Jossain luki et aulangon näkötornil olis kummituksia.
On nyt käyty sielä pari kertaa, joka kerralla on muutamasta kuvasta tullu ihan musta vaik on salamalla otettu. Ja monessa kuvassa on näkyny jtn savun tapasta, yleensä parissa samassa kohdassa mut muualla kans. Ja se ei voi olla esim hengityshöyryä ku yleensä on pidätetty hengitystäki pari sek enne kuvan ottamista.
Tänään yhen kuvan reunassa oli helvetin kirkas punanen valo, eikä oo oikein mitää mist se ois voinu tulla.
Sitte siel keskellä mettää tuli outo fiilis ja pysähdyttii ottaan kuva, si ekas kuvas 3-4m päässä näky joku vaaleen sininen juttu, seuraavassa kuvassa se oli tullu lähemmäs ja metrin päässä ja kolmannessa kuvassa se oli kadonnu.
Yhel kerral ku mentiin autoon ja autos palaa semmone sininen valo ku lämmitys on päällä. Sitte ku mentiin autoon niin vähä ajan pääst se sinine valo sammu pariks sekunniks ja sytty taas uudellee. Ja se valo palaa aina ku se lämmitys on päällä eikä se oo ikinä ennen sammunu tollain.
Melkein kaikki on näkyny rappusissa tai niitten vieressä siel alhaal.
Aulanko kummitus
6
3398
Vastaukset
- Renkolainen
Se on sen näyttelijän haamu, joka putosi Aulangon hotellin savupiippuun ja kuoli.
- Freudenthalin haamu
Kirjoituksesi oli ilmeisesti suora hakemus Kellokoskelle?
- ..sylvi..
No minkä mä sille voin et siel kävi kaikkee tollasta?
Voit ite mennä hoitoo jos sul ei oo muuta tekemist ku tulla kirjottaa jtn paskaa tänne :D
- freeky-joe
Mää oli lenkil näkötorni portais, nii otsalamppu sammu kesken kaike. Sit mää menin paniikkii ja löin pääni männyn oksaa. Sit alko näkyy tähtii, vaik oli pilvinen ilta. Oli tosi outoo.
- kumma kummitus
koitahan vähän säätää sitä sun kameraa, valotus aikoja ja semmosii, niin rupee selviä kuvia tuleen, tai sit käyt ostaan uuden kameran, jos toi säätäminen ei auta. voi olla kato että se sun kamera on rikki :D
- ..sylvi..
no kyl sil selviä kuvia kaikkial muualla on tullu. Et tuski o kameras vika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937728
- 403712
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241130
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28963Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703