Loitsuja??

Tyyppi vaan

Haluisin kovasti saada pari TOIMIVAA LOITSUA joltain teistä ihanista ihmisistä..mm. Rakkausloitsu, ja jotkut muut hyödylliset loitsut olis tervettulleita.. VITSAILIJAt; älkää vaivautuko!

10

5482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pucca

En tiedä toimiiko nää esim sulla, ja onko kaikki vaan sattumasta tai tahdonvoimasta kiinni, mut tää rakkausloitsu pelas mulla!:
      Loitsun tarkoitus on saada sen kohde rakastumaan loitsun lukijaan. Tarvitset loitsuun myös jonkin kohteen omistaman esineen tai asian:

"Diana, godness of love and the hunt, I pray to thee. Let my cries bind the heart of 's beloved. May she neither rest nor sleep until she submites to his will only. Diana! Bring about this love and bless it!"*******

Niin ja siis tää pelas mulla, ei tarkota sitä että toimis sulla, nimittäin sitähän santaan että loitsut on joskus yksilöllisiä..

• Maagikko

Olisit laittanut samantien sen suomeksi. Kiitos jos teet sen. Me kaikki ei olla sitä ikäluokkaa joille on itsestään selvää koulun englannin tunnit. Näin kansakoulupohjalla.
        Kokeile myös tätä. Lähetä tunteidesi kohteelle meditoiden vaaleanpunaista valoa.
        Kantelettaresta löytyy loitsuja joka lähtöön...

• buffyfani

TOI ON NIINKU BUFFY VAMPYYRINTAPPAJA ELOKUVASTA JOTEN VÄHÄN RAJAA! ÄLÄKÄ TULE SELITTÄMÄÄN ETTÄ TOMMONEN TOIMII!

• ylipappi

Tässä pari kirjaa joissa loitsuja:Kansanomainen lääkintätietous,sks ja Lykyn avain,sks pitäisi löytyä kirjastosta.Kannattaa myös käydä katsomassa Nemiron nettisivut,siellä on myynnissä loitsuja eri tarkoituksiin.

• Sira

..suosittele rakkausloitsuja kenellekkää, joka ne osaa tehdä.
      Pitää tuntea vastuunsa noissakin asioissa...
      Itsestään ja muista ihmisistä.

Ei ole tarkoitus paasata, tai moralisoida, mutta sanoinhan kuitenkin.

Ja jos loitsu toimii, haluatko elää suhteessa, jossa et tiedä, rakastetaanko sinua oikeasti, vai vain lumouksen vuoksi..

Ja jos juttu ei sinun puolelta toimikaan, olet vastuussa kumppanisi kärsimyksistä.
      Kaikkia loitsuja ei olekaan ihan helppo perua...

On eri asia Etsiä Rakkautta loitsun avula kuin kohdistaa se johonkuhun tiettyyn ihmiseen.

Puhun nyt vain omasta kokemuksesta, enkä suosittele kenellekään, joka ei nautintoa toisen kärsimyksistä... :/

• Ennali

Moi!
        Olen miettinyt tuota asiaa ja olen halunnut usein käyttää loitsua, mutta omatuntoni vai mikä sitten on estänyt minua sitä tekemästä. Olen rakastanut salaa yhtä ihmistä jo useamman vuoden, mutta en ole uskaltanut tehdä mitään en loitsua hänen lumoamiseksi, mutta en myös elettäkään hänen suuntaan. Jos loitsun lukisin ja se toimisi olisinko sillon siis tehnyt todella väärin?

• velhofanittaja

Joo sama täällä haluaisin saada toimimaan joitain loitsuja..Voisko joku kertoa mistä löytäisi loitsukirjoja tai jotain yrtti kirjoja tai rohtojen reseptejä tai jotain sinne suuntaan..oisin tosi kiitollinen jos joku kertoisi

• kinney

Heips. keillä nämä OIKEASTI toimi?? ja voiku joku kertoa tarinansa tarkasti??

• Anonyymi

Sun kannattaa myös käydä sivuston noidan päiväkirjat sielt löytyy jotain ainakin

• Anonyymi

Nii joo ja sori et oon pari vuotta myöhäs

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      302
      6907
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1297
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1076
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe