hei voisiko joku ystävällisesti neuvoa, tuleeko mun itse säätää ilmastointi konetta näin talvella, muutettiin vasta heinäkuussa omakotitaloon 135n ja mulle ei jätetty käyttöohjetta ja olen kyllä itse onnistunut säätämäännopeudden 3, 2 een, eli siinä on 123 säätä mahdollisuutta, millä sen koneen kuuluisi puhaltaa. Kuulin joskus että siinä on jokin talvi asento? En tod osaa sitä vaan käyttää. Nyt se puhaltaa 1 sellä ja silti kun olohuoneessa on takan päällä kynttilä päällä ja katossa o siinä yläpuolella se ilmasto pyöreä venttiili niin kynttilä lepattaa, joo tiedän että kuulostaa tyhmältä kun en tajua mitään, mutta en ehtinyt perehtyä yhtään. :( Kiitos jo etukäteen.
vallox!!!!! APua!
5
1102
Vastaukset
- joku vaan
talviasento taitaa tarkoittaa sitä peltiä siellä koneen sisällä. sieltä saa vipua kääntämällä valittua talvi/kesä asennon.eli kesä asento ohittaa sen lämmitys kennoston ettei turhaan lämmitä taloa kesä kuumilla. eli etukansi irti vaan....meillä se on neljällä klipsillä kiinni ja kun sen kannen irroittaa niin kone sammuu automaattisesti. samalla kannattaa ottaa irti kaikki suotimet ja tarkistaa puhtaus. tarvittaessa ne voi pestä tai imuroida puhtaaksi... ja asennoista sen verran että 1 asento vissiin tarkoittaa että jos poissa kotoa niin 1 asento riittää ja 2 ja kolme jos on kotona tai paljon porukkaa kylässä...eli 3 olis sellainen tehostettu poisto....onko katossa olevat poistoventtiilit säädetty ollenkaan oikeisiin litra määriin...voi varmaan vaikuttaa ilman liikkumiseen talossa.
- Jo rakentanut
Olisiko kenties helpompi lukea se käyttöohje? Opit paljon sellaista mitä et osaa edes kysyä.
- Jämä.
Hae APua! guuklettamalla vallox tehtaan sivulle:
Katsoin Vallox sivuja niin sieltähän löytyy eri tyypeille myös käyttöojeita!
Käyttöohjeissa puhutaan takkakytkimistä ym.
http://www.vallox.com//dokumenttikartta.asp?yv=348&av=&as=32&kieli=5- sansu80
kiitos, kovasti, tulosti käyttö ohjeet ja on ihan hepreaa mulle mutta pyydän ammatti ihmisen neuvomaan, koska en ymmärrä :)
- Anonyymi
APUA ! Hienosuodattimen F7 NUOLENSUUNTA.Eli minne nuoli osoittaa.
Tää on ihan kamala juttu, kun en tajua. Vaihtaa osaan kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346