i love the arab

iddaaaa

olimme alkuaikoina erittäin aktiivisia seksin suhteen, mutta luulin että tahti rauhoittuisi kun yhdessä oltaisiin jo pidempään oltu, mutta nyt olemme jo 3 vuotta olleet yhdessä eikä marokkolais mieheni tunnu tuosta mihinkään rauhoittuvan. olen 24 ja mieheni 31. ja harrastamme seksiä noin 8-16 kertaa viikossa. siis välipäiviä ei ole yleensä ollenkaan, ja yleensä pari kertaa päivässä. olen kyllä yrittänyt miehelleni kauniisti asiasta vihjaista että kuinka olisi välipäivä, ja sanonu että paikat on hellänä, niin ei mene perille.. olin yhden yön poissa kotoa, kaverini polttareissa, ja kun seuraavana päivänä kotia tulin niin samantien eteistä pidemmälle en päässyt kun jo piti antaa ja yöhön mennessä oli 4 kertaa jo harrastettu. älkää siis käsittäkö etten seksistä pitäisi (varsinkin ilman kumia..) mutta minusta alkanut tuntumaan etten enään saunaankaan haluaisi mennä mieheni kanssa kun kuitenkin hän sielläkin alkaa lauteilla kopeloimaan. kysyttävä nyt miehiltä jotka 31v tai niillä tienoilla tai vanhempia, niin onko tuo seksin määrä normaalia halua??? ja onko normaalia että pelkästä katsomisesta alkaa seisomaan?? kun jos vaikka ruokaa teen ja mieheni minua katselee, niin hän tulee jo heppi pystyssä halailemaan..

mutta rakkaus aina voitaa,,,,,,

if you know what i mean,,,,,,,

2

538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tositarinota taas ??

      Missä vaiheessa mies ehtii käydä töissä, vai onko "kaivoksesi" ainoa työpaikka. Joudutko maksamaan siitä ja paljonko ? Lainaa "miestäsi" naapurin rouville jotka ovat mahdollisesti puutteessa, saisit sitten edes hetken tauon.

      Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo !

    • huhubhuh

      olla vielä poikanen ja päiväunia nähdä... hehehe provo!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      133
      3752
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3458
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2006
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      92
      1487
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      146
      918
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      908
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe