Heips ihmislapset!!
Täältä kyselee pohjoisen likka, että onko paljonkin porukkaa tulossa SETAn bileisiin uudeksi vuodeksi?
Minä olen sinne eksymässä kaverini kanssa. Itse etsisin naista, joka voisi riuhtasta minut mukaansa. Minulla ei ole paljon juttua ollu naisten kun miestekään kanssa, vaikka nätiksi, seksikääksi ja pantavaksi on sanottu. Kamu vaan aiko että mun pitää olla sen kaa koko ilta.. miten saisin naiseni mukaan tai pääsisen mukaan :( tuttuja olisi kiva saada lisää^^
Bileet alkakoon!!
Jyväskylä uusi vuosi!!
9
632
Vastaukset
- minää''
minkä ikäinen olet?:) ite asun jkl ja olen ajatellut mennä noihin bileisiin:)
- Situuna_thx
Olen 22v tyttönen.. Itse odotan noita bileitä kovasti.. En oo ennen ollu SETAn bileissä.. En tiädä vielä mihin aikoihin olemme kamun kaa siellä.. viikon päästähän vuosi vaihtunee jo :D Minkä ikäinen itse olet ja oletkos ollut ennenkin noissa bileissä?
- decirii
Kyllä sinne on menossa ihmisiä, mm. mukavan kokoinen porukka missä itekin olen. Ja aika moni meistä on sinkkuja ;D Viime uutena vuotena oli hauskat bileet!
- p
jeps, menossa ollaan ;). mukavaa jos liikenteessä on paljon porukkaa (ja nättejä tyttöjä :))! pitkin syksyä on kyllä ollutkin loistavia bileitä!
- Sitruunaa_thx
p kirjoitti:
jeps, menossa ollaan ;). mukavaa jos liikenteessä on paljon porukkaa (ja nättejä tyttöjä :))! pitkin syksyä on kyllä ollutkin loistavia bileitä!
mukavaa että porukkaa on tulossa.. ^^ kamuni on tiedustellut tuttuja siellä Jkylässä, jotka on menos tuonne.. mukavalta vaikuttaa :D
- miilunkukka
Heissan, ootko mistäpäin pohjoista tulossa tänne jykylään? Itse aion kaverini kanssa mennä sinne katsomaan minkälainen on meininki ja kenties jäädä pidemmäksikin aikaa. :)
- Sitruunaa_thx
AHAHaH... Määpä tunnen sunt ;D
- Sam26
Sitruunaa_thx kirjoitti:
Millaista oli? ehkä itsekin joskus uskaltaudun paikalle.
- miilunkukka
Sitruunaa_thx kirjoitti:
Niin tunnetkin. ;DDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302265
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261978Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121529Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121377Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951076
- 17997
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks116759