Älä vaan muuta Isoonkyröön.

Riikun Raakun

-Mie oon täältä sää oot muualta ja vahataa pitkin nokkaansa.
-Terveyskeskukseen ei aikaa kirveelläkään, ja jos jostain kumman syystä vastataan. Sanotaan tän viikon ajat menneet soita ens viikolla,ota BURANAA. Vaikka oisi sikaflunssa.
- Seurakunta sisään päin lämmennyt, puliukkojen hyysääjä. Sieltä on turha pyytää mitään.
-Arvosteleppa tai sano mielipiteesi jollekin. Leimataan hulluksi ja valittajaksi.
-Täältä ei puutu enää kuin somalit.

9

501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotta pysyisit

      pois Kyrööstä!!! En mä ainakaa sua kaipaa. Oot kumminkin jokun perse aukinen pummi!!!
      Hyvää joulua!!!

      • Riikun Raakun

        Tällaisia mulkkuja täällä on ja mistähän ne perkele on kaikki tänne siunaantuneet. Täällä ihmisillä ei ole kuin suuri suu.


      • rasvaniska
        Riikun Raakun kirjoitti:

        Tällaisia mulkkuja täällä on ja mistähän ne perkele on kaikki tänne siunaantuneet. Täällä ihmisillä ei ole kuin suuri suu.

        Ei ne oo tänne mistään siunattu, moomma ne itte tehey tänne.
        Täälä oomma sarat vuaret keskenämmä paneskelleet, tulos on sitten tämä.


    • Pait laiska akka.

      Vittu mikä takapajula. Kunnantalous rähmällään. Tietä silotaan päivien päästä,pikku valmetilla ja pienellä takalevyllä. Ens vuona aurataan varmaan hevosella ja puisella auralla.

      • täyttä faktaa

        Isonkyrön teiden auraus on ottanut täydellisen voltin taaksepäin..
        Tullan, jos vielä muistetaan vasta vuorokauden viiveellä.
        Risteys alueelle esim. ns. Kettulan risteys on jätetty molemmin pulin aluetta älyttömän suuret pykät.
        Pyörä-ja jalankulku käytävät on todella ala-arvoisessa kunnossa ja tien pientareen alueesta ei oo mitää tietoa ja tiessä on erittäin suuret ajourat..
        Montako ihmis henkeä vielä menee tämän talven aikana ja montako autoa päätyy ojan pohjalle , ennen ku asiaan puututaan todenteolla???
        Tuntuu vähä siltä, että urakoitsijat ottaa vain rahat pois ja ollaan vain tekevinään lumitöitä.


      • Kyrpiitinyt kyrölään
        täyttä faktaa kirjoitti:

        Isonkyrön teiden auraus on ottanut täydellisen voltin taaksepäin..
        Tullan, jos vielä muistetaan vasta vuorokauden viiveellä.
        Risteys alueelle esim. ns. Kettulan risteys on jätetty molemmin pulin aluetta älyttömän suuret pykät.
        Pyörä-ja jalankulku käytävät on todella ala-arvoisessa kunnossa ja tien pientareen alueesta ei oo mitää tietoa ja tiessä on erittäin suuret ajourat..
        Montako ihmis henkeä vielä menee tämän talven aikana ja montako autoa päätyy ojan pohjalle , ennen ku asiaan puututaan todenteolla???
        Tuntuu vähä siltä, että urakoitsijat ottaa vain rahat pois ja ollaan vain tekevinään lumitöitä.

        heti pois. Sitten kun lumi on poljettu ja metriä syvät raiteet ja pakkasta -30 sitten sitä ruvetaan raapimaan.
        Kyllä ainakin pohjankyröntien aurajalle,sais antaa monon kuvan perseeseen. Pitäis se ituniska pistää,hakkaamaan kettulan risteyksestä lumet lapiolla pois.
        Olen ajatellut tehdä valituksen tekniseen lautakuntaan, että antaisivat mono kuvan perseelle, tietä hoitavalle urakoitsijalle.


    • egtr

      Mä olen newbie-kyröläinen ja aijettä että onkin kaikki toiminut täydellisesti. Parissa päivässä terveyskeskukseen tarpeen vaatiessa, enkä oo vielä kertaakaan lähtenyt pihasta autolla niin, ettei olisi lumia aurattu, vaikka joka päivä Vaasaan lähden ennen seitsemää...

      Rakastan kyllä tätä kylää, enkä lähtis mihinkään.

      • OLLA:::?????

        .

        asiat riippuu siitä keneltä kysytään, wanha wiidakon totuus

        .


      • IsoKy
        OLLA:::????? kirjoitti:

        .

        asiat riippuu siitä keneltä kysytään, wanha wiidakon totuus

        .

        Itse tykkään ja akat tykkää minusta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4803
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1121
    10. 23
      1102
    Aihe