Runescape - Money hack ja stats hack

ZOMGZOMG! KOKEILE!

41

3681

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ZOMGZOMG! KOKEILE!

(Korjaus, att, str ja range)

• ewrtetyryte

Jos tiesit niin et voi ''hackata'' hahmosi statseja yms millään tavalla RuneScapessa.

• Rs-pvp

Käyttäkee RSBot paljon turvallisempaa :D

• Mr Freeze473
        ewrtetyryte kirjoitti:

Jos tiesit niin et voi ''hackata'' hahmosi statseja yms millään tavalla RuneScapessa.

tiesitkö että joka peliin on koodeja!

• ukheli

• jonne12331
        ewrtetyryte kirjoitti:

kyllä voi boteilla :)

• noob1234567890

se sun ohjelmas ei oikein toimi vähän paska

• poliisi299

haluaisin tietaa miten runescape money hack voi lataa??

• IMO u botters fail

1. Rs rahaa, statseja, ei voi hankkia mitenkään muuten kuin itse tekemällä.
      2. Rsbottia käyttävät vain idiootit jotka eivät itse osaa pelata, ja jos tämä tieto leviää niin se on maine mennyt suomalaisilla rs-foorumeilla ja klaaneissa (esim. runepoli, suomiliitto) näissä ei bottaajista pidetä.
      3. Jos ei itse jaksa hahmoaan kehittää niin miksi pelata. Katsokaa vaikka tv:tä, siinä ei tarvitse itseään vaivata mitenkään, paitsi tekstityksiä lukea, jos sekin on liikaa niin kannattaa miettiä onko syytä elää kun ei mikään kiinnosta.
      4. Kaikki rs botit ovat sääntöjen vastaisia, jos jäät kiinni niin accounttisi on mennyttä LOPULLISESTI, eli perm. bannit tulee ja niitä ei perua voi.

Joten jos haluatte accolle perm bannit ja bottaajan maineen monissa rs-yhteisöissä (ja mahdollisesti bannit näihinkin) niin botatkaa vaan ja käyttäkää kaikkia mahdollisia haxeja mitä mieleen tulee, ja jos olette aiheeseen perehtyneet tarkemmin niin esim. tämä vanhan pvp järjestelmän poisto ja trade limit ovat TÄYSIN, VAIN JA AINOASTAAN BOTTAAJIEN SYYTÄ, JOS EI OLISI OLLUT NIIN PALJON BOTTAAJIA KUIN SILLOIN OLI, NIIN SE "VANHA WILDY" JA NORMAALI TRADE JÄRJESTELMÄ OLISI SILTI TÄÄLLÄ. Itse en kyllä tuosta asiasta välitä koska pvp:tä en harrasta, mutta te jotka harrastatte, syyttäkää bottaajia.

• gzdfbd

"vanhan pvp järjestelmän poisto ja trade limit ovat TÄYSIN, VAIN JA AINOASTAAN BOTTAAJIEN SYYTÄ, JOS EI OLISI OLLUT NIIN PALJON BOTTAAJIA KUIN SILLOIN OLI, NIIN SE "VANHA WILDY" JA NORMAALI TRADE JÄRJESTELMÄ OLISI SILTI TÄÄLLÄ"

hahhah, älä puhu paskaa bottaajilla ei ollut juurikaan tekemistä koko homman kanssa. Vai osaatko selittää miksi? Koko homma tehtiin siksi etteivät raha kauppiaat pystyisi enää myymään sitä oikeaan rahaan. Tämä on nykyään melkein mahdotonta, toisin kuin bottaus. Ja botteja ei edes tuolloin ollut vielä paljon.

Muutenkin koko tekstisi on täyttä sontaa, en sitä ala sen enempää kommentoimaan, mutta jos et asiasta mitään tiedä niin älä kommentoi.

• ....................
        gzdfbd kirjoitti:

"vanhan pvp järjestelmän poisto ja trade limit ovat TÄYSIN, VAIN JA AINOASTAAN BOTTAAJIEN SYYTÄ, JOS EI OLISI OLLUT NIIN PALJON BOTTAAJIA KUIN SILLOIN OLI, NIIN SE "VANHA WILDY" JA NORMAALI TRADE JÄRJESTELMÄ OLISI SILTI TÄÄLLÄ"

hahhah, älä puhu paskaa bottaajilla ei ollut juurikaan tekemistä koko homman kanssa. Vai osaatko selittää miksi? Koko homma tehtiin siksi etteivät raha kauppiaat pystyisi enää myymään sitä oikeaan rahaan. Tämä on nykyään melkein mahdotonta, toisin kuin bottaus. Ja botteja ei edes tuolloin ollut vielä paljon.

Muutenkin koko tekstisi on täyttä sontaa, en sitä ala sen enempää kommentoimaan, mutta jos et asiasta mitään tiedä niin älä kommentoi.

Bottaajat tilasivat varastetuilla luottokorteilla memberiä bot accounteilleen rahantulon lisäämiseksi. Tästä aiheutui ongelmia Jagexille, ja heitä syytettiin tästä korttien varastamisesta, joka oli luonnollisesti huomattu kun luottokorttilaskussa oli ollut runescapen memberyyttä tilattuna monille accounteille. Joten heillä oli 2 vaihtoehtoa. Tehdä muutoksia PVP ja TRADE järjestelmiin, mahdollistaakseen rahan siirron estämisen accountilta toiselle. Toinen vaihtoehto olisi ollut asian jättäminen niinkuin se oli, joka olisi lopulta johtanut runescapen sulkemiseen. Eli bottaajat varastamalla hommasivat accounteilleen memberiä, että saisivat hankituksi rs rahaa, myivät rahat että saisivat itselleen tuottoa. Tähän toimintaan liittyi kymmeniä tuhansia accountteja, ja monia joita ei saatu edes koskaan kiinni. Ja tätä harjoittivat niin gold farming firmat kuin yksityiset pelaajatkin. Jos PVP:tä ei olisi muutettu ja trade limittiä laitettu niin tämä olisi voinut jatkua ihan vapaasti..

• 6+3
        .................... kirjoitti:

Bottaajat tilasivat varastetuilla luottokorteilla memberiä bot accounteilleen rahantulon lisäämiseksi. Tästä aiheutui ongelmia Jagexille, ja heitä syytettiin tästä korttien varastamisesta, joka oli luonnollisesti huomattu kun luottokorttilaskussa oli ollut runescapen memberyyttä tilattuna monille accounteille. Joten heillä oli 2 vaihtoehtoa. Tehdä muutoksia PVP ja TRADE järjestelmiin, mahdollistaakseen rahan siirron estämisen accountilta toiselle. Toinen vaihtoehto olisi ollut asian jättäminen niinkuin se oli, joka olisi lopulta johtanut runescapen sulkemiseen. Eli bottaajat varastamalla hommasivat accounteilleen memberiä, että saisivat hankituksi rs rahaa, myivät rahat että saisivat itselleen tuottoa. Tähän toimintaan liittyi kymmeniä tuhansia accountteja, ja monia joita ei saatu edes koskaan kiinni. Ja tätä harjoittivat niin gold farming firmat kuin yksityiset pelaajatkin. Jos PVP:tä ei olisi muutettu ja trade limittiä laitettu niin tämä olisi voinut jatkua ihan vapaasti..

Pelatkaa vaa niin tuutte läski paskoiks!Bottaus ei ole laiskaa,itse pelaaminen on.

• Joku Wnb Pure
        6+3 kirjoitti:

Pelatkaa vaa niin tuutte läski paskoiks!Bottaus ei ole laiskaa,itse pelaaminen on.

Lähellekkää kaikki pelaajat ei oo läskipaskoja niin kuin sinä.

• Hacker?

IMO botters u faiL??? hhahhah kyllä siihe on money ja stats hackkeja niinku mulla on ne ja mulla on siihe bottejaki mut en pelaa ees enä

• Just Saying...

"3. Jos ei itse jaksa hahmoaan kehittää niin miksi pelata. Katsokaa vaikka tv:tä, siinä ei tarvitse itseään vaivata mitenkään, paitsi tekstityksiä lukea, jos sekin on liikaa niin kannattaa miettiä onko syytä elää kun ei mikään kiinnosta."

Onko elämän ainoo tarkotus kattoo tv:tä tai pelata, kyllä kannattas itte vähä miettiä onko syytä elää...

• -.-.-.-.-.-.-.-.-.

ennen pystyi muuttamaan runen rahoja ja leveleitä mutta kun rune uudistui nyt ei voi käyttää muita kuin bottia...

• ukheli
    • asdfghswdfg
    • todellisuutta:...

Vain tyhmät uskovat perättömyyksiin kuten mony haxiin tai ilmaiseen jäsenyyteen sillä niitä on mahdoton saavuttaa,sekä bottaajille tiedoksi tulee permis bannit jos jagex saa tietää,että bottaatte tiedän pelaajia,sekä ystäväni jotka ovat saaneet ikuiset bannit bottauksesta.Miettikää mitä toivotte ihan vain varoitukseksi.

• superi44
    • Ei virus

No eihän se ole virus. Jos olet tarpeeksi tyhmä niin kokeile vaan.

• Pwnedlittlekids

ei helvetin kakarat. Ensinnäkään ainoa paikka mistä voi saaha rs membua on prizerebel (jos sieltäkään.) ja totta on että tyhjään täällä alkaa jtn paskoja membu/hax huhuja laitteleen. Rs on sianvarma paikka, eikä sen securityssä ole aukkoja. Joten penskat iha rauhassa kokeilkaa haxejanne ja botatkaa, omatpaha ootte permi bannit ansainnu.

• rayjannu

Ei toimi mitkää koodit. Runee ei sellassia ole

• ghdh

vitun homot

• S_K_I_P

ei runessa ole HACKSEJA mutta on rsbotteja jos haluutte bannit ni antaa mennä.......Onnea

• TheJonneXD

HEJSAN!

1. kaikille jonneille tiedoksi, että mikään niin sanottu "hack" ei toimi koska RuneScapen palomuuri "saattaa" olla aika helvetin vahva.
      2. Cheat Engine. Jos joku suosittaa sitä, niin tiedoksi, että se voi muuttaa mitä tahansa numeroa väliaikaisesti ja siitä saa vain viiruksia.
      3.älkää heti alkako haukkumaan läskiksi no-liferiksi koska minulla on elämä. Älkööt jonnet unohtako että olen tässä kirjoittamassa tätä valaistusviestiä.

• hankkikaa elämä

Voi vittu oikeesti mite jaksatte jauhaa jostain vitun runesta? SIIS IIIK MÄ SAIN BÄNNIT RUNEEN NYT MUN ELÄMÄ ON PILALLA! hei haloo,se on joku vitun peli mihi voi aina tehä uusia ukkoja,ne bännit ei oo kauhee asia.

• zomgjge

ja jos ne bännis ip:k kautta ni voihan sitä aina vaihtaa ip idiootit

• Winx-Club

Zomgjge mistä ip osotteesta sää oot bännit pois ottamasta? Herää tulevaisuuteen ja käy googlaamas pari kertaa niin opit pari uutta sanaa kuten esim ban.

• Janne Kikki

Terve, minä olen Janne Kikki Runescape on tarkoitettu 7-14 vuotiaille jos olette yli tuon iän lopettakaa runescape tai ette menesty elämässä kun ajattelette jotain tyhmää lapsellista pikseli ukko peliä jos olette yli 14 pelatkaa ennemmin World Of Warcraft - peliä tai sitten Flyff Jonka löydätte Gpotato.com siellä on muitakin hyviä pelejä, elikkäs olen Janne Kikki ja olin ennen runescapen suuri fani kunnes sain selville kuinka aivopesevä ja pikselimäinen tuo typerä aivopesu peli on ja lopetin runen kannatan että tekin lopetatte runescapen ja luovutatte lapset.fi sivun roska kansioon, hyvää runescapen lopettamis päiviä toivon että otatte minut huomioon sillä olen paljon kokeneempi kuin te ja yli 18 vuotta olen lapset.fi sivun moderaattori parhain ja hyvin terveisin Janne Kikki

• HMMDMSD
      • en kerro

Ei kehity liian nopeesti ja on membu

• lol

Kuka edes runescapea pelaa -.-

• jmoak14

aika moni. about 10 miljoonaa pelaajaa -.-

• anynomous

pelatkee ennemmi minecraftiä siinä on rajattomat hakkerointi mahollisuudes mm fly chest hack jesus.... And much much more www.nodusgriefing.com pelatkee minee suosittelen helvetixti BEST GAME EWER terveisin ES-jonne,justimusfilms,jumafilms,csukko mine on paras runes on vittu lento hakkiki ja permbannien välttämis hakki et hzkkakee vaa ja raha ja kaikki ja pelin kaatoon viirus www.viirus.fi

• hyvä kaatakee runo

toi toimi sain permbannit pois ja lwntämis hakiaivamahyabaa AWESOME I LIKE ThIS HACK aijon lähi aikoina kokeilla vielä runen kaatoo siinä teille wpä hakkerit anynomous oot mahtava tiedät kaiken hakkeroinbista oot hakkeroinnin kumimgax

• pera91

haistappa v*ttu jne. pentu.

• POWERBOT
    • thetsaupura
    • trolololololzzz

Painu jonne vittuun?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3207
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2907
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2435
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2256
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2169
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1616
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      19
      1593
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1440
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      36
      1416
    Aihe