MAJAVAN MUUTTO

LAKIKSIKO

MAJAVA HALUAA MUUTTAA TONTILLENI KAULANNUT JO MUUTAMIA PUITA EN OLE ALLEKIRJOITTANUT HÄNEN MUUTO ILMOITUSTAAN MIKÄHÄN OLIS TOIMIVIN RATKAISU ASIAAN ILMAN ISOMPIA ONGELMIA

15

1103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyvilaho

      että yrität piristää tätä palstaa persoonallisilla avauksillasi. Opettele nyt kuitenkin oikeinkirjoitus - no, ota ainakin caps lock pois päältä.

      • taitamatonkin

        Agricola juoksuttanut kansaa opettajia myöten toiset juoksee toiset ei nurisokirjoittaapötköönsenvähämitäsuomeaosaavat eiolemennytsuomentunnitsultahaaskuun tunnetko majavan se on pitkä kaulainen jyrsijäasuupuussa


      • meillä...
        taitamatonkin kirjoitti:

        Agricola juoksuttanut kansaa opettajia myöten toiset juoksee toiset ei nurisokirjoittaapötköönsenvähämitäsuomeaosaavat eiolemennytsuomentunnitsultahaaskuun tunnetko majavan se on pitkä kaulainen jyrsijäasuupuussa

        on tää Agricola, amerikkalaisilla on vaan Coca-Cola.


    • Jos se siihen asumaan rupee ni eipähän sitä oikeen muuten saa häädettyä kun nirri pois. Jos se rupee patoja tekee, ni niitten purku ei auta mitää, se kyllä ne rakentaa uudestaan. Oon joskus ollu patoja purkamassa, parhaimmillaan seuraavana päivänä taas vesi nousee... Samaa tahtia vitutuksen kanssa.. :D

      Luvan se kyllä vissiin vaatii, mutta sen kyllä saa jos siitä on kovasti haittaa.

      Agricolat ja coca-colat juu... :D

      • Mä täs

        Suomessa on kahta lajia majavaa: Euroopanmajavaa ja Kanadanmajavaa. Jälkimmäinen ei vaadi varsinaista lupaa, mutta toki kannattaa varmistaa, että onko metsästysseura asettanut jotain rajoitteita sen metsästykseen. Ongelma vain on, että euroopan- ja kanadanmajavaa on vaikea erottaa varmasti. Parhaiten se onnistuu ampumisen jälkeen. ;-/

        P.S. Ei se havupuita kaada.


      • Mä täs kirjoitti:

        Suomessa on kahta lajia majavaa: Euroopanmajavaa ja Kanadanmajavaa. Jälkimmäinen ei vaadi varsinaista lupaa, mutta toki kannattaa varmistaa, että onko metsästysseura asettanut jotain rajoitteita sen metsästykseen. Ongelma vain on, että euroopan- ja kanadanmajavaa on vaikea erottaa varmasti. Parhaiten se onnistuu ampumisen jälkeen. ;-/

        P.S. Ei se havupuita kaada.

        Nii, on niitä aika vaikea toisistaan erottaa.. :/
        Nii eihä se niitä havupuita kaada, mutta jos se patoja rupee tekee että vesi nousee ni puutha kuolee sit pystyyn.
        Tossa lähijärvellä asu jokunen kesä sitte yks majava, pääs välillä läheltäki näkee se oli yllättävän "kesy". Se ei ihme kyllä ruvennu järven päähän laskuojaan patoja tekee, kaateli vaan haapoja sapuskakseen, ja perhana kuskas niitä runkoja jopa parin kilometrin päähän.

        Teki minusta nättiä harvennusta siihen rinteen männiköön, mutta omistaja sen vissii sitte ampu. Minusta tällä kertaa ihan syyttä suotta.


      • tehty on
        hartzki kirjoitti:

        Nii, on niitä aika vaikea toisistaan erottaa.. :/
        Nii eihä se niitä havupuita kaada, mutta jos se patoja rupee tekee että vesi nousee ni puutha kuolee sit pystyyn.
        Tossa lähijärvellä asu jokunen kesä sitte yks majava, pääs välillä läheltäki näkee se oli yllättävän "kesy". Se ei ihme kyllä ruvennu järven päähän laskuojaan patoja tekee, kaateli vaan haapoja sapuskakseen, ja perhana kuskas niitä runkoja jopa parin kilometrin päähän.

        Teki minusta nättiä harvennusta siihen rinteen männiköön, mutta omistaja sen vissii sitte ampu. Minusta tällä kertaa ihan syyttä suotta.

        Etsit sen majavan pesän,jonka jälkeen kangella reikä kattoon ja reijästä 1litra poltto-öljyä,ja majava muuttaa kyllä.Ei tykkää öljy lämmityksestä.


      • Davy Crocket
        tehty on kirjoitti:

        Etsit sen majavan pesän,jonka jälkeen kangella reikä kattoon ja reijästä 1litra poltto-öljyä,ja majava muuttaa kyllä.Ei tykkää öljy lämmityksestä.

        Polttoölyä ei saa maaperään laskea missään olosuhteissa. Majavan pesään ei koskaan.
        Jos haluaa majavasta eroon helpompi sille jos joku ampuu, edellyttäen sen olevan luvallista.


      • Kuullut moista
        tehty on kirjoitti:

        Etsit sen majavan pesän,jonka jälkeen kangella reikä kattoon ja reijästä 1litra poltto-öljyä,ja majava muuttaa kyllä.Ei tykkää öljy lämmityksestä.

        Pystyyn sinne pesään johtaa kylmän näin pakkasella sinne toimii kuulemma kesälläkin.


      • jooseppi k
        Kuullut moista kirjoitti:

        Pystyyn sinne pesään johtaa kylmän näin pakkasella sinne toimii kuulemma kesälläkin.

        mulukkuus haavan hajua ja survaise se sinne pesän reikään.

        -Eiköhän joku lähde ja lujaa!!!!


    • Ingengörare

      vaan, pato kun on valmis niin sullahan on vesivoimalaitos turbiinia vaille valmis. Pitäis saada syöttötariffikin ekosähkölle justiinsa

    • walt disney

      olis kiva. Pyydystä laatikkoon jos saat kiinni ja muiluta toiseen kuntaan jos et tykkää hyvää tontillasi.

    • Pönttö-Einari

      ...tähtäimen kautta, neuvoi yksi tuttavani, kun majava nosti vedet patoineen pelloilleni ja metsääni useamman kerran. Kaataa melkoisia haapoja, jos niikseen tulee. Myös melkoinen riesa, sinnikäs tekemään patojaan. Delegoin tehtävän paikalliselle metsästysseuralle, he hoitivat mielellään homman.

    • Anonyymi

      10/10 ragebait

    • Anonyymi

      Haukkaako majava omppua?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1002
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      784
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      735
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      717
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      666
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      573
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      46
      552
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      508
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe