Hei, olisiko joku menossa osan matkaa samaan suuntaan kuin minä? Tai palaamassa takaisin esim. 22.01? Voisin osallistua kustannuksiin, mikäli oleellisesti halvempaa kuin lentäen.
mmaukunen@gmail.com
Tarvitaan Hki-Århus 20.01.2010
2
252
Vastaukset
- Rekkamies 32v.
Lähtö olisi länsiterminaalin parkkipaikalta klo 10 aamupäivä'llä laitoin viestiä sähköpostiisi mutta tulee takaisin toimimattomana ?
tarvitsetko viellä kyytiä ?- Katty__
Kyllä tarvitsisin kyydin, mutta itse asiassa en ollut huolellinen, kun laitoin tämän s-postin, koska olisi paras, jos olisin 20.01 illalla sielä. Milloin siis suunnitelmasi olisi saapua sinne? Muuten kuulostaa hyvältä. Voisin minäkin laittaa sinulle s-postia, jos laitat tähän jonkin osoitteen. Kyllä tuo minun osoite pitäisi olla toimiva.
terv Katty__
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo706703Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583113- 322289
- 201868
- 131867
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto221862Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131582- 181549
- 101539
- 521538