Poliisi on nyt sitten päättänyt tutkia Tampereen bileiden teostomaksuihin liittyviä rikkeitä. Eli jos pitää kotibileet/saunabileet niin täytyy maksaa teostomaksuja? Joopa joo. Itsehän en maksa sentin killinkiä jostain synttäribileistäni teostolle, enkä millekään muullekaan tekijänoikeusjärjestölle, joiden olemassaoloa en ylipäätään hyväksy. En ole eläessäni ostanut yhtä ainoaa levyä tai CD:tä laillisesti enkä osta jatkossakaan. En ylipäätään juokse musiikkimaailman uutuuksien perässä, ei voisi vähempää kiinnostaa. Ei ole sellaista bändiä jonka työ kolahtaisi niin paljon että viitsisin maksaa levystä, enkä edes soita itse mitään soitinta. Musiikki ei yksinkertaisesti kiinnosta. Miksi maksaisin tuotteesta, jota en tarvitse? Olen täysin musiikillisesti lahjaton enkä ole kiinnostunut minkäänlaisesta musiikista. En kuuntele normaalisti edes radiota. Eli en maksa mitään teostolle jostakin mitä en edes käytä.
poliisihan vitsin keksi
3
335
Vastaukset
- maksat
Jos myyt synttäribileihisi lippuja ja pidät kaikille halukkaille avoimet juhlat joissa soitat teoston alaista musiikkia niin maksat. On toki mahdollista että soitat musiikkia joka ei ole teoston alaista tai et soita sitä ollenkaan. Kotibileet ovat useimmiten suljetun porukan kekkerit joihin kukaan ei tule nuuskimaan mitä soitat.
- aloittanut
Tehdäänpä nyt 110%:n selväksi: en muuten maksa. Olen totaalikieltäytynyt yhteiskunnan asettamasta asevelvollisuudestakin, joten enköhän pysty sanomaan yksiselitteisen selvästi EI myös teostolle. En tule palvelemaan edes siviilissä minkäänlaisen kriisin tai sodan syttyessä, enkä suostu edes neuvottelemaan palveluehdoista kenenkään kanssa. Jos ja kun kriisi tulee, minä juon vapaana miehenä iltakaljan Gran canarialla. Teostohan ei tule koskaan saamaan minulta pennin killinkiä.
- maksat
aloittanut kirjoitti:
Tehdäänpä nyt 110%:n selväksi: en muuten maksa. Olen totaalikieltäytynyt yhteiskunnan asettamasta asevelvollisuudestakin, joten enköhän pysty sanomaan yksiselitteisen selvästi EI myös teostolle. En tule palvelemaan edes siviilissä minkäänlaisen kriisin tai sodan syttyessä, enkä suostu edes neuvottelemaan palveluehdoista kenenkään kanssa. Jos ja kun kriisi tulee, minä juon vapaana miehenä iltakaljan Gran canarialla. Teostohan ei tule koskaan saamaan minulta pennin killinkiä.
Sinulla on reilu asenne, mutta jos järjestät maksullisen yleisötapahtuman ja saat tuloja muiden tekemällä työllä niin saattaapi tulla eteen tilanne että maksat, mikä oikein onkin.
Tuolla ylempänä kirjoitat: "Miksi maksaisin tuotteesta, jota en tarvitse?" elä sen mukaan niin et tarvitse maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502029
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3271250Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.851064- 35918
- 110917
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31849- 53844
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta21775Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58759Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711