Valitettavan usein lapasia jätetään heitteille katuojiin, teiden varsille ja lumihankeen. Hylättyjä lapasia löytyy kapakoista, junista ja poliisiasemilta ympäri maan. Tähän on nyt tultava loppu! Lapasista on alettava pitää huolta!
Pelastakaa lapaset ry
8
561
Vastaukset
- Sukankutoja 2
Samaa mieltä :D !
Onneksi kutomamme sukat pysyvät paremmin jalassa ja tallessa. Eivät katoa ja niitä oli mukava antaa joululahjoiksikin, varsinkin pienille lapsille.- Sukankutoja 2
Nyt on oikein kunnon pässinpökkimät kainuunharmaslangat tässä työn alla. Mahtavaa sukkaa pukkaa. Lämmittää sitten uuden vuoden yön pakkasilla niin jalkaa kuin mieltä :)
- kaksoikeinkaksnurin
Sukankutoja 2 kirjoitti:
Nyt on oikein kunnon pässinpökkimät kainuunharmaslangat tässä työn alla. Mahtavaa sukkaa pukkaa. Lämmittää sitten uuden vuoden yön pakkasilla niin jalkaa kuin mieltä :)
Kainuunharmas kallista. Pakko tyytyä 7-veljekseen.. Mutta mistä tuota harmasta saa?
- Sukankutoja2
kaksoikeinkaksnurin kirjoitti:
Kainuunharmas kallista. Pakko tyytyä 7-veljekseen.. Mutta mistä tuota harmasta saa?
- hupps
joo, niinpä :)
- Anonyymi
Sukankutoja 2 kirjoitti:
Wwww
- hmmmmmmmmmm
Kerran kun lapasia ei minulla ollut, jouduin käyttämään niiden sijasta villasukkia käsineinä. Yhden päivän.
- o87vi6lci5u4cy
Onneksi ei kalsarit olleet hukassa. Olisit joutunut käyttämään paitaa housuina. Toisaalta pitkähihaisesta t-paidasta saa hyvät "hätä apu" -kalsarit hyvällä tuuletuksella...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1096856KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3846503Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653267Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521192792Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082410- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211687Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään351567Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741247