Mitä tekee Radiolinja?

Jussi

Nythän RL:n on pakko tehdä jotain: liittymät on sikakalliita jopa Soneraan verrattuna. Katsokaa vaikka, parin päivän kuluessa laskevat hintoja. Se on pakko.

11

1114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakaan mulla

      maksan radiolinjalle 8,33 euroo kuussa ja saan puhuu maksutta toiseen rl-liittymään.

      • Koti

        Minulla on Tandem Koti liittymä ja puhelut Radiolinjaan, Kolumbukseen, lankaan 0.08e/min, tekstarit 0.08e/kpl.
        Kuukausimaksu on 3.40e.


    • Kolumbus

      Radiolinja ei pudota hintojaan, koska heillä on miljoona nukkuvaa yksityiasiakasta, esim. eläkeläiset, vanhukset jne., jotka eivät ymmärrä tinkiä hinnoista tai yleensäkään ymmärrä hinnoittelusta yhtään mitään. He ovat varma tulonlähde Radiolinjalle. Jos esim. Tandem Ainan hinta pudotetaan, se olisi aika lovi Radiolinjan taloudessa. Tämän takia Elisa-Radiolinja perusti tinkijöilleen Kolumbuksen, jossa perushinnat ovat edulliset ja Heimo palvelu sama kuin radiolinjalla. Perheen Radiolinjojen siirtäminen Heimoineen Kolumbukseen ei maksa mitään, eli 0.00 euroa.
      Kolumbus http://www.kolumbus.com/

    • Sika-Kallisko

      Sikakallista olisi jos palvelun hinta ylittäisi monin kerroin palvelusta saadun hyödyn. Sikakallista on esimerkiksi vaatimaton pizzapala 7 euroa, tai kylmä hodari 3 euroa.

    • vvv

      Unohdit sen että Radiolinjalla ON JO halpisliittymävalikoima nimeltä Kolumbus, moni luulee Kolumbuksen olevan uusi operaattori vaan niin ei ole. Kolumbus-liittymät on Elisa-Radiolinjan liittymiä joita ei vaan myydä RL:n nimellä, mutta silti markkinoidaan että toimivat Radiolinjan verkossa. Tottakai koska ovat AITOJA Radiolinjan liittymiä.

    • Anonyymi

      Ei ole olemassa mitään Radiolinjaa tai Soneraa.. Eli älä valehtele!

      • Anonyymi

        Olipas


      • Anonyymi

        No ei ole radiolinjaa, kun on 20 vuoden vanha keskustelu!!!


    • Anonyymi

      Sama jatkuu nykyään.

    • Anonyymi

      Mun Technophone 900 ei pelitä, missä vika, jatkunut jo muutaman viikon...eikun vuoden?

      • Anonyymi

        Millä tavalla se ei toimi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe