Älkää olko tyhmiä, ja kanna roposia rikkaille, että meitä köyhiä

kin on vielä täällä

No, tämmöistä kauheata vääryyttä täällä suomessakin näin tapahtuu, että milloin ihmiset oikein tajuavat, että näille vääryyksille pitäisi tehdä loppu !

Nro 1. Älkää lahjoittako mihinkään keräyksiin rahaa, oli keräyskohde sitten kuinka säälittävä ja huono-osaisille suunnattu !, että meidän on siis opittava kaikkien tämä läksy, että opettakaamme se myös lapsillemmekin, että hekään eivät viikkorahoistaan osallistuisi patakeräyksiin edes viiden sentin vertaa, kun tällä tavalla toimien nämä kerääjät jäisivät ilman rahoja, joita eivät sitten voi jakaa itselleen tai muille heidän tutuilleen, ja tämmöinen toiminta saisi sille kuuluvan lopun !, että sitähän me kaikki oikeudenmukaisesti ja rehellisesti elävät haluamme !

Nro 2.Lahjoittakaa nämä lahjoituksenne suoraan kohteelle, että meiltä nyt kysytäänkin tämmöistä siviilirohkeutta mennä kysymään ihmisiltä, että ovatko köyhiä, että haluaisivatko ottaa vastaan lahjoituksenne, että tällätavalla toimien nämä rikkaat, jotka yleensä näitä keräyksiä järjestää, niin he eivät enää voisi keräysten avulla kahmia kansalaisten rahoja, että ne menisivät siis suoraan köyhille, jotka ovat ne ansainneet !
Tietenkin voisi tulla sitten mahdollisesti tämmöisiä vale köyhiä myös esille, että kun nytkin käyvät rikkaat näissä leipäjonoissa, että tähän hätään en kyllä keksi miten tuon huijauksen voisi estää, mutta tällätavoin suoraan ihmisten käteen lahjoittaminen vähentäisi huomattavasti näiden rikkaiden huijauskeräyksiä, vaikka niillä luvat ja muut olisikin kunnossa, kun nämä rahathan eivät päädy meille oikeasti köyhille, että itse en ole koko elämäni aikana näistä mitään saanut, että näin se valitettavasti menee, että nämä pitäisikin täysin lopettaa, ja kun he saavat nämä luvat näihin, niin sitä luvan estämistä me emme voi käyttää, mutta kun yksikään ihminen ei niihin yhtään mitään antaisi, niin tällätavoin ne sitten saisivat ansaitun lopun.

0

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
        Ikävä
        72
        3113
      2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
        Ikävä
        60
        2854
      3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
        Hindulaisuus
        432
        2405
      4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
        Ikävä
        80
        2236
      5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
        Ikävä
        60
        2053
      6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
        Ikävä
        95
        2016
      7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
        Ikävä
        12
        1606
      8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
        Kuhmo
        17
        1577
      9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
        Ikävä
        30
        1420
      10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
        Ikävä
        35
        1408
      Aihe