on metsässä ollessamme aina vapaana ja kävelee siinä edessä n10-15m päässä tosi nätisti,mutta kun käännytään takasi päin niin vetää hirveetä kyytii 100-300 metriä eikä kuuntele yhtään ja odottaa sitte jossai mäen päällä tai mutkassa.mitä teen että saan tän ongelman poistettua?taitaa muutenkin olla uhmis päällä kun kaikki opetettu ei enää ookkaa tuttua:( ja muutenkin on pari kertaa lähteny pihasta ja löytyny naapurista jolloin otin niskasta kiinni sillee että ei etutassut maahan osunu ni on nyt pysyny. ja pitääkö kuria muutenkin koventaa uhmiksen aikana?kertokaa vinkkejä!!
9kk kultsikka uros
jobelis23
1
484
Vastaukset
- jöröööös
on ilmeisesti alkamassa murkkuikä, voimia sinne! : D
Murrosiässä, kuten ihmisetkin, pitää kokeilla rajoja ja vähän kapinoidakkin, eli pidä vain kuria koiralle, mutta älä todellakaan käytä väkivaltaa kurinpalautuksessa, se ei vie kuin huonompaan suuntaan.
Kannattaa käyttää houkuttimia; leluja ja herkkuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733931- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah793343Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241618
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421110Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026