Anna-Leena Härkönen

apua....?

Teen tutkielmaa Anna-Leena Härkösestä. Lapsuus ja nuoruus juttuja löytyy netistä todella vähän. Sattuuko kukaan tietään mitää vielä nykyisestä tilanteesta eli onko Härkönen vielä naimisissa Olli Turusen kanssa? entäs onko lapsia?
VOISKO JOKU PELASTAA MUN PÄIVÄN JA KERTOO NÄÄ??

44

35764

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anitta

      juuri samoja tietoja...Anna-leena on kai pitänyt kaikki tiedot yksityisinä......

      • likka

        Kirjailijaesitelmässä ei ole mitään tarvetta kertoa kirjailijan avioelämästä. Saatte varmaan paremmat numerot, kun otatte hyvin selvää tuotannosta ja urasta muuten ja kerrotte vaikka kirjoitustyylistä ja teemoista, joista Härkönen on kirjoitellut...


      • anitta
        likka kirjoitti:

        Kirjailijaesitelmässä ei ole mitään tarvetta kertoa kirjailijan avioelämästä. Saatte varmaan paremmat numerot, kun otatte hyvin selvää tuotannosta ja urasta muuten ja kerrotte vaikka kirjoitustyylistä ja teemoista, joista Härkönen on kirjoitellut...

        Sori nyt vaan likka, ku siihen pitää kirjoittaa juuri noista asioista!!!!!!!!!!!!!!!


      • Ilpo Tuskin
        anitta kirjoitti:

        Sori nyt vaan likka, ku siihen pitää kirjoittaa juuri noista asioista!!!!!!!!!!!!!!!

        Aivan turhaa tuollaista riipiä niin kauan kuin nainen vielä elää. Ottakaa suurennuslasit ja mikroskoopit käyttöön yksityiselämää tarkastellessanne sitten kun hän on jotain todella suurta ja - kuollut.


    • Allu

      Heikosti positiivisesta löytyy vastaus moneen kysymykseen.

      • Hille

        Heikosti positiivinen kertoo kirjailijan omasta elämästä, joten sieltäpä vastauksia onkimaan.


      • anitta
        Hille kirjoitti:

        Heikosti positiivinen kertoo kirjailijan omasta elämästä, joten sieltäpä vastauksia onkimaan.

        joo, oisin lainannut sen kirjan, mutta ku se oli lainaukseessa jo. Ja tää esitelmä pitää olla ens tän kuun puoles välis valmis..


      • Sissi
        anitta kirjoitti:

        joo, oisin lainannut sen kirjan, mutta ku se oli lainaukseessa jo. Ja tää esitelmä pitää olla ens tän kuun puoles välis valmis..

        Kirja löytyy pokkarina joka on huomattavasti halvempi kuin kovakantinen versio. Yksi lempikirjoistani, suosittelen kovasti. :-)


      • Naapurin poika
        anitta kirjoitti:

        joo, oisin lainannut sen kirjan, mutta ku se oli lainaukseessa jo. Ja tää esitelmä pitää olla ens tän kuun puoles välis valmis..

        Nykyäänhän on kätevät tietokonesysteemit, joilla pääsee katsomaan, olisiko kirja (kirjoja) vapaana sivukirjastossa, naapurikunnan kirjastossa ja vaikka hieman kauempanakin.

        Oman kirjaston henkilökuntakin auttaa etsimään. Siksihän ne ovat nämä yhteiset tietokannat luoneetkin, että voisivat hyötyä toinen toisistaan "ei oon" tarjoamisen sijasta.


    • ~hjälpa mig~

      mä teen äidinkielentutkielmaa Anna-Leena Härkösestä ja olisin todella kiitollinen sille joka kertois jotain hänen lapsuudestaan.

      • *Leena*

        Itsekin teen esitelmää Anna-Leena Härkösestä ja tiedän sen verran lapsuudesta että hän on syntynyt vuonna 1965 Limingassa. Kotoisin Kempeleeltä Oulun läheltä. Härkösen isä on ammatiltaan ammattikoulunopettaja ja äiti uskonnontuntiopettaja... Enempää en ole saanut tietoa ongittua... Nämä tiedot tosin olivat jo varmaan kaikille tuttuja! Mutta toivottavasti näistä kuitenkin oli jollekkin jotain apua.


      • *jenni*
        *Leena* kirjoitti:

        Itsekin teen esitelmää Anna-Leena Härkösestä ja tiedän sen verran lapsuudesta että hän on syntynyt vuonna 1965 Limingassa. Kotoisin Kempeleeltä Oulun läheltä. Härkösen isä on ammatiltaan ammattikoulunopettaja ja äiti uskonnontuntiopettaja... Enempää en ole saanut tietoa ongittua... Nämä tiedot tosin olivat jo varmaan kaikille tuttuja! Mutta toivottavasti näistä kuitenkin oli jollekkin jotain apua.

        moi kaikille.. mulla on myös anna-leena härkönen kirjailijaesitelmäni kirjailijana! sain paljon tietoa äidinkielen opettajaltani, joka oli vuosien varrella keränny mm. lehtileikkeitä joissa hän kertoo omasta elämästään! ja elämänkerran sain kerrottua hyvinkin tarkasti! olen siis esitellyt jo henkilön ja kaikkien mielestä se oli hyvä =)
        voisin kertoo jotain tietoo, jos tarviitte.. ainakii sen, että lapsuudessaan anna-leena on kokenut paljo.. on kuulunu "diinareihin" eli rasvalettijengiin ja "punkkareihin" eli hakaneulajengiin.. vaikka kotipaikka oli uskonnolliselta seudulta, hän ei ollut kovin uskovainen.. vaikka kulkikin nuoruutensa aikana esimerkiksi helluntalaisten mukana.. hän on eronnut kerran edellisestä miehestään.. ja nykyään hän on siis (kai) naimisissa ollin kanssa ja heillä on yksi lapsi (eikös nii heikosti positiivisessa sanottu).. jos tarttette lisää tietoo, nii mailatkaa! ku mulla ei oo niitä papereita täällä mukana vaan kotona!
        hänen äitinsä ja isänsä on siis opettajia.. härkönen on syntynyt 10.4.1965 Limingassa..
        mitäs vielä..? no... kysykää jos tarttette lisää tietoa!! voin kyllä auttaa.. ja opettajani sanoi että kannattaa yrittää ottaa yhteyttä anna-leenaan, hän on kuulemma avulias.. soittakaa vaikka kustannusyhtiölle, nii saatte osoitteen tms..


      • *Hanna : )*
        *jenni* kirjoitti:

        moi kaikille.. mulla on myös anna-leena härkönen kirjailijaesitelmäni kirjailijana! sain paljon tietoa äidinkielen opettajaltani, joka oli vuosien varrella keränny mm. lehtileikkeitä joissa hän kertoo omasta elämästään! ja elämänkerran sain kerrottua hyvinkin tarkasti! olen siis esitellyt jo henkilön ja kaikkien mielestä se oli hyvä =)
        voisin kertoo jotain tietoo, jos tarviitte.. ainakii sen, että lapsuudessaan anna-leena on kokenut paljo.. on kuulunu "diinareihin" eli rasvalettijengiin ja "punkkareihin" eli hakaneulajengiin.. vaikka kotipaikka oli uskonnolliselta seudulta, hän ei ollut kovin uskovainen.. vaikka kulkikin nuoruutensa aikana esimerkiksi helluntalaisten mukana.. hän on eronnut kerran edellisestä miehestään.. ja nykyään hän on siis (kai) naimisissa ollin kanssa ja heillä on yksi lapsi (eikös nii heikosti positiivisessa sanottu).. jos tarttette lisää tietoo, nii mailatkaa! ku mulla ei oo niitä papereita täällä mukana vaan kotona!
        hänen äitinsä ja isänsä on siis opettajia.. härkönen on syntynyt 10.4.1965 Limingassa..
        mitäs vielä..? no... kysykää jos tarttette lisää tietoa!! voin kyllä auttaa.. ja opettajani sanoi että kannattaa yrittää ottaa yhteyttä anna-leenaan, hän on kuulemma avulias.. soittakaa vaikka kustannusyhtiölle, nii saatte osoitteen tms..

        MOikka!!! Ku mä oon just tällä hetkellä kans tekemässä 9-luokan kirjailijatutkielmaa. Nii ja otin aiheeks ton A-L Härkösen ku se oli ainoo tyylii koko listasta kenen nimen oli ees joskus kuullu... Kirjaks opettajani suositteli Häräntappoasetta jonka kyllä muutamassa päivässä jo luinkin. Ihan hyvä, ei ihan "tavallisimmasta" päästä. Nyt pitäs saada huomiseks kello 13 tehtyä kirjailijakansion luku 2: Kirjailijan tähänastinen elämänkerta. En oo saanu viel oikein mitään aikaseks työn hyväks, mutta sitä onneks tehdään vielä huomenna koulussa 2 tuntia... Toi nuoruusajan tieto oli hyvää ja kaikesta muustakin kaipaisin vielä lisää... Olis kiva jos pystysit kirjottaan jotain sellasta tietoo mitä ei ihan kaikissa kirjoissa oo... Kiitos jo etukäteen...:)
        t:Hanna


      • Piper
        *jenni* kirjoitti:

        moi kaikille.. mulla on myös anna-leena härkönen kirjailijaesitelmäni kirjailijana! sain paljon tietoa äidinkielen opettajaltani, joka oli vuosien varrella keränny mm. lehtileikkeitä joissa hän kertoo omasta elämästään! ja elämänkerran sain kerrottua hyvinkin tarkasti! olen siis esitellyt jo henkilön ja kaikkien mielestä se oli hyvä =)
        voisin kertoo jotain tietoo, jos tarviitte.. ainakii sen, että lapsuudessaan anna-leena on kokenut paljo.. on kuulunu "diinareihin" eli rasvalettijengiin ja "punkkareihin" eli hakaneulajengiin.. vaikka kotipaikka oli uskonnolliselta seudulta, hän ei ollut kovin uskovainen.. vaikka kulkikin nuoruutensa aikana esimerkiksi helluntalaisten mukana.. hän on eronnut kerran edellisestä miehestään.. ja nykyään hän on siis (kai) naimisissa ollin kanssa ja heillä on yksi lapsi (eikös nii heikosti positiivisessa sanottu).. jos tarttette lisää tietoo, nii mailatkaa! ku mulla ei oo niitä papereita täällä mukana vaan kotona!
        hänen äitinsä ja isänsä on siis opettajia.. härkönen on syntynyt 10.4.1965 Limingassa..
        mitäs vielä..? no... kysykää jos tarttette lisää tietoa!! voin kyllä auttaa.. ja opettajani sanoi että kannattaa yrittää ottaa yhteyttä anna-leenaan, hän on kuulemma avulias.. soittakaa vaikka kustannusyhtiölle, nii saatte osoitteen tms..

        Moi!Joo, mä teen portfolioo Anna-Leenasta ja kaipaisin apua! Kun sä tiedät siit aika paljo ni voisitko sä auttaa muakii!?! Kun mä tiedän sen lapsuuden aikasta hyvin ja oon kirjottanukkii sen, mut sitten siitä lähtien kun se meni sen ensimmäisen miehensä kanssa naimisiin niin en tiiä juurikaan mitään!!! Oon lukenu sen heikosti positiivinen kirjan ja siitä ny selvis jotain mutta sitte jotai vuoslukuja on hämärän peitossa, niinku et millon se Anna-Leenan poika oikeen synty? siis minä vuonna? Ni tiiätkö sä Anna-leenan sähköpostiosotetta, tai jotain miten vaik häneen itteensä sais yhteyden? Vai tota olix se niin et sä sen lapsuudesta tiesit paremmi??? Ku kaikki lehtileikkeet mitä mulla on ni niisä se kertoo niistä teoksistaan, eikä juurikaan itsestään!


      • *jenni*
        Piper kirjoitti:

        Moi!Joo, mä teen portfolioo Anna-Leenasta ja kaipaisin apua! Kun sä tiedät siit aika paljo ni voisitko sä auttaa muakii!?! Kun mä tiedän sen lapsuuden aikasta hyvin ja oon kirjottanukkii sen, mut sitten siitä lähtien kun se meni sen ensimmäisen miehensä kanssa naimisiin niin en tiiä juurikaan mitään!!! Oon lukenu sen heikosti positiivinen kirjan ja siitä ny selvis jotain mutta sitte jotai vuoslukuja on hämärän peitossa, niinku et millon se Anna-Leenan poika oikeen synty? siis minä vuonna? Ni tiiätkö sä Anna-leenan sähköpostiosotetta, tai jotain miten vaik häneen itteensä sais yhteyden? Vai tota olix se niin et sä sen lapsuudesta tiesit paremmi??? Ku kaikki lehtileikkeet mitä mulla on ni niisä se kertoo niistä teoksistaan, eikä juurikaan itsestään!

        No.. voinha mä tässä jotai kertoo mitä ite oon laittanu siihen portfolioon..
        Jo lapsena/nuorena Härkönen kirjoitti ystäviensä "ystäväni" -kirjoihin, että hänestä tulee isona joko kirjailija tai näyttelijä.. ja hänestähän tuli toiveistaan kumpikin.
        Hänen lempinimensä MIRRI on tullut siitä, kun kerran hän vei kouluun laukussaan kulkukissan (on tykännyt koko ikänsä eläimistä)....
        16-vuotiaana hän päätti että hänestä tulee kirjailija, ensin kokeili runoja mutta proosasta hahmottui hänen tyylinsä ja hän haaveili ensimmäisen romaanin kirjoittamisesta.
        Häräntappoaseen aiheen hän sai sukulaistensa luolta maalta ja se ilmestyi 1984. Hän teki samalla pääosaa elokuvassa Mona ja palavan rakkauden aika.
        Julkisuus muutti 19-vuotiaan elämää PALJON, mutta hän selvisi sen myllytyksestä hyvin. Voitti j.H Erkon palkinnon Häräntappoaseella.
        Lukioa käydessään hän pyrki Teatterikorkeakouluun Helsinkiin ja pääsikin sinne. (lukio jäi kesken) Hän kerkesi käydä koulua vuoden kunnes hän muutti takaisin Tampereelle jatkamaan lukioa. Hänestä tuli ylioppilas 1985.
        Seuraavaksi hän meni Tampereen yliopiston näyttelijälinjalle ja valmistui näyttelijäksi 1989.
        Sen jälkeen hän on tehnyt elokuvarooleja, romaaneja ja käsikirjoituksia.
        Erikoisuus---> hän matkustelee sen takia paljon ulkomailla, koska hänen mielestään siellä on helpompi kirjoittaa kuin Suomessa, voi jotenkin rentoutua ja omistautua kirjoittamiselle.

        Harmi, että en tiedä itsekään milloin hänen poikansa on syntynyt.
        Minulla ei ole Härkösen sähköpostiosoitetta, mutta sen saa aika varmasti kun soittaa hänen kustantajalleen! sitä opettajanikin suositteli, mutta en kerennyt ottaa häneen yhteyttä! Minulla pitää nimittäin portfolio olla kokonaan valmis jo parin päivän päästä :/
        Tässä vähä jatkoo tuohon edelliseen viestiini..
        Toivottavasti teille oli edes jotai uutta tietoo! voitte mailata mulle jos haluatte..
        [email protected]
        Anna-Leenasta en todellakaan löytänyt tietoa esim. nuoruudesta netin kautta vaan tosiaan niistä lehtileikkeistä jotka opettajani antoi!
        JA MUISTATTEHAN että Härkösen uusin kirja on ilmestynyt tänä vuonna.. itsekin huomasin sen vasta viime viikolla ja pidin esitykseni ennen sitä.. Moido..


      • anzku
        *jenni* kirjoitti:

        moi kaikille.. mulla on myös anna-leena härkönen kirjailijaesitelmäni kirjailijana! sain paljon tietoa äidinkielen opettajaltani, joka oli vuosien varrella keränny mm. lehtileikkeitä joissa hän kertoo omasta elämästään! ja elämänkerran sain kerrottua hyvinkin tarkasti! olen siis esitellyt jo henkilön ja kaikkien mielestä se oli hyvä =)
        voisin kertoo jotain tietoo, jos tarviitte.. ainakii sen, että lapsuudessaan anna-leena on kokenut paljo.. on kuulunu "diinareihin" eli rasvalettijengiin ja "punkkareihin" eli hakaneulajengiin.. vaikka kotipaikka oli uskonnolliselta seudulta, hän ei ollut kovin uskovainen.. vaikka kulkikin nuoruutensa aikana esimerkiksi helluntalaisten mukana.. hän on eronnut kerran edellisestä miehestään.. ja nykyään hän on siis (kai) naimisissa ollin kanssa ja heillä on yksi lapsi (eikös nii heikosti positiivisessa sanottu).. jos tarttette lisää tietoo, nii mailatkaa! ku mulla ei oo niitä papereita täällä mukana vaan kotona!
        hänen äitinsä ja isänsä on siis opettajia.. härkönen on syntynyt 10.4.1965 Limingassa..
        mitäs vielä..? no... kysykää jos tarttette lisää tietoa!! voin kyllä auttaa.. ja opettajani sanoi että kannattaa yrittää ottaa yhteyttä anna-leenaan, hän on kuulemma avulias.. soittakaa vaikka kustannusyhtiölle, nii saatte osoitteen tms..

        voisikko auttaa ku mun pitäs tehä härkösestä tutkielma mutta ei oikein oo tullu valmista... ja se pitäs palauttaa viikon päästä.. voisikkohan kertoo sen lapsuudesta ja vähän kaikesta?? esim moni vuotiaana hän on alottanu kirjoittamaan jne... netistä ei oikein löydy täntapaisa tietoja... :)


      • *Anna*
        *jenni* kirjoitti:

        moi kaikille.. mulla on myös anna-leena härkönen kirjailijaesitelmäni kirjailijana! sain paljon tietoa äidinkielen opettajaltani, joka oli vuosien varrella keränny mm. lehtileikkeitä joissa hän kertoo omasta elämästään! ja elämänkerran sain kerrottua hyvinkin tarkasti! olen siis esitellyt jo henkilön ja kaikkien mielestä se oli hyvä =)
        voisin kertoo jotain tietoo, jos tarviitte.. ainakii sen, että lapsuudessaan anna-leena on kokenut paljo.. on kuulunu "diinareihin" eli rasvalettijengiin ja "punkkareihin" eli hakaneulajengiin.. vaikka kotipaikka oli uskonnolliselta seudulta, hän ei ollut kovin uskovainen.. vaikka kulkikin nuoruutensa aikana esimerkiksi helluntalaisten mukana.. hän on eronnut kerran edellisestä miehestään.. ja nykyään hän on siis (kai) naimisissa ollin kanssa ja heillä on yksi lapsi (eikös nii heikosti positiivisessa sanottu).. jos tarttette lisää tietoo, nii mailatkaa! ku mulla ei oo niitä papereita täällä mukana vaan kotona!
        hänen äitinsä ja isänsä on siis opettajia.. härkönen on syntynyt 10.4.1965 Limingassa..
        mitäs vielä..? no... kysykää jos tarttette lisää tietoa!! voin kyllä auttaa.. ja opettajani sanoi että kannattaa yrittää ottaa yhteyttä anna-leenaan, hän on kuulemma avulias.. soittakaa vaikka kustannusyhtiölle, nii saatte osoitteen tms..

        Moi *jenni*!
        Tosiaankin jos sulla olis jossain kotona niitä tietoja anna-leena härkösestä ni oisin enemmän ku kiitollinen jos voisit laittaan vaiks sähköpostilla tuleen niitä...Kiitti jo etukäteen!


      • girl
        *jenni* kirjoitti:

        moi kaikille.. mulla on myös anna-leena härkönen kirjailijaesitelmäni kirjailijana! sain paljon tietoa äidinkielen opettajaltani, joka oli vuosien varrella keränny mm. lehtileikkeitä joissa hän kertoo omasta elämästään! ja elämänkerran sain kerrottua hyvinkin tarkasti! olen siis esitellyt jo henkilön ja kaikkien mielestä se oli hyvä =)
        voisin kertoo jotain tietoo, jos tarviitte.. ainakii sen, että lapsuudessaan anna-leena on kokenut paljo.. on kuulunu "diinareihin" eli rasvalettijengiin ja "punkkareihin" eli hakaneulajengiin.. vaikka kotipaikka oli uskonnolliselta seudulta, hän ei ollut kovin uskovainen.. vaikka kulkikin nuoruutensa aikana esimerkiksi helluntalaisten mukana.. hän on eronnut kerran edellisestä miehestään.. ja nykyään hän on siis (kai) naimisissa ollin kanssa ja heillä on yksi lapsi (eikös nii heikosti positiivisessa sanottu).. jos tarttette lisää tietoo, nii mailatkaa! ku mulla ei oo niitä papereita täällä mukana vaan kotona!
        hänen äitinsä ja isänsä on siis opettajia.. härkönen on syntynyt 10.4.1965 Limingassa..
        mitäs vielä..? no... kysykää jos tarttette lisää tietoa!! voin kyllä auttaa.. ja opettajani sanoi että kannattaa yrittää ottaa yhteyttä anna-leenaan, hän on kuulemma avulias.. soittakaa vaikka kustannusyhtiölle, nii saatte osoitteen tms..

        MOI! Mä teen anna-leena härkösestä kirja tutkielmaa, ja en oo oikeen löytäny siitä itsestään oikee mitää.. Sen vaa et se on yo, ja et opiskeli jossai tampereen teatteri paikassa.. Ja sit sen tuotannost oon löytäny vaik mitä, mut en siitä ittestää paljoakaa.. Et jos joku/jotkut tietäs siitä ja olis tosi ihanii ja vaik kirjottas mulle tänne sen lapsuudesta.. ym ym.. tai lähettäs mulle mailii os.. [email protected]
        KIITTI JO AVUST!!


      • Petra*
        *jenni* kirjoitti:

        moi kaikille.. mulla on myös anna-leena härkönen kirjailijaesitelmäni kirjailijana! sain paljon tietoa äidinkielen opettajaltani, joka oli vuosien varrella keränny mm. lehtileikkeitä joissa hän kertoo omasta elämästään! ja elämänkerran sain kerrottua hyvinkin tarkasti! olen siis esitellyt jo henkilön ja kaikkien mielestä se oli hyvä =)
        voisin kertoo jotain tietoo, jos tarviitte.. ainakii sen, että lapsuudessaan anna-leena on kokenut paljo.. on kuulunu "diinareihin" eli rasvalettijengiin ja "punkkareihin" eli hakaneulajengiin.. vaikka kotipaikka oli uskonnolliselta seudulta, hän ei ollut kovin uskovainen.. vaikka kulkikin nuoruutensa aikana esimerkiksi helluntalaisten mukana.. hän on eronnut kerran edellisestä miehestään.. ja nykyään hän on siis (kai) naimisissa ollin kanssa ja heillä on yksi lapsi (eikös nii heikosti positiivisessa sanottu).. jos tarttette lisää tietoo, nii mailatkaa! ku mulla ei oo niitä papereita täällä mukana vaan kotona!
        hänen äitinsä ja isänsä on siis opettajia.. härkönen on syntynyt 10.4.1965 Limingassa..
        mitäs vielä..? no... kysykää jos tarttette lisää tietoa!! voin kyllä auttaa.. ja opettajani sanoi että kannattaa yrittää ottaa yhteyttä anna-leenaan, hän on kuulemma avulias.. soittakaa vaikka kustannusyhtiölle, nii saatte osoitteen tms..

        Niin löytyisiköhän sulta tohon härköseen lisä tietoo kun ei sitä löydy oikein mistää. Ja kun sun meiliäskään ei tuossa näy...meilaileppa.


      • sanna....:)
        *jenni* kirjoitti:

        moi kaikille.. mulla on myös anna-leena härkönen kirjailijaesitelmäni kirjailijana! sain paljon tietoa äidinkielen opettajaltani, joka oli vuosien varrella keränny mm. lehtileikkeitä joissa hän kertoo omasta elämästään! ja elämänkerran sain kerrottua hyvinkin tarkasti! olen siis esitellyt jo henkilön ja kaikkien mielestä se oli hyvä =)
        voisin kertoo jotain tietoo, jos tarviitte.. ainakii sen, että lapsuudessaan anna-leena on kokenut paljo.. on kuulunu "diinareihin" eli rasvalettijengiin ja "punkkareihin" eli hakaneulajengiin.. vaikka kotipaikka oli uskonnolliselta seudulta, hän ei ollut kovin uskovainen.. vaikka kulkikin nuoruutensa aikana esimerkiksi helluntalaisten mukana.. hän on eronnut kerran edellisestä miehestään.. ja nykyään hän on siis (kai) naimisissa ollin kanssa ja heillä on yksi lapsi (eikös nii heikosti positiivisessa sanottu).. jos tarttette lisää tietoo, nii mailatkaa! ku mulla ei oo niitä papereita täällä mukana vaan kotona!
        hänen äitinsä ja isänsä on siis opettajia.. härkönen on syntynyt 10.4.1965 Limingassa..
        mitäs vielä..? no... kysykää jos tarttette lisää tietoa!! voin kyllä auttaa.. ja opettajani sanoi että kannattaa yrittää ottaa yhteyttä anna-leenaan, hän on kuulemma avulias.. soittakaa vaikka kustannusyhtiölle, nii saatte osoitteen tms..

        moi sää oot nähtävästi saanut paljon tietoo tosta anna-leena härkösestä. mun pitäs tehä siitä toi tutkelma tai sit kirjailijakansio. mut ku en osaa oikee ettii tietoo mistää..aattelin sit että jos sä tahtoisit auttaa mua ja antaa siitä tietoja. ku en oo ees alottanu sitä kaveri tehny sen jo valmiiks ja palautttaa sen ehkä huomen. pitäs saaha se hiihtolomaks valmiiks mut ku sen pitä olla sellane 10-15 paperin mittanen.. ja mulla ei oo oikee innostusta tehä sitä yksi enne oli 2 kaverii auttamas mut meni niitte kaa väälit poikki nii aattelin sit täältä tulla kahtoo ja löysinki yhden joka vois auttaa.. että jos käy nii tahokko auttaa ei oo siis pakko... t:sanna:)


      • Maria---
        *jenni* kirjoitti:

        moi kaikille.. mulla on myös anna-leena härkönen kirjailijaesitelmäni kirjailijana! sain paljon tietoa äidinkielen opettajaltani, joka oli vuosien varrella keränny mm. lehtileikkeitä joissa hän kertoo omasta elämästään! ja elämänkerran sain kerrottua hyvinkin tarkasti! olen siis esitellyt jo henkilön ja kaikkien mielestä se oli hyvä =)
        voisin kertoo jotain tietoo, jos tarviitte.. ainakii sen, että lapsuudessaan anna-leena on kokenut paljo.. on kuulunu "diinareihin" eli rasvalettijengiin ja "punkkareihin" eli hakaneulajengiin.. vaikka kotipaikka oli uskonnolliselta seudulta, hän ei ollut kovin uskovainen.. vaikka kulkikin nuoruutensa aikana esimerkiksi helluntalaisten mukana.. hän on eronnut kerran edellisestä miehestään.. ja nykyään hän on siis (kai) naimisissa ollin kanssa ja heillä on yksi lapsi (eikös nii heikosti positiivisessa sanottu).. jos tarttette lisää tietoo, nii mailatkaa! ku mulla ei oo niitä papereita täällä mukana vaan kotona!
        hänen äitinsä ja isänsä on siis opettajia.. härkönen on syntynyt 10.4.1965 Limingassa..
        mitäs vielä..? no... kysykää jos tarttette lisää tietoa!! voin kyllä auttaa.. ja opettajani sanoi että kannattaa yrittää ottaa yhteyttä anna-leenaan, hän on kuulemma avulias.. soittakaa vaikka kustannusyhtiölle, nii saatte osoitteen tms..

        voisitko sinä lähettää minulle luotettavia tietoja anna-leenasta, tarvitsen niitä kipeästi. kiitos jo etukäteen :)


    • tollo

      Anna-Leena on tietääkseni vielä naimisissa Olli Turusen kanssa, näin ainakin luin netistä jostain. Heillä on poika, joka on neljä vuotta (tai sitten jo viisi)
      No lapsena hän on ainakin asunut Kempeleessä ja käynyt Kempeleen ylä-astetta ja lukiota.
      Lapsena hän on ollut hiukan koulukiusattu, koska oli niin erillainen.. Asun itse täällä kempeleessä, joten olen kuullut paljon juttuja kavereilta, jotka ovat kuulleet ne äideiltään, jotka ovat tunteneet hänet. Teen itse juuri tässä kirjalija kansiota Härkösestä, mutta tietoni eivät tunnu siltikään riittävän. Toivottavasti sinä pärjäät! :D

      • Noora

        Haluaisin tietää hänen sähköpostinsa ja ottaa mahd.yhteyttä, minullakin tulossa esitelmän tyyppinen hänestä. Joillain kirjailijoilla kerrotaan sähköpostit kustannusyhtiön sivulla mutta hänellä ei? Ehkei sillä sitten olekaan sähköpostia :)


      • "mallu"
        Noora kirjoitti:

        Haluaisin tietää hänen sähköpostinsa ja ottaa mahd.yhteyttä, minullakin tulossa esitelmän tyyppinen hänestä. Joillain kirjailijoilla kerrotaan sähköpostit kustannusyhtiön sivulla mutta hänellä ei? Ehkei sillä sitten olekaan sähköpostia :)

        Onpa jännä! Minäkin teen äikän kirjailijakansiota Härkösestä. Olen täältä Kotkasta ja mietin vain että missäs päin suomea te elelette? Kuitenkin, itsekin haluaisin vaikka Härkösen s-posti osoitteen, jotta voisi ottaa yhteyttä..


      • Noora
        "mallu" kirjoitti:

        Onpa jännä! Minäkin teen äikän kirjailijakansiota Härkösestä. Olen täältä Kotkasta ja mietin vain että missäs päin suomea te elelette? Kuitenkin, itsekin haluaisin vaikka Härkösen s-posti osoitteen, jotta voisi ottaa yhteyttä..

        Etelä-Suomessa ^^ Tai siis.. Hämeessä :) Sain kustantajalta silloin sen postiosoitteen, mutta menin poistamaan sen meilin :| Nyt yritän kysyä uudestaan, mutten ole saanut vielä vastausta.


    • Noora

      Eihän teistä tiennytkään kukaan sitä :) Mutta nyt sain kustantajalta hänen osoitteensa ja heitän kirjeellä ehkäpä :)

      • Mörkö

        Minäkin tartten tietoa pikaisesti.Voiko noihin tietoihin luottaa??meinaa ku tota portfolioo mäki ja pitää laittaa lähdetiedot.. tää on mälsää.. en tiiä ku vaa et se synty limingas sillo 1.5.1965 kait..
        täst ei tuu kyl hyvää..


      • paws
        Mörkö kirjoitti:

        Minäkin tartten tietoa pikaisesti.Voiko noihin tietoihin luottaa??meinaa ku tota portfolioo mäki ja pitää laittaa lähdetiedot.. tää on mälsää.. en tiiä ku vaa et se synty limingas sillo 1.5.1965 kait..
        täst ei tuu kyl hyvää..

        Joo, Härkösen tuotannosta löytyy kirjaston kirjoistakin reilusti tietoa, mutta Härkösestä itsestään en ole kirjastosta saanut kaivettua vielä mitään, minua auttanut kirjastotäti tuntui olevan vähän hukassa eikä osannut auttaa oikeastaan yhtään.. Kiitos *jenni*:lle todella paljon. Härkösen poika Lauri on syntynyt 8. lokakuuta 1999. Vuosiluku voi olla väärin, mutta meinasin itse mainita sen omassa esitelmässäni. Laskin vuosiluvun kirjasta Heikosti positiivinen. Kirjan alkupuolella on kappale jossa on vuosiluku -98, marraskuu. En muista paikkaa missä hän oli. Mikäli mahdollista, kannattaa hankkia käsiinsä Anna/14.9.2006. (Ihana ystäväni antoi sen minulle. :) ) Siinä on Härkösen haastattelu. Ja Anna-Leena Härkönen on eronnut Olli Turusesta tämän vuoden alkupuolella.


      • Noorams
        paws kirjoitti:

        Joo, Härkösen tuotannosta löytyy kirjaston kirjoistakin reilusti tietoa, mutta Härkösestä itsestään en ole kirjastosta saanut kaivettua vielä mitään, minua auttanut kirjastotäti tuntui olevan vähän hukassa eikä osannut auttaa oikeastaan yhtään.. Kiitos *jenni*:lle todella paljon. Härkösen poika Lauri on syntynyt 8. lokakuuta 1999. Vuosiluku voi olla väärin, mutta meinasin itse mainita sen omassa esitelmässäni. Laskin vuosiluvun kirjasta Heikosti positiivinen. Kirjan alkupuolella on kappale jossa on vuosiluku -98, marraskuu. En muista paikkaa missä hän oli. Mikäli mahdollista, kannattaa hankkia käsiinsä Anna/14.9.2006. (Ihana ystäväni antoi sen minulle. :) ) Siinä on Härkösen haastattelu. Ja Anna-Leena Härkönen on eronnut Olli Turusesta tämän vuoden alkupuolella.

        Minä tein viime keväänä siis aika kattavan kirjailijasalkkuni valmiiksi ja täysi kymppihän sieltä putosi! ;> Hankin kirjaston avulla tietoa, missä lehdissä oli joskus ollut Härkösestä juttua ja lähestyin sitten lehtien toimituksia sähköpostilla että onko heillä kyseisiä lehtiä lähettää. Kaikki suostuivat suhteellisen mutkattomasti ja lähettivät minulle lehden tai kaksi ilmaiseksi - ensin kyllä yhdestä paikasta meinasivat maksun periä. Minulla on nämä lehdet vielä kaiketi tallella, eli jos joku niitä tarvitsee niin voin ilomielin niistä luopuakin. Sähköpostilla voi ottaa yhteyttä myös muissa asioissa koskien Härköstä, jos minulla sattuisi olemaan uutta tietoa tarjota :)


      • tyttööö
        Noorams kirjoitti:

        Minä tein viime keväänä siis aika kattavan kirjailijasalkkuni valmiiksi ja täysi kymppihän sieltä putosi! ;> Hankin kirjaston avulla tietoa, missä lehdissä oli joskus ollut Härkösestä juttua ja lähestyin sitten lehtien toimituksia sähköpostilla että onko heillä kyseisiä lehtiä lähettää. Kaikki suostuivat suhteellisen mutkattomasti ja lähettivät minulle lehden tai kaksi ilmaiseksi - ensin kyllä yhdestä paikasta meinasivat maksun periä. Minulla on nämä lehdet vielä kaiketi tallella, eli jos joku niitä tarvitsee niin voin ilomielin niistä luopuakin. Sähköpostilla voi ottaa yhteyttä myös muissa asioissa koskien Härköstä, jos minulla sattuisi olemaan uutta tietoa tarjota :)

        Noorams mä tarvisin nyt tietoo härkösen elämänkerrasta... voisitko mitenkään auttaaa?? mun esitelmän pitäs olla tässä kohta puolin valmis enkä tiedä palio mitään härkösen elämänkerrasta!!!!!


      • Noorams
        tyttööö kirjoitti:

        Noorams mä tarvisin nyt tietoo härkösen elämänkerrasta... voisitko mitenkään auttaaa?? mun esitelmän pitäs olla tässä kohta puolin valmis enkä tiedä palio mitään härkösen elämänkerrasta!!!!!

        Lähetä jotain viestiä sähköpostiini ja vastaan kaikella tiedolla mitä irti saan :)


      • tyttööö
        Noorams kirjoitti:

        Minä tein viime keväänä siis aika kattavan kirjailijasalkkuni valmiiksi ja täysi kymppihän sieltä putosi! ;> Hankin kirjaston avulla tietoa, missä lehdissä oli joskus ollut Härkösestä juttua ja lähestyin sitten lehtien toimituksia sähköpostilla että onko heillä kyseisiä lehtiä lähettää. Kaikki suostuivat suhteellisen mutkattomasti ja lähettivät minulle lehden tai kaksi ilmaiseksi - ensin kyllä yhdestä paikasta meinasivat maksun periä. Minulla on nämä lehdet vielä kaiketi tallella, eli jos joku niitä tarvitsee niin voin ilomielin niistä luopuakin. Sähköpostilla voi ottaa yhteyttä myös muissa asioissa koskien Härköstä, jos minulla sattuisi olemaan uutta tietoa tarjota :)

        niin kertoisikko sählöpostiosoitteesi?? tai mailaa minulle suoraan osoitteeseen [email protected] ???en kyllä tiiä kerkiääkö toedot ... pitäs saaha noppeesti..


      • sanna.....:)
        Noorams kirjoitti:

        Lähetä jotain viestiä sähköpostiini ja vastaan kaikella tiedolla mitä irti saan :)

        moi.. mää kyselisin tosta anna-leena härkösestä jos viittisit auttaa ei oo pakko tietenkää mut aattelin että jos voisit.. ku pitäs saaha kaikkee se elämänkertatietoja ja tällästä näi ku teen siitä tutkielmaa/kirjailijakansiota että jos viittisi auttaa vähä.


      • Pamela-
        Noorams kirjoitti:

        Minä tein viime keväänä siis aika kattavan kirjailijasalkkuni valmiiksi ja täysi kymppihän sieltä putosi! ;> Hankin kirjaston avulla tietoa, missä lehdissä oli joskus ollut Härkösestä juttua ja lähestyin sitten lehtien toimituksia sähköpostilla että onko heillä kyseisiä lehtiä lähettää. Kaikki suostuivat suhteellisen mutkattomasti ja lähettivät minulle lehden tai kaksi ilmaiseksi - ensin kyllä yhdestä paikasta meinasivat maksun periä. Minulla on nämä lehdet vielä kaiketi tallella, eli jos joku niitä tarvitsee niin voin ilomielin niistä luopuakin. Sähköpostilla voi ottaa yhteyttä myös muissa asioissa koskien Härköstä, jos minulla sattuisi olemaan uutta tietoa tarjota :)

        Saisinko sähköposti osoitteesi ? Kyselisin Härkösestä :>


    • kirjastost löysin

      elämää suomessa, henkilögalleria. esko tulusto ja seppo louhi.sieltä löytyy todella hyvin!

    • [sandels]

      mie kans siitä anna-leena härkösestä! miten löytys tietooooo?? itekkää en oo kauheena löytäny tietoo..

    • auttaja

      Hei. On Härkönen vielä naimisissa Ollin kanssa ja heillä on yksi poika nimeltä Lauri.

      • nagig

        härkönen on eronnu ollista 2006


    • sarzy

      en oo varma onko enää naimisissa, mutta hänellä on poika.. joku about 8v.. en oo varma...

      • kyylääjäkyy

        tyyppi toi härkönen ja pystyy mihin tahansa vaikka onkin nainen .kovia kokenut elämässään , mutta varmaan se on potkinut häntä eteenpäin elämässä .hän on kaunis eläväinen energinen luova taiteilija ja ihmisenä avoin ja rehellinen .kiva kun olet olemassa ja onneksi sinua näkee monissa eri ohjelmissa , koska sinusta pidetää .kaikkea hyvää sinulle . pidä itsesi naisena !


    • Ansku^

      Oisko kellään mitään tietoa Anna-Lenna Härkösestä?Pitäis huomiseksi olla valmis :S kiiree tulee :D

      Kiitos jo etukäten :)

      • Kävi usein

        Helmi-nimisessä ravintolassa Eerikinkadulla, silloin kun Helmi oli iskupaikka.

        Joskus 90-luvulla.

        Ripsan ja Saarijärven-kauhistuksen kanssa.

        Ripsa oli suosituin. Saarijärvi vähiten - miten muutenkaan...


    • errexi

      Moi kaikki! Mullakin on peruskoulun päätötyönä tehdä Anna-Leena Härkösestä kirjailijakansio ! Elikkä voisko joku kertoa ALHn lapsuudesta enempi tai jotain ? Ei oo nytkää mitään tietoa hänen lapsuudestaan missään sivustoilla.. Pitäis se kansio palauttaa ens viikon maanantaina, niin jos joku kiva ihminen vois kertoo enempi niin kiitostaa todella paljon jo etukäten! :):)

    • kempeleläinen

      haahah kaikki .. mäki teen esitelmäää siitä ja mun opettaja on anna-leenan vanha opettaja ni arvatkaas kuka saa heleposti lapsuuudesta kiinni.. :D:DD:D::D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe