Mäyräkoira joka päivä.

nousussamukavaa

Itse olen ihan normaali mies, mutta juon jokapäivä mäyräkoiran. Olen isokokoinen niin eipä tuosta paljo känniin tule, mutta mukava rentoutua mallasjuoman kanssa. :)

22

2135

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nousussamukavaa

Niin ja käyn ihan normaalisti töissä, kun tulen kotiin niin avaan bissen ja ihan normaalia elämää bissen kanssa.

• lama ja lomautus

on kovassa nousussa, vai oletko jo luopunut ja tyydyt jatkossa vähemmän vaativiin tehtäviin.

• - rasvaton maito -

Miehillä riskikulutuksen alaraja on 24 annosta viikossa, eli juot seitsenkertaisesti liikaa. Meneekö pahasti pieleen jos veikkaa, että joskus tulevaisuudessa rutiset täällä palstalla miten terveytesi rakoilee, mutta et ymmärrä vielä sittenkään mistä se voisi johtua?

• nousussamukavaa

No mitä väliä jos en edes ala hoipertelemaan tuosta määrästä olen puheliaampi, virkeämpi ja sosiaalisempi ja elämä näyttää paljon virkeämmältä! Eriasia jos joisin vaikkapa lavan joka päivä, niin silloinhan olisin jo mukavassa tuiskeessa, mutta 12-pulloa klo 16.00 - 23.00 välillä ei ole juuri mitään. Espanjassakin miehet vetää ruuan aikana viinipullon tosta vaan.

• mitänyt pitäistehä

mä oon vuosia ollu siinä uskossa että riskikulutuksen raja olis 24 annosta päivässä ilmankos alkaa ollakin jo vähän heikko olo

• Just,
        nousussamukavaa kirjoitti:

No mitä väliä jos en edes ala hoipertelemaan tuosta määrästä olen puheliaampi, virkeämpi ja sosiaalisempi ja elämä näyttää paljon virkeämmältä! Eriasia jos joisin vaikkapa lavan joka päivä, niin silloinhan olisin jo mukavassa tuiskeessa, mutta 12-pulloa klo 16.00 - 23.00 välillä ei ole juuri mitään. Espanjassakin miehet vetää ruuan aikana viinipullon tosta vaan.

perustotuuden, että tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

• 3stobe

tässä yks häiskä kysyis että 8tölkkii olusta illassa 19-21 välillä 6vuotta juotu,maksa-arvot jne hyvät .tarkistus joka vuosi. väkeviä käytän harvoin

• Juoppoo

Et sitten osaa edes laskea, vai meneekö rasvat jo sekaisin. Mäyräkoira on 12 annosta. Viikko 7 x 12 = 84 annosta. Sehän on vielä kohtuullista, ei suinkaan 24 x 7 = 168 annnosta.

• Heh,

Sama a-määrä, kuin 1/2 L kossupullossa joka päivä.
      Maksa paukkuu aikanaan, eikä edes iso koko pelasta.
      Pääset ihmettelemään, että miksi ei voi lopettaa millään?

• lääketieteen professori

24 annosta voi juoda päivässä ilman haitallisia vaikutuksia terveyteen.

• joka päivä vaan
        lääketieteen professori kirjoitti:

24 annosta voi juoda päivässä ilman haitallisia vaikutuksia terveyteen.

vain silloin tällöin

• olvienkumous

Ikä, paino, pituus?
      Jokatapauksessa sun pitäisi olla huolissasi. Itse olen omasta käytöstäni huolissani, vaikka joskus selviä viikkoja pidänkin. pe, la, su on ne päivät jolloin otan (n.mäyräkoira kerralla), mutta tappelen vastaan, sillä ongelma on päällä. Maanantaisin alkaa aina uusi elämä ja joka päivä treeniä rangaistakseen itseä ja pysyäkseen jossain kunnossa. Hulluutta sanon suoraan.
      Jo nyt on maksa-arvot koholla ja pidin kuukauden breikin. Mutta paineen alla, harrastustovereiden puutteessa on helppo liusua. Olen päättänyt, jollei tapoihini tule stoppia, hakea antabusta lääkäriltä ja kertoa todellisten maksa-arvojen syyn. Huppelissa on kivaa, eikä vielä kärsi kukaan, mutta vuosien saatossa on määrät kasvaneet ja alkoi huoli.
      Ikää 33, isokokoinen (ei lihava) ja jostain syystä aivan ihmeissään, miten näin voi käydä. Tuntuu kuin joku piru pyörittäisi päätäni oman itseni lisäksi. Ei voi sanoin kuvailla, miten hullulta tuntuu, miksi juuri minä, miksi en ole tarpeeksi vahva, vaikka muuten olen vahva eri asioissa.
      Ja koko ongelmani on ulkopuolelta salassa. Kaupasta eri paikkakunnalta pitää hakea tietty määrä ja samoin tyhjät sinne. Tämä on helvetinmoista hulluutta, mutta itsestä on löydyttävä hulluuden vastalääke, eikä samaa jankutusta (eka jankutus).
      Jos joisin mäyriksen päivässä, muuttuisi mielenikin jo salakavalasti, eli kyse ei ole siitä miten hommat hoituu ja kuinka pärjää. Alkon piru toimii niin salakavalasti, että luulee kaiken olevan kunnossa, kunnes onkin kaikki päin helvettiä.

• unohtaminen

ota vaan suosiolla se antabus kapseli aamulla ja päivä on takuulla raitis tuskimpa olet sen pahenpi juoppo kuin minäkin .Ja kun noita taukojakin olet pidelly olet todella huolissasi itsestäsi.Mutta kun meikäläisellä viikon raittiina olo kui n olis uudesti syntynyt.Mutta sitten se kapselin ottaminen ei tuu enää mieleen ja taas sama homma jatkuu.

• voin kertoa, että lääkärisi tietää mainiosti todellisen syyn maksa-arvojesi kohollaoloon. Hän vain on sitä mieltä, että jokainen vastaa omasta elämästään itse. Lisättäköön vielä, että ongelmasi (oma ilmaisusi) ei ole salassa ulkopuolisilta. Mahdollinen perheesi, ystäväsi, tuttavasi, työkaverisi ja kauppojesi henkilökunta tietävät erinomaisen hyvin, että olet juoppo, sinä vain et tiedä, että he tietävät. Toiset juopotkin tietävät sen, vaikka eivät nimeäsi tietäisikään: sen näkee.

• 666.

mistä tulee nimitys Kuningas Alkoholi, ja mitä tarkoittaa "miestä vahvempaa."
      Nyt ei ole vielä sen aika.

• - Katso peiliin -

Olet "normaali mies" vain omasta mielestäsi. Meidän muiden mielestä et ole enempää etkä vähempää kuin juoppo. Normaali mies ei juo viinapullollista joka päivä.

• tosimies juo!

Pullo päivässä pitää miehen tiellä.

• itselleen
        tosimies juo! kirjoitti:

Pullo päivässä pitää miehen tiellä.

todistelua. Vai tosimies ja pyh, sanoo juopon jättänyt nainen ja olikin paras teko pitkästä aikaa!

• ent.uskis

..pitämään kaksi tai kolme päivää viikossa taukoa viinan juonnista. Enkä juodessani aina juo edes mäyräkoirallista. Joskus tosin juon vähän enemmänkin mutta en koskaan 20 tai enemmän olutpullollista yhteen menoon. Viikossa noin 50 - 65 annosta.

• yäks !--!

vielä vaarallisempaa HARTSIVETTÄ !

OLUESTA ON MUISTUTUKSENA VAIN valheellinen ja harhaanjohtava etiketti pullon kyljessä :

Nimim: vuodesta 1968 sitä lipitellyt

• kirkkaan kaveri

Niin, 0,7-litran vodkapullo 40% menee ihan joka ilta päivällisen kanssa ja päälle. Vähän niinkuin mäyräkoira kaljaa, mutta vodkasta ei tule krapulaa ja se ei turvota. Lisäksi saa helvetin hyvin nukuttua. Koskaan ei herää edes kuselle keskellä yötä.

• siitäkin. Suomalainen kansanaforismi sanoo, että lapsena kun syntyy ja humalassa kuolee, niin ei tiedä pahassa maailmassa käyneensäkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      63
      6180
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      63
      5599
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      128
      4426
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      55
      3873
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3795
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      32
      3219
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      67
      2979
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59