"Windows ei voi pyytää kohteen {CF7639F3-ABA2-41DB-97F2-81E2C 5DBFC5D} DllName-rekisterimerkintää. Kohdetta ei voi ladata. Virhe johtuu todennäköisesti virheellisestä rekisteröinnistä."
Tuollaisia virheilmoituksia pitkä lista,Explorer ei välillä toimi,kone lukittuu itsekseen,kun saa lukituksen auki niin kahden tilinkäyttäjän ollessa kirjautuneena yhtä aikaa toisen käyttäjän näytön resuluutio menee 800X600 tilaan eikä saa muutettua muutakuin käynnistämällä kone uudelleen.Olen kokeillut kahdella eri kovalevyllä vuorotellen,toisessa XP home,toisessa XP pro,molemmissa sama ongelma....Voiko vika olla itse koneessa,ja missä sielä,mainittakoon että virtalähde on juuri vaihdettu uuteen....
Miten...
7
324
Vastaukset
- 13
Open a run command and type in:
regedit click [OK]
Locate this Key:
HKLM,"Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\GPExtensions=
Delete this entry in the right pane/window
"{CF7639F3-ABA2-41DB-97F2-81E2C5DBFC5D}",,0x00000000,"Internet Explorer
Machine Accelerators"
Close the Registry Editor and Run disk clean up then run a clean up with
this tool:
http://www.ccleaner.com/download/builds/downloading-slim
Then this command:
sfc /scannow- ...ja kumarrus
...nimimerkille "13" tein noitten ohjeitten mukaan ja heti alkoi toimia niinkuin pitääkin,aika näyttää kuinka kauan...
- 3e4
Tämä on kai sitä kuuluisaa Windowsin helppokäyttöisyyttä?
- 12
3e4 kirjoitti:
Tämä on kai sitä kuuluisaa Windowsin helppokäyttöisyyttä?
Hihhulikäyttikseen ei taida IE;tä edes saada.
- zepedude
eka mistä toi editorivirhe johtuu ja poistat sen rekisterieditorista(start=>run=>regedit)teet sitte kyselyn siellä,MUTTA ÄLÄ HELVETIS POISTA MITÄÄN,MISTÄ ET OLE VARMA.SUN KONEES VOI SAMMUA SAMALLA KUN TEET VÄÄRÄN POISTON!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306182Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144684Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413294IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623091Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3591703Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111498- 711391
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411308- 791189