Mitä tekee Radiolinja?

Jussi

Nythän RL:n on pakko tehdä jotain: liittymät on sikakalliita jopa Soneraan verrattuna. Katsokaa vaikka, parin päivän kuluessa laskevat hintoja. Se on pakko.

11

1204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakaan mulla

maksan radiolinjalle 8,33 euroo kuussa ja saan puhuu maksutta toiseen rl-liittymään.

• Koti

Minulla on Tandem Koti liittymä ja puhelut Radiolinjaan, Kolumbukseen, lankaan 0.08e/min, tekstarit 0.08e/kpl.
        Kuukausimaksu on 3.40e.

• Kolumbus

Radiolinja ei pudota hintojaan, koska heillä on miljoona nukkuvaa yksityiasiakasta, esim. eläkeläiset, vanhukset jne., jotka eivät ymmärrä tinkiä hinnoista tai yleensäkään ymmärrä hinnoittelusta yhtään mitään. He ovat varma tulonlähde Radiolinjalle. Jos esim. Tandem Ainan hinta pudotetaan, se olisi aika lovi Radiolinjan taloudessa. Tämän takia Elisa-Radiolinja perusti tinkijöilleen Kolumbuksen, jossa perushinnat ovat edulliset ja Heimo palvelu sama kuin radiolinjalla. Perheen Radiolinjojen siirtäminen Heimoineen Kolumbukseen ei maksa mitään, eli 0.00 euroa.
      Kolumbus http://www.kolumbus.com/

• Sika-Kallisko

Sikakallista olisi jos palvelun hinta ylittäisi monin kerroin palvelusta saadun hyödyn. Sikakallista on esimerkiksi vaatimaton pizzapala 7 euroa, tai kylmä hodari 3 euroa.

• vvv

Unohdit sen että Radiolinjalla ON JO halpisliittymävalikoima nimeltä Kolumbus, moni luulee Kolumbuksen olevan uusi operaattori vaan niin ei ole. Kolumbus-liittymät on Elisa-Radiolinjan liittymiä joita ei vaan myydä RL:n nimellä, mutta silti markkinoidaan että toimivat Radiolinjan verkossa. Tottakai koska ovat AITOJA Radiolinjan liittymiä.

• Anonyymi

Ei ole olemassa mitään Radiolinjaa tai Soneraa.. Eli älä valehtele!

• Anonyymi

Olipas

• Anonyymi

No ei ole radiolinjaa, kun on 20 vuoden vanha keskustelu!!!

• Anonyymi

Sama jatkuu nykyään.

• Anonyymi

Mun Technophone 900 ei pelitä, missä vika, jatkunut jo muutaman viikon...eikun vuoden?

• Anonyymi

Millä tavalla se ei toimi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      93
      2119
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      167
      1557
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1339
    4. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      239
      1224
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      73
      1180
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      88
      1096
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1051
    8. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      253
      1016
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      51
      926
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      88
      901
    Aihe