Niin eli onko näin ettei nhl 10 pelissä voi vaihtaa nhl liigassa kauden pituutta pienemmäksi?? Itse en ainakaan onnistunut vaihtamaan mistään!!! xbox 360 on konsoli..
NHL 10 ainoastaan 82 ottelun kausia???!!!
I'm
2
448
Vastaukset
- Nicolaias
Ei taida pystyä vaihtamaan,vaan on pakko pelata se 82 matsia.Aika puuduttavaa ku loukkaantumisia ei tule ollenkaan ja kokoonpano pysyy aina lähes samana.Olis mukavaa välillä saada haastetta ja menettää vaikka se paras maalintekijä 1-3kk ajaksi kokoonpanosta.Hauskaa oli ku Chris Drurylta murtui kyynärpää ja oli viikon sivussa,mutta pystyi pelaamaan siitä huolimatta...
- nonameno
mä pelaan capitalsil ja ovechkin loukkaantu noin 2kk kauden viidennessä pelissä. Ja sit meni myös seuraavas pelis clark, mut se oli loukkaantuneen vaa viikon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337