Minun täytyy alkaa joulusiivoukseen kun emäntä on duunissa. Heitin jo ylipainoisen kissamme pihalle haisemaan ja kannoin matot ulos telineelle, nyt tästä imuroimaan ja sitten lattioiden pesu. Sain lopulta myös ruuvattua nestesammuttimen seinälle, se kun on pyörinyt tuossa eteisen nurkassa vuoden päivät. Pientä fiksausta tässä ohessa siis, ja ikivanhan puhelinjatkojohdon revin makkarista hemmettiin, mitäpä se muuta kuin keräili pölyä jalkalistoihin.
Jaahas, aika hakea siivousämpäri saunalta, edellinen on mun jäljiltäni autotallissa kun lainasin sitä auton pesuun. Sitten vaan imurointiin ja lattian kuuraamiseen.
Myös windowskäyttäjät voivat ryhtyä joulusiivoukseen, ensin skannataan kone että onko siellä imuroitu matoja koneeseen tai heppoja. Teidän ei siis kannata imuroida mitään, edes kämppää, kun koneen kopan täyttää pölyllä niin ehkä virukset eivät enää mahdu sekaan? Sitten siivoillaan rekisteriä jotta kone pyörisi näin loppuvuodesta vähän nopeammin, onhan asennus jo ehkä melkein vuoden vanha.
Minulla on kaksi Debian- ja kaksi Ubuntukonetta jauhamassa Boincia, niille ei tarvi tehdä mitään, siinä suhaavat menemään missä ennenkin, ei tarvi niitä siivoilla. Riittää että tästä eteisestä ohi mennessäni käyn vähän vittuilemassa Pentille että saadaan hyvä joulumieli.
Kumpaa sinä mieluummin siivoaisit, konetta vai kotia?
Joulusiivous "HEP"
8
202
Vastaukset
- hddghhfjh
Kotia luonnollisesti täälläkin siivotaan, täytyy sitä konettakin välillä siivota pölystä varsinkin poweri kerää hyvin pölyhiukkasia.
Ja sinä Pentti Nelonen voit haistaa paskat, tunge se sun windows asennus levy perseesees.Huhhuh! ei edes puolta taloa kuurattu ja hikeä pukkaa.. viime aikoina nää on kieltämättä jääneet enimmäkseen emännän kontolle nämä siivousjutut kun minä olen tehnyt remonttia, joskus jopa yötä myöten tai aika useinkin. Että näin kylmiltään tämä joulusiivouksen sorttinen urheilusuoritus onkin aika tiukka juttu mutta enköhän minä tästä selviä ;D Hiki vaan kyllä valuu oikein urakalla mutta tuskin siihen menehtyy tähän vuodenaikaan?
- käyttäjänä
koneessa ei ole siivottavaa joten kotia pitää siivota. HUOH!!!!!
- Linux katastrofi
Asensin linuxin koneelle ja nyt se hajosi.
Jouduin sen takia kakkaamaan lattialle ja joulusiivous on nyt pielessä.
Kuka korvaa linuxin aiheuttamat tuhot ja joulusiivouksen?- jfhdgdfg
sä mitään linuxia oo asentanu vitun idiootti
No niin, äskettäin vasta sain matot paikoilleen, emäntä ehti kotiin ja laati kauppalistaa mitä vielä pitää toimittaa joten täytyy mennä vielä kaupoille..
Jos pc-kone hajoaa niin ei siinä pitäisi olla mitään syytä kakata housuun, joko korjaa koneen tai hankkii uuden. Ehkä sulla on turhan herkkä suoli ja vaikea asenneongelma?
HHHAAARRRR!!
Menikö kakit housuun tuosta?exergy kirjoitti:
No niin, äskettäin vasta sain matot paikoilleen, emäntä ehti kotiin ja laati kauppalistaa mitä vielä pitää toimittaa joten täytyy mennä vielä kaupoille..
Jos pc-kone hajoaa niin ei siinä pitäisi olla mitään syytä kakata housuun, joko korjaa koneen tai hankkii uuden. Ehkä sulla on turhan herkkä suoli ja vaikea asenneongelma?
HHHAAARRRR!!
Menikö kakit housuun tuosta?sinähän puuppasitkin lattialle etkä housuun.. no, sama sääntö pätee tuohonkin ;)
- Nichya
täälläkin siivoamaan. Tosin noin kerran 1kk söhäsen imurilla tietokoneen sisukset ja tuulettimet puhtaaksi. Kiintolevyä siivoilen kans toisinaan... Poltan tavarat DVD:ille ja poistan koneelta. Koneen kiintolevyä käytän vain väliaikaiseen tallentamiseen. Ja onpahan tavarat tallessa, kun ja jos kiintolevy pimahtaa ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.359944- 415404
- 435013
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk2033841- 133403
- 463216
- 312926
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise702627- 442593
- 562503