V-P.K in memoriam?

Enpä usko

Veli-Pekka Kinnunen on saanut pahaa palautetta viimeaikoina palstalla. Voisimme kuvitella että tarina olisi nyt siinä. Ei ole. Raastuvassa pätevä näyttö puuttuu toistaiseksi eikä ole olemassa varmuutta siitä että sellaista koskaan tuleekaan. Pitäisi nostaa syyte oikeudessa eikä pelkästään paasata suomi24 -palstalla.

Veli-Pekka tulee uudestaan. Vaikka luulemme että tällainen huono paikallinen julkisuus olisi merkittävää, se ei sitä ole. Jos muutama euro onkin jäänyt maksamatta ajallaan, ei se ole raskauttavaa lain edessä. En usko että se on ennenkään haitannut maksuissaan hieman jälkeen jääneitä yrittäjiä. Jäähän sitä velkaa.

Jopa pahat rikolliset tekevät paluun tuomion jälkeen. Veli-Pekalla ei mitään suurta syntilistaa ole. Syytteetkin ovat pikkujutuista. Koplaamisesta ollaan vielä tosi kaukana.

Ei huolen häivää. Noin toimelias mies ei unholaan jää. Usko itseen riittää isoonkin projektiin.

Hyvää jatkoa Veli-Pekalle toivottaen:

Hessu Hopo

P.S.

Ensi kerralla toivon että perustat herätysliikkeen. Siellä on paljon ikäisiäsi naisia tarjolla.

92

6406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • spele--

      Kun on tarpeeksi pikkusyntejä listalla ja on epärehellinen jo perusluonteeltaan niin takaisin ei tule ainakaan hiihdon merkeissä.
      On mentävä jo vuosia taaksepäin jossa on ollut näitä pikkusyntejä,ja niistä kasvaa iso lista.Taidat olla aika sinisilmäinen ja toisekseen melkein arvaan kuka olet,Hessu Hopo,muistatko?
      "HUONO paikallinen julkisuus olisi merkittävää,se ei sitä ole." jne."Tuo lausekkeen alkuosa on merkittävä,se on juuri sitä tekstilleen ja pilkulleen.
      Kannatan herätysliikettä,siellä on mahdollisuus höynäyttää ihmisiä,ja velanmaksua ei tunneta.

      • Äiti-p.rikkala

        rahat takaisin,näin varmaan moni lapsi ajattelee kun voitelusetä laskutti heitä,hyi häpeä.


      • -Aku Ankka-

        Liekö Pelle vielä elävien kirjoissa?


    • kylmäkkö

      isoja projekteja on sitten syytä lähteä haeskelemaan jostain muualta kuin hiihdon parista. Sen verran on ollut kyyti kylmää hiihtoväen keskuudessa.

    • UYLUY

      ONKO HESSUN MIELESTÄ VELKAKIRJA RIITTÄVÄ TODISTE KÄRÄJÄOIKEUDESSA.

    • pakuri

      Eihän tämä haastettu sankari enään vastaa edes puhelimeen kymmenistä yrityksistä huolimatta.
      Kun minun ja sankarin oikeusprosessi on ohi niin en enään viittaa kinttaallakan parikkalan suuntaan.
      Harmittaako tuo Kuzmin siklaus on alkanut rantautumaan suomeen niin sen maine menee kusettamisen kautta pilalle.
      Mutta onnneksi on vahvoja persoonia jotka jatkavat siklauksen kehittämistä ja mikä tärkeintä että heihin voi luottaamesin jts on hyvä esimerkki tästä.

      • mr. kusetus

        toi pitänyt tietää että jonkunlainen kusetus on menossa, kun äijä kirjoittaa aiva puuta heinää.


      • kokokoko
        mr. kusetus kirjoitti:

        toi pitänyt tietää että jonkunlainen kusetus on menossa, kun äijä kirjoittaa aiva puuta heinää.

        tämä siklaaja saadaan kuriin ja palautetaan tämä siklaus kuzminin kautta maineeseen takaisin.


      • Spele---
        kokokoko kirjoitti:

        tämä siklaaja saadaan kuriin ja palautetaan tämä siklaus kuzminin kautta maineeseen takaisin.

        Se on varmaa että maine on ainakin mennyt,jos sitä yleensä olikaan.
        On varmaan vaikea olla kun joutuu loppuelämän olemaan noiden nilkkimäisten asioiden kanssa,kun yksi on joukossa mulkku niin kaikki kärsivät tuollaisesta mieleltään sairaasta tyypistä.
        Tai sitten on niin päästään laho ettei välitä mitään mitä on usealle henkilölle tehnyt,minä myös niiden joukossa.
        Kova on lupaamaan mutta mikään asia missä on rahasta kysymys ei toimi,ties kuinka monia on pettänyt vuosien aikana,siklausjälki oli täysin ala-arvoista mutta raha kyllä kelpasi.
        Kun sukseni vein ammattisiklarille niin siellä paljastui se mitä ajattelinkin kun ei luista,periaatteessa niille ei ollut tehty mitään muuta kuin kaavittu sieltä täältä,ja partikkelejä oli vain muutamassa kohtaa,täyttä petosta kaikki.


      • Hessu Hopo
        Spele--- kirjoitti:

        Se on varmaa että maine on ainakin mennyt,jos sitä yleensä olikaan.
        On varmaan vaikea olla kun joutuu loppuelämän olemaan noiden nilkkimäisten asioiden kanssa,kun yksi on joukossa mulkku niin kaikki kärsivät tuollaisesta mieleltään sairaasta tyypistä.
        Tai sitten on niin päästään laho ettei välitä mitään mitä on usealle henkilölle tehnyt,minä myös niiden joukossa.
        Kova on lupaamaan mutta mikään asia missä on rahasta kysymys ei toimi,ties kuinka monia on pettänyt vuosien aikana,siklausjälki oli täysin ala-arvoista mutta raha kyllä kelpasi.
        Kun sukseni vein ammattisiklarille niin siellä paljastui se mitä ajattelinkin kun ei luista,periaatteessa niille ei ollut tehty mitään muuta kuin kaavittu sieltä täältä,ja partikkelejä oli vain muutamassa kohtaa,täyttä petosta kaikki.

        Jos tästä nyt tuleekin ilmoitus luottoekisteriin että "eipäs maksanut" niin mitä sitten? E€i se yksityishenkilön tietoon tule. Tarinaa kerrotaan eteenpäin vaihtelevalla menestyksellä.

        Rikosta ei vielä ole tapahtunut. On vain maksukyvyttömyys. Ei se, että otettu laina jää maksamatta, ole rikos (lain silmissä), se on vain maksukyvyttömys. Kyllä supliikkimies siitä aina eteenpäin pääsee.

        V.P.K pystyy vielä toimimaan. Se onkin asian ydin. Moraalin vartijalla voi olla vielä töitä.

        M. O. T. Yleisradion kanava toimii vielä.

        Ehkäpä tällä pääsee telkkariin? Haluatteko?


      • yksi kaveri
        Hessu Hopo kirjoitti:

        Jos tästä nyt tuleekin ilmoitus luottoekisteriin että "eipäs maksanut" niin mitä sitten? E€i se yksityishenkilön tietoon tule. Tarinaa kerrotaan eteenpäin vaihtelevalla menestyksellä.

        Rikosta ei vielä ole tapahtunut. On vain maksukyvyttömyys. Ei se, että otettu laina jää maksamatta, ole rikos (lain silmissä), se on vain maksukyvyttömys. Kyllä supliikkimies siitä aina eteenpäin pääsee.

        V.P.K pystyy vielä toimimaan. Se onkin asian ydin. Moraalin vartijalla voi olla vielä töitä.

        M. O. T. Yleisradion kanava toimii vielä.

        Ehkäpä tällä pääsee telkkariin? Haluatteko?

        lopetella nämä höpinät vpk sta .Ei päästä puusta pitkään näillä höpinöillä.Se on takanapäin mitä on tapahtunut.Eiköhän katse pitäisi olla eteenpäin?


      • käärmeikäs
        yksi kaveri kirjoitti:

        lopetella nämä höpinät vpk sta .Ei päästä puusta pitkään näillä höpinöillä.Se on takanapäin mitä on tapahtunut.Eiköhän katse pitäisi olla eteenpäin?

        yksi kaveri, taitaa olla putkikatseinen kun noin ajattelee nuinhan voisi lopettaa kaikki vankilatkin , riistettäis toisilta niin paljon kuin sielu sietäis ja huomenna unohdettais mitä on tapahtunut eilen, helppoa eikö niin kyllä v.p.k.:n pitää hoitaa ensin velat ja asiat kuntoon ja yrittää uudella asenteella" vai oppiiko vanha koira koskaan" jos meinaa jatkaa hiihdon parissa toimintaa hiihtoporukka on kuitenkin suhteelisen pieni joukko ja niissä asiat menevät eteenpäin aika nopeasti niin hyvät kuin huonotkin .Lukemani mukaan v.p.k on myös kusettanut joitakin huoltotiimejä yksityishenilöiden lisäksi jotka toimivat lajin parissa tuotteiden puolesta puhujina ja mainostajina se on huono juttu. toisin sanoen v.p.k on paskonut omaan pesään eli sanonta älä pure ruokkivaa kättä pitää varmasti paikkaansa tässäkin asiassa takuu varmasti .


      • yksi kaveri
        käärmeikäs kirjoitti:

        yksi kaveri, taitaa olla putkikatseinen kun noin ajattelee nuinhan voisi lopettaa kaikki vankilatkin , riistettäis toisilta niin paljon kuin sielu sietäis ja huomenna unohdettais mitä on tapahtunut eilen, helppoa eikö niin kyllä v.p.k.:n pitää hoitaa ensin velat ja asiat kuntoon ja yrittää uudella asenteella" vai oppiiko vanha koira koskaan" jos meinaa jatkaa hiihdon parissa toimintaa hiihtoporukka on kuitenkin suhteelisen pieni joukko ja niissä asiat menevät eteenpäin aika nopeasti niin hyvät kuin huonotkin .Lukemani mukaan v.p.k on myös kusettanut joitakin huoltotiimejä yksityishenilöiden lisäksi jotka toimivat lajin parissa tuotteiden puolesta puhujina ja mainostajina se on huono juttu. toisin sanoen v.p.k on paskonut omaan pesään eli sanonta älä pure ruokkivaa kättä pitää varmasti paikkaansa tässäkin asiassa takuu varmasti .

        olen putkikatseinen,en tiedä, enkä välitäkään tietää. Ilmaisin ehkä itseäni edellisessä kirjoituksessa vähemmän selkeästi.
        Henkilöt,jotka ovat olleet tekemisissä ko.henkilön kanssa, tietänevät mitä tarkoitin.
        Kun tällä palstalla kuitenkin asioihin ottavat kantaa henkilöt,jotka eivät tiedä asioiden alkuperää ,niin jutut alkavat "rönsyillä" eikä enää pysytä alkuperäisessä aiheessa. Tällä en tarkoita edellistä kirjoittajaa .


      • uigufg
        yksi kaveri kirjoitti:

        olen putkikatseinen,en tiedä, enkä välitäkään tietää. Ilmaisin ehkä itseäni edellisessä kirjoituksessa vähemmän selkeästi.
        Henkilöt,jotka ovat olleet tekemisissä ko.henkilön kanssa, tietänevät mitä tarkoitin.
        Kun tällä palstalla kuitenkin asioihin ottavat kantaa henkilöt,jotka eivät tiedä asioiden alkuperää ,niin jutut alkavat "rönsyillä" eikä enää pysytä alkuperäisessä aiheessa. Tällä en tarkoita edellistä kirjoittajaa .

        luulen että täällä saadaan varoitettua hiihtoväkeä tästä vpk:sta.
        Sinunko mielestä tämän jätkän pitäs saada mellastaa ja lainata rahaa jota ei maksa nuorukaisilta, työttömiltä, eläkeläisiltä jne jotka ovat hiihdon parissa.
        MAKSA VPK:N LASKUT POIS NIIN LOPETETAAN NÄMÄ JUTUT TÄÄLLÄ.
        Kyllä ihmisten pitää tietää milloin joku kusettaja on liikkeellä ja osata varoa sitä.


      • Spele--
        uigufg kirjoitti:

        luulen että täällä saadaan varoitettua hiihtoväkeä tästä vpk:sta.
        Sinunko mielestä tämän jätkän pitäs saada mellastaa ja lainata rahaa jota ei maksa nuorukaisilta, työttömiltä, eläkeläisiltä jne jotka ovat hiihdon parissa.
        MAKSA VPK:N LASKUT POIS NIIN LOPETETAAN NÄMÄ JUTUT TÄÄLLÄ.
        Kyllä ihmisten pitää tietää milloin joku kusettaja on liikkeellä ja osata varoa sitä.

        Tämä nimim. yksi kaveri on vpk;n kaveri,annettu toimeksianto puolustaa kusettajaa,ei voi olla oikein tälläinen toisten ihmisten hyväksikäyttö.
        Se on sairasta toimintaa.


      • yksi kaveri
        Spele-- kirjoitti:

        Tämä nimim. yksi kaveri on vpk;n kaveri,annettu toimeksianto puolustaa kusettajaa,ei voi olla oikein tälläinen toisten ihmisten hyväksikäyttö.
        Se on sairasta toimintaa.

        nuo edellä kirjoitetu=tunnen vpk:n jo ennen kuin tämä kirjoittelut on aloitettu.

        MUTTA älkää hyvät ihmiset tehkö omia johtopäätöksiä asioista ,joista ette mitään tiedä.
        Minä en tällä palstalla mene asioiden ytimeen,vaikka voisinkin.
        Spele,uigufg, yms. tiedoksi:
        1) lukekaa kirjoitukseni viime vuosilta
        2) Lukekaa ja emmärtäkää kirjoitukseni (käsittääkseni ne on kirjoitettu suomeksi)
        3)Jos olette "hiihtoihmisiä",teidän pitäisi ymmärtää tämän palstan jutut
        4)MINÄ EN OLE KENENKÄÄN perseennuolija ja hännystelijä
        5)Jos haluatte tietää minusta ,joka olen hiihtoihminen henkeen ja vereen ,ottakaa yhteyttä.Saariselältä löydyn.
        6)Saa myös soitella
        7)Jos jatkan tätä,niin menee liiaksi henkilökohtaisuuksiin,joten,vaikka lupasin etten palaa palstalle ,niin palasin.
        8)Ps. Joku nim.kirjoitti aiemmin,että pysytään asiassa (esim. voiko siklaajiin luottaa=
        mitä helvettiä on tietää onko rex sininen parempi kuin kynttilä yms.tähän asiaan liittyen)
        Tämä oli hyvin santtu.Voisin keskustella enempikin kanssasi näistä asioista.
        Palataan asiaan,mutta asiassa.


      • Jari16
        yksi kaveri kirjoitti:

        nuo edellä kirjoitetu=tunnen vpk:n jo ennen kuin tämä kirjoittelut on aloitettu.

        MUTTA älkää hyvät ihmiset tehkö omia johtopäätöksiä asioista ,joista ette mitään tiedä.
        Minä en tällä palstalla mene asioiden ytimeen,vaikka voisinkin.
        Spele,uigufg, yms. tiedoksi:
        1) lukekaa kirjoitukseni viime vuosilta
        2) Lukekaa ja emmärtäkää kirjoitukseni (käsittääkseni ne on kirjoitettu suomeksi)
        3)Jos olette "hiihtoihmisiä",teidän pitäisi ymmärtää tämän palstan jutut
        4)MINÄ EN OLE KENENKÄÄN perseennuolija ja hännystelijä
        5)Jos haluatte tietää minusta ,joka olen hiihtoihminen henkeen ja vereen ,ottakaa yhteyttä.Saariselältä löydyn.
        6)Saa myös soitella
        7)Jos jatkan tätä,niin menee liiaksi henkilökohtaisuuksiin,joten,vaikka lupasin etten palaa palstalle ,niin palasin.
        8)Ps. Joku nim.kirjoitti aiemmin,että pysytään asiassa (esim. voiko siklaajiin luottaa=
        mitä helvettiä on tietää onko rex sininen parempi kuin kynttilä yms.tähän asiaan liittyen)
        Tämä oli hyvin santtu.Voisin keskustella enempikin kanssasi näistä asioista.
        Palataan asiaan,mutta asiassa.

        sama mitä kirjoitetaan mutta se VPK on aivan höpö kaveri. Saisi oikeastaan vetää hameen päälleen, on sillä sen verran akkamaista se touhu. Mitenhän se pysyy pystyssä kun seisoo; ainakaan selkärankaa ei miehellä ole.
        Ollut niin pirun kärkkäästi täällä kirjoittelemassa ja nyt kun vienyt muutamilta rahat on hävinnyt maan alle!


      • yksi kaveri
        Jari16 kirjoitti:

        sama mitä kirjoitetaan mutta se VPK on aivan höpö kaveri. Saisi oikeastaan vetää hameen päälleen, on sillä sen verran akkamaista se touhu. Mitenhän se pysyy pystyssä kun seisoo; ainakaan selkärankaa ei miehellä ole.
        Ollut niin pirun kärkkäästi täällä kirjoittelemassa ja nyt kun vienyt muutamilta rahat on hävinnyt maan alle!

        kaverin,josta kirjoitat henkilökohtaisesti?


      • IHMETELLÄ PITÄÄ
        yksi kaveri kirjoitti:

        nuo edellä kirjoitetu=tunnen vpk:n jo ennen kuin tämä kirjoittelut on aloitettu.

        MUTTA älkää hyvät ihmiset tehkö omia johtopäätöksiä asioista ,joista ette mitään tiedä.
        Minä en tällä palstalla mene asioiden ytimeen,vaikka voisinkin.
        Spele,uigufg, yms. tiedoksi:
        1) lukekaa kirjoitukseni viime vuosilta
        2) Lukekaa ja emmärtäkää kirjoitukseni (käsittääkseni ne on kirjoitettu suomeksi)
        3)Jos olette "hiihtoihmisiä",teidän pitäisi ymmärtää tämän palstan jutut
        4)MINÄ EN OLE KENENKÄÄN perseennuolija ja hännystelijä
        5)Jos haluatte tietää minusta ,joka olen hiihtoihminen henkeen ja vereen ,ottakaa yhteyttä.Saariselältä löydyn.
        6)Saa myös soitella
        7)Jos jatkan tätä,niin menee liiaksi henkilökohtaisuuksiin,joten,vaikka lupasin etten palaa palstalle ,niin palasin.
        8)Ps. Joku nim.kirjoitti aiemmin,että pysytään asiassa (esim. voiko siklaajiin luottaa=
        mitä helvettiä on tietää onko rex sininen parempi kuin kynttilä yms.tähän asiaan liittyen)
        Tämä oli hyvin santtu.Voisin keskustella enempikin kanssasi näistä asioista.
        Palataan asiaan,mutta asiassa.

        V.P.K:A 0LLA JOTAIN HÄMÄRÄÄ,KUN YHTÄ ÄKKIÄ HÄIPY TÄLTÄ PALSTALTA.


      • yksi kaveri
        yksi kaveri kirjoitti:

        nuo edellä kirjoitetu=tunnen vpk:n jo ennen kuin tämä kirjoittelut on aloitettu.

        MUTTA älkää hyvät ihmiset tehkö omia johtopäätöksiä asioista ,joista ette mitään tiedä.
        Minä en tällä palstalla mene asioiden ytimeen,vaikka voisinkin.
        Spele,uigufg, yms. tiedoksi:
        1) lukekaa kirjoitukseni viime vuosilta
        2) Lukekaa ja emmärtäkää kirjoitukseni (käsittääkseni ne on kirjoitettu suomeksi)
        3)Jos olette "hiihtoihmisiä",teidän pitäisi ymmärtää tämän palstan jutut
        4)MINÄ EN OLE KENENKÄÄN perseennuolija ja hännystelijä
        5)Jos haluatte tietää minusta ,joka olen hiihtoihminen henkeen ja vereen ,ottakaa yhteyttä.Saariselältä löydyn.
        6)Saa myös soitella
        7)Jos jatkan tätä,niin menee liiaksi henkilökohtaisuuksiin,joten,vaikka lupasin etten palaa palstalle ,niin palasin.
        8)Ps. Joku nim.kirjoitti aiemmin,että pysytään asiassa (esim. voiko siklaajiin luottaa=
        mitä helvettiä on tietää onko rex sininen parempi kuin kynttilä yms.tähän asiaan liittyen)
        Tämä oli hyvin santtu.Voisin keskustella enempikin kanssasi näistä asioista.
        Palataan asiaan,mutta asiassa.

        nuo kirjoitusvirheet.Olisi pitänyt lukea kirjoittamani teksti ennen lähettämistä.Asia varmaankin tuli selväksi.Haluaisin vielä lisätä "pari "seikkaa ,ennenkuin lähden ladulle:
        -En halua loukata ketään näillä jutuillani
        -Elämme oikeusvaltiossa,joten on muitakin keinoja periä saatavansa kuin Suomi 24 palsta (vanha sanonta: Jollei vuori tule Mooseksen luo,niin Mooses menee vuoren luo)
        -Kuten meilläpäin oli aikoinaan tapana sanoa: Aikuiset miehet puhuvat kasvotusten asioista,akat puhuvat mitä puhuvat.
        Tämä oli niitä aikoja,jollion kylässä oli vain pari puhelinta,eikä kännyköitä ja läppäreitä ollut vielä keksittykään.Sukset olivat puuta ja voide oli tervaa.
        Hämärästi muistan nämä ajat.En väitä,että oltaisiin menty huonompaan suuntaan suksien ja voiteiden suhteen.
        Jutut kuitenkin pysyvät saman tasoisina vuoosituhansista ja- kymmenistä riippumatta.


      • Spele---
        Hessu Hopo kirjoitti:

        Jos tästä nyt tuleekin ilmoitus luottoekisteriin että "eipäs maksanut" niin mitä sitten? E€i se yksityishenkilön tietoon tule. Tarinaa kerrotaan eteenpäin vaihtelevalla menestyksellä.

        Rikosta ei vielä ole tapahtunut. On vain maksukyvyttömyys. Ei se, että otettu laina jää maksamatta, ole rikos (lain silmissä), se on vain maksukyvyttömys. Kyllä supliikkimies siitä aina eteenpäin pääsee.

        V.P.K pystyy vielä toimimaan. Se onkin asian ydin. Moraalin vartijalla voi olla vielä töitä.

        M. O. T. Yleisradion kanava toimii vielä.

        Ehkäpä tällä pääsee telkkariin? Haluatteko?

        Jos sinä lainaat minulle vaikka 500e mutta minä en maksa sitä takaisin,kuinka sinä toimit?
        Näin vain esimerkkinä,ajatteletko että antaa olla vaan,tarpeeseen se varmaan meni.


      • yksi kaveri
        Spele--- kirjoitti:

        Jos sinä lainaat minulle vaikka 500e mutta minä en maksa sitä takaisin,kuinka sinä toimit?
        Näin vain esimerkkinä,ajatteletko että antaa olla vaan,tarpeeseen se varmaan meni.

        hyvä.Ymmärrä tuo lause Mooseksesta...Näin minä toimin.
        Minunhan saatavat olivat aika pieniä,mutta euro tai sata naissäasioissa on mielestäni sama asia.
        Toki sadalla eurolla saa kaupasta enempi leipää,kuin eurolla.
        Mutta!
        Minä olen periaatteen ihminen.Kerrankun sukset menevät ristiin kanssani epärehellisyyden piikkiin,niin ne ovat ristissä,kunnes ao.henkilö ne suoristaa.


      • nberjhnig
        yksi kaveri kirjoitti:

        hyvä.Ymmärrä tuo lause Mooseksesta...Näin minä toimin.
        Minunhan saatavat olivat aika pieniä,mutta euro tai sata naissäasioissa on mielestäni sama asia.
        Toki sadalla eurolla saa kaupasta enempi leipää,kuin eurolla.
        Mutta!
        Minä olen periaatteen ihminen.Kerrankun sukset menevät ristiin kanssani epärehellisyyden piikkiin,niin ne ovat ristissä,kunnes ao.henkilö ne suoristaa.

        Ihan parikkalassa asti velkoja hakemassa?


      • Spele---
        yksi kaveri kirjoitti:

        hyvä.Ymmärrä tuo lause Mooseksesta...Näin minä toimin.
        Minunhan saatavat olivat aika pieniä,mutta euro tai sata naissäasioissa on mielestäni sama asia.
        Toki sadalla eurolla saa kaupasta enempi leipää,kuin eurolla.
        Mutta!
        Minä olen periaatteen ihminen.Kerrankun sukset menevät ristiin kanssani epärehellisyyden piikkiin,niin ne ovat ristissä,kunnes ao.henkilö ne suoristaa.

        Jos euro ja sata on sama asia?
        Saatavat on saatavia siihen asti kun on multaa pari metriä päällä,sen jälkeen se on aivan sama.
        Minun käsittääkseni Mooses tarkoittaa Paavo Lipposta,vai miten se nyt meni.


      • Kuzmin
        Spele--- kirjoitti:

        Jos euro ja sata on sama asia?
        Saatavat on saatavia siihen asti kun on multaa pari metriä päällä,sen jälkeen se on aivan sama.
        Minun käsittääkseni Mooses tarkoittaa Paavo Lipposta,vai miten se nyt meni.

        hyvä että VPK on siirtynyt mualle ehkä tämä siklauskeskustelu sujuu jatkossa faktoihin pohjautuen ilman ylilyöntejä!

        Itse olen harkka suksissa käyttänyt Kuzminin normaalia ja cold sikliä jo 2 vuotta ja homma pelittää useimmilla keleillä oikein hyvin. Kun laitetaan lappu rintaan niin alla on hiottu suksi jossa on LF, HF, pulverit, napit ja geelit.Siklisukset on olleet mukana "nollaparina" 2 vuoden aikana yli 30ssa kisassa mutta vielä ei ole ollut tilanne jossa ne olis kisaan kelpuutettu. Ja kisoilla en tarkoita mitään piirikunnallisia koukkupolvikisoja vaan SM, Scandinavia cup, ja muita ranking kisoja.

        Eli siklaillaan arkisin ja voidellaan viikonloppuisin;) Jos VPK olis näin asian myynyt niin hänellä olisi talous kunnossa ja asiakkaita jonoksi asti. Nyt kun väitetään että Cologna jne hiihtää siklisuksilla niin uskottavuus menee koko touhulta


      • testes
        Kuzmin kirjoitti:

        hyvä että VPK on siirtynyt mualle ehkä tämä siklauskeskustelu sujuu jatkossa faktoihin pohjautuen ilman ylilyöntejä!

        Itse olen harkka suksissa käyttänyt Kuzminin normaalia ja cold sikliä jo 2 vuotta ja homma pelittää useimmilla keleillä oikein hyvin. Kun laitetaan lappu rintaan niin alla on hiottu suksi jossa on LF, HF, pulverit, napit ja geelit.Siklisukset on olleet mukana "nollaparina" 2 vuoden aikana yli 30ssa kisassa mutta vielä ei ole ollut tilanne jossa ne olis kisaan kelpuutettu. Ja kisoilla en tarkoita mitään piirikunnallisia koukkupolvikisoja vaan SM, Scandinavia cup, ja muita ranking kisoja.

        Eli siklaillaan arkisin ja voidellaan viikonloppuisin;) Jos VPK olis näin asian myynyt niin hänellä olisi talous kunnossa ja asiakkaita jonoksi asti. Nyt kun väitetään että Cologna jne hiihtää siklisuksilla niin uskottavuus menee koko touhulta

        on täysin oikeassa kokemukset ovat samat täälläkin harjoituksissa jäisellä tekolumella voi hiihtää siklatulla suksella tai putkessa luistaa kohtuullisesti mutta ei huippu luistoa ilman lisäaineita kilpailukäytössä täysin mahdoton yhtälö,jos joku väittää jotain muuta niin laitetaan luistokisat pystöön 100 e osanottomaksu puolet siklattuja puolet voideltuja voittaja saa koko potin,osanottaja määrä vapaa. samalla voidaan kilpailuttaa kestopito/normaalipito.silloin saadaan varma testitulos siitäkin eikä tarvi vääntää eikä kääntää suuntaan tai toiseen


      • hiihtäjäkin
        testes kirjoitti:

        on täysin oikeassa kokemukset ovat samat täälläkin harjoituksissa jäisellä tekolumella voi hiihtää siklatulla suksella tai putkessa luistaa kohtuullisesti mutta ei huippu luistoa ilman lisäaineita kilpailukäytössä täysin mahdoton yhtälö,jos joku väittää jotain muuta niin laitetaan luistokisat pystöön 100 e osanottomaksu puolet siklattuja puolet voideltuja voittaja saa koko potin,osanottaja määrä vapaa. samalla voidaan kilpailuttaa kestopito/normaalipito.silloin saadaan varma testitulos siitäkin eikä tarvi vääntää eikä kääntää suuntaan tai toiseen

        sama on tuntuma täälläkin,siklisuksi harjoituksissa,jos aina sittenkään.Kilpailussa muut kujeet.
        Se kestopito muuten toimii hyvin ongelmakelillä,muulloin ei.


      • granne
        yksi kaveri kirjoitti:

        hyvä.Ymmärrä tuo lause Mooseksesta...Näin minä toimin.
        Minunhan saatavat olivat aika pieniä,mutta euro tai sata naissäasioissa on mielestäni sama asia.
        Toki sadalla eurolla saa kaupasta enempi leipää,kuin eurolla.
        Mutta!
        Minä olen periaatteen ihminen.Kerrankun sukset menevät ristiin kanssani epärehellisyyden piikkiin,niin ne ovat ristissä,kunnes ao.henkilö ne suoristaa.

        ei millään pahalla kaveri mutta ihmetyttää euron ja satasen suhteutus ja asian vähättely no kumpikin on pikkuraha ja sinun periaate, saatavasi vähäisiä, menitkö vuoren luokse ja sait eurosi takaisin vai onko vieläkin saamatta?, mutta jos saatavasi olisikin jopa tuhansia euroja olisko toimintamalli sama vai muuttaisitko taktiikkaa.


      • obotti
        Hessu Hopo kirjoitti:

        Jos tästä nyt tuleekin ilmoitus luottoekisteriin että "eipäs maksanut" niin mitä sitten? E€i se yksityishenkilön tietoon tule. Tarinaa kerrotaan eteenpäin vaihtelevalla menestyksellä.

        Rikosta ei vielä ole tapahtunut. On vain maksukyvyttömyys. Ei se, että otettu laina jää maksamatta, ole rikos (lain silmissä), se on vain maksukyvyttömys. Kyllä supliikkimies siitä aina eteenpäin pääsee.

        V.P.K pystyy vielä toimimaan. Se onkin asian ydin. Moraalin vartijalla voi olla vielä töitä.

        M. O. T. Yleisradion kanava toimii vielä.

        Ehkäpä tällä pääsee telkkariin? Haluatteko?

        Suomen hiihto ei kestä kovin paljon epärehellistä toimintaa eikä tällaisessa muodossa jossa omassa porukassa on vilippiä harrastavia toimijoita jos olen oikein ymmärtänyt niin tuet tällaista ajatusta näillä palstoilla .Hiihto on senverran kallis laji että annetaan jokaisen pitää euronsa omassa lomsassaan että pystyy harrastamaan suomalaista perinne lajia ja hiihdon jatkuvuutta.


      • yksi kaveri
        granne kirjoitti:

        ei millään pahalla kaveri mutta ihmetyttää euron ja satasen suhteutus ja asian vähättely no kumpikin on pikkuraha ja sinun periaate, saatavasi vähäisiä, menitkö vuoren luokse ja sait eurosi takaisin vai onko vieläkin saamatta?, mutta jos saatavasi olisikin jopa tuhansia euroja olisko toimintamalli sama vai muuttaisitko taktiikkaa.

        sanoin ja kirjoitin.Lukekaa sieltä.Kaikki rippikoulun käyneet tietänevät Mooseksesta.,
        Kun nämä kirjoittelut ovat jatkumoa,olettaisin,että lueskeltaisiin,mitä aiemmin on kirjoitelltu.
        Minullekin jokainen euro on tarpeen.
        On helkutin hyvä ottaa kantaa asiaan , josta ei mitään ymmärrä,tai ei tiedä.
        Hyviä hiihtokeliä kaikille
        Tv.yksi kaveri


      • jjnokokk
        obotti kirjoitti:

        Suomen hiihto ei kestä kovin paljon epärehellistä toimintaa eikä tällaisessa muodossa jossa omassa porukassa on vilippiä harrastavia toimijoita jos olen oikein ymmärtänyt niin tuet tällaista ajatusta näillä palstoilla .Hiihto on senverran kallis laji että annetaan jokaisen pitää euronsa omassa lomsassaan että pystyy harrastamaan suomalaista perinne lajia ja hiihdon jatkuvuutta.

        Vpk lainaa tuollaisia rahamääriä ihmisiltä ja ei maksa takaisin.
        Tiedän tapauksen että isä antoi tuollaisen rahamäärän vpk:lle lainaan ja korkotuotolla olisi hankkinut tyttärelleen hiihtovälineet mutta senttiäkään ei ole tullut takaisin.
        Minulla on sama juttu ei euroakaan takaisin lainasin 1600 €.
        Kerroppa Hessu onko tämä sinusta oikein?
        Jos siltä tuntuu niin onnittelen sun omatunnon käytöstä.
        Minä olen hakenut vpk:n oikeuteen ja jos se ei auta niin homma menee sitten perintätoimistolle jolle myyn velan. Ne saa rahat takaisin isojen poikien avulla.
        Odotan ensin mitä suomalainen oikeus saa aikaiseksi, katellaan sitten lisää.


      • ::Luuvitonen::
        Hessu Hopo kirjoitti:

        Jos tästä nyt tuleekin ilmoitus luottoekisteriin että "eipäs maksanut" niin mitä sitten? E€i se yksityishenkilön tietoon tule. Tarinaa kerrotaan eteenpäin vaihtelevalla menestyksellä.

        Rikosta ei vielä ole tapahtunut. On vain maksukyvyttömyys. Ei se, että otettu laina jää maksamatta, ole rikos (lain silmissä), se on vain maksukyvyttömys. Kyllä supliikkimies siitä aina eteenpäin pääsee.

        V.P.K pystyy vielä toimimaan. Se onkin asian ydin. Moraalin vartijalla voi olla vielä töitä.

        M. O. T. Yleisradion kanava toimii vielä.

        Ehkäpä tällä pääsee telkkariin? Haluatteko?

        Ei huijari ole mihinkään hävinnyt,täällä kirjoittelee eri nimimerkeillä.
        On mieleltään sairas,kaksisuuntainen mielialahäiriö,adhd vaivaa loppuiän.
        Lukekaa eri kirjoituksia,ei tarvitse kovin paljoa miettiä kun sieltä takaa paljastuu eräs tunnettu henkilö.

        Toivottavasti ei tule kohtaamaan luuvitosta,silloin tulee pahaa jälkeä.


      • granne
        yksi kaveri kirjoitti:

        sanoin ja kirjoitin.Lukekaa sieltä.Kaikki rippikoulun käyneet tietänevät Mooseksesta.,
        Kun nämä kirjoittelut ovat jatkumoa,olettaisin,että lueskeltaisiin,mitä aiemmin on kirjoitelltu.
        Minullekin jokainen euro on tarpeen.
        On helkutin hyvä ottaa kantaa asiaan , josta ei mitään ymmärrä,tai ei tiedä.
        Hyviä hiihtokeliä kaikille
        Tv.yksi kaveri

        tuo onkin hyvä pointti ottaa uskonasiat mukaan näihin keskusteluihin joissa puhutaan vilpistä ja epärehellisyydestä mitenkäs raamatussa kohdeltiin tällaisia vilpintekijöitä muistaako rippikoulun käynyt kaveri sen? katkismus plakkariin niin pysymme rehellisinä ja suksissakin varmaan luisto paranee.rehellisyys maan perii ei epäuskoiset vilpin- tekijät.PS.hyvä kun opit tuon rahan arvon noin nopeasti.


      • ffhkjhlj
        jjnokokk kirjoitti:

        Vpk lainaa tuollaisia rahamääriä ihmisiltä ja ei maksa takaisin.
        Tiedän tapauksen että isä antoi tuollaisen rahamäärän vpk:lle lainaan ja korkotuotolla olisi hankkinut tyttärelleen hiihtovälineet mutta senttiäkään ei ole tullut takaisin.
        Minulla on sama juttu ei euroakaan takaisin lainasin 1600 €.
        Kerroppa Hessu onko tämä sinusta oikein?
        Jos siltä tuntuu niin onnittelen sun omatunnon käytöstä.
        Minä olen hakenut vpk:n oikeuteen ja jos se ei auta niin homma menee sitten perintätoimistolle jolle myyn velan. Ne saa rahat takaisin isojen poikien avulla.
        Odotan ensin mitä suomalainen oikeus saa aikaiseksi, katellaan sitten lisää.

        Ootta menny lainaamaan noin suuria summia epämääräiselle henkilölle,kyllä oletta olleet sinisilmäisiä,olin
        minäkin sinisilmäinen.kun maksoin yhdestä latexituubista 100euroa.Sen jälkeen huomasin mitä touhu on .


      • jts-1
        Kuzmin kirjoitti:

        hyvä että VPK on siirtynyt mualle ehkä tämä siklauskeskustelu sujuu jatkossa faktoihin pohjautuen ilman ylilyöntejä!

        Itse olen harkka suksissa käyttänyt Kuzminin normaalia ja cold sikliä jo 2 vuotta ja homma pelittää useimmilla keleillä oikein hyvin. Kun laitetaan lappu rintaan niin alla on hiottu suksi jossa on LF, HF, pulverit, napit ja geelit.Siklisukset on olleet mukana "nollaparina" 2 vuoden aikana yli 30ssa kisassa mutta vielä ei ole ollut tilanne jossa ne olis kisaan kelpuutettu. Ja kisoilla en tarkoita mitään piirikunnallisia koukkupolvikisoja vaan SM, Scandinavia cup, ja muita ranking kisoja.

        Eli siklaillaan arkisin ja voidellaan viikonloppuisin;) Jos VPK olis näin asian myynyt niin hänellä olisi talous kunnossa ja asiakkaita jonoksi asti. Nyt kun väitetään että Cologna jne hiihtää siklisuksilla niin uskottavuus menee koko touhulta

        vertailua siklattu/hiottu pohja..kumpaankin kilpavoitelu..saatat yllättyä;


      • kooli
        ::Luuvitonen:: kirjoitti:

        Ei huijari ole mihinkään hävinnyt,täällä kirjoittelee eri nimimerkeillä.
        On mieleltään sairas,kaksisuuntainen mielialahäiriö,adhd vaivaa loppuiän.
        Lukekaa eri kirjoituksia,ei tarvitse kovin paljoa miettiä kun sieltä takaa paljastuu eräs tunnettu henkilö.

        Toivottavasti ei tule kohtaamaan luuvitosta,silloin tulee pahaa jälkeä.

        meininki kohta muistuttaa noita rullaluistelusivuja, missä rullakoutsi nähdään melkein jokaisessa nimimerkissä.


      • testes
        jts-1 kirjoitti:

        vertailua siklattu/hiottu pohja..kumpaankin kilpavoitelu..saatat yllättyä;

        tuotakin tapaa monen muun lisäksi eikä aivan yhtä hyviä tuloksia kivihiotun kans ei luista aivan niin hyvin ,olen itekkin hakenut tätä yhtälöä joillekkin keleille en vain ole vielä ainakaan löytänyt .Kerran onnistun hyvin kun vitikelillä hioin suksen 1200 vesipaperilla ja hiestin hienolla karhunkielellä hiontanukan pois jonka jälkeen kisavoitelu kuvion kans, sarjavoitto tornion kulta cupissa ja toden-näköisesti kisojen liukkain suksi.Mutta pelkkä siklaus ei vain toimi kisatilanteessa eikä tämä johdu osaamattomuudesta se vaan on fakta PS.jts-1 taisi siklata kokeeksi meillekki yhden parin viime talvena muistelisin niin eikä eroa omaan työhön ollut ei laatu huonoa ollut menetelmä vain ei ole kilpakäyttöön sovelias. Mutta toivoa sopii että suksivalmistajat kehittäisivät eri kelialueille oman pohjamateriaalin joka toimisi kohtuudella eikä tarvis olla raapimassa pohjia kotikonstein mutta taas kerran poikettiin asiasta jossa meidän pitäis koittaa pysyä.REHELLISYYDESSÄ!!!


      • särkisalmi
        Spele--- kirjoitti:

        Se on varmaa että maine on ainakin mennyt,jos sitä yleensä olikaan.
        On varmaan vaikea olla kun joutuu loppuelämän olemaan noiden nilkkimäisten asioiden kanssa,kun yksi on joukossa mulkku niin kaikki kärsivät tuollaisesta mieleltään sairaasta tyypistä.
        Tai sitten on niin päästään laho ettei välitä mitään mitä on usealle henkilölle tehnyt,minä myös niiden joukossa.
        Kova on lupaamaan mutta mikään asia missä on rahasta kysymys ei toimi,ties kuinka monia on pettänyt vuosien aikana,siklausjälki oli täysin ala-arvoista mutta raha kyllä kelpasi.
        Kun sukseni vein ammattisiklarille niin siellä paljastui se mitä ajattelinkin kun ei luista,periaatteessa niille ei ollut tehty mitään muuta kuin kaavittu sieltä täältä,ja partikkelejä oli vain muutamassa kohtaa,täyttä petosta kaikki.

        kun ei paikallisessa kapakassakaan näy,taitaa olla jo vieraat rahat ryypätty.


      • pakuri
        särkisalmi kirjoitti:

        kun ei paikallisessa kapakassakaan näy,taitaa olla jo vieraat rahat ryypätty.

        Ei ole vpk:lla enää rohkeutta vastata puhelimeen useita yrityksistä huolimatta, on tainut mennä puhelin kaniin. VPK:n poissa olossa on se hyvä puoli että saadaan tuo siklaus keskustelu oikealle tolalle puhutaa asiaa eikä tyyliin että SIKLATUILLA SUKSILLA TULTIIN HYPPYRIMÄESTÄ JA NYT ON ENSIMMÄINEN SUOMALAINEN MÄKIHYPPÄÄJÄ MAATA KIERTÄVÄLLÄ RADALLA.
        En tiedä mitä YSTÄVÄ horisee ei tuota kuitenkaan ole selvinpäin kirjoitettu taitaapa olla kepuli ite.
        Tosiaan olen hakenut vpk:n oikeuteen ja homma pyritään hoitamaan sitä kautta.
        Jos se ei auta niin keksitään jotain muuta, suomessa on erilaisia perintätoimistoja ja kaikki ei ole kilttejä maineeltaan joillakin heistä kasvaa parta ja ajelevat isolla moottoripyörällä.
        Lämmintä kevättä VPK:LLE, olkoon luottamus rinnassasi ja nauti hyvästä mielestä.


      • jhkljlj
        pakuri kirjoitti:

        Ei ole vpk:lla enää rohkeutta vastata puhelimeen useita yrityksistä huolimatta, on tainut mennä puhelin kaniin. VPK:n poissa olossa on se hyvä puoli että saadaan tuo siklaus keskustelu oikealle tolalle puhutaa asiaa eikä tyyliin että SIKLATUILLA SUKSILLA TULTIIN HYPPYRIMÄESTÄ JA NYT ON ENSIMMÄINEN SUOMALAINEN MÄKIHYPPÄÄJÄ MAATA KIERTÄVÄLLÄ RADALLA.
        En tiedä mitä YSTÄVÄ horisee ei tuota kuitenkaan ole selvinpäin kirjoitettu taitaapa olla kepuli ite.
        Tosiaan olen hakenut vpk:n oikeuteen ja homma pyritään hoitamaan sitä kautta.
        Jos se ei auta niin keksitään jotain muuta, suomessa on erilaisia perintätoimistoja ja kaikki ei ole kilttejä maineeltaan joillakin heistä kasvaa parta ja ajelevat isolla moottoripyörällä.
        Lämmintä kevättä VPK:LLE, olkoon luottamus rinnassasi ja nauti hyvästä mielestä.

        Numero on ski grip sivuilla ja vastasi ainakin minulle,esitteli uusia tuotteita.puh N:o 050-3537158


      • pakuri
        jhkljlj kirjoitti:

        Numero on ski grip sivuilla ja vastasi ainakin minulle,esitteli uusia tuotteita.puh N:o 050-3537158

        PUHELIMEEN TUO VPK


      • ligt
        ffhkjhlj kirjoitti:

        Ootta menny lainaamaan noin suuria summia epämääräiselle henkilölle,kyllä oletta olleet sinisilmäisiä,olin
        minäkin sinisilmäinen.kun maksoin yhdestä latexituubista 100euroa.Sen jälkeen huomasin mitä touhu on .

        maksoit tuupista 100 e oliko sisältö sitä mitä luvattiin vai ihan jotain muuta jos näin niin etkö tullut silloin huijatuksi pahemman kerran ,eikö kelvottomilla tuotteilla ole vaihto tai palautus oikeus muistaakseni näin on kuluttajan suojalaissa mainittu yrityksillä on vastuu tuotteistaan mitä myyvät ski grip on rekisteröity yritys ,ei muuta kun hakeen rahat takaisin.


      • atuure
        jhkljlj kirjoitti:

        Numero on ski grip sivuilla ja vastasi ainakin minulle,esitteli uusia tuotteita.puh N:o 050-3537158

        sinulle, jospa olisit seuraava kohderyhmä jota alkaa huijaamaan oliko se uusi tuote tasapaino lauta kestopito keskelle ettei reinot lipsu ja pakotus pohjaan partikkeleilla


      • ETELÄ-KARJALAN KÄRÄJ
        atuure kirjoitti:

        sinulle, jospa olisit seuraava kohderyhmä jota alkaa huijaamaan oliko se uusi tuote tasapaino lauta kestopito keskelle ettei reinot lipsu ja pakotus pohjaan partikkeleilla

        Oikeudesta tuli päätös ja huomenna vien paperit ulosottomiehelle.
        Saapahan tämän asian menemään eteenpäin ja jää turha vatvominen pois.


      • parsikaali
        Spele--- kirjoitti:

        Se on varmaa että maine on ainakin mennyt,jos sitä yleensä olikaan.
        On varmaan vaikea olla kun joutuu loppuelämän olemaan noiden nilkkimäisten asioiden kanssa,kun yksi on joukossa mulkku niin kaikki kärsivät tuollaisesta mieleltään sairaasta tyypistä.
        Tai sitten on niin päästään laho ettei välitä mitään mitä on usealle henkilölle tehnyt,minä myös niiden joukossa.
        Kova on lupaamaan mutta mikään asia missä on rahasta kysymys ei toimi,ties kuinka monia on pettänyt vuosien aikana,siklausjälki oli täysin ala-arvoista mutta raha kyllä kelpasi.
        Kun sukseni vein ammattisiklarille niin siellä paljastui se mitä ajattelinkin kun ei luista,periaatteessa niille ei ollut tehty mitään muuta kuin kaavittu sieltä täältä,ja partikkelejä oli vain muutamassa kohtaa,täyttä petosta kaikki.

        Täysin samaa mieltä Spele mulkero mikä mulkero


      • Perijä--
        nberjhnig kirjoitti:

        Ihan parikkalassa asti velkoja hakemassa?

        On kuulemma perse auki koko ukko.


      • Spele--
        parsikaali kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä Spele mulkero mikä mulkero

        Vieraat rahat on ryypätty?
        Kausi lähestyy mutta rahan teko ei ole enää helppoa koska koko Suomi tietää.


      • Anonyymi
        Kuzmin kirjoitti:

        hyvä että VPK on siirtynyt mualle ehkä tämä siklauskeskustelu sujuu jatkossa faktoihin pohjautuen ilman ylilyöntejä!

        Itse olen harkka suksissa käyttänyt Kuzminin normaalia ja cold sikliä jo 2 vuotta ja homma pelittää useimmilla keleillä oikein hyvin. Kun laitetaan lappu rintaan niin alla on hiottu suksi jossa on LF, HF, pulverit, napit ja geelit.Siklisukset on olleet mukana "nollaparina" 2 vuoden aikana yli 30ssa kisassa mutta vielä ei ole ollut tilanne jossa ne olis kisaan kelpuutettu. Ja kisoilla en tarkoita mitään piirikunnallisia koukkupolvikisoja vaan SM, Scandinavia cup, ja muita ranking kisoja.

        Eli siklaillaan arkisin ja voidellaan viikonloppuisin;) Jos VPK olis näin asian myynyt niin hänellä olisi talous kunnossa ja asiakkaita jonoksi asti. Nyt kun väitetään että Cologna jne hiihtää siklisuksilla niin uskottavuus menee koko touhulta

        Niin nythän taas mainostetaan uutta pitopintaa lähinnä vesi-nollakeleille.Itse kokeilin aikanaan VPK:n kestopitoa ja oli hyvä kostealla ja märällä kelillä.Mutta mainostettiin toimivan kaikilla keleillä ja se ei pitänytkään paikkaansa ja homma "kusi".Kokeilin aikoinaan Koivulan Joken suksilla kevään märällä lumella Laanilan jyrkähkössä nousussa ja pääsi suorilla ylös,joten Jouko laittoi sen myös suksiini.


    • pitoa peliin

      ja sanoi, että tämän päivän Satakunnan Kansassa oli juttua V-PK:sta siinä yhteydessä kun Porissa on liike joka tekee noita kestopitohommia.

      • odottanut

        On asiat kun kuumimman sesongin aikaan menee huonosti , näkyi olevan talous-sanomien protestilistalla eilen vaikeuksia on velkaasioita hoitamatta näköjään !


      • ParikkalaSki
        odottanut kirjoitti:

        On asiat kun kuumimman sesongin aikaan menee huonosti , näkyi olevan talous-sanomien protestilistalla eilen vaikeuksia on velkaasioita hoitamatta näköjään !

        Tyyppi Velkomustuomio
        Talousalue Kymen talousalue
        Häiriöpäivämäärä 15.01.2010
        Saatavan määrä 2400 €


      • ällikällälyöty
        ParikkalaSki kirjoitti:

        Tyyppi Velkomustuomio
        Talousalue Kymen talousalue
        Häiriöpäivämäärä 15.01.2010
        Saatavan määrä 2400 €

        Ski grip partners löytyi jälleen protestilistalta nyt on vaikeat ajat hiihtomarkkinoilla kun nuin hyvä suksigurun vetämä homma alkaa kuseskella kengille.


      • Allah akbar
        ällikällälyöty kirjoitti:

        Ski grip partners löytyi jälleen protestilistalta nyt on vaikeat ajat hiihtomarkkinoilla kun nuin hyvä suksigurun vetämä homma alkaa kuseskella kengille.

        Periaatteessahan tämä guru on viljellyt hyviäkin ajatuksia, vaikka siis tiettävästi on livennyt osin "pimeälle puolelle", mitä ei voi tietenkään hyväksyä. Ainakin hän on levittänyt ilosanomaa siklauksesta tällä foorumilla. Myönnän olevani käännynnäinen.


      • asemaravintola
        Allah akbar kirjoitti:

        Periaatteessahan tämä guru on viljellyt hyviäkin ajatuksia, vaikka siis tiettävästi on livennyt osin "pimeälle puolelle", mitä ei voi tietenkään hyväksyä. Ainakin hän on levittänyt ilosanomaa siklauksesta tällä foorumilla. Myönnän olevani käännynnäinen.

        VOI VOI


      • hiihtäjäkin
        asemaravintola kirjoitti:

        VOI VOI

        onkohan tuo SKIBAC luistonauha,jota ostos TV:ssä mainostetaan VPK:n tuote?


      • Spele---
        hiihtäjäkin kirjoitti:

        onkohan tuo SKIBAC luistonauha,jota ostos TV:ssä mainostetaan VPK:n tuote?

        Sama tökötti joka ei toimi.
        Luistonauhassa lukee ekoluisto kun tarkkaan katsoo.
        Samaa nauhaa on itsellä jossain varaston pohjilla metritolkulla ollut jo kohta kymmenen vuotta.
        Kestopito ja Ekoluisto ovat menneisyyttä johon ei ole paluuta.
        Maksaisi huijari vaan velkansa pkele::


      • ellepsi
        Spele--- kirjoitti:

        Sama tökötti joka ei toimi.
        Luistonauhassa lukee ekoluisto kun tarkkaan katsoo.
        Samaa nauhaa on itsellä jossain varaston pohjilla metritolkulla ollut jo kohta kymmenen vuotta.
        Kestopito ja Ekoluisto ovat menneisyyttä johon ei ole paluuta.
        Maksaisi huijari vaan velkansa pkele::

        Samaa mieltä spelen kanssa kyllä velat pitäis maksaa pois ja sassiin ,velkojia tuntuu vain olevan kovin paljon että niitä ei pikku rahoilla makseta .
        Tämä on törkein tapaus joka tulee äkkiseltä mieleen että lainataan asiakkailta rahaa ja jätetään maksamatta ja petkutetaan ala-arvoisilla tuotteilla jota myydään sikahintaan, hyi saatana että ilettää tommoinen touhu.


      • Spele---
        ellepsi kirjoitti:

        Samaa mieltä spelen kanssa kyllä velat pitäis maksaa pois ja sassiin ,velkojia tuntuu vain olevan kovin paljon että niitä ei pikku rahoilla makseta .
        Tämä on törkein tapaus joka tulee äkkiseltä mieleen että lainataan asiakkailta rahaa ja jätetään maksamatta ja petkutetaan ala-arvoisilla tuotteilla jota myydään sikahintaan, hyi saatana että ilettää tommoinen touhu.

        Rahat pois periaatteella on toiminut joka puolella Suomea,varsinkin Pohjois-Karjalassa mitä olen kuullut ihmisten kertovan.
        Miksi ihminen on luotu tuollaiseksi epärehelliseksi?Ihmettelen vaan.


      • kaveri!
        Spele--- kirjoitti:

        Rahat pois periaatteella on toiminut joka puolella Suomea,varsinkin Pohjois-Karjalassa mitä olen kuullut ihmisten kertovan.
        Miksi ihminen on luotu tuollaiseksi epärehelliseksi?Ihmettelen vaan.

        Näin yleisesti ottaen tuntematta tapausta, niin kauan kun on tyhmiä ihmisiä, on myös huijjareita. Itse olen naureskellut näille luistoindeksi jutuille ja mielestäni kaveri oli melkoinen koomikko, mutta jos ihmiset tosiaan luulee, että joku hiihtomessias laittaa sellaiset sukset suomi24 palstalla, että hiihtäminen on jo vaarallista hirmuisen luiston takia, niin mielestäni ansainnut jokaisen roposen, jota sinne syynetty.


      • ei keksijä
        kaveri! kirjoitti:

        Näin yleisesti ottaen tuntematta tapausta, niin kauan kun on tyhmiä ihmisiä, on myös huijjareita. Itse olen naureskellut näille luistoindeksi jutuille ja mielestäni kaveri oli melkoinen koomikko, mutta jos ihmiset tosiaan luulee, että joku hiihtomessias laittaa sellaiset sukset suomi24 palstalla, että hiihtäminen on jo vaarallista hirmuisen luiston takia, niin mielestäni ansainnut jokaisen roposen, jota sinne syynetty.

        kaveri ei tunne tapausta jonka näkee kirjoituksestakin
        Mutta kun tuotteet on mitä on ja kauppa ei käy niin on ottanut uuden "liikeidean" käyttöön eli rahan lainaamisen joita ei maksa takaisin ei tarvi maksaa veroja, arveluttavaa toimintaa kun tekee sitä vielä yrityksen nimissä , harmi vain että tuollainen on ajautunut hiihdon parissa olevien ihmisten taakaksi.


      • mutta?
        ei keksijä kirjoitti:

        kaveri ei tunne tapausta jonka näkee kirjoituksestakin
        Mutta kun tuotteet on mitä on ja kauppa ei käy niin on ottanut uuden "liikeidean" käyttöön eli rahan lainaamisen joita ei maksa takaisin ei tarvi maksaa veroja, arveluttavaa toimintaa kun tekee sitä vielä yrityksen nimissä , harmi vain että tuollainen on ajautunut hiihdon parissa olevien ihmisten taakaksi.

        Jos tuotteet on mitä on, niin miksi lainaatte rahaa tuntemattomalle henkilölle tai ainakin puolituntemattomalle.
        Oisko kuitenkin niin, että sisimmissänne olette kuitenkin halunut olla osana suurta keksintöä ja jotenkin haukata myös palan mahdollista kunniaa. Nyt tulikin haukattua jotain ihan muuta. Kyllä mun mielestä tämä kaveri on sankari ja harmittaa todella, kun on poistunut palstalta. Viihdearvo hävinnyt kokonaan täältä. harmi kun kävi noin, ja tietysti harmi jos on rahat viety. Mutta onneksi jts vielä virittelee satunnaisesti proosan pätkää tästä aiheesta, harmiksi pahin kiihko on jo kirjoituksista kadonnut. Sääli..


      • Spele---

        Kyllä näillä kulmilla 100km säteellä tiedetään aivan tarkkaan mikä on tilanne,hiihtoväki muistaa AINA kun kausi alkaa lähestymään.
        Ei varmasti ole helppoa kun joutuu väistelemään ihmisiä loppuelämänsä.Eräs tulisieluinen henkilö uhoaa aika tavalla kun sattuu kohdalle.


      • nikitin
        Spele--- kirjoitti:

        Kyllä näillä kulmilla 100km säteellä tiedetään aivan tarkkaan mikä on tilanne,hiihtoväki muistaa AINA kun kausi alkaa lähestymään.
        Ei varmasti ole helppoa kun joutuu väistelemään ihmisiä loppuelämänsä.Eräs tulisieluinen henkilö uhoaa aika tavalla kun sattuu kohdalle.

        tuntuu siltä että vaikuttaa Parikkalan seutuun miinusmerkkisenä mainontana mies pilaa muidenkin maineen epärehellisyydellä ,menis vanhainkotiin mummoille kertoon liukkaita luisto tarinoita ja vonkaamaan perintöjä että sais maksaa velat pois, matkakaan kun ei ole pitkä.


      • Spele---
        nikitin kirjoitti:

        tuntuu siltä että vaikuttaa Parikkalan seutuun miinusmerkkisenä mainontana mies pilaa muidenkin maineen epärehellisyydellä ,menis vanhainkotiin mummoille kertoon liukkaita luisto tarinoita ja vonkaamaan perintöjä että sais maksaa velat pois, matkakaan kun ei ole pitkä.

        Myös rehellisellä linjalla olevia tekijöitä,kaakkois-suomesta ainakin löytyy yksi sellainen.Olen siellä käynyt ja homma pelaa paremmin kuin hyvin.
        Epärehelliseksi synnytään on vanha sanonta,en vaan millään jaksa ymmärtää tuollaista välinpitämättömyyttä toisia ihmisiä kohtaan.
        Diagnoosi on kaksisuuntainen mielialahäiriö ja piste.


      • Parikkalan Vallesman
        nikitin kirjoitti:

        tuntuu siltä että vaikuttaa Parikkalan seutuun miinusmerkkisenä mainontana mies pilaa muidenkin maineen epärehellisyydellä ,menis vanhainkotiin mummoille kertoon liukkaita luisto tarinoita ja vonkaamaan perintöjä että sais maksaa velat pois, matkakaan kun ei ole pitkä.

        Kansa Tietää,Parikkalassakin,piiri pieni pyörii jo aika suppeassa tilassa.
        Eläminen on ahdasta pienellä paikkakunnalla.


      • ljhbhjhbköjkb
        Parikkalan Vallesman kirjoitti:

        Kansa Tietää,Parikkalassakin,piiri pieni pyörii jo aika suppeassa tilassa.
        Eläminen on ahdasta pienellä paikkakunnalla.

        pieni sais loppua pyörimästä kokonaan.


      • nikitin
        ljhbhjhbköjkb kirjoitti:

        pieni sais loppua pyörimästä kokonaan.

        Voidellaan huippuluisto sinisellä rexillä kaverin sukset ja tuupataan siperiaa kohti niin palautuu Parikkalalaisten maine ja hiihtokansa huokasee helpoituksesta.


      • Spele--
        nikitin kirjoitti:

        Voidellaan huippuluisto sinisellä rexillä kaverin sukset ja tuupataan siperiaa kohti niin palautuu Parikkalalaisten maine ja hiihtokansa huokasee helpoituksesta.

        Vuotuinen korko noin keskimäärin maksamattomalle velalle?
        Reilu vuosi tulee kohta täyteen kun lupasi maksaa,ei kuulu eikä näy ja se taitaa olla niin ettei varsinkaan NÄY koko ukkoa.
        Tekisi mieli niistää nenään mutta melkein linnaanhan siitä joutuu,onneksi kylillä tiedetään ja luulen että parikkalan toimistossa ei kovin ruuhkaista ole.
        Osotetta en viitsi tähän laittaa,muutenhan siellä olisi kaikki nenän niistäjät paikalla.


      • Paakuri
        Spele-- kirjoitti:

        Vuotuinen korko noin keskimäärin maksamattomalle velalle?
        Reilu vuosi tulee kohta täyteen kun lupasi maksaa,ei kuulu eikä näy ja se taitaa olla niin ettei varsinkaan NÄY koko ukkoa.
        Tekisi mieli niistää nenään mutta melkein linnaanhan siitä joutuu,onneksi kylillä tiedetään ja luulen että parikkalan toimistossa ei kovin ruuhkaista ole.
        Osotetta en viitsi tähän laittaa,muutenhan siellä olisi kaikki nenän niistäjät paikalla.

        http://www.perintaa.fi/yhteydet.php
        Tämä firma saa kuulema rahat palautettua, käyvät kotoa pitäin kysymässä.
        Ihan tosissaan Spele jos kimppa kiinnostaa niin pistetään pojat hommiin ja hommataan rahat takaisin tällä tavalla.


      • varpaisjärvi
        Paakuri kirjoitti:

        http://www.perintaa.fi/yhteydet.php
        Tämä firma saa kuulema rahat palautettua, käyvät kotoa pitäin kysymässä.
        Ihan tosissaan Spele jos kimppa kiinnostaa niin pistetään pojat hommiin ja hommataan rahat takaisin tällä tavalla.

        Pitää tehdä tutkintapyyntö rikospoliisille, systemaattinen rahanlainaaminen ilman että on aikomustakaan maksaa takaisin , eikö se ole rikollista toimintaan .


      • PAAPAA
        varpaisjärvi kirjoitti:

        Pitää tehdä tutkintapyyntö rikospoliisille, systemaattinen rahanlainaaminen ilman että on aikomustakaan maksaa takaisin , eikö se ole rikollista toimintaan .

        Pitää tehdä tutkintapyyntö rikospoliisille, systemaattinen rahanlainaaminen ilman että on aikomustakaan maksaa takaisin , eikö se ole rikollista toimintaan

        Tuo on hemmetin hyvä idea.


      • spele--
        Paakuri kirjoitti:

        http://www.perintaa.fi/yhteydet.php
        Tämä firma saa kuulema rahat palautettua, käyvät kotoa pitäin kysymässä.
        Ihan tosissaan Spele jos kimppa kiinnostaa niin pistetään pojat hommiin ja hommataan rahat takaisin tällä tavalla.

        Jos sattuu sopivasti kohdalleen niin rahat tulee varmasti,en tarkoita mitään väkivaltaa mutta keino on olemassa.
        Yleensä nuo virallista tietä saatavien perintä on aina tressaavia kummallekin osapuolelle,jos olisi kyse suuresta summasta niin tilanne olisi täysin toinen.
        Tässä tapauksessa en köyhtynyt yhtään enempää mitä olen,se siitä.Eikä tämä aiheuta itselleni mitään suurempia yöunen menetyksiä mutta vastapuoli saa vaihtaa väylää aina kun kohtaa henkilön mitä on viilannut linssiin,se kestää koko elämän jos ei saa tilannetta korjattua.
        Jos tulisi reilusti keskustelemaan niin homma olisi Heti pois päiväjärjestyksestä ja helpottaisi,niin ainakin luulen mutta jos onkin oikein paatunut eikä välitä mistään??


      • Helvetinportti
        spele-- kirjoitti:

        Jos sattuu sopivasti kohdalleen niin rahat tulee varmasti,en tarkoita mitään väkivaltaa mutta keino on olemassa.
        Yleensä nuo virallista tietä saatavien perintä on aina tressaavia kummallekin osapuolelle,jos olisi kyse suuresta summasta niin tilanne olisi täysin toinen.
        Tässä tapauksessa en köyhtynyt yhtään enempää mitä olen,se siitä.Eikä tämä aiheuta itselleni mitään suurempia yöunen menetyksiä mutta vastapuoli saa vaihtaa väylää aina kun kohtaa henkilön mitä on viilannut linssiin,se kestää koko elämän jos ei saa tilannetta korjattua.
        Jos tulisi reilusti keskustelemaan niin homma olisi Heti pois päiväjärjestyksestä ja helpottaisi,niin ainakin luulen mutta jos onkin oikein paatunut eikä välitä mistään??

        Onkohan V:P:K :lla hyvä mieli nyt kun Joulukin lähestyy ja on vietynnä rehellisten hiihtäjien ja lasten rahat taskussaa tai klunkutettu kuruusta alas ei luulis mieli mettä keittävän.


      • zapataco
        Helvetinportti kirjoitti:

        Onkohan V:P:K :lla hyvä mieli nyt kun Joulukin lähestyy ja on vietynnä rehellisten hiihtäjien ja lasten rahat taskussaa tai klunkutettu kuruusta alas ei luulis mieli mettä keittävän.

        on vatkattu jo iät ajat. Olisi melenkiintoista tietää minkälaisia summia sieltä on onnistuttu nyhtämään niillä perättömillä lupauksilla?


      • Perkele--:
        zapataco kirjoitti:

        on vatkattu jo iät ajat. Olisi melenkiintoista tietää minkälaisia summia sieltä on onnistuttu nyhtämään niillä perättömillä lupauksilla?

        On nyhdetty.


      • bonderosa
        Perkele--: kirjoitti:

        On nyhdetty.

        nyhtää joltain yksittäiseltä henkilöltä tuhansia hommassa jossa kaupataan jotain luistonauhaa? Tai kyllähän niitä huijattavia on tässä maassa esiintynyt paremmissakin piireissä. Menihän se ministeri Mattilakin vipuun ja tärväsi rahansa ostaessaan nigerialaisilta pesukonetta jolla saisi puhdistettua mustaksi värjättyjä dollareita.


      • Perkele--
        bonderosa kirjoitti:

        nyhtää joltain yksittäiseltä henkilöltä tuhansia hommassa jossa kaupataan jotain luistonauhaa? Tai kyllähän niitä huijattavia on tässä maassa esiintynyt paremmissakin piireissä. Menihän se ministeri Mattilakin vipuun ja tärväsi rahansa ostaessaan nigerialaisilta pesukonetta jolla saisi puhdistettua mustaksi värjättyjä dollareita.

        Sekä varma sijoittaminen hyvään tuotteeseen.
        Tätä puherobottia ei pidä yleistää,on myös rehellisiä ihmisiä vielä olemassa.
        Suomessa on muutamia ammattisiklareita ja he kuuluvat normaaleihin ihmisiin,tämä pilvissä leijaileva suksiastronautti pilasi ainakin oman tekemisensä ja tuotteensa.
        Aivan uskomaton tyyppi,lupaa kuun taivaalta ja mummot maksaa.


      • ParikkalaSki
        Perkele-- kirjoitti:

        Sekä varma sijoittaminen hyvään tuotteeseen.
        Tätä puherobottia ei pidä yleistää,on myös rehellisiä ihmisiä vielä olemassa.
        Suomessa on muutamia ammattisiklareita ja he kuuluvat normaaleihin ihmisiin,tämä pilvissä leijaileva suksiastronautti pilasi ainakin oman tekemisensä ja tuotteensa.
        Aivan uskomaton tyyppi,lupaa kuun taivaalta ja mummot maksaa.

        Millaiset vakuudet lainalla oli? Olitko selvittänyt keksintöjen ja puheiden taustat? Puheiden taustoja on tutkittu ja osa todellakin on totta, mutta eräät asiat eivät. On ymmärrettävää, että tuotemyynnin varmistamiseksi pitää olla myyntipuheet kunnossa. Ikävää, että riski toteutui.


      • helvetinportti
        ParikkalaSki kirjoitti:

        Millaiset vakuudet lainalla oli? Olitko selvittänyt keksintöjen ja puheiden taustat? Puheiden taustoja on tutkittu ja osa todellakin on totta, mutta eräät asiat eivät. On ymmärrettävää, että tuotemyynnin varmistamiseksi pitää olla myyntipuheet kunnossa. Ikävää, että riski toteutui.

        keksinnät; onko niitä ollutkaan muuta kuin toisten kopioita huonompia vain ja myyntipuheet pitää olla yrittäjällä sutko rehellisiä onhan Suomessa kuluttajansuojalaki ,mutta kysehän on viimeaikoina uudesta "liikeideasta" jolla lainataan rahaaluvatulla hyvällä korolla ja lyhyellä takaisinmaksulla jota ei kuitenkaan makseta koskaan takaisin tapa on tuottoisa siitä ei mene alvia eikä verojakaan.


      • Asiasta Tietävä//
        helvetinportti kirjoitti:

        keksinnät; onko niitä ollutkaan muuta kuin toisten kopioita huonompia vain ja myyntipuheet pitää olla yrittäjällä sutko rehellisiä onhan Suomessa kuluttajansuojalaki ,mutta kysehän on viimeaikoina uudesta "liikeideasta" jolla lainataan rahaaluvatulla hyvällä korolla ja lyhyellä takaisinmaksulla jota ei kuitenkaan makseta koskaan takaisin tapa on tuottoisa siitä ei mene alvia eikä verojakaan.

        Kopioutu Kuzminin ja muiden pohjoismaiden tutkijoiden sivuilta,omaa on vain kestopito ja ekoluisto jotka ovat kyseenalaisia siihen verrattuna mitä luvataan.
        Norjassa ja Ruotsissa on jo vuosien ajan tutkittu muita vaihtoehtoja ja on myös väitöskirja julkaistu.
        Jokaisen hiihtäjän pitäisi se lukea jolloin avartuu uusi toimintamalli varsinkin luiston osalta.
        Norjalainen huippuhiihto on käyttänyt näitä teesejä hyväkseen jo pitkän ajanjakson.
        Suomessa mennään vielä voidevalmistajien ehdoilla koska sidokset ovat kovat ja niistä ei pääse irti nykyisellä systeemillä.


      • Pyhä Pietari:
        Perkele-- kirjoitti:

        Sekä varma sijoittaminen hyvään tuotteeseen.
        Tätä puherobottia ei pidä yleistää,on myös rehellisiä ihmisiä vielä olemassa.
        Suomessa on muutamia ammattisiklareita ja he kuuluvat normaaleihin ihmisiin,tämä pilvissä leijaileva suksiastronautti pilasi ainakin oman tekemisensä ja tuotteensa.
        Aivan uskomaton tyyppi,lupaa kuun taivaalta ja mummot maksaa.

        Perkele.


      • ParikkalaSki
        Pyhä Pietari: kirjoitti:

        Perkele.

        Sijoituksen hyvä tuotto (korko) ja lyhyt takaisinmaksuaika on yleensä mahdollista vain, jos riski on suuri eli lainaaja ei pystykään noudattamaan sopimusta. Pääoman turvaava vakuus olisi kannattanut vaatia, jolloin laina olisi ehkä jäänyt antamatta. Mutta jälkiviisaus on sitä parasta viisautta.


      • Hessu Hopo
        ParikkalaSki kirjoitti:

        Sijoituksen hyvä tuotto (korko) ja lyhyt takaisinmaksuaika on yleensä mahdollista vain, jos riski on suuri eli lainaaja ei pystykään noudattamaan sopimusta. Pääoman turvaava vakuus olisi kannattanut vaatia, jolloin laina olisi ehkä jäänyt antamatta. Mutta jälkiviisaus on sitä parasta viisautta.

        Ja korkein oikeus.

        Karhun Optigrip myy ja lapsillekin tulee halpa suksi.

        Peltonenkin pärjää.

        Nauhaluistokin löytyy. Osaavammilta tahoilta, vaikka ei se Optigripin tekijäkään kauhean korkealle pellepelottomien uskottavuusindeksillä nouse:-)

        Veli-Pekan markkinat kuivuivat. Pitää löytää uusia. Ei mahda humu enää tänä keväänä törpötellä Laanilan baaritiskillä. Sissimarkkinointikin on loppunut kun kaverit ovat vähissä.

        Missäpä seuraavaksi tapaamme hyperaktiivisen ustävämme?


      • Paskakasa ;-)
        Hessu Hopo kirjoitti:

        Ja korkein oikeus.

        Karhun Optigrip myy ja lapsillekin tulee halpa suksi.

        Peltonenkin pärjää.

        Nauhaluistokin löytyy. Osaavammilta tahoilta, vaikka ei se Optigripin tekijäkään kauhean korkealle pellepelottomien uskottavuusindeksillä nouse:-)

        Veli-Pekan markkinat kuivuivat. Pitää löytää uusia. Ei mahda humu enää tänä keväänä törpötellä Laanilan baaritiskillä. Sissimarkkinointikin on loppunut kun kaverit ovat vähissä.

        Missäpä seuraavaksi tapaamme hyperaktiivisen ustävämme?

        On varmaan Parikkalalaisille Maatalouslomittajille kestopidolla varustettu kumisaapas,ei paska tartu eikä luista,se on paskanen loppu.Merkitty mies joka saa väistellä loppuelämänsä sillä vaateita on ympäri suomea.


      • Luuvitonen---
        Hessu Hopo kirjoitti:

        Ja korkein oikeus.

        Karhun Optigrip myy ja lapsillekin tulee halpa suksi.

        Peltonenkin pärjää.

        Nauhaluistokin löytyy. Osaavammilta tahoilta, vaikka ei se Optigripin tekijäkään kauhean korkealle pellepelottomien uskottavuusindeksillä nouse:-)

        Veli-Pekan markkinat kuivuivat. Pitää löytää uusia. Ei mahda humu enää tänä keväänä törpötellä Laanilan baaritiskillä. Sissimarkkinointikin on loppunut kun kaverit ovat vähissä.

        Missäpä seuraavaksi tapaamme hyperaktiivisen ustävämme?

        Pelle Miljoona ajelee Ranskalaisella nokivasaralla?Vai löytyykö auto Poliisien huutokaupasta keveemmällä.
        Pikatiellä tuli sellainen vastaan ja kuskina saattoi olla itse Parikkalan Kestopitokeisari,ainakin naama oli yhtä turvoksissa kun kaljaa kiskotaan paikallisessa kuppilassa toisten rahoilla.


      • Keppana..
        Luuvitonen--- kirjoitti:

        Pelle Miljoona ajelee Ranskalaisella nokivasaralla?Vai löytyykö auto Poliisien huutokaupasta keveemmällä.
        Pikatiellä tuli sellainen vastaan ja kuskina saattoi olla itse Parikkalan Kestopitokeisari,ainakin naama oli yhtä turvoksissa kun kaljaa kiskotaan paikallisessa kuppilassa toisten rahoilla.

        Naurattaa:))


    • heheheheh::

      Heh..Heh.. : :
      ---)(---
      ----
      [ ]

      • WSÖwbbSB

        Taidanpa tehdä rikosilmoituksen tästä meidän sankarista.


    • Kusettaja.

      perkele,F-B naamakirjassa on Pelle Peloton,kokonaista yksi kaveri,toivottavasti ei kusetusta ole ilmassa.

    • Pietari-:-

      Rehellistä Joulua Parikkalaan,nahkurin orsilla tavataan tai Pyhän Pietarin porteilla jossa lopulliset velat maksetaan.

      • PyhäPietari:

        Perkeleen äijä:


      • Pikavippi Oy
        PyhäPietari: kirjoitti:

        Perkeleen äijä:

        Jotain salamyhkäistä on kuulemma kehitteillä,etei vain ole muiden rahat kysymyksessä?


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe