Vastuulliset metsästäjät julistavat eläimille joulurauhan. Ruokintapaikkoja laitetaan kuntoon ja saadaan hyvä mieli.
Uunissa pasituu kotimainen kinkku.
Hyvää Joulua
Joulurauha
24
566
Vastaukset
sinä apina vaan ihan rauhassa, heh heh... Tuommonen voisi pitää tonttulakkia päässä läpi vuoden.
- Metsänkävijä
Susianalyytikolta oiva lausunto. Kuvannee hänen henkistä tasoaan?
Metsänkävijä kirjoitti:
Susianalyytikolta oiva lausunto. Kuvannee hänen henkistä tasoaan?
kannaltasi on, että minä olen oikea hengen ylijättiläinen sinuun verrattuna. Mene vaan julistamaan tonttulakki päässä viidakkoon lajitovereillesi joulurauhaa. Anna senkin kaksinaamainen nykyjeesus fiksujen olla rauhassa näin jouluaikaan. Ja mikähän siinä kotimaisessa kinkussa niin ylivertaista on? Sulle kyllä välttää vaikka sudanilainen sianpossu, mieluiten sikasalmonellan kera. Vaikka paskahan tuommosella susipelkurilla lentää lentää kyllä muutenkin.
- Metsänkävijä
Susianalyytikko kirjoitti:
kannaltasi on, että minä olen oikea hengen ylijättiläinen sinuun verrattuna. Mene vaan julistamaan tonttulakki päässä viidakkoon lajitovereillesi joulurauhaa. Anna senkin kaksinaamainen nykyjeesus fiksujen olla rauhassa näin jouluaikaan. Ja mikähän siinä kotimaisessa kinkussa niin ylivertaista on? Sulle kyllä välttää vaikka sudanilainen sianpossu, mieluiten sikasalmonellan kera. Vaikka paskahan tuommosella susipelkurilla lentää lentää kyllä muutenkin.
Jos Joulurauhan julistaminen aiheuttaa tuollaisen purkauksen niin jötain täytyy olla pahasti vialla analyytikolla.
- niin muista
AINA OLLA NÖYRÄ!
NÖYRYYTTÄ!
NÖYRYYTTÄ! - pieReskelijä
Poimittaisiin ja niille naureskeltaisiin yhdessä pidentäisi tämä riemu metsästyskortin lunastaneiden elinikää keskimäärin noin 983 vuotta..
Moiselle tofuparralle ei todellakaan voi muuta kuin piereskellä.. - unholaan jääköön
metsän poika tahdon olla sankar jylhän kuusiston, tapiolan vainiolla karhun kanssa painii lyön ja maailma unhoon jääköön
pieReskelijä kirjoitti:
Poimittaisiin ja niille naureskeltaisiin yhdessä pidentäisi tämä riemu metsästyskortin lunastaneiden elinikää keskimäärin noin 983 vuotta..
Moiselle tofuparralle ei todellakaan voi muuta kuin piereskellä..olisit apina lukenut tarkemmin aloittajan rauhanjulistuksen. Siinähän sanotaan, jotta "uunissa pasituu kotimainen kinkku". Nyt varmaan apinakin tajuaa, miksi kirjoitin, että pasituta. Vai tajuaako apina?
- pieReskelijä
olisit apina lukenut tarkemmin aloittajan rauhanjulistuksen. Siinähän sanotaan, jotta "uunissa pasituu kotimainen kinkku". Nyt varmaan apinakin tajuaa, miksi kirjoitin, että pasituta. Vai tajuaako apina?
Niinhän minä luinkin mutta sinä olet vain niin turkasen tyhmä ettet ymmärtänyt minun ivanneen saivarteluasi aloittajan kirjoitusvirheestä.. Omat sepustuksesi ovat täynnä sekä kirjoitus että asiavirheitä, moisella tahmatassulla ei pitäisi olla mitään syytä riekkua toisten virheille..
Huoh.. Nyt varmaan lyytikin tajuaa, vai tajuaako lyyti....?
Ei voi muuta kuin piereskellä..
ajatusleikki tähän, jotta ymmärrät, kuinka kaksinaamainen pöljä olet:
Oletetaan että Obama alkaisi pommittamaan vaikkapa Irania silmittömän raivon ja taloudellisten tekijöiden inspiroimana yötä päivää. Joskus lähitulevaisuudessa näin todennäköisesti tulee tapahtumaankin. Sitten jouluaattona muka julistetaan joulurauha ja leikitään hyvää jeesusta. Seuraavana päivänä jatketaan turhaa pommitusta sen kummempia ajattelematta. Tällainen rauhanjulistaja sinäkin olet.- ekopost
sehän on sama asia,kun te susianalyytikko täällä palstalla puhutta paskaa,ja samana päivänä ostatta naapurin isännältä hirvenpaistin.kyllä me kaikki tiedämme sinun hirvenlihan himosi.puhut susien rauhoittamisesta ja ,kuiten ostat kumppanillesi susi puuhkan paikalliselta pelkäämättömältä metsästäjältä.aika kaksi naamainen olet.lihokaa metsäneläimet lihokaa ensi syksynä tavataan.paitsi pedot niitten kans tavataan jo tammikuun 2 päivä,silloin katsotaan juoksukunto.
- Lääkitys kunnossa
aloitusviestiin. Niin totuus on kyllä se, että kyseinen joulurauhan julistus on irvikuva. Kyse on metsästäjien raukkamaisesta oman egonsa kiillottamisesta ja näyttämisestä jotta kyllä tässä olaan niin moraalisia ja eettisiä.
"Ruokintapaikat laitetaan kuntoon jotta saadaan hyvä mieli." Todellisuudessa ne laitetaan kuntoon, että kauriit voidaan ampua ruokapöytään. Voi vihtori mitä kaksinaamaisuutta!!!- ekopost
miksi sitten pikkulintuja ruokitaan,miksi sitten vähävaraisia autetaan,miksi sitten annetaan lahjoja jouluna.ei niitä kaikkia ammuta saavathan toiset paremman elämän ,kun on valmiiksi katettu ruokapöytä. ei siinä ole mitään kaksinaamaisuutta.teillä on kun olette muka eläinten ystäviä ja ostatte tehoruokittua lihaa kaupasta.kaikkia se lehmänliha elättää
- Metsänkävijä
"Ruokintapaikat laitetaan kuntoon jotta saadaan hyvä mieli." Todellisuudessa ne laitetaan kuntoon, että kauriit voidaan ampua ruokapöytään. Voi vihtori mitä kaksinaamaisuutta!!!
Taas yksi, jolla on lääkitys pettänyt. On paljon muita lajeja kuin kauriit.
Voihan sitä sanoa naurettavaksi, mutta näitä citysuojelijoita ei näy laittamassa ruokintapaikkoja? - Eräsjorma
Metsänkävijä kirjoitti:
"Ruokintapaikat laitetaan kuntoon jotta saadaan hyvä mieli." Todellisuudessa ne laitetaan kuntoon, että kauriit voidaan ampua ruokapöytään. Voi vihtori mitä kaksinaamaisuutta!!!
Voihan sitä sanoa naurettavaksi, mutta näitä citysuojelijoita ei näy laittamassa ruokintapaikkoja?Löysään koiran irti oli mikä päivä tahansa.Ehkä tulee kaato,ehkä ei.
- Ituhipin kauhu
Eräsjorma kirjoitti:
Löysään koiran irti oli mikä päivä tahansa.Ehkä tulee kaato,ehkä ei.
se, että kusialuslaatikko ei oikeasti ole mikään hengen ylijättiläinen, sen enempää kuin järjen jättiläinenkään. Kysymys lienee elämälleen katkeroituneesta liikunta- ja ajattelukyvyttömästä sekä alkukantaisuudesta ja kehittymättömyydestä kärsivän hylkiön ajanvietteestä. Ei tuollaista kirjoitusvirheisiin takertumistakaan voi ymmärtää kuin hiekkalaatikkoikäisten suusta kuultuna. Surkimus on surkimus, vaikka sudelle syöttäisi.
- susikin
Ituhipin kauhu kirjoitti:
se, että kusialuslaatikko ei oikeasti ole mikään hengen ylijättiläinen, sen enempää kuin järjen jättiläinenkään. Kysymys lienee elämälleen katkeroituneesta liikunta- ja ajattelukyvyttömästä sekä alkukantaisuudesta ja kehittymättömyydestä kärsivän hylkiön ajanvietteestä. Ei tuollaista kirjoitusvirheisiin takertumistakaan voi ymmärtää kuin hiekkalaatikkoikäisten suusta kuultuna. Surkimus on surkimus, vaikka sudelle syöttäisi.
jouluaterian :-) Tosin voisi siinä mahaa kipristellä kun anuslaatikko lienee varsin huonosti sulavaa, mutta kumminkin kannatettava ajatus!
Metsänkävijä kirjoitti:
Voihan sitä sanoa naurettavaksi, mutta näitä citysuojelijoita ei näy laittamassa ruokintapaikkoja?todellakaan mene metsään ruokkimaan eläimiä. Vain maalaistollot kuten sinä ruokkivat jäniksiä, oravia, metsäkauriita, kanalintuja jne... Olishan se huvittavaa, jos vaikkapa minä hakisin kaupasta lihaa ja kantaisin sitä metsään susille ja karhuille. Raadelkoot itse ruokansa (porot, hirvet, metsästyskoirat jne...). Hei, ootko muuten muistanut ruokkia kaloja ollenkaan? Nehän eivät ole näkösällä ja saattavat siksi unohtua. Nyt äkkiä kairaamaan järviin reikiä ja syöttämään pikku kalasia. Niillä voipi olla nälkä siellä kylmässä vedessä. Voi sua rauhanjeesusta kun olet niin hyväsydäminen, että kauriitakin syötät. Täytyy lainata naureskelijalta, jotta ei kait tässä voi muuta kuin naureskella sinulle, heh heh.
Otetaan tähän vielä yksi esimerkki "älykkäistä" oivalluksistasi:
"On paljon muita lajeja kuin kauriit"
Tosi nerokasta, heh heh.- Metsänkävijä
todellakaan mene metsään ruokkimaan eläimiä. Vain maalaistollot kuten sinä ruokkivat jäniksiä, oravia, metsäkauriita, kanalintuja jne... Olishan se huvittavaa, jos vaikkapa minä hakisin kaupasta lihaa ja kantaisin sitä metsään susille ja karhuille. Raadelkoot itse ruokansa (porot, hirvet, metsästyskoirat jne...). Hei, ootko muuten muistanut ruokkia kaloja ollenkaan? Nehän eivät ole näkösällä ja saattavat siksi unohtua. Nyt äkkiä kairaamaan järviin reikiä ja syöttämään pikku kalasia. Niillä voipi olla nälkä siellä kylmässä vedessä. Voi sua rauhanjeesusta kun olet niin hyväsydäminen, että kauriitakin syötät. Täytyy lainata naureskelijalta, jotta ei kait tässä voi muuta kuin naureskella sinulle, heh heh.
Otetaan tähän vielä yksi esimerkki "älykkäistä" oivalluksistasi:
Tosi nerokasta, heh heh."On paljon muita lajeja kuin kauriit"
Luepa koko ketju niin näet mistä kommentti tulee? Taitaa olla liian vaikea asia ymmärettäväksi. Missä muuten sanon syöttäväni kauriita? Ole hyvä ja etsi se kohta?
Kaloista sen verran, että taas näkyy ymmärtämättömyys luonnonasioista. Sanokoo hapettaminen mitään?
Maalaistollot todella ruokkivat eläimiä ja auttavat muutenkin luontoa. Siihen tyhjännaurajien keinot eivät riitä. Sano yksikin konkreettinen luonnon hyväksi tekemäsi asia? Veikkaan, että vastausta ei tule. Metsänkävijä kirjoitti:
Luepa koko ketju niin näet mistä kommentti tulee? Taitaa olla liian vaikea asia ymmärettäväksi. Missä muuten sanon syöttäväni kauriita? Ole hyvä ja etsi se kohta?
Kaloista sen verran, että taas näkyy ymmärtämättömyys luonnonasioista. Sanokoo hapettaminen mitään?
Maalaistollot todella ruokkivat eläimiä ja auttavat muutenkin luontoa. Siihen tyhjännaurajien keinot eivät riitä. Sano yksikin konkreettinen luonnon hyväksi tekemäsi asia? Veikkaan, että vastausta ei tule.minulla on mainita luonnon hyväksi tekemiäni asioita. Otetaan tähän, kun yhtä pyysit, se kaikkein itsestään selvin:
Sivistän ahnetta, hysteeristä ja petopelkoista apinaa. Minun ansiosta yleinen petopelko lievenee ja tätä kautta petojen asema pikkuhiljaa paranee. Sinä olet vielä sen verran sivistymätön, jottet välttämättä ymmärrä tekemäni työn tärkeyttä. Susianalyysiin perehtyminen auttaa ymmärtämään.- keskellä olla
minulla on mainita luonnon hyväksi tekemiäni asioita. Otetaan tähän, kun yhtä pyysit, se kaikkein itsestään selvin:
Sivistän ahnetta, hysteeristä ja petopelkoista apinaa. Minun ansiosta yleinen petopelko lievenee ja tätä kautta petojen asema pikkuhiljaa paranee. Sinä olet vielä sen verran sivistymätön, jottet välttämättä ymmärrä tekemäni työn tärkeyttä. Susianalyysiin perehtyminen auttaa ymmärtämään.NÖYRÄ!
NÖYRYYTTÄ
NÖYRYYTTÄ - Metsänkävijä
minulla on mainita luonnon hyväksi tekemiäni asioita. Otetaan tähän, kun yhtä pyysit, se kaikkein itsestään selvin:
Sivistän ahnetta, hysteeristä ja petopelkoista apinaa. Minun ansiosta yleinen petopelko lievenee ja tätä kautta petojen asema pikkuhiljaa paranee. Sinä olet vielä sen verran sivistymätön, jottet välttämättä ymmärrä tekemäni työn tärkeyttä. Susianalyysiin perehtyminen auttaa ymmärtämään.Eiköhän asia ole susianalyytikon kohdalla toisin päin eli luonnon- ja petojenvihaaja siellä sotkee. Teksti on niin ala-arvoista, että sillä tehdään vain vahinkoa suojelijoille. Luodaan kuva, että he olisivat mielenhäiriöisiä sekopäitä. Kirjoitukset ovat vain huonoa provoa.
Muista, että lähin mielenterveystoimisto on puhelimenpäässä. - etelässä,
Sivistän ahnetta, hysteeristä ja petopelkoista apinaa. Minun ansiosta yleinen petopelko lievenee ja tätä kautta petojen asema pikkuhiljaa paranee. Sinä olet vielä sen verran sivistymätön, jottet välttämättä ymmärrä tekemäni työn tärkeyttä. Susianalyysiin perehtyminen auttaa ymmärtämään.siellä se sivistys vasta kukkiikin:
http://www.iltalehti.fi/vantaa/2009122210827783_va.shtml
Kylläpä minua vituttaisikin asua etelässä! - haa:
Sivistän ahnetta, hysteeristä ja petopelkoista apinaa. Minun ansiosta yleinen petopelko lievenee ja tätä kautta petojen asema pikkuhiljaa paranee. Sinä olet vielä sen verran sivistymätön, jottet välttämättä ymmärrä tekemäni työn tärkeyttä. Susianalyysiin perehtyminen auttaa ymmärtämään.http://www.iltalehti.fi/vantaa/2009122210827913_va.shtml
Eipä tuollaisille voi edes naureskella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2609067IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3126299Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?661370Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61311- 1091111
Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.791005Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut60877Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin43788MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk311703Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23696