"Windows ei voi pyytää kohteen {CF7639F3-ABA2-41DB-97F2-81E2C 5DBFC5D} DllName-rekisterimerkintää. Kohdetta ei voi ladata. Virhe johtuu todennäköisesti virheellisestä rekisteröinnistä."
Tuollaisia virheilmoituksia pitkä lista,Explorer ei välillä toimi,kone lukittuu itsekseen,kun saa lukituksen auki niin kahden tilinkäyttäjän ollessa kirjautuneena yhtä aikaa toisen käyttäjän näytön resuluutio menee 800X600 tilaan eikä saa muutettua muutakuin käynnistämällä kone uudelleen.Olen kokeillut kahdella eri kovalevyllä vuorotellen,toisessa XP home,toisessa XP pro,molemmissa sama ongelma....Voiko vika olla itse koneessa,ja missä sielä,mainittakoon että virtalähde on juuri vaihdettu uuteen....
Miten...
7
345
Vastaukset
- 13
Open a run command and type in:
regedit click [OK]
Locate this Key:
HKLM,"Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\GPExtensions=
Delete this entry in the right pane/window
"{CF7639F3-ABA2-41DB-97F2-81E2C5DBFC5D}",,0x00000000,"Internet Explorer
Machine Accelerators"
Close the Registry Editor and Run disk clean up then run a clean up with
this tool:
http://www.ccleaner.com/download/builds/downloading-slim
Then this command:
sfc /scannow- ...ja kumarrus
...nimimerkille "13" tein noitten ohjeitten mukaan ja heti alkoi toimia niinkuin pitääkin,aika näyttää kuinka kauan...
- 3e4
Tämä on kai sitä kuuluisaa Windowsin helppokäyttöisyyttä?
- 12
3e4 kirjoitti:
Tämä on kai sitä kuuluisaa Windowsin helppokäyttöisyyttä?
Hihhulikäyttikseen ei taida IE;tä edes saada.
- zepedude
eka mistä toi editorivirhe johtuu ja poistat sen rekisterieditorista(start=>run=>regedit)teet sitte kyselyn siellä,MUTTA ÄLÄ HELVETIS POISTA MITÄÄN,MISTÄ ET OLE VARMA.SUN KONEES VOI SAMMUA SAMALLA KUN TEET VÄÄRÄN POISTON!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 64618
- 77608
- 104584
- 26532
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet91457