Mitä kokonaishinnaksi

Aloittaakohelposti

Jos ottaa tuollaisen kastellin paketin pikkuperheelle http://tarjousnet.fi/alue.php?a=40 niin mitä kaikkea siihen tulee päälle kustannuksia, joita myyjä ei kerro? Ei se voi olla tuohon hintaan? Eikös ole kaikenlaisia muita kuluja? Pitäis vähän tietää ennenkuin alkaa tarkemmin suunnitella... Mistä näistä saa tarkkoja lisätietoja?

3

636

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolminkertainen

Täydellinen puuosatoimitus noin kolmasosa kokonaishinnasta. Lisäksi tontti.

• tollero1

tontti. Eli ainakin puuttuu luvat, liittymät, maatyöt, 2. ulkomaalaus, pihatyöt ja -valaistus, autotalli jne. Muuten pitäisi olla "muuttovalmis"

• työtön tuunari

Ota selvää hinnoista itse, vain sinä tiedät, millainen talo on tulossa. Kysele hinnat kaikekke, pyydä tarjouksia useita.
        Tai usko, että:
        Tontti 35000
        liittymät 9000
        maatyöt 1000
        vastaava mestari 3000 (piirtää lupakuvat ja on rakentajan neuvoja)
        rakentajien palkka (timpurit, sähkäri, putkari, iv-asentaja) ?
        Pinnoitteet 3000-30000
        perustukset 8000
        kiintokalusteet 7000
        kosteat tilat 7000
        kaatopaikka 700
        kattoturva ja vesipeltityöt 2500
        plus unohtuneet ?
        plus budjetin pakollinen ylitys 10 %
        = ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe