Joulurauha

Metsänkävijä

Vastuulliset metsästäjät julistavat eläimille joulurauhan. Ruokintapaikkoja laitetaan kuntoon ja saadaan hyvä mieli.

Uunissa pasituu kotimainen kinkku.

Hyvää Joulua

24

582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinä apina vaan ihan rauhassa, heh heh... Tuommonen voisi pitää tonttulakkia päässä läpi vuoden.

      • Metsänkävijä

        Susianalyytikolta oiva lausunto. Kuvannee hänen henkistä tasoaan?


      • Metsänkävijä kirjoitti:

        Susianalyytikolta oiva lausunto. Kuvannee hänen henkistä tasoaan?

        kannaltasi on, että minä olen oikea hengen ylijättiläinen sinuun verrattuna. Mene vaan julistamaan tonttulakki päässä viidakkoon lajitovereillesi joulurauhaa. Anna senkin kaksinaamainen nykyjeesus fiksujen olla rauhassa näin jouluaikaan. Ja mikähän siinä kotimaisessa kinkussa niin ylivertaista on? Sulle kyllä välttää vaikka sudanilainen sianpossu, mieluiten sikasalmonellan kera. Vaikka paskahan tuommosella susipelkurilla lentää lentää kyllä muutenkin.


      • Metsänkävijä
        Susianalyytikko kirjoitti:

        kannaltasi on, että minä olen oikea hengen ylijättiläinen sinuun verrattuna. Mene vaan julistamaan tonttulakki päässä viidakkoon lajitovereillesi joulurauhaa. Anna senkin kaksinaamainen nykyjeesus fiksujen olla rauhassa näin jouluaikaan. Ja mikähän siinä kotimaisessa kinkussa niin ylivertaista on? Sulle kyllä välttää vaikka sudanilainen sianpossu, mieluiten sikasalmonellan kera. Vaikka paskahan tuommosella susipelkurilla lentää lentää kyllä muutenkin.

        Jos Joulurauhan julistaminen aiheuttaa tuollaisen purkauksen niin jötain täytyy olla pahasti vialla analyytikolla.


      • niin muista
        Susianalyytikko kirjoitti:

        kannaltasi on, että minä olen oikea hengen ylijättiläinen sinuun verrattuna. Mene vaan julistamaan tonttulakki päässä viidakkoon lajitovereillesi joulurauhaa. Anna senkin kaksinaamainen nykyjeesus fiksujen olla rauhassa näin jouluaikaan. Ja mikähän siinä kotimaisessa kinkussa niin ylivertaista on? Sulle kyllä välttää vaikka sudanilainen sianpossu, mieluiten sikasalmonellan kera. Vaikka paskahan tuommosella susipelkurilla lentää lentää kyllä muutenkin.

        AINA OLLA NÖYRÄ!
        NÖYRYYTTÄ!
        NÖYRYYTTÄ!


      • pieReskelijä

        Poimittaisiin ja niille naureskeltaisiin yhdessä pidentäisi tämä riemu metsästyskortin lunastaneiden elinikää keskimäärin noin 983 vuotta..
        Moiselle tofuparralle ei todellakaan voi muuta kuin piereskellä..


      • unholaan jääköön

        metsän poika tahdon olla sankar jylhän kuusiston, tapiolan vainiolla karhun kanssa painii lyön ja maailma unhoon jääköön


      • pieReskelijä kirjoitti:

        Poimittaisiin ja niille naureskeltaisiin yhdessä pidentäisi tämä riemu metsästyskortin lunastaneiden elinikää keskimäärin noin 983 vuotta..
        Moiselle tofuparralle ei todellakaan voi muuta kuin piereskellä..

        olisit apina lukenut tarkemmin aloittajan rauhanjulistuksen. Siinähän sanotaan, jotta "uunissa pasituu kotimainen kinkku". Nyt varmaan apinakin tajuaa, miksi kirjoitin, että pasituta. Vai tajuaako apina?


      • pieReskelijä
        Susianalyytikko kirjoitti:

        olisit apina lukenut tarkemmin aloittajan rauhanjulistuksen. Siinähän sanotaan, jotta "uunissa pasituu kotimainen kinkku". Nyt varmaan apinakin tajuaa, miksi kirjoitin, että pasituta. Vai tajuaako apina?

        Niinhän minä luinkin mutta sinä olet vain niin turkasen tyhmä ettet ymmärtänyt minun ivanneen saivarteluasi aloittajan kirjoitusvirheestä.. Omat sepustuksesi ovat täynnä sekä kirjoitus että asiavirheitä, moisella tahmatassulla ei pitäisi olla mitään syytä riekkua toisten virheille..
        Huoh.. Nyt varmaan lyytikin tajuaa, vai tajuaako lyyti....?
        Ei voi muuta kuin piereskellä..


    • ajatusleikki tähän, jotta ymmärrät, kuinka kaksinaamainen pöljä olet:

      Oletetaan että Obama alkaisi pommittamaan vaikkapa Irania silmittömän raivon ja taloudellisten tekijöiden inspiroimana yötä päivää. Joskus lähitulevaisuudessa näin todennäköisesti tulee tapahtumaankin. Sitten jouluaattona muka julistetaan joulurauha ja leikitään hyvää jeesusta. Seuraavana päivänä jatketaan turhaa pommitusta sen kummempia ajattelematta. Tällainen rauhanjulistaja sinäkin olet.

      • ekopost

        sehän on sama asia,kun te susianalyytikko täällä palstalla puhutta paskaa,ja samana päivänä ostatta naapurin isännältä hirvenpaistin.kyllä me kaikki tiedämme sinun hirvenlihan himosi.puhut susien rauhoittamisesta ja ,kuiten ostat kumppanillesi susi puuhkan paikalliselta pelkäämättömältä metsästäjältä.aika kaksi naamainen olet.lihokaa metsäneläimet lihokaa ensi syksynä tavataan.paitsi pedot niitten kans tavataan jo tammikuun 2 päivä,silloin katsotaan juoksukunto.


    • Lääkitys kunnossa

      aloitusviestiin. Niin totuus on kyllä se, että kyseinen joulurauhan julistus on irvikuva. Kyse on metsästäjien raukkamaisesta oman egonsa kiillottamisesta ja näyttämisestä jotta kyllä tässä olaan niin moraalisia ja eettisiä.
      "Ruokintapaikat laitetaan kuntoon jotta saadaan hyvä mieli." Todellisuudessa ne laitetaan kuntoon, että kauriit voidaan ampua ruokapöytään. Voi vihtori mitä kaksinaamaisuutta!!!

      • ekopost

        miksi sitten pikkulintuja ruokitaan,miksi sitten vähävaraisia autetaan,miksi sitten annetaan lahjoja jouluna.ei niitä kaikkia ammuta saavathan toiset paremman elämän ,kun on valmiiksi katettu ruokapöytä. ei siinä ole mitään kaksinaamaisuutta.teillä on kun olette muka eläinten ystäviä ja ostatte tehoruokittua lihaa kaupasta.kaikkia se lehmänliha elättää


      • Metsänkävijä

        "Ruokintapaikat laitetaan kuntoon jotta saadaan hyvä mieli." Todellisuudessa ne laitetaan kuntoon, että kauriit voidaan ampua ruokapöytään. Voi vihtori mitä kaksinaamaisuutta!!!

        Taas yksi, jolla on lääkitys pettänyt. On paljon muita lajeja kuin kauriit.
        Voihan sitä sanoa naurettavaksi, mutta näitä citysuojelijoita ei näy laittamassa ruokintapaikkoja?


      • Eräsjorma
        Metsänkävijä kirjoitti:

        "Ruokintapaikat laitetaan kuntoon jotta saadaan hyvä mieli." Todellisuudessa ne laitetaan kuntoon, että kauriit voidaan ampua ruokapöytään. Voi vihtori mitä kaksinaamaisuutta!!!

        Taas yksi, jolla on lääkitys pettänyt. On paljon muita lajeja kuin kauriit.
        Voihan sitä sanoa naurettavaksi, mutta näitä citysuojelijoita ei näy laittamassa ruokintapaikkoja?

        Löysään koiran irti oli mikä päivä tahansa.Ehkä tulee kaato,ehkä ei.


      • Ituhipin kauhu
        Eräsjorma kirjoitti:

        Löysään koiran irti oli mikä päivä tahansa.Ehkä tulee kaato,ehkä ei.

        se, että kusialuslaatikko ei oikeasti ole mikään hengen ylijättiläinen, sen enempää kuin järjen jättiläinenkään. Kysymys lienee elämälleen katkeroituneesta liikunta- ja ajattelukyvyttömästä sekä alkukantaisuudesta ja kehittymättömyydestä kärsivän hylkiön ajanvietteestä. Ei tuollaista kirjoitusvirheisiin takertumistakaan voi ymmärtää kuin hiekkalaatikkoikäisten suusta kuultuna. Surkimus on surkimus, vaikka sudelle syöttäisi.


      • susikin
        Ituhipin kauhu kirjoitti:

        se, että kusialuslaatikko ei oikeasti ole mikään hengen ylijättiläinen, sen enempää kuin järjen jättiläinenkään. Kysymys lienee elämälleen katkeroituneesta liikunta- ja ajattelukyvyttömästä sekä alkukantaisuudesta ja kehittymättömyydestä kärsivän hylkiön ajanvietteestä. Ei tuollaista kirjoitusvirheisiin takertumistakaan voi ymmärtää kuin hiekkalaatikkoikäisten suusta kuultuna. Surkimus on surkimus, vaikka sudelle syöttäisi.

        jouluaterian :-) Tosin voisi siinä mahaa kipristellä kun anuslaatikko lienee varsin huonosti sulavaa, mutta kumminkin kannatettava ajatus!


      • Metsänkävijä kirjoitti:

        "Ruokintapaikat laitetaan kuntoon jotta saadaan hyvä mieli." Todellisuudessa ne laitetaan kuntoon, että kauriit voidaan ampua ruokapöytään. Voi vihtori mitä kaksinaamaisuutta!!!

        Taas yksi, jolla on lääkitys pettänyt. On paljon muita lajeja kuin kauriit.
        Voihan sitä sanoa naurettavaksi, mutta näitä citysuojelijoita ei näy laittamassa ruokintapaikkoja?

        todellakaan mene metsään ruokkimaan eläimiä. Vain maalaistollot kuten sinä ruokkivat jäniksiä, oravia, metsäkauriita, kanalintuja jne... Olishan se huvittavaa, jos vaikkapa minä hakisin kaupasta lihaa ja kantaisin sitä metsään susille ja karhuille. Raadelkoot itse ruokansa (porot, hirvet, metsästyskoirat jne...). Hei, ootko muuten muistanut ruokkia kaloja ollenkaan? Nehän eivät ole näkösällä ja saattavat siksi unohtua. Nyt äkkiä kairaamaan järviin reikiä ja syöttämään pikku kalasia. Niillä voipi olla nälkä siellä kylmässä vedessä. Voi sua rauhanjeesusta kun olet niin hyväsydäminen, että kauriitakin syötät. Täytyy lainata naureskelijalta, jotta ei kait tässä voi muuta kuin naureskella sinulle, heh heh.

        Otetaan tähän vielä yksi esimerkki "älykkäistä" oivalluksistasi:

        "On paljon muita lajeja kuin kauriit"

        Tosi nerokasta, heh heh.


      • Metsänkävijä
        Susianalyytikko kirjoitti:

        todellakaan mene metsään ruokkimaan eläimiä. Vain maalaistollot kuten sinä ruokkivat jäniksiä, oravia, metsäkauriita, kanalintuja jne... Olishan se huvittavaa, jos vaikkapa minä hakisin kaupasta lihaa ja kantaisin sitä metsään susille ja karhuille. Raadelkoot itse ruokansa (porot, hirvet, metsästyskoirat jne...). Hei, ootko muuten muistanut ruokkia kaloja ollenkaan? Nehän eivät ole näkösällä ja saattavat siksi unohtua. Nyt äkkiä kairaamaan järviin reikiä ja syöttämään pikku kalasia. Niillä voipi olla nälkä siellä kylmässä vedessä. Voi sua rauhanjeesusta kun olet niin hyväsydäminen, että kauriitakin syötät. Täytyy lainata naureskelijalta, jotta ei kait tässä voi muuta kuin naureskella sinulle, heh heh.

        Otetaan tähän vielä yksi esimerkki "älykkäistä" oivalluksistasi:

        "On paljon muita lajeja kuin kauriit"

        Tosi nerokasta, heh heh.

        "On paljon muita lajeja kuin kauriit"
        Luepa koko ketju niin näet mistä kommentti tulee? Taitaa olla liian vaikea asia ymmärettäväksi. Missä muuten sanon syöttäväni kauriita? Ole hyvä ja etsi se kohta?

        Kaloista sen verran, että taas näkyy ymmärtämättömyys luonnonasioista. Sanokoo hapettaminen mitään?

        Maalaistollot todella ruokkivat eläimiä ja auttavat muutenkin luontoa. Siihen tyhjännaurajien keinot eivät riitä. Sano yksikin konkreettinen luonnon hyväksi tekemäsi asia? Veikkaan, että vastausta ei tule.


      • Metsänkävijä kirjoitti:

        "On paljon muita lajeja kuin kauriit"
        Luepa koko ketju niin näet mistä kommentti tulee? Taitaa olla liian vaikea asia ymmärettäväksi. Missä muuten sanon syöttäväni kauriita? Ole hyvä ja etsi se kohta?

        Kaloista sen verran, että taas näkyy ymmärtämättömyys luonnonasioista. Sanokoo hapettaminen mitään?

        Maalaistollot todella ruokkivat eläimiä ja auttavat muutenkin luontoa. Siihen tyhjännaurajien keinot eivät riitä. Sano yksikin konkreettinen luonnon hyväksi tekemäsi asia? Veikkaan, että vastausta ei tule.

        minulla on mainita luonnon hyväksi tekemiäni asioita. Otetaan tähän, kun yhtä pyysit, se kaikkein itsestään selvin:

        Sivistän ahnetta, hysteeristä ja petopelkoista apinaa. Minun ansiosta yleinen petopelko lievenee ja tätä kautta petojen asema pikkuhiljaa paranee. Sinä olet vielä sen verran sivistymätön, jottet välttämättä ymmärrä tekemäni työn tärkeyttä. Susianalyysiin perehtyminen auttaa ymmärtämään.


      • keskellä olla
        Susianalyytikko kirjoitti:

        minulla on mainita luonnon hyväksi tekemiäni asioita. Otetaan tähän, kun yhtä pyysit, se kaikkein itsestään selvin:

        Sivistän ahnetta, hysteeristä ja petopelkoista apinaa. Minun ansiosta yleinen petopelko lievenee ja tätä kautta petojen asema pikkuhiljaa paranee. Sinä olet vielä sen verran sivistymätön, jottet välttämättä ymmärrä tekemäni työn tärkeyttä. Susianalyysiin perehtyminen auttaa ymmärtämään.

        NÖYRÄ!
        NÖYRYYTTÄ
        NÖYRYYTTÄ


      • Metsänkävijä
        Susianalyytikko kirjoitti:

        minulla on mainita luonnon hyväksi tekemiäni asioita. Otetaan tähän, kun yhtä pyysit, se kaikkein itsestään selvin:

        Sivistän ahnetta, hysteeristä ja petopelkoista apinaa. Minun ansiosta yleinen petopelko lievenee ja tätä kautta petojen asema pikkuhiljaa paranee. Sinä olet vielä sen verran sivistymätön, jottet välttämättä ymmärrä tekemäni työn tärkeyttä. Susianalyysiin perehtyminen auttaa ymmärtämään.

        Eiköhän asia ole susianalyytikon kohdalla toisin päin eli luonnon- ja petojenvihaaja siellä sotkee. Teksti on niin ala-arvoista, että sillä tehdään vain vahinkoa suojelijoille. Luodaan kuva, että he olisivat mielenhäiriöisiä sekopäitä. Kirjoitukset ovat vain huonoa provoa.

        Muista, että lähin mielenterveystoimisto on puhelimenpäässä.


      • etelässä,
        Susianalyytikko kirjoitti:

        minulla on mainita luonnon hyväksi tekemiäni asioita. Otetaan tähän, kun yhtä pyysit, se kaikkein itsestään selvin:

        Sivistän ahnetta, hysteeristä ja petopelkoista apinaa. Minun ansiosta yleinen petopelko lievenee ja tätä kautta petojen asema pikkuhiljaa paranee. Sinä olet vielä sen verran sivistymätön, jottet välttämättä ymmärrä tekemäni työn tärkeyttä. Susianalyysiin perehtyminen auttaa ymmärtämään.

        siellä se sivistys vasta kukkiikin:
        http://www.iltalehti.fi/vantaa/2009122210827783_va.shtml
        Kylläpä minua vituttaisikin asua etelässä!


      • haa:
        Susianalyytikko kirjoitti:

        minulla on mainita luonnon hyväksi tekemiäni asioita. Otetaan tähän, kun yhtä pyysit, se kaikkein itsestään selvin:

        Sivistän ahnetta, hysteeristä ja petopelkoista apinaa. Minun ansiosta yleinen petopelko lievenee ja tätä kautta petojen asema pikkuhiljaa paranee. Sinä olet vielä sen verran sivistymätön, jottet välttämättä ymmärrä tekemäni työn tärkeyttä. Susianalyysiin perehtyminen auttaa ymmärtämään.

        http://www.iltalehti.fi/vantaa/2009122210827913_va.shtml
        Eipä tuollaisille voi edes naureskella!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      173
      1676
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      107
      969
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      85
      809
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      653
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      190
      450
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe