miks mä en pysty rekisteröitymään sinne
aina tulee tää teksti "The sign-in ID and password combination is not correct.
Please check your entries carefully."
mikä menee vikaan?laitan siihen ihan normaalisti oman e-mail osoitteen ja salasanan mutta ei käy,apua tarvitaan!
Playstation networkiin rekisteröityminen
4
370
Vastaukset
- ....
tuohon äskeiseen en tarvii apuu mut jos joku vois auttaa siinä asiassa että kun yritän ladata biisejä ja sit ku pitää laittaa ne tili tiedot ja luottokortista niitä tietoja niin miten ihmeessä sekin onnistuu ku
sit ku oon saanu ne kaikki tiedot siihen niin sit valittaa ettei muka voi päivittää...
siis häh?!? - ....
voisko joku auttaa?mitä mun pitää tehä että pääsen biisejä lataamaan,ku jostai syystä se luottokortti ei käy lukee vaa että sitä ei voi päivittää ja ota yhteyttä tekniseen tukeen...
onko muuta vaihtoehtoo?
olin niin innoissaan siitä etä pysty lataamaan biisejä ja luulin että se käy helposti ja on ilmaista.
kun youtubessankin yhellä singstar laulajalla on youtubessa monta sataa biisiä ja se on varmaan ladannu ne. - Ampsirr
Vai olisko kuitenki sisäänkirjautuminen?
PSP,PS2,PS3 vai PS1? (PS1:lläkin pystyy menee psn:nään)
Jos PSP,en voi auttaa
PS2, sama
PS3 sama
Mutta PS1, aina löytyy apua! (nimittäin googlesta.)- t....
ps3
ja ongelma on nyt tää
"voisko joku auttaa?mitä mun pitää tehä että pääsen biisejä lataamaan,ku jostai syystä se luottokortti ei käy lukee vaa että sitä ei voi päivittää ja ota yhteyttä tekniseen tukeen...
onko muuta vaihtoehtoo?
olin niin innoissaan siitä etä pysty lataamaan biisejä ja luulin että se käy helposti ja on ilmaista.
kun youtubessankin yhellä singstar laulajalla on youtubessa monta sataa biisiä ja se on varmaan ladannu ne. "
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti27545862Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!5111460Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy23311038Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump399830Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla908678Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2856728Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j23549Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti33440Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.253163Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle43013