kertokaa joku viisaampi miten chatissa
nikki(nimimerkki)rekisteröidään
nytkin yksi kahjo on siellä minun nimelläni auttakaa please
rekisteröityminen
7
594
Vastaukset
- epätoivoinen
Aina kun koetan rekisteröityä sanoo että on jo käytössä miten muka jos voin käyttää sitä nimeä????
Sinulle voin sanoa palstan etusivulla on kohta liity jäseneksi siellä homma hoituu...- onnetontunari
ei onnistu mullakaan... on rekisteröitynyt kai silloin kun otti sähköpostin, mutten saa sitä merkkiä näkyviin... tai sitten en vaan osaa *nyyh*
- Ninni
...mut sekoilun määrä kasvaa, kun on kaikki (muutkin) kahjot yhdellä ja samalla nickillä liikkeellä, juu *kokemusta on*.
Älä siis kanki huoli, sama huoli on muillakin - se ei vain nyt onnistu syystä tahi toisesta keneltäkään!- kihinää
Kerran jo viime vuosituhannen puolella lähetin kyselyn siitä rekisteröimisestä ja vastaus oli, että kohtapuoliin. Mulla on käsitys, että kohtapuoliin meni jo!!
- chatma
Löysinpä kaivaessani UKK:sta täNmöisen..
"Chat-aliaksen rekisteröiminen on tällä hetkellä poissa käytöstä. Uudistusta edeltäneessä Sirkuksessa kyseinen kohta löytyi samasta paikasta kuin osoitetiedotkin, joten Muuta asetuksiasi -kohta on todennäköinen.
Chat-alias ja Suomi24.fi -käyttäjätunnus eivät siis ole sama asia. Sama käyttäjätunnus ja chat-alias ei voi kuitenkaan olla kuin yhdellä ihmisellä."
Luulenpa että nuiden nikkien rekkaus on Suomikaksneloselle pelkästään positiivinen asia ja se laitetaan kylä kuntohon.
Oottako huomanneet muuten että sätti on ainoana sivustona vielä sirkus.com-domainin alla..- se tyttö puun oksalta
Heh, sehän on vaan hyvä, että chat on sirkus yhä... mä ainakin sovin meneväni sirkuksen chattiin *virn*
Sen rekisteröimisen haluais varmaan moni... allekirjoittanut mukaan lukien.
- sirpaleevi
Olemme kahden..
vain sinä ja minä..
Sinun äänesi, niin lempeä..
kosketuksesi, niin hellä..
Hengityksesi kasvoillani...
Olet tässä vierelläni..
oma rakkaani..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1126480Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3645866Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam314360Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123605Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk703577Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1102812Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211940Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221816Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.181634Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1931315