Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ei ole olemassa farkkuja?

kurvikkaaassh

Jenkeissä on nyt semmosta muotia että naisen vartalosta yritetään saadaa kaikki kurvit pois. Eli miesmäinen vartalo on nyt in.

Tämä näkyy jo liikkeissä naisten farkut ovat ihan suoria!!! MITÄ IHMETTÄ TÄMÄ ON? miten teille naisille istuu farkut?. ite en löydä mistään koska olen semmonen Venus muotoinen ja erittäin ylpeä siitä. Mutta tuntuu siltä että syrjitään ku ei tehdä naisvartalolle housuja NIINKUIN ENNENKI TEHTIIN!!!
Mulla on niin kuluneita farkkuja kohta putoavat, pakko löytää jostain uusia farkkuja. Hmssä on aina täydellisiä farkkuja semmoisia jotka eivät ole tylsiä mutta ne ei sovi, puristavat lantion ja reidet kasaan.

Näkee muuten nykynuorisossa tämä. Ihan kauhean näköstä ku pikku teinitytöillä pursuu kaikki eteenpäin.

Mitenköhän etelän maan naisia ja latinolaiset pukeutuvat? kuka nainen haluis olla suora?

Jenkeissä tehdään jopa leikauksia että saada lantion pois . järkyttävää. Ja miehet ovat tuskissaan koska heidän mielestään se on ällöä nähdä nainen joka on ihan suora.

3

535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heivaan1111

      on olemassa, oikeet kaupat pitää vaan löytää! mä löysin ideaparkista maailman parhaan farkkukaupan! mä vaan astuin sisään, myyjä anto housut ja mä kävelin kassalle :) Eli koita farkkujen tehtaanmyymälää :)

    • Juuuuulia

      Heip!
      Joka vuosi sovittelen 20-100 euron farkkuja joka kaupassa, tuntikausia. Eii löydy istuvia. Olen reitevä, vyötärö löytyy, pituutta 170, kokoa 40. Suoria kangashousuja löytyy, mut farkkuihin jää aina vekkejä, lötköttävää, eli mikään kun ei istu. Ikinä!

      Mä ostin tekstiilivärin pyykkikonevärjäykseen marketista. Helppoa, ja sain vanhoista kulahtaneista mut istuvista farkuistani mustat& farkkusiniset, voila! Syksyllä löysin Levikseltä Bootcut-mallin, joissa tilaa päärynälle. Mutta hinta oli 85 :(
      Nyt vuoden vaihteessa xxx-merkkiset sama malli, 25 € Robin Hoodista, vain mustana.
      Kun löytyy sopivat siniset, ostan heti 2 paria.

      • yhyyii

        on jo kamalaa. Siis ku eikö naisen vartalo ole kurvikas? ihan sama oliko koko 32 vai 42 ??
        miten naisista on tullut evoluution kanssa suoria??:O


        mulla ainakin mistään liikkeestä löydy farkkuja ku ne puristaa lantiosta eikä pysty kävellä.
        Olen vaatetusalalla ja voin sanoa että esim. HMllä on ihan väärät koot puhumattakaan VILAsta. tai Onlysta.
        Mun kaveri joka on urheilutyttö ja vielä hoikka, sillä ei mee päälle isoin koko kaupassa. Koska hänellä on lantio niinkuin jokasen naisen pitäiski olla.


        Musta on surullista nähdä jopa keskiikäiset naiset jotka ovat alipainoisia jotka vielä lenkeilee. Sit se on oksettavaa ku monilla näkee takapuolen vako housujen läpi. Pitäis ees olla sen verran lihaksia että se pysyisi kiinni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1985
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1380
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    6. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1267
    7. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    8. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1246
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1212
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe