Hei, tontillamme on hyväkuntoisen viljasiilon kuoret (sinkittyä terästä), emmekä tarvitse niitä itse. Mahdollinen ostaja on tiedossa, mutta osaisiko joku arvioida hintahaarukkaa niin tietäisimme suurinpiirtein ettemme tule huijatuksi. Kiitos!
Viljasiilon hinta käytettynä
4
1991
Vastaukset
- Jyvänen
Niillä rikastumaan pääse, on niin paljon ruuvattavaa, kun sen purkii. Oisko jotain 3osa uuden hinnasta likellä oikeaa.
- alkup.
Kiitos, ei ollut olettamuskaan päästä rikastumaan. Lähinnä vain, että puhutaanko kympeistä, satasista..?
- Pönttö-Einari
alkup. kirjoitti:
Kiitos, ei ollut olettamuskaan päästä rikastumaan. Lähinnä vain, että puhutaanko kympeistä, satasista..?
Jos paikka on hankala purkaa taikka vaatii melkoisia ponnisteluja, hinta voi olla vain kymppejä, mutta normaalisti satasissa puhutaan, tosin ei niin monesta...
Pienemmän siilon voi siirtää lähietäisyydelle kokonaisena ja silloin voi ostajakin maksaa hieman enemän, mutta yleensä näissä siiloissa on purkamista sen verran, että hinta on lähinnä muodollinen. Siilo ei paina juuri mitään, joten romuraudan arvoakaan ei juuri ole. Itse siirsin hiljattain kokonaisena viljasiilon perävaunulla n. 20km matkan ja siilon hinta oli muutaman satasen. - &()&)(&
alkup. kirjoitti:
Tulee olemaan kova kysyntä tulevalle satokaudelle,kun kolmatta satoa jo joutuu moni jo varastoimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001713- 551113
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4371087- 1701023
- 58801
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671