Hei, tontillamme on hyväkuntoisen viljasiilon kuoret (sinkittyä terästä), emmekä tarvitse niitä itse. Mahdollinen ostaja on tiedossa, mutta osaisiko joku arvioida hintahaarukkaa niin tietäisimme suurinpiirtein ettemme tule huijatuksi. Kiitos!
Viljasiilon hinta käytettynä
4
1865
Vastaukset
- Jyvänen
Niillä rikastumaan pääse, on niin paljon ruuvattavaa, kun sen purkii. Oisko jotain 3osa uuden hinnasta likellä oikeaa.
- alkup.
Kiitos, ei ollut olettamuskaan päästä rikastumaan. Lähinnä vain, että puhutaanko kympeistä, satasista..?
- Pönttö-Einari
alkup. kirjoitti:
Kiitos, ei ollut olettamuskaan päästä rikastumaan. Lähinnä vain, että puhutaanko kympeistä, satasista..?
Jos paikka on hankala purkaa taikka vaatii melkoisia ponnisteluja, hinta voi olla vain kymppejä, mutta normaalisti satasissa puhutaan, tosin ei niin monesta...
Pienemmän siilon voi siirtää lähietäisyydelle kokonaisena ja silloin voi ostajakin maksaa hieman enemän, mutta yleensä näissä siiloissa on purkamista sen verran, että hinta on lähinnä muodollinen. Siilo ei paina juuri mitään, joten romuraudan arvoakaan ei juuri ole. Itse siirsin hiljattain kokonaisena viljasiilon perävaunulla n. 20km matkan ja siilon hinta oli muutaman satasen. - &()&)(&
alkup. kirjoitti:
Tulee olemaan kova kysyntä tulevalle satokaudelle,kun kolmatta satoa jo joutuu moni jo varastoimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun634571KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1643512Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?632854- 1492811
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492684- 241913
- 241801
- 301646
- 1741630
- 421342