rekisteröityminen

kanki

kertokaa joku viisaampi miten chatissa
nikki(nimimerkki)rekisteröidään
nytkin yksi kahjo on siellä minun nimelläni auttakaa please

7

522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epätoivoinen

Aina kun koetan rekisteröityä sanoo että on jo käytössä miten muka jos voin käyttää sitä nimeä????

Sinulle voin sanoa palstan etusivulla on kohta liity jäseneksi siellä homma hoituu...

• onnetontunari

ei onnistu mullakaan... on rekisteröitynyt kai silloin kun otti sähköpostin, mutten saa sitä merkkiä näkyviin... tai sitten en vaan osaa *nyyh*

• Ninni

...mut sekoilun määrä kasvaa, kun on kaikki (muutkin) kahjot yhdellä ja samalla nickillä liikkeellä, juu *kokemusta on*.

Älä siis kanki huoli, sama huoli on muillakin - se ei vain nyt onnistu syystä tahi toisesta keneltäkään!

• kihinää

Kerran jo viime vuosituhannen puolella lähetin kyselyn siitä rekisteröimisestä ja vastaus oli, että kohtapuoliin. Mulla on käsitys, että kohtapuoliin meni jo!!

• chatma

Löysinpä kaivaessani UKK:sta täNmöisen..

"Chat-aliaksen rekisteröiminen on tällä hetkellä poissa käytöstä. Uudistusta edeltäneessä Sirkuksessa kyseinen kohta löytyi samasta paikasta kuin osoitetiedotkin, joten Muuta asetuksiasi -kohta on todennäköinen.

Chat-alias ja Suomi24.fi -käyttäjätunnus eivät siis ole sama asia. Sama käyttäjätunnus ja chat-alias ei voi kuitenkaan olla kuin yhdellä ihmisellä."

Luulenpa että nuiden nikkien rekkaus on Suomikaksneloselle pelkästään positiivinen asia ja se laitetaan kylä kuntohon.

Oottako huomanneet muuten että sätti on ainoana sivustona vielä sirkus.com-domainin alla..

• se tyttö puun oksalta

Heh, sehän on vaan hyvä, että chat on sirkus yhä... mä ainakin sovin meneväni sirkuksen chattiin *virn*
        Sen rekisteröimisen haluais varmaan moni... allekirjoittanut mukaan lukien.

• sirpaleevi

Olemme kahden..
      vain sinä ja minä..

Sinun äänesi, niin lempeä..
      kosketuksesi, niin hellä..

Hengityksesi kasvoillani...

Olet tässä vierelläni..
      oma rakkaani..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      219
      9314
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      6138
    3. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      104
      4996
    4. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      62
      4886
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      86
      3980
    6. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3520
    7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      58
      3467
    8. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      59
      2951
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2936
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2731
    Aihe