Nythän RL:n on pakko tehdä jotain: liittymät on sikakalliita jopa Soneraan verrattuna. Katsokaa vaikka, parin päivän kuluessa laskevat hintoja. Se on pakko.
Mitä tekee Radiolinja?
11
1163
Vastaukset
- ainakaan mulla
maksan radiolinjalle 8,33 euroo kuussa ja saan puhuu maksutta toiseen rl-liittymään.
- Koti
Minulla on Tandem Koti liittymä ja puhelut Radiolinjaan, Kolumbukseen, lankaan 0.08e/min, tekstarit 0.08e/kpl.
Kuukausimaksu on 3.40e.
- Kolumbus
Radiolinja ei pudota hintojaan, koska heillä on miljoona nukkuvaa yksityiasiakasta, esim. eläkeläiset, vanhukset jne., jotka eivät ymmärrä tinkiä hinnoista tai yleensäkään ymmärrä hinnoittelusta yhtään mitään. He ovat varma tulonlähde Radiolinjalle. Jos esim. Tandem Ainan hinta pudotetaan, se olisi aika lovi Radiolinjan taloudessa. Tämän takia Elisa-Radiolinja perusti tinkijöilleen Kolumbuksen, jossa perushinnat ovat edulliset ja Heimo palvelu sama kuin radiolinjalla. Perheen Radiolinjojen siirtäminen Heimoineen Kolumbukseen ei maksa mitään, eli 0.00 euroa.
Kolumbus http://www.kolumbus.com/ - Sika-Kallisko
Sikakallista olisi jos palvelun hinta ylittäisi monin kerroin palvelusta saadun hyödyn. Sikakallista on esimerkiksi vaatimaton pizzapala 7 euroa, tai kylmä hodari 3 euroa.
- vvv
Unohdit sen että Radiolinjalla ON JO halpisliittymävalikoima nimeltä Kolumbus, moni luulee Kolumbuksen olevan uusi operaattori vaan niin ei ole. Kolumbus-liittymät on Elisa-Radiolinjan liittymiä joita ei vaan myydä RL:n nimellä, mutta silti markkinoidaan että toimivat Radiolinjan verkossa. Tottakai koska ovat AITOJA Radiolinjan liittymiä.
- Anonyymi
Ei ole olemassa mitään Radiolinjaa tai Soneraa.. Eli älä valehtele!
- Anonyymi
Olipas
- Anonyymi
No ei ole radiolinjaa, kun on 20 vuoden vanha keskustelu!!!
- Anonyymi
Sama jatkuu nykyään.
- Anonyymi
Mun Technophone 900 ei pelitä, missä vika, jatkunut jo muutaman viikon...eikun vuoden?
- Anonyymi
Millä tavalla se ei toimi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014