Suunnittelemme matkaa Thaimaaseen maaliskuussa ja yhdeksi vaihtoehdoksi on noussut Surin Beach Phuketissa, ja siellä Marriot-hotelli. Olisiko kellään kokemuksia paikasta, plussat ja miinukset? Meitä on lähdössä 2 aikuista ja 5 ja 7 vuotiaat lapset. Kiitokset vastauksista jo etukäteen.
Phuket Surin Beach, kokemuksia?
7
2332
Vastaukset
- Dotter
Olen ollut kyseisellä rannalla kaksi kertaa, tosin en hotellissa. Ranta on mielestäni mahtava!!! Toki se syvenee nopeasti ja aallot ovat jokseenkin isohkoja mutta kyllä minun 8 vee tyttäreni polskutteli sielä täyttä päätä. Ranta on mukavan pieni ja rantapalveluja riittävästi. Menen sinne taas uudestaan helmikuussa, sitä siis odotellessa!
- odotellessa
ollaan menossa kyseieseen paikkaan helmikuussa.joten kokemukset sitten vasta;)phuketissa oltu kerran aiemmin-phuket town ja sen liepeillä olevat markkinat täytynee taas käydä kiertelemässä.
patongista ei niin väliä..- sairastunut
näinkin voi käydä:sairastuminen ja matkan peruuntuminen..nyyh.hauskaa matkaa muille tänään lähteville.paikka kiinnostaa-lueskelen teitin kommentit täältä myöhemmin.
- ThaiThai
Joko loma on pidetty? Millainen paikka oli ja olitteko missä hotellissa? Ollaan käyty 5 kertaa Thaimaassa, mutta ei Surinilla. Nyt olis Vuoden vaihteessa -10/-11 tarkoitus lähteä, pitäisi päättää viikon sisällä. Josko kerkeisin sinun arvostelut kuulla....
- Elli2010
Lähdetään kyseiseen hotelliin parin viikon päästä, meillä saman ikäiset lapset. Olen lukenut paljon hyviä arvosteluja ko. paikasta, mm. TripAdvisorista. Pian nähdään minkälainen paikka on!
- Ansku35
Meillä on sama hotelli suunnitelmissa loppuvuodesta 2010, joten olisi mukava kuulla kokemuksia reissunne jälkeen. Millainen on hotellin allasalue, entäpä huoneet? Oliko altaissa ruuhkaista? Surin beachia olen aiemminkin kuullut kuvattavan nopeasti syveneväksi, joten mielelläni kuulisin, miten uiminen onnistui ja muutenkin, millainen ranta oli?
- me
Ansku35 kirjoitti:
Meillä on sama hotelli suunnitelmissa loppuvuodesta 2010, joten olisi mukava kuulla kokemuksia reissunne jälkeen. Millainen on hotellin allasalue, entäpä huoneet? Oliko altaissa ruuhkaista? Surin beachia olen aiemminkin kuullut kuvattavan nopeasti syveneväksi, joten mielelläni kuulisin, miten uiminen onnistui ja muutenkin, millainen ranta oli?
Surin on aivan loistava ranta, syvenee kyllä nopeasti mutta aikuiseen makuun aivan ihana. Uiminen onnistuu hyvin ja vesi on kirkasta. Tuolivuokra on 100 Baht. Kauppoja ja ravintoloita löytyy. Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311031
- 545278
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452483- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131741Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421604Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351216Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6956Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952