Miksi uusi koneeni herjaa jatkuvasti että resurssienhallinta lakkasi toimimasta ja vaikka se korjaa sen niin hetken päästä taas sama juttu. Mitä voisin tehdä?
resurssienhallinnasta...
14
241
Vastaukset
- es4h
Lakkaa tekemästä sitä mikä saa resurssienhallinnan kaatumaan.
- koneesesi
linux ubuntun niin alkaa koneesi vörkkimään.
- efbji
sanamuotoon: Linux-käyttöjärjestelmä
- <<<
Tulis mieleen että yrität suorittaa 32bit ohjelmia 64bit koneella?
- e4t5h
Eivätköhän kaikki 64-bittiset koneet osaa suorittaa myös 32-bittisiä.
- tsirpst
Ja kirjoittaa tuon virhesanoman. Pari syytä on että olet ladannut jonkun codec packin ja se kaataa explorerin tai sitten se virus. No joillaine sivustoilla on ladattavia ohjelmia joilla voi korjata tai tarksitaa missä on syy ja vika. Joten eikun etsimään.
- ap
koneessa f-secure ja norton. elokuvia ja tekstejä niihin olen ladannut. Ja ladattavat tiedot on ulkoisella kovalevyllä. Nytkin kun yritin roskakoria avata/tyhjentää, se taas valitti siitä resurssienhallinnasta...et lakkas toimimasta... Ups...meinas unohtua...pakattujen tiedostojen purkuohjelman latasin eilen. Joku tuolla ylhäällä kirjoitti et lakkaa tekemästä sitä mikä saa resulssienhallinnan kaatumaan...no, jos joku fiksu kertois mulle mikä tekeminen sen sit saa kaatumaan?? Kiitän;)
- Dr. Pepa...hah
ap kirjoitti:
koneessa f-secure ja norton. elokuvia ja tekstejä niihin olen ladannut. Ja ladattavat tiedot on ulkoisella kovalevyllä. Nytkin kun yritin roskakoria avata/tyhjentää, se taas valitti siitä resurssienhallinnasta...et lakkas toimimasta... Ups...meinas unohtua...pakattujen tiedostojen purkuohjelman latasin eilen. Joku tuolla ylhäällä kirjoitti et lakkaa tekemästä sitä mikä saa resulssienhallinnan kaatumaan...no, jos joku fiksu kertois mulle mikä tekeminen sen sit saa kaatumaan?? Kiitän;)
jaa mikä kaataa? No lue sieltä logeista mikä kaataa. Seiskassa ainakin wareversioissa on bugi joka kaataa resurssienhallinnan, jos sulla on wareseiska niin elä vaan sen kanssa.
- Win-Seiska
ap kirjoitti:
koneessa f-secure ja norton. elokuvia ja tekstejä niihin olen ladannut. Ja ladattavat tiedot on ulkoisella kovalevyllä. Nytkin kun yritin roskakoria avata/tyhjentää, se taas valitti siitä resurssienhallinnasta...et lakkas toimimasta... Ups...meinas unohtua...pakattujen tiedostojen purkuohjelman latasin eilen. Joku tuolla ylhäällä kirjoitti et lakkaa tekemästä sitä mikä saa resulssienhallinnan kaatumaan...no, jos joku fiksu kertois mulle mikä tekeminen sen sit saa kaatumaan?? Kiitän;)
Windows systeemissä voit käyttää ainoastaan yhtä virustorjunta ohjelmaa !
- ap
Win-Seiska kirjoitti:
Windows systeemissä voit käyttää ainoastaan yhtä virustorjunta ohjelmaa !
ihmettelen vain miksi kaveri jolta koneen ostin asensi siihen nämä molemmat torjuntaohjelmat, tosin toinenhan on vain kuuden kuukauden kokeiluversio...
- hölöttäjä222
ap kirjoitti:
koneessa f-secure ja norton. elokuvia ja tekstejä niihin olen ladannut. Ja ladattavat tiedot on ulkoisella kovalevyllä. Nytkin kun yritin roskakoria avata/tyhjentää, se taas valitti siitä resurssienhallinnasta...et lakkas toimimasta... Ups...meinas unohtua...pakattujen tiedostojen purkuohjelman latasin eilen. Joku tuolla ylhäällä kirjoitti et lakkaa tekemästä sitä mikä saa resulssienhallinnan kaatumaan...no, jos joku fiksu kertois mulle mikä tekeminen sen sit saa kaatumaan?? Kiitän;)
"koneessa f-secure ja norton. elokuvia ja tekstejä niihin olen ladannut"...
Miksi molemmat?? Ja miten niin niihin ladannut? Haloo...? - ---
ap kirjoitti:
ihmettelen vain miksi kaveri jolta koneen ostin asensi siihen nämä molemmat torjuntaohjelmat, tosin toinenhan on vain kuuden kuukauden kokeiluversio...
Poista ne F-sökeröt ja Norttonit, pistä tilalle vaikka Avast.
Kyllä lähtee! hölöttäjä222 kirjoitti:
"koneessa f-secure ja norton. elokuvia ja tekstejä niihin olen ladannut"...
Miksi molemmat?? Ja miten niin niihin ladannut? Haloo...?tehdä ihan mitä tahansa ihmeellisyyksiä, jos siinä kaksi virustorjuntaa samaan aikaan päällä on. Kas kun M-Kar ei ole vielä tullut korjaamaan, että "Linux ei ole käyttöjärjestelmä"!
- zepedude
olet joku,joka ei tykkää toisistaan.Ei kaikki läppis-ym toimi kanssaihmisten kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1391412
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402