Tuo itsestään selvä asia näyttää unohtuneen tällä palstalla. Luulisi, että muutama "vitsinkertoja" jättäisi pois selvät viittaukset tämän palstan käyttäjiin. Huumoria pitää elämässä olla. Jotenkin tuntuu, että mennään niin lujaa, että voisin verrata kirjoittajia koulukiusaajiin. Ovat kai kuitenkin aikuisia ihmisiä. Pitäisi ymmärtää lopettaa ajoissa. Saman toistaminen päivästä toiseen ei naurata, varsinkaan, kun se tehdään muita loukaten. Jos sappi kiehuu, niin muistakaa, että Joulu on hyväntahdon juhla.
Perhe, jossa on paljon lapsia, näyttää olevan piikki joidenkin lihassa. Voisin kutsua heitä kotiini katsomaan millaista on elämä. Äiti ei uhraa itseään lasten hyväksi, mutta hoitaa kotinsa ja lapset. Isä osallistuu lasten hoitoon ja kasvatukseen. Äiti kuitenkin pyörittää rutiinit, koska mies tekee oikeaa työtä perheen elättämiseksi. Ei suurperhe elä sosiaaliavustusten varassa. Ei meille kukaan muu osta autoa, johon kaikki mahdumme. Itse on otettu lainaa rakentamiseen ja itse sitä lainaa maksetaan.
Äiti, joka ehtii kotitöiden ohella tehdä muutakin ei ole mikään kummajainen.
Joulurauhaa ja hyvää mieltä toivotan jokaiseen kotiin.
Joulu tulossa
Anna35
1
267
Vastaukset
- Erkki-Erkki
...kirjoittajaan, mutta viestiin kommaan: boooooooooooooooooooring :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741