Loitsuja??

Tyyppi vaan

Haluisin kovasti saada pari TOIMIVAA LOITSUA joltain teistä ihanista ihmisistä..mm. Rakkausloitsu, ja jotkut muut hyödylliset loitsut olis tervettulleita.. VITSAILIJAt; älkää vaivautuko!

10

5510

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pucca

En tiedä toimiiko nää esim sulla, ja onko kaikki vaan sattumasta tai tahdonvoimasta kiinni, mut tää rakkausloitsu pelas mulla!:
      Loitsun tarkoitus on saada sen kohde rakastumaan loitsun lukijaan. Tarvitset loitsuun myös jonkin kohteen omistaman esineen tai asian:

"Diana, godness of love and the hunt, I pray to thee. Let my cries bind the heart of 's beloved. May she neither rest nor sleep until she submites to his will only. Diana! Bring about this love and bless it!"*******

Niin ja siis tää pelas mulla, ei tarkota sitä että toimis sulla, nimittäin sitähän santaan että loitsut on joskus yksilöllisiä..

• Maagikko

Olisit laittanut samantien sen suomeksi. Kiitos jos teet sen. Me kaikki ei olla sitä ikäluokkaa joille on itsestään selvää koulun englannin tunnit. Näin kansakoulupohjalla.
        Kokeile myös tätä. Lähetä tunteidesi kohteelle meditoiden vaaleanpunaista valoa.
        Kantelettaresta löytyy loitsuja joka lähtöön...

• buffyfani

TOI ON NIINKU BUFFY VAMPYYRINTAPPAJA ELOKUVASTA JOTEN VÄHÄN RAJAA! ÄLÄKÄ TULE SELITTÄMÄÄN ETTÄ TOMMONEN TOIMII!

• ylipappi

Tässä pari kirjaa joissa loitsuja:Kansanomainen lääkintätietous,sks ja Lykyn avain,sks pitäisi löytyä kirjastosta.Kannattaa myös käydä katsomassa Nemiron nettisivut,siellä on myynnissä loitsuja eri tarkoituksiin.

• Sira

..suosittele rakkausloitsuja kenellekkää, joka ne osaa tehdä.
      Pitää tuntea vastuunsa noissakin asioissa...
      Itsestään ja muista ihmisistä.

Ei ole tarkoitus paasata, tai moralisoida, mutta sanoinhan kuitenkin.

Ja jos loitsu toimii, haluatko elää suhteessa, jossa et tiedä, rakastetaanko sinua oikeasti, vai vain lumouksen vuoksi..

Ja jos juttu ei sinun puolelta toimikaan, olet vastuussa kumppanisi kärsimyksistä.
      Kaikkia loitsuja ei olekaan ihan helppo perua...

On eri asia Etsiä Rakkautta loitsun avula kuin kohdistaa se johonkuhun tiettyyn ihmiseen.

Puhun nyt vain omasta kokemuksesta, enkä suosittele kenellekään, joka ei nautintoa toisen kärsimyksistä... :/

• Ennali

Moi!
        Olen miettinyt tuota asiaa ja olen halunnut usein käyttää loitsua, mutta omatuntoni vai mikä sitten on estänyt minua sitä tekemästä. Olen rakastanut salaa yhtä ihmistä jo useamman vuoden, mutta en ole uskaltanut tehdä mitään en loitsua hänen lumoamiseksi, mutta en myös elettäkään hänen suuntaan. Jos loitsun lukisin ja se toimisi olisinko sillon siis tehnyt todella väärin?

• velhofanittaja

Joo sama täällä haluaisin saada toimimaan joitain loitsuja..Voisko joku kertoa mistä löytäisi loitsukirjoja tai jotain yrtti kirjoja tai rohtojen reseptejä tai jotain sinne suuntaan..oisin tosi kiitollinen jos joku kertoisi

• kinney

Heips. keillä nämä OIKEASTI toimi?? ja voiku joku kertoa tarinansa tarkasti??

• Anonyymi

Sun kannattaa myös käydä sivuston noidan päiväkirjat sielt löytyy jotain ainakin

• Anonyymi

Nii joo ja sori et oon pari vuotta myöhäs

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      146
      1970
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      302
      1165
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      981
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      888
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      829
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      53
      799
    7. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      756
    8. 71
      754
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      709
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      701
    Aihe