simon cabaree

?

hepsis! Oliskos minkälasita kokemusta simon cabareesta? Itse kävin edellisellä reissulla Phuket fantasea:ssa ja oli aivan paska paikka, ei voi kyllä kellekään suositella, mutta tällä reissulla ois tarkotus käydä cabareessa. Meneeköhän rahat hukkaan?

13

600

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuulopuheita

      Jos tykkäät miehistä ! Ne tulevat kuulema syliin istumaan ja suuttuvat ,,jos et tuki seteleitä niiden tisujen väliin!

      • Show on aina show

        Kyllä se kannattaa. Itse olen käynyt kolme kertaa. Eikä kalliskaan. Kiva, upea show, mahtava pukuloisto ja kulissit jotka vaihtuvat usein teeman mukaan, todella kauniit naiset (eli miehet), kivat kappaleet ja musiikki. Tunnin show on hintansa väärtti. Siellä on vesipullokin kaikille. Vähän voi olla viileä istua ilmastoinnin vuoksi eli ota harteille jotain. Myös Fantasia show on upea elefantteineen ja esityksineen, sehän kertoo Thaiman kansallistarun tarinan.


    • käpädää

      itseni mielestä caparee on paljon parempi kun fantasea käytiin molemmat katsomassa. Ei ne siellä mihinkääm syliin tule istumaan ja kun esitys on ohi saa ottaa kuvia esiintyjistä pientä korvausta vastaan kun itse menee kuvaan muuten saa räpsiä ilmaiseksi

    • SimonCaba

      Hei,kannattaa käydä katsomassa. Rahat ei mene hukkaan, ei kannata ottaa VIP lippuja ja jos et halua että esiintyjät tulevat lähelle sinua niin ei kannata mennä eturiviin eikä lähellä sitä niin saat olla rauhassa! :)

    • Sime on

      Jotkut Cabareiden esiintyjistä voivat käydä pienemmällä porukalla ja vaatimattomammalla rekvisiitalla esiintymässä joidenkien hotellien illallisjuhlilla. Simon Cabaren show paikanpäällä on kuitenkin tietysti omaa luokkaansa.

    • Viime viikolla kävin

      Ei tosiaan kannata mennä katsomaan vaikkei show paljon maksakaan. Ne ladyboyt vaan laahustavat löyhästi rivissä, vähän niiavat välillä ja ojentelevat käsiään. Sama juttu miestanssijoilla, perämettien pojat ne siellä yrittävä näyttää tanssijoila hyppelemällä lavan poikki. Puvut ja lavastus ihan ok. Minusta suomalaiset dragartistit ovat tuhannesti parempia, niiden showsta löytyy räväkkyyttä ja hauskuutta. Simon Cabareessa ei ollut kyllä mitään hauskaa.

      • Feija

        Ei ole näköjään mikään muuttunut lähes kymmenessä vuodessa; ei riitä että on leikelty kauniin näköiseksi. Kyllä edellyttäisi edes jonkinlaista rytmitajua. Aira Samulin saisi hepulin katsoessaan näiden peräkammarin poikien steppaamista. Samaan pystyy minkä tahansa yläasteen reippain kolmannes.


    • Upeaashowta

      Paikka ja show ovat loistavat. Nauraa saa ja tunnelma on, no, bähontäänkin ihmeellinen.

      Takuulla ajalle ja pienelle rahalle vastinetta, kyllä kikylandia unohtuu. Suomessa ei ole mitään näin hienoa.

      • maailmanhuvit

        Show-asioissa Suomi on kehitysmaa. Onhan meillä jotain UITtä, transu ja burleskishowta, mutta ne ovat kaukana siitä tasosta, jolla kansainvälinen Simon Kabaree operoi.

        Peteliuksen nunnuka ja herra 47 ovat ominta suomalaista kulttuuria, joka ei kyllä avaudu kellekkään muulle kansallisuudelle, ei edes saamelaisille tai rantaruottalasille.


    • Tätäeikotonanäe

      Lauantaina käytiin, oli hauskaa.

      Taidetaan mennä vielä uudelleen.

    • Ilmanennakkoluuloja

      Loistava Show, suositan kaikille

    • Matkallehuhtikuussa

      Paljonko maksaa show, euroissa? (noin)

      • Ansku3421

        n. 30 €


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1412
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe