Sanokaa yksikin HYVÄ syy, miksi elämä olisi parempaa kännissä kuin selvänä?? Elämä on parasta huumetta jo sinänsä - kokee kaikenlaisia tunteita - vaikkei mitään päihteitä ottaiskaan. Elämä on liian lyhyt sumussa tuhlattavaksi!
Miksi yleensä pitää saada pää sekaisin??
4
288
Vastaukset
- pohtinut
olet oikessa itsellä on näitä raittius jaksoja aina välillä.Ja voi sitä onnen tunnetta näitten juopottelujen jälkeen sitä on kuin uudesti syntynyt.Sitä turtaa oloa viinapäissä ei tajua joka ei sitä tajua joka ei sitä itse ole kokenut.Olen itse päättänyt luopua lopullisesti tosta paskasta.
- aina kännissä
Pienessä hiprakassa kaiken näkee ikään kuin selvemmin, universumin salat aukeaa!
- - tylsä -
Päihtyneenä maailma tuntuu yksinkertaisemmalta paikalta, koska ympärilläsi tapahtuvia asioita menee lamaantuneiden sensoreidesi ohitse. Kaikki tapahtuu pääsi sisällä, maailma ympärilläsi ei muutu humalatilan myötä mihinkään.
oli muistaakseni se, että en voinut olla juomatta. Ei siinä analyysit paljon auttaneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664