Noniin, nyt mua sitten syytetään pahoinpitelystä ja kuulusteluun pitäisi mennä viikon päästä.
Olen syytön. Se joka mua syyttää on katala ja tosi veemäinen ihminen. Olen kuitenkin vakavasti harkinnut olla menemättä kuulusteluun, koska en usko että syyttömyyttäni uskottaisiin, koska mulla on rikosrekisteri ja se joka mua syyttää on ''kunniallinen'' kansalainen. Veikkaan että sitä totta kai uskotaan ennemmin kun tämmöistä kaltaistani ''renttua''. Vaikka tällä kertaa olenkin syytön.
Mitäs jos en mene sinne kuulusteluun? Sitten musta tulee tietty etsintäkuulutettu, mutta jos en joudu poliisin kanssa tekemisiin, niin tuskin ne mua alkaa hakemalla hakea. Vai?
Tekisi mieli kerran kin tehdä ''väärin'', koska olen huomannut, että kun on rehellinen(olen tunnustanut tehneeni rötökset), niin aina on satanut vaan paskaa niskaan ja jos en olisi ollut niin sinisilmäienn ja olisin valehdellut tietyissä tilanteissa, olisin säästynyt monilta sakoilta yms.
Pahoinpitelystä syytettynä syyttömänä.
3
720
Vastaukset
- woot woot woot woot
Nythän on kyseessä vasta esitutkinta, eikä käräjät. Sinua siis ei vielä syytetä yhtään mistään, vaan vasta epäillään.
Kylläpä voivat alkaa hakemallakin hakea, ja tuskinpa haluat koko ajan esim. liikenteessä liikkuessasi pelätä, että joudut poliisin kanssa tekemisiin. Ei tuon jutun takia kannata maan alle häippäistä. - 5***19
Joo, ei tietenkään kannata mennä. Aika rientää, eihän tuollainen etsintäkuulutus ole voimassa kuin viisi vuotta, sen jälkeen se on vanhentunut.
- Maroolof
No ok, nyt olen ajatellut, että menen sinne kuulusteluun.
Mitäs jos joutuu oikeuteen ja jättää menemättä käräjille? Mitäs siitä seuraisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1486217
- 431634
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes361245- 45988
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.320963Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45883Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13879Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384846Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14837Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75835