Sanokaa yksikin HYVÄ syy, miksi elämä olisi parempaa kännissä kuin selvänä?? Elämä on parasta huumetta jo sinänsä - kokee kaikenlaisia tunteita - vaikkei mitään päihteitä ottaiskaan. Elämä on liian lyhyt sumussa tuhlattavaksi!
Miksi yleensä pitää saada pää sekaisin??
4
222
Vastaukset
- pohtinut
olet oikessa itsellä on näitä raittius jaksoja aina välillä.Ja voi sitä onnen tunnetta näitten juopottelujen jälkeen sitä on kuin uudesti syntynyt.Sitä turtaa oloa viinapäissä ei tajua joka ei sitä tajua joka ei sitä itse ole kokenut.Olen itse päättänyt luopua lopullisesti tosta paskasta.
- aina kännissä
Pienessä hiprakassa kaiken näkee ikään kuin selvemmin, universumin salat aukeaa!
- - tylsä -
Päihtyneenä maailma tuntuu yksinkertaisemmalta paikalta, koska ympärilläsi tapahtuvia asioita menee lamaantuneiden sensoreidesi ohitse. Kaikki tapahtuu pääsi sisällä, maailma ympärilläsi ei muutu humalatilan myötä mihinkään.
oli muistaakseni se, että en voinut olla juomatta. Ei siinä analyysit paljon auttaneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 646237
- 635639
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1284585- 573909
- 143815
- 323239
- 683009
- 592856
- 702609
- 471960