Heippatirallaa, mä taas testeineni täällä...tai no, taas ja taas, miten sen ny ottaa ;))
Aattelinpa antaa teidän katsoa, mikä henkinen ikänne on ja paljonkos sitä eroa sitten onkaan oikeeseen ikäänne...Tosin joudun poistumaan, mutta palaan katsomaan, josko ees joku ois viittinyt testata tätä ...;)
Toisille tämä on vanha tuttu testi, mutta toivottavasti joku ei ole törmänny tähän ja viitsii kokeilla...;)
http://www.testimaa.com/testi.php?t=age
Mun vastaus : Henkinen ikäsi on 20 vuotta.
Heittää liki 30 vuodella ;)))
Henkinen ikä-testi
77
1948
Vastaukset
- jassumarketta
Eli hyvin meni !
- impi-lempi
nuori mieleltäs ;))
- handek
Eli eipä elämä ole juuri kehittänyt.
Toisaalta kiinostaisi millä metodeilla nämäkin, hieman lapselliset yhtälöt on rakennettu.
Hömpänpömppää. - impi-lempi
handek kirjoitti:
Eli eipä elämä ole juuri kehittänyt.
Toisaalta kiinostaisi millä metodeilla nämäkin, hieman lapselliset yhtälöt on rakennettu.
Hömpänpömppää.aina hauskaa olla pittää...;)))))
- Luotain-56
23 vuotias räkänokka!Ilmankos on niin nuiva olo...
- impi-lempi
en ees yllättynyt ;)
- 53v.
impi-lempi kirjoitti:
en ees yllättynyt ;)
Testin mukaan on henkinen ikäni on 38 vuotta.
- Eve #
impi-lempi kirjoitti:
en ees yllättynyt ;)
Täällä surffailee testin mukaan 29v. Todellisuudessa 72! ET`sillei.
- impi-lempi
53v. kirjoitti:
Testin mukaan on henkinen ikäni on 38 vuotta.
olet 53v, tunnet olevasi 18v ja henkinen ikäsi on 38 v ?? ;)) "Ihminen on juuri niin vanha, kuin tuntee olevansa"
- impi-lempi
Eve # kirjoitti:
Täällä surffailee testin mukaan 29v. Todellisuudessa 72! ET`sillei.
vaikutat kyllä nuoremmalta kuin 72v...kirjotustyylisi antas ymmärtää sun olevan huomattavasti nuorempi ;))
Hah, 40 vuotta. Mahtaako tuo kenellekään enempää antaa....
- impi-lempi
et välttämättä ole vanhin henkiseltä iältäsi, kattellaan ;)
impi-lempi kirjoitti:
et välttämättä ole vanhin henkiseltä iältäsi, kattellaan ;)
Enhän minä siitä lannistu. Eikös tämä ole kuin ennen vanhaan markkinoilla kiertänyt voimamiestesti, kilautin kertalyönnillä kelloon vaikken vielä kaikkia voimia käyttänyt (siellä oli joku henkilökysymys, vaihtoehtoina ainakin Jutila ja Ehrnrooth ja joku kersa, kaikki minulle liikaa nuorisosuosikkeja joten jäi vastaamatta).
- impi-lempi
yohuuhkaja kirjoitti:
Enhän minä siitä lannistu. Eikös tämä ole kuin ennen vanhaan markkinoilla kiertänyt voimamiestesti, kilautin kertalyönnillä kelloon vaikken vielä kaikkia voimia käyttänyt (siellä oli joku henkilökysymys, vaihtoehtoina ainakin Jutila ja Ehrnrooth ja joku kersa, kaikki minulle liikaa nuorisosuosikkeja joten jäi vastaamatta).
kun osaa vastata oikein, vaikka hieman vilpillä, voi saada haluamansa vastauksen ;))) Leikkiähän tämä vain on , onneksi ;)))
- kivellä.istuja
Juu, miu on pikkasen pikkuvanha ;-) ... 16 -v. Ja lallallaa, tiiänkin miksi.
- impi-lempi
kuinkas ny noin...mikä on salaisuutesi ?? ;)
- G.J.-Kivi
impi-lempi kirjoitti:
kuinkas ny noin...mikä on salaisuutesi ?? ;)
se on salaisuus, siis se salaisuus. Vuosi sitten olin kolmikymppinen, hiukka yli samas tekstissä. Kylmää kahvia kyl juon paljo ja runsaalla maiolla.
- impi-lempi
G.J.-Kivi kirjoitti:
se on salaisuus, siis se salaisuus. Vuosi sitten olin kolmikymppinen, hiukka yli samas tekstissä. Kylmää kahvia kyl juon paljo ja runsaalla maiolla.
mutta ei vatsa kestä niin paljoo, kuin naama vaatisi ....;)) Tuli vaan tosta mieleen... Niin ja ei kylmä kahvikaan ihmeitä tee ;)))
- kivellä.istuja
impi-lempi kirjoitti:
mutta ei vatsa kestä niin paljoo, kuin naama vaatisi ....;)) Tuli vaan tosta mieleen... Niin ja ei kylmä kahvikaan ihmeitä tee ;)))
vaan on hyvää unilääkettä ku ei tarvii herätä keskellä aamuyötä siihen et cofeiinintuska alkaa huutamaan : lisää litkua ;-))
- impi-lempi
kivellä.istuja kirjoitti:
vaan on hyvää unilääkettä ku ei tarvii herätä keskellä aamuyötä siihen et cofeiinintuska alkaa huutamaan : lisää litkua ;-))
Karkottaaa viimisekkin unenrippeet multa silmistä, jos illalla juon :O/
- kivellä.istuja
impi-lempi kirjoitti:
Karkottaaa viimisekkin unenrippeet multa silmistä, jos illalla juon :O/
Puol desii kahvia puoldesii maitoa ja yks allergialääke ;-)) ja puolen tunnin päästä unille
- impi-lempi
Puol desii kahvia puoldesii maitoa ja yks allergialääke ;-)) ja puolen tunnin päästä unille
hyväksi koettu unilääkeseos ;)))
Mulla kun kahvikuppini on puolen litran vetonen, jos sellasen vetäsisin, niin valvoisin varmasti ja juoksisin veskissä ;)) - kivellä.istuja
impi-lempi kirjoitti:
hyväksi koettu unilääkeseos ;)))
Mulla kun kahvikuppini on puolen litran vetonen, jos sellasen vetäsisin, niin valvoisin varmasti ja juoksisin veskissä ;))On silläkin merkitystä et miten monta pannullista niissä kupposissa on ehtinyt päivänmittaan hörppäillä kohveeta. Miul kävi katalasti ku säännösteli kahvia niin iski monen vuojen jälkeen hirmune colajuoman himo ja tapsuttelin kauppaan ja ostin sokeritonta sellaista pari puolentoista litran pulloo ja toisen tyhjensin muutamassa tunnissa. Ei paljo nukuttanut, mut ei tarvinnukkaan ku olin muutenkin stressi-varppeilla par vuorokautta yhtäkyytii. Viimeyön sit nukuin kellon ympäri ja harmitti ku joku kehtas kilauttaa puhelimella kesken tosi makeen unen. No sammahin heti uuteen uneen vaan sit kajahteli ovikello ja oli pakko nousta. Joskus nukkuminen maistuu niin ihanalta et on ku leijuis jossain onnellassa satujen maassa.
- impi-lempi
On silläkin merkitystä et miten monta pannullista niissä kupposissa on ehtinyt päivänmittaan hörppäillä kohveeta. Miul kävi katalasti ku säännösteli kahvia niin iski monen vuojen jälkeen hirmune colajuoman himo ja tapsuttelin kauppaan ja ostin sokeritonta sellaista pari puolentoista litran pulloo ja toisen tyhjensin muutamassa tunnissa. Ei paljo nukuttanut, mut ei tarvinnukkaan ku olin muutenkin stressi-varppeilla par vuorokautta yhtäkyytii. Viimeyön sit nukuin kellon ympäri ja harmitti ku joku kehtas kilauttaa puhelimella kesken tosi makeen unen. No sammahin heti uuteen uneen vaan sit kajahteli ovikello ja oli pakko nousta. Joskus nukkuminen maistuu niin ihanalta et on ku leijuis jossain onnellassa satujen maassa.
varmaan näitä vanhuuden mukanaan tuomia vaivoja...nukahdan illalla kyllä hyvin , mutta herään jotain 4-5 aikaan , vaikka saisin nukkua ainakin seitsemään...En edes muista , koska oisin nukkunut, sanotaan vaikka 7 tuntia yhtä mittaa...
- kivellä.istuja
impi-lempi kirjoitti:
varmaan näitä vanhuuden mukanaan tuomia vaivoja...nukahdan illalla kyllä hyvin , mutta herään jotain 4-5 aikaan , vaikka saisin nukkua ainakin seitsemään...En edes muista , koska oisin nukkunut, sanotaan vaikka 7 tuntia yhtä mittaa...
Miä opin nauttimaan yöunista heti ku sain lääkityksen levottomiin jalkoihin jotka kävelytti minua öisin tuntitolkulla muutaman vuojen ajan. Olin tosi kiitollinen ku sai katella telkusta 'Kameleontti-sarjaa' . Unipatjalla kävin nukkumassa ja sain sitten dopamiiniantagonistia illaks ja kaks viikkoo tai kolme nukuin 13-10 tunnin unia. Sit normalisoitui. Nyt oon lakannu tuon lääkkeen käytön. Jalat viellä joskus huoksuttaa öisin, mut sillo istun tässä koneella ja teen pikkuisia huoneesta toiseen vaelluksia ku pikkanen pupunen.
- impi-lempi
Miä opin nauttimaan yöunista heti ku sain lääkityksen levottomiin jalkoihin jotka kävelytti minua öisin tuntitolkulla muutaman vuojen ajan. Olin tosi kiitollinen ku sai katella telkusta 'Kameleontti-sarjaa' . Unipatjalla kävin nukkumassa ja sain sitten dopamiiniantagonistia illaks ja kaks viikkoo tai kolme nukuin 13-10 tunnin unia. Sit normalisoitui. Nyt oon lakannu tuon lääkkeen käytön. Jalat viellä joskus huoksuttaa öisin, mut sillo istun tässä koneella ja teen pikkuisia huoneesta toiseen vaelluksia ku pikkanen pupunen.
sulla sellasta vaivaa ollut...mä oon joskus ihmetellytkin mikä se semmonen levottomat jalat-juttu on ...kiusallinen vaiva...
- Sylvias
35, n. 15 vuotta eroo ;)
- impi-lempi
sitä siinä ;)
- Sylvias
impi-lempi kirjoitti:
sitä siinä ;)
ajattelin, että tulos ois jotain 80 , että silleen kiva yllätys ;)
- Samilja
31 vuotta, vaikka joskus tuntuu, että tuohon pitäisi lisätä ainakin yksi nolla perään.
- impi-lempi
310 vuotiaaksi ??? :O/ Et kai ?? ;)))
- Samilja
impi-lempi kirjoitti:
310 vuotiaaksi ??? :O/ Et kai ?? ;)))
tunnen itseni oikein vanhaksi ha viisaaksi. :))
. - k/k
Mä tuun sun kans riparille,mä olin 27 semmonen peipi feis.
- Samilja
k/k kirjoitti:
Mä tuun sun kans riparille,mä olin 27 semmonen peipi feis.
Mitäs me hurjat nuoret. Meinaatko, että mentäisiin isosiksi, vai mitä ne ovatkaan? Meillähän on varsin nuorekkaat naamat ja ihot! :))
Ei muuta kun tonttuillaan lisää! :)
.
- uk-ko
Miksiköhän tää testi ei vaikuta kovin tieteelliseltä?
- impi-lempi
mutta se on ;)
- pikkupimpsukka
21 vuotta, tosielämässä noin 60. Testasin lisäksi, että minussa ei ole juuri lainkaan amis-ainesta.
Testi ei vaikuta tieteelliseltä, koska se ei sitä ole. - uk-ko
pikkupimpsukka kirjoitti:
21 vuotta, tosielämässä noin 60. Testasin lisäksi, että minussa ei ole juuri lainkaan amis-ainesta.
Testi ei vaikuta tieteelliseltä, koska se ei sitä ole.olla liian kriittisiä. Kyllä tää on vähintään yhtä tieteellinen kuin se facebookissa tekemäni "mikä vuosikymmen olet" -testi. Sain tulokseksi 60-luvun... mitä se nyt ikinä sitten olikaan...
- viivi-amaldiina
31v, ja ikä 55 .............. ero 24v..
- impi-lempi
nuorekas oot sinäkin ;))
- Meriläinen
No mie oonkin aina ollut niin mikä?
Suurin suminkaan en olisi voinut saada vähempää tai sitten multa puuttuu joku kyky.
40v ei heittänyt kun 11 oikeesta.- impi-lempi
jos se oliskin näyttänyt henkiseksi iäksesi vaikkapa 75v ?? ;))
- Meriläinen
impi-lempi kirjoitti:
jos se oliskin näyttänyt henkiseksi iäksesi vaikkapa 75v ?? ;))
Mun piti oikein uudestaan kattoo ne kysymykset ja kyllä se niin vaan on.
Mutta aika paljon selittänee tuo etten ole kamalan sosiaalinen elävässä elämässä ja kyllä mie ratamon tunnistin vieläkin :)) No niin, löytyihän täältä sentään toinenkin aikuinen. Alkoi jo tulla vähän yksinäinen olo.
:-D)))))))) Vastasin vielä kaiken lisäksi rehellisesti. Ilmankos viihdyn niin hyvin kakaroideni järjestämissä bileissä ja tunnen kaikki heidän kaverinsa.
- impi-lempi
en ees epäile tota vastausta...kas, kun noinkin paljon sait ;O)))))
impi-lempi kirjoitti:
en ees epäile tota vastausta...kas, kun noinkin paljon sait ;O)))))
joo, kun mulla on 30 ja 29 v. pojat, niin ne kutsuu minut aina bailamaan ja kivaa on.
- impi-lempi
Teotwawki kirjoitti:
joo, kun mulla on 30 ja 29 v. pojat, niin ne kutsuu minut aina bailamaan ja kivaa on.
mun vanhin on myös 29v, poika hänkin...mutta ei ikinä oo mua kutsunut mukaansa ;)) Mutta lapsenpiiaksi käyn kyllä ja tosi mielelläni :)
impi-lempi kirjoitti:
mun vanhin on myös 29v, poika hänkin...mutta ei ikinä oo mua kutsunut mukaansa ;)) Mutta lapsenpiiaksi käyn kyllä ja tosi mielelläni :)
suku, kun vanha äitinikin on joskus mukana bailaamassa. Sitten vielä se, että nämä 15 lastenlasta ovat keskenään erittäin tiivisti yhteydessä ja bailuja järjestetään tämän tästä. Olen ainoa, joka tulee vähän kauempaa, koska asun poissa pääkaupunkiseudulta, missä muut asuvat, mutta aina löytyy yöpaikka, kun menen sinne päin. "Isä tulee meille sitten yöksi". Kiva juttu.:-)
- impi-lempi
Teotwawki kirjoitti:
suku, kun vanha äitinikin on joskus mukana bailaamassa. Sitten vielä se, että nämä 15 lastenlasta ovat keskenään erittäin tiivisti yhteydessä ja bailuja järjestetään tämän tästä. Olen ainoa, joka tulee vähän kauempaa, koska asun poissa pääkaupunkiseudulta, missä muut asuvat, mutta aina löytyy yöpaikka, kun menen sinne päin. "Isä tulee meille sitten yöksi". Kiva juttu.:-)
tuollaisesta suvusta , teillä on varmaan hauskaa, kun ootte koolla ;O))
impi-lempi kirjoitti:
tuollaisesta suvusta , teillä on varmaan hauskaa, kun ootte koolla ;O))
känkkäränkkiä ei ole joukossa, vaan siellä oikeasti pidetään hauskaa. Belgialainen vävyni alkaa pikku hiljaa tottua tähän porukkaan, mutta aluksi hän oli hieman ihmeissään, kun siellä juomatavat ovat aika lailla eri planeetalta. Minulla on kolme tytärtä, jotka ovat asuneet Belgiassa 10 vuotta, mutta käyvät täällä joka vuosi. Keskimmäinen osti tontin tästä meidän läheltä viime kesänä.
- impi-lempi
Teotwawki kirjoitti:
känkkäränkkiä ei ole joukossa, vaan siellä oikeasti pidetään hauskaa. Belgialainen vävyni alkaa pikku hiljaa tottua tähän porukkaan, mutta aluksi hän oli hieman ihmeissään, kun siellä juomatavat ovat aika lailla eri planeetalta. Minulla on kolme tytärtä, jotka ovat asuneet Belgiassa 10 vuotta, mutta käyvät täällä joka vuosi. Keskimmäinen osti tontin tästä meidän läheltä viime kesänä.
vanhempiensa lähelle...:)
impi-lempi kirjoitti:
vanhempiensa lähelle...:)
äiti nimittäin asuu myös Belgiassa.:-) He laittavat itselleen kesäpaikan tänne historialliseen ruukkiin, joka on kaikella tavalla kultturelli paikka. Asumme nimittäin Strömforsin Ruukissa.
- impi-lempi
Teotwawki kirjoitti:
äiti nimittäin asuu myös Belgiassa.:-) He laittavat itselleen kesäpaikan tänne historialliseen ruukkiin, joka on kaikella tavalla kultturelli paikka. Asumme nimittäin Strömforsin Ruukissa.
Kaunista, niin kaunista...upea paikka :)
http://galleria.kotiluola.net/matka/kotka09/ruukki/ impi-lempi kirjoitti:
Kaunista, niin kaunista...upea paikka :)
http://galleria.kotiluola.net/matka/kotka09/ruukki/Meillä on täällä taiteilija/käsityöläisyhteisö, jonka jäsen luovana kirjoittajana itsekin olen. Täällä on kivaa. Mutta kyllä nämä taiteilijat osaavat riidelläkin. Joukossa on useita taidemaalareita, erilaisia käsityöläisiä ja pari kirjailijaa. Minä en ole vielä kirjailija, mutta hyvin tutoroitunut, joten saan ehkä jotain valmista aikaan piankin. Tähän mennessä olen kirjoittanut lähinnä novelleja ja ollut vapaana toimittajana. Sen lisäksi olen sitten tehnyt vaikka mitä, mistä leipää saa revittyä irti.
- Sinimarjanen
Sain tuloksen 21. ????????:))
- impi-lempi
Henkinen ikäsi on liki lapsen tasolla ;)))))
kaksseiskan vetäsin:))))
- impi-lempi
nuoriahan tässä ollaan jokkainen ;)
että palstakirjoittelusta innostuneet ihmiset ovat henkisesti teini-ikäisiä:-D)))))))))))))))))))))
- impi-lempi
niin ollaankin ;))))
- ikäni 56v.
Henkinen ikäni 29v,ilmankos sitä usein lapsettaa...kasvaako sitä aikuiseksi koskaan,en kyllä haluakkaan olla muuta,huumorilla ja pilke silmäkulmas on paljon helpompi elää...todellinen ikäni on 56v.
- -tiina
on kakskytseittemän.
- 12 v
olen ite 12 vuotias ja sain vastaukseksi 27 :S
- mummotunnelissako
Härre guud...henkinen ikä 26 ja oikea ikä 49
Olisko vakiovastaus ;))
Testin tulos (Keskiarvo on 22)
Henkinen ikäsi on 20 vuotta.
Testi on tehty yhteensä 2456478 kertaa.Testi perustuu kaavamaiseen käsitykseen ihmisen käyttäytymisestä ja asenteista eri ikäkausina. Kysymysten vaikutus lopputulokseen on helppo ennakoida, ja omaa lopputulosta voi helposti säätää haluamaansa suuntaan olematta silti epärehellinen.
Ihmisten luokittelu pelkistettyjen käyttäytymismallien pohjalta ei toimi postmodernissa nykymaailmassa, jossa ihmisen ei ole pakko omaksua perinteisiä elämisen ja olemisen standardeja.
Testimaalla näytti olevan muitakin testejä. En viitsinyt tutustua niihin, kun oli vähän kiireisempääkin tekemistä.
- momma
oikee ikä 53 ja henkinen ikä 35
- diipadaapa-duu
31 henkinen ikä ja oikeaa ikää on 11 vuotta enemmän. Joo, en sais olla tällä palstalla, mutta tulin nyt vaan käymään...
- 55
19
Aika hellämieleisesti testisi ihmisiä kohtelee :) Itse provosoin tulokseksi 33 v mikä lienee tämän palstan korkeimpia!
Harmittaa että hävisin Jassumarketalle noinkin paljon *murrrr* :(noilla kysymyksillä tuli tommosen nelikymppisen tulos, joskus tosin tunnen itseni yli kahdeksankymppiseksi väsyneeksi..... ja toisinaan taas parikymppiseksi tosi kypsymättömäksi mitä myös olen monissa asioissa.
- Heikunkeikku
Henkinen ikäni on kakskytäyhyreksän.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802015
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591727Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461686- 1231463
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1561238Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501122Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen581000- 70899
- 15889
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26887