Jenkeissä on nyt semmosta muotia että naisen vartalosta yritetään saadaa kaikki kurvit pois. Eli miesmäinen vartalo on nyt in.
Tämä näkyy jo liikkeissä naisten farkut ovat ihan suoria!!! MITÄ IHMETTÄ TÄMÄ ON? miten teille naisille istuu farkut?. ite en löydä mistään koska olen semmonen Venus muotoinen ja erittäin ylpeä siitä. Mutta tuntuu siltä että syrjitään ku ei tehdä naisvartalolle housuja NIINKUIN ENNENKI TEHTIIN!!!
Mulla on niin kuluneita farkkuja kohta putoavat, pakko löytää jostain uusia farkkuja. Hmssä on aina täydellisiä farkkuja semmoisia jotka eivät ole tylsiä mutta ne ei sovi, puristavat lantion ja reidet kasaan.
Näkee muuten nykynuorisossa tämä. Ihan kauhean näköstä ku pikku teinitytöillä pursuu kaikki eteenpäin.
Mitenköhän etelän maan naisia ja latinolaiset pukeutuvat? kuka nainen haluis olla suora?
Jenkeissä tehdään jopa leikauksia että saada lantion pois . järkyttävää. Ja miehet ovat tuskissaan koska heidän mielestään se on ällöä nähdä nainen joka on ihan suora.
Ei ole olemassa farkkuja?
3
568
Vastaukset
- heivaan1111
on olemassa, oikeet kaupat pitää vaan löytää! mä löysin ideaparkista maailman parhaan farkkukaupan! mä vaan astuin sisään, myyjä anto housut ja mä kävelin kassalle :) Eli koita farkkujen tehtaanmyymälää :)
- Juuuuulia
Heip!
Joka vuosi sovittelen 20-100 euron farkkuja joka kaupassa, tuntikausia. Eii löydy istuvia. Olen reitevä, vyötärö löytyy, pituutta 170, kokoa 40. Suoria kangashousuja löytyy, mut farkkuihin jää aina vekkejä, lötköttävää, eli mikään kun ei istu. Ikinä!
Mä ostin tekstiilivärin pyykkikonevärjäykseen marketista. Helppoa, ja sain vanhoista kulahtaneista mut istuvista farkuistani mustat& farkkusiniset, voila! Syksyllä löysin Levikseltä Bootcut-mallin, joissa tilaa päärynälle. Mutta hinta oli 85 :(
Nyt vuoden vaihteessa xxx-merkkiset sama malli, 25 € Robin Hoodista, vain mustana.
Kun löytyy sopivat siniset, ostan heti 2 paria.- yhyyii
on jo kamalaa. Siis ku eikö naisen vartalo ole kurvikas? ihan sama oliko koko 32 vai 42 ??
miten naisista on tullut evoluution kanssa suoria??:O
mulla ainakin mistään liikkeestä löydy farkkuja ku ne puristaa lantiosta eikä pysty kävellä.
Olen vaatetusalalla ja voin sanoa että esim. HMllä on ihan väärät koot puhumattakaan VILAsta. tai Onlysta.
Mun kaveri joka on urheilutyttö ja vielä hoikka, sillä ei mee päälle isoin koko kaupassa. Koska hänellä on lantio niinkuin jokasen naisen pitäiski olla.
Musta on surullista nähdä jopa keskiikäiset naiset jotka ovat alipainoisia jotka vielä lenkeilee. Sit se on oksettavaa ku monilla näkee takapuolen vako housujen läpi. Pitäis ees olla sen verran lihaksia että se pysyisi kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005027513- 2302630
- 262571
- 1601897
- 1141758
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357- 761173
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145