rekisteröityminen

kanki

kertokaa joku viisaampi miten chatissa
nikki(nimimerkki)rekisteröidään
nytkin yksi kahjo on siellä minun nimelläni auttakaa please

7

575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epätoivoinen

Aina kun koetan rekisteröityä sanoo että on jo käytössä miten muka jos voin käyttää sitä nimeä????

Sinulle voin sanoa palstan etusivulla on kohta liity jäseneksi siellä homma hoituu...

• onnetontunari

ei onnistu mullakaan... on rekisteröitynyt kai silloin kun otti sähköpostin, mutten saa sitä merkkiä näkyviin... tai sitten en vaan osaa *nyyh*

• Ninni

...mut sekoilun määrä kasvaa, kun on kaikki (muutkin) kahjot yhdellä ja samalla nickillä liikkeellä, juu *kokemusta on*.

Älä siis kanki huoli, sama huoli on muillakin - se ei vain nyt onnistu syystä tahi toisesta keneltäkään!

• kihinää

Kerran jo viime vuosituhannen puolella lähetin kyselyn siitä rekisteröimisestä ja vastaus oli, että kohtapuoliin. Mulla on käsitys, että kohtapuoliin meni jo!!

• chatma

Löysinpä kaivaessani UKK:sta täNmöisen..

"Chat-aliaksen rekisteröiminen on tällä hetkellä poissa käytöstä. Uudistusta edeltäneessä Sirkuksessa kyseinen kohta löytyi samasta paikasta kuin osoitetiedotkin, joten Muuta asetuksiasi -kohta on todennäköinen.

Chat-alias ja Suomi24.fi -käyttäjätunnus eivät siis ole sama asia. Sama käyttäjätunnus ja chat-alias ei voi kuitenkaan olla kuin yhdellä ihmisellä."

Luulenpa että nuiden nikkien rekkaus on Suomikaksneloselle pelkästään positiivinen asia ja se laitetaan kylä kuntohon.

Oottako huomanneet muuten että sätti on ainoana sivustona vielä sirkus.com-domainin alla..

• se tyttö puun oksalta

Heh, sehän on vaan hyvä, että chat on sirkus yhä... mä ainakin sovin meneväni sirkuksen chattiin *virn*
        Sen rekisteröimisen haluais varmaan moni... allekirjoittanut mukaan lukien.

• sirpaleevi

Olemme kahden..
      vain sinä ja minä..

Sinun äänesi, niin lempeä..
      kosketuksesi, niin hellä..

Hengityksesi kasvoillani...

Olet tässä vierelläni..
      oma rakkaani..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      39
      9341
    2. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      33
      3893
    3. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      100
      2484
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      125
      2464
    5. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      39
      2464
    6. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      27
      1947
    7. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      16
      1625
    8. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      32
      1431
    9. Kuinka kauan vielä

jaksetaan vastustaa toisiamme?
      Ikävä
      71
      1267
    10. Esko ja Martina viettävät joulua

Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176