Hei, tontillamme on hyväkuntoisen viljasiilon kuoret (sinkittyä terästä), emmekä tarvitse niitä itse. Mahdollinen ostaja on tiedossa, mutta osaisiko joku arvioida hintahaarukkaa niin tietäisimme suurinpiirtein ettemme tule huijatuksi. Kiitos!
Viljasiilon hinta käytettynä
4
1840
Vastaukset
- Jyvänen
Niillä rikastumaan pääse, on niin paljon ruuvattavaa, kun sen purkii. Oisko jotain 3osa uuden hinnasta likellä oikeaa.
- alkup.
Kiitos, ei ollut olettamuskaan päästä rikastumaan. Lähinnä vain, että puhutaanko kympeistä, satasista..?
- Pönttö-Einari
alkup. kirjoitti:
Kiitos, ei ollut olettamuskaan päästä rikastumaan. Lähinnä vain, että puhutaanko kympeistä, satasista..?
Jos paikka on hankala purkaa taikka vaatii melkoisia ponnisteluja, hinta voi olla vain kymppejä, mutta normaalisti satasissa puhutaan, tosin ei niin monesta...
Pienemmän siilon voi siirtää lähietäisyydelle kokonaisena ja silloin voi ostajakin maksaa hieman enemän, mutta yleensä näissä siiloissa on purkamista sen verran, että hinta on lähinnä muodollinen. Siilo ei paina juuri mitään, joten romuraudan arvoakaan ei juuri ole. Itse siirsin hiljattain kokonaisena viljasiilon perävaunulla n. 20km matkan ja siilon hinta oli muutaman satasen. - &()&)(&
alkup. kirjoitti:
Tulee olemaan kova kysyntä tulevalle satokaudelle,kun kolmatta satoa jo joutuu moni jo varastoimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1722940
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642556- 2032210
- 731839
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91641- 1021442
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951069