Ei ole olemassa farkkuja?

kurvikkaaassh

Jenkeissä on nyt semmosta muotia että naisen vartalosta yritetään saadaa kaikki kurvit pois. Eli miesmäinen vartalo on nyt in.

Tämä näkyy jo liikkeissä naisten farkut ovat ihan suoria!!! MITÄ IHMETTÄ TÄMÄ ON? miten teille naisille istuu farkut?. ite en löydä mistään koska olen semmonen Venus muotoinen ja erittäin ylpeä siitä. Mutta tuntuu siltä että syrjitään ku ei tehdä naisvartalolle housuja NIINKUIN ENNENKI TEHTIIN!!!
Mulla on niin kuluneita farkkuja kohta putoavat, pakko löytää jostain uusia farkkuja. Hmssä on aina täydellisiä farkkuja semmoisia jotka eivät ole tylsiä mutta ne ei sovi, puristavat lantion ja reidet kasaan.

Näkee muuten nykynuorisossa tämä. Ihan kauhean näköstä ku pikku teinitytöillä pursuu kaikki eteenpäin.

Mitenköhän etelän maan naisia ja latinolaiset pukeutuvat? kuka nainen haluis olla suora?

Jenkeissä tehdään jopa leikauksia että saada lantion pois . järkyttävää. Ja miehet ovat tuskissaan koska heidän mielestään se on ällöä nähdä nainen joka on ihan suora.

3

626

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heivaan1111

on olemassa, oikeet kaupat pitää vaan löytää! mä löysin ideaparkista maailman parhaan farkkukaupan! mä vaan astuin sisään, myyjä anto housut ja mä kävelin kassalle :) Eli koita farkkujen tehtaanmyymälää :)

• Juuuuulia

Heip!
      Joka vuosi sovittelen 20-100 euron farkkuja joka kaupassa, tuntikausia. Eii löydy istuvia. Olen reitevä, vyötärö löytyy, pituutta 170, kokoa 40. Suoria kangashousuja löytyy, mut farkkuihin jää aina vekkejä, lötköttävää, eli mikään kun ei istu. Ikinä!

Mä ostin tekstiilivärin pyykkikonevärjäykseen marketista. Helppoa, ja sain vanhoista kulahtaneista mut istuvista farkuistani mustat& farkkusiniset, voila! Syksyllä löysin Levikseltä Bootcut-mallin, joissa tilaa päärynälle. Mutta hinta oli 85 :(
      Nyt vuoden vaihteessa xxx-merkkiset sama malli, 25 € Robin Hoodista, vain mustana.
      Kun löytyy sopivat siniset, ostan heti 2 paria.

• yhyyii

on jo kamalaa. Siis ku eikö naisen vartalo ole kurvikas? ihan sama oliko koko 32 vai 42 ??
        miten naisista on tullut evoluution kanssa suoria??:O

mulla ainakin mistään liikkeestä löydy farkkuja ku ne puristaa lantiosta eikä pysty kävellä.
        Olen vaatetusalalla ja voin sanoa että esim. HMllä on ihan väärät koot puhumattakaan VILAsta. tai Onlysta.
        Mun kaveri joka on urheilutyttö ja vielä hoikka, sillä ei mee päälle isoin koko kaupassa. Koska hänellä on lantio niinkuin jokasen naisen pitäiski olla.

Musta on surullista nähdä jopa keskiikäiset naiset jotka ovat alipainoisia jotka vielä lenkeilee. Sit se on oksettavaa ku monilla näkee takapuolen vako housujen läpi. Pitäis ees olla sen verran lihaksia että se pysyisi kiinni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      67
      2493
    2. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      105
      2157
    3. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      2137
    4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      97
      2097
    5. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      8
      2036
    6. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1885
    7. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      584
      1836
    8. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      107
      1793
    9. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      17
      1657
    10. Kemet lomautukset

Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas
      Suomussalmi
      41
      1433
    Aihe