sossupummi-sanan käyttö ei Samiin istu. Tekee töitä ja mahdollisina työttöminä aikoina kaikilla on oikeus hakea valtion vähätuloisille suomat avustukset.
        Samista ei ole kuulunut edes huhuja, että varastelisi tai eläisi muiden siivellä, kuten eräs muu suuresti fanitettu asukas.

        Samin ja Sarannan suhde taisi olla molemmille osapuolille pelkkä hetken huuma ja ehkä loppunutkin jo ennen finaalilähetystä, mutta tiedotusvälineille halusivat siinä tilanteessa antaa iloisella mielellä positiivisia lausuntoja.

        Viinan käyttäjänä ei Sarannakaan mikään kohtuuden ystävä ole, silloin kun ottaa niin ottaa kunnolla ; )

        asukki elää siivellä???? Varastelijan tiedämme kaikki. juu kyllähän Sarannakin sitä viinaa ottaa ja ei niin vähän. Samilla on varmaan töitä kun firmakin kerta sil on, luulisin että nyt sais työkeikkoja..tai ainakin toivottavasti. Kyll kai sellaset joilla on jotain nimee edes yleensä saa töitä paremmin kun nobodyt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe