Playstation networkiin rekisteröityminen

hjälp

miks mä en pysty rekisteröitymään sinne
aina tulee tää teksti "The sign-in ID and password combination is not correct.
Please check your entries carefully."

mikä menee vikaan?laitan siihen ihan normaalisti oman e-mail osoitteen ja salasanan mutta ei käy,apua tarvitaan!

4

342

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

tuohon äskeiseen en tarvii apuu mut jos joku vois auttaa siinä asiassa että kun yritän ladata biisejä ja sit ku pitää laittaa ne tili tiedot ja luottokortista niitä tietoja niin miten ihmeessä sekin onnistuu ku
      sit ku oon saanu ne kaikki tiedot siihen niin sit valittaa ettei muka voi päivittää...
      siis häh?!?

• ....

voisko joku auttaa?mitä mun pitää tehä että pääsen biisejä lataamaan,ku jostai syystä se luottokortti ei käy lukee vaa että sitä ei voi päivittää ja ota yhteyttä tekniseen tukeen...
      onko muuta vaihtoehtoo?
      olin niin innoissaan siitä etä pysty lataamaan biisejä ja luulin että se käy helposti ja on ilmaista.
      kun youtubessankin yhellä singstar laulajalla on youtubessa monta sataa biisiä ja se on varmaan ladannu ne.

• Ampsirr

Vai olisko kuitenki sisäänkirjautuminen?
      PSP,PS2,PS3 vai PS1? (PS1:lläkin pystyy menee psn:nään)
      Jos PSP,en voi auttaa
      PS2, sama
      PS3 sama
      Mutta PS1, aina löytyy apua! (nimittäin googlesta.)

• t....

ps3
        ja ongelma on nyt tää

"voisko joku auttaa?mitä mun pitää tehä että pääsen biisejä lataamaan,ku jostai syystä se luottokortti ei käy lukee vaa että sitä ei voi päivittää ja ota yhteyttä tekniseen tukeen...
        onko muuta vaihtoehtoo?
        olin niin innoissaan siitä etä pysty lataamaan biisejä ja luulin että se käy helposti ja on ilmaista.
        kun youtubessankin yhellä singstar laulajalla on youtubessa monta sataa biisiä ja se on varmaan ladannu ne. "

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1685
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1442
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      90
      1303
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1163
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1038
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1009
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      213
      815
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      743
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      718
    Aihe