resurssienhallinnasta...

ressu44444

Miksi uusi koneeni herjaa jatkuvasti että resurssienhallinta lakkasi toimimasta ja vaikka se korjaa sen niin hetken päästä taas sama juttu. Mitä voisin tehdä?

14

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • es4h

      Lakkaa tekemästä sitä mikä saa resurssienhallinnan kaatumaan.

    • koneesesi

      linux ubuntun niin alkaa koneesi vörkkimään.

      • efbji

        sanamuotoon: Linux-käyttöjärjestelmä


    • <<<

      Tulis mieleen että yrität suorittaa 32bit ohjelmia 64bit koneella?

      • e4t5h

        Eivätköhän kaikki 64-bittiset koneet osaa suorittaa myös 32-bittisiä.


    • tsirpst

      Ja kirjoittaa tuon virhesanoman. Pari syytä on että olet ladannut jonkun codec packin ja se kaataa explorerin tai sitten se virus. No joillaine sivustoilla on ladattavia ohjelmia joilla voi korjata tai tarksitaa missä on syy ja vika. Joten eikun etsimään.

      • ap

        koneessa f-secure ja norton. elokuvia ja tekstejä niihin olen ladannut. Ja ladattavat tiedot on ulkoisella kovalevyllä. Nytkin kun yritin roskakoria avata/tyhjentää, se taas valitti siitä resurssienhallinnasta...et lakkas toimimasta... Ups...meinas unohtua...pakattujen tiedostojen purkuohjelman latasin eilen. Joku tuolla ylhäällä kirjoitti et lakkaa tekemästä sitä mikä saa resulssienhallinnan kaatumaan...no, jos joku fiksu kertois mulle mikä tekeminen sen sit saa kaatumaan?? Kiitän;)


      • Dr. Pepa...hah
        ap kirjoitti:

        koneessa f-secure ja norton. elokuvia ja tekstejä niihin olen ladannut. Ja ladattavat tiedot on ulkoisella kovalevyllä. Nytkin kun yritin roskakoria avata/tyhjentää, se taas valitti siitä resurssienhallinnasta...et lakkas toimimasta... Ups...meinas unohtua...pakattujen tiedostojen purkuohjelman latasin eilen. Joku tuolla ylhäällä kirjoitti et lakkaa tekemästä sitä mikä saa resulssienhallinnan kaatumaan...no, jos joku fiksu kertois mulle mikä tekeminen sen sit saa kaatumaan?? Kiitän;)

        jaa mikä kaataa? No lue sieltä logeista mikä kaataa. Seiskassa ainakin wareversioissa on bugi joka kaataa resurssienhallinnan, jos sulla on wareseiska niin elä vaan sen kanssa.


      • Win-Seiska
        ap kirjoitti:

        koneessa f-secure ja norton. elokuvia ja tekstejä niihin olen ladannut. Ja ladattavat tiedot on ulkoisella kovalevyllä. Nytkin kun yritin roskakoria avata/tyhjentää, se taas valitti siitä resurssienhallinnasta...et lakkas toimimasta... Ups...meinas unohtua...pakattujen tiedostojen purkuohjelman latasin eilen. Joku tuolla ylhäällä kirjoitti et lakkaa tekemästä sitä mikä saa resulssienhallinnan kaatumaan...no, jos joku fiksu kertois mulle mikä tekeminen sen sit saa kaatumaan?? Kiitän;)

        Windows systeemissä voit käyttää ainoastaan yhtä virustorjunta ohjelmaa !


      • ap
        Win-Seiska kirjoitti:

        Windows systeemissä voit käyttää ainoastaan yhtä virustorjunta ohjelmaa !

        ihmettelen vain miksi kaveri jolta koneen ostin asensi siihen nämä molemmat torjuntaohjelmat, tosin toinenhan on vain kuuden kuukauden kokeiluversio...


      • hölöttäjä222
        ap kirjoitti:

        koneessa f-secure ja norton. elokuvia ja tekstejä niihin olen ladannut. Ja ladattavat tiedot on ulkoisella kovalevyllä. Nytkin kun yritin roskakoria avata/tyhjentää, se taas valitti siitä resurssienhallinnasta...et lakkas toimimasta... Ups...meinas unohtua...pakattujen tiedostojen purkuohjelman latasin eilen. Joku tuolla ylhäällä kirjoitti et lakkaa tekemästä sitä mikä saa resulssienhallinnan kaatumaan...no, jos joku fiksu kertois mulle mikä tekeminen sen sit saa kaatumaan?? Kiitän;)

        "koneessa f-secure ja norton. elokuvia ja tekstejä niihin olen ladannut"...

        Miksi molemmat?? Ja miten niin niihin ladannut? Haloo...?


      • ---
        ap kirjoitti:

        ihmettelen vain miksi kaveri jolta koneen ostin asensi siihen nämä molemmat torjuntaohjelmat, tosin toinenhan on vain kuuden kuukauden kokeiluversio...

        Poista ne F-sökeröt ja Norttonit, pistä tilalle vaikka Avast.
        Kyllä lähtee!


      • hölöttäjä222 kirjoitti:

        "koneessa f-secure ja norton. elokuvia ja tekstejä niihin olen ladannut"...

        Miksi molemmat?? Ja miten niin niihin ladannut? Haloo...?

        tehdä ihan mitä tahansa ihmeellisyyksiä, jos siinä kaksi virustorjuntaa samaan aikaan päällä on. Kas kun M-Kar ei ole vielä tullut korjaamaan, että "Linux ei ole käyttöjärjestelmä"!


    • zepedude

      olet joku,joka ei tykkää toisistaan.Ei kaikki läppis-ym toimi kanssaihmisten kanssa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe