resurssienhallinnasta...

ressu44444

Miksi uusi koneeni herjaa jatkuvasti että resurssienhallinta lakkasi toimimasta ja vaikka se korjaa sen niin hetken päästä taas sama juttu. Mitä voisin tehdä?

14

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • es4h

      Lakkaa tekemästä sitä mikä saa resurssienhallinnan kaatumaan.

    • koneesesi

      linux ubuntun niin alkaa koneesi vörkkimään.

      • efbji

        sanamuotoon: Linux-käyttöjärjestelmä


    • <<<

      Tulis mieleen että yrität suorittaa 32bit ohjelmia 64bit koneella?

      • e4t5h

        Eivätköhän kaikki 64-bittiset koneet osaa suorittaa myös 32-bittisiä.


    • tsirpst

      Ja kirjoittaa tuon virhesanoman. Pari syytä on että olet ladannut jonkun codec packin ja se kaataa explorerin tai sitten se virus. No joillaine sivustoilla on ladattavia ohjelmia joilla voi korjata tai tarksitaa missä on syy ja vika. Joten eikun etsimään.

      • ap

        koneessa f-secure ja norton. elokuvia ja tekstejä niihin olen ladannut. Ja ladattavat tiedot on ulkoisella kovalevyllä. Nytkin kun yritin roskakoria avata/tyhjentää, se taas valitti siitä resurssienhallinnasta...et lakkas toimimasta... Ups...meinas unohtua...pakattujen tiedostojen purkuohjelman latasin eilen. Joku tuolla ylhäällä kirjoitti et lakkaa tekemästä sitä mikä saa resulssienhallinnan kaatumaan...no, jos joku fiksu kertois mulle mikä tekeminen sen sit saa kaatumaan?? Kiitän;)


      • Dr. Pepa...hah
        ap kirjoitti:

        koneessa f-secure ja norton. elokuvia ja tekstejä niihin olen ladannut. Ja ladattavat tiedot on ulkoisella kovalevyllä. Nytkin kun yritin roskakoria avata/tyhjentää, se taas valitti siitä resurssienhallinnasta...et lakkas toimimasta... Ups...meinas unohtua...pakattujen tiedostojen purkuohjelman latasin eilen. Joku tuolla ylhäällä kirjoitti et lakkaa tekemästä sitä mikä saa resulssienhallinnan kaatumaan...no, jos joku fiksu kertois mulle mikä tekeminen sen sit saa kaatumaan?? Kiitän;)

        jaa mikä kaataa? No lue sieltä logeista mikä kaataa. Seiskassa ainakin wareversioissa on bugi joka kaataa resurssienhallinnan, jos sulla on wareseiska niin elä vaan sen kanssa.


      • Win-Seiska
        ap kirjoitti:

        koneessa f-secure ja norton. elokuvia ja tekstejä niihin olen ladannut. Ja ladattavat tiedot on ulkoisella kovalevyllä. Nytkin kun yritin roskakoria avata/tyhjentää, se taas valitti siitä resurssienhallinnasta...et lakkas toimimasta... Ups...meinas unohtua...pakattujen tiedostojen purkuohjelman latasin eilen. Joku tuolla ylhäällä kirjoitti et lakkaa tekemästä sitä mikä saa resulssienhallinnan kaatumaan...no, jos joku fiksu kertois mulle mikä tekeminen sen sit saa kaatumaan?? Kiitän;)

        Windows systeemissä voit käyttää ainoastaan yhtä virustorjunta ohjelmaa !


      • ap
        Win-Seiska kirjoitti:

        Windows systeemissä voit käyttää ainoastaan yhtä virustorjunta ohjelmaa !

        ihmettelen vain miksi kaveri jolta koneen ostin asensi siihen nämä molemmat torjuntaohjelmat, tosin toinenhan on vain kuuden kuukauden kokeiluversio...


      • hölöttäjä222
        ap kirjoitti:

        koneessa f-secure ja norton. elokuvia ja tekstejä niihin olen ladannut. Ja ladattavat tiedot on ulkoisella kovalevyllä. Nytkin kun yritin roskakoria avata/tyhjentää, se taas valitti siitä resurssienhallinnasta...et lakkas toimimasta... Ups...meinas unohtua...pakattujen tiedostojen purkuohjelman latasin eilen. Joku tuolla ylhäällä kirjoitti et lakkaa tekemästä sitä mikä saa resulssienhallinnan kaatumaan...no, jos joku fiksu kertois mulle mikä tekeminen sen sit saa kaatumaan?? Kiitän;)

        "koneessa f-secure ja norton. elokuvia ja tekstejä niihin olen ladannut"...

        Miksi molemmat?? Ja miten niin niihin ladannut? Haloo...?


      • ---
        ap kirjoitti:

        ihmettelen vain miksi kaveri jolta koneen ostin asensi siihen nämä molemmat torjuntaohjelmat, tosin toinenhan on vain kuuden kuukauden kokeiluversio...

        Poista ne F-sökeröt ja Norttonit, pistä tilalle vaikka Avast.
        Kyllä lähtee!


      • hölöttäjä222 kirjoitti:

        "koneessa f-secure ja norton. elokuvia ja tekstejä niihin olen ladannut"...

        Miksi molemmat?? Ja miten niin niihin ladannut? Haloo...?

        tehdä ihan mitä tahansa ihmeellisyyksiä, jos siinä kaksi virustorjuntaa samaan aikaan päällä on. Kas kun M-Kar ei ole vielä tullut korjaamaan, että "Linux ei ole käyttöjärjestelmä"!


    • zepedude

      olet joku,joka ei tykkää toisistaan.Ei kaikki läppis-ym toimi kanssaihmisten kanssa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe