Voiko olla mahdollista saada käytösnumeroksi 6, vaikkei ole saanut yhtään jälkkää ja käyttäytyny normaalisti tunneilla. Paitsi viimeisen viikon aikana vähän on mennyt jo hermot, mutta eihän voi antaa 6? Ehkä 7 tai 8. Miten luokkatoverini sai 10 vaikka on käyttäytynyt samanlailla kuin minä, mutta hänellä ei mennyt hermot milloinkaan. Kaverini ei edes auttanut ketään ja sai 10, eiköhän tässä ole jotain omituista jo?
Käytösnumero
8
709
Vastaukset
- fsfsf
Ei tuo oikein ole... Kysypä asiaa opettajalta. Ehkä 9 on kiepsahtanut todistukseesi väärin päin?
Itse sain ala-asteella "vain" 8:n, koska en viitannut tunneilla. Mielestäni vähän väärin antaa hissukalle sama käytösnumero kuin jälkkään joutuneille, mutta mutta... Sinun tapauksessasi on vielä enemmän vääryyttä. Kyllä 6 käytöksessä pitäisi kertoa jo jostain todella pahasta ja jatkuvasta häiriköinnistä. Tuskin meillä pahimmatkaan öykkärt sai seiskaa huonompaa... no ehkä jotkut...
Vaadi selitystä.- jkhjkhjkh
Käytösnumeroon vaikuttaa myös myöhästymiset,läksyjen teko, tunnilla osaaminen ja kaikki unohtuminen vaikuttaa numeroon.Itellä oli 9:D!
jkhjkhjkh kirjoitti:
Käytösnumeroon vaikuttaa myös myöhästymiset,läksyjen teko, tunnilla osaaminen ja kaikki unohtuminen vaikuttaa numeroon.Itellä oli 9:D!
En ole myöhästynyt kertaakaan, läksyt jäi 2 kertaa tekemättä ja olen ollut miltein nopeimpia tehtävien teossa. Ja ei ole kuin pieniä virheitä ollut, mistä kyse?
- behave
Krasti kirjoitti:
En ole myöhästynyt kertaakaan, läksyt jäi 2 kertaa tekemättä ja olen ollut miltein nopeimpia tehtävien teossa. Ja ei ole kuin pieniä virheitä ollut, mistä kyse?
Naamakertoimesta ja opettajalle mielistelemisestä.
- joopajoojoo
Täytyy kyllä sanoa,että ihmeen huonon numeron oot saanut jos ite sain: 2 kertaa jälki-istuntoa,4-5 huomautusta,pari unohdusta ja myöhästymistä ja numeroksi 8
- 8
käytösnumero: Käyttäytyminen, huolellisuus (tekeekö läksyt, unohtuuko kirjat jne.) ja aktiivisuus tunneilla.
- motaasmäeksjr?
8 kirjoitti:
käytösnumero: Käyttäytyminen, huolellisuus (tekeekö läksyt, unohtuuko kirjat jne.) ja aktiivisuus tunneilla.
J00 eli mee kysyyn ite sain 8(jälkkiä tullu 2 myöhästymisiä muutama yms)...
Ja muuten vaan jos on vittumaine opettaja joka inhoo sua niin kyl se käytös nopeesti lähtee 9-6 :s
- Anonyymi
Jotkut opettajat vihaavat tiettyjä oppilaita vaikka he eivät olisi tehneet yhtään mitään. Sitten he kostavat huonolla numerolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833825
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322699Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952164Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201677Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?251531Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261488- 281471
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71444Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731423- 211300