Minulla on n.4-v vanha kannettava. Tuuletin on alkanut käymään miltei jatkuvasti melko kovilla kierroksilla ja ärsyttää tuo todella kova humina/meteli. Johtuuko tuo ihan vaan koneen vanhuudesta vai mistä?
Samalla myös ku tarkistin minkälaisessa kunnossa on sen kiintolevy niin testi väittää, että on menossa lähiaikoina rikki Saako fujitsu-siemens amilo pa 1510 kannetavaan vaihtaa uuden tuuletim ja mistä tohon sopivia tuuletimia oikein voisi löytää? Tarkistin tuuletimen eikä ollut mitään pölyjä. mistä vika voisi johtua?
amilo pa 1510 kannetava
3
1242
Vastaukset
- pooh..
mulla surisi kanssa ja ei ollut paljoa pölyä. puhalsin siitä tuuletusaukosta kunnolla niin jo hiljeni tuuletin.
- amilo pa 1510
Tietääkö joku onko kyseisessä koneessa sisällä mikrofonia valmiina, ja jos on miten otetaan käyttöön??
- amilo Pa 1510
jos englanti hanskassa niin koitas vaikka RMClockilla laittaa speed stepping päälle ja sitte alivoltitat prossun.. näin hiljeni itellä kone sillai et idlessä pyörii flekti kerran 15 minuutin sisällä hetken. Lisäks kannattaa säännöllisesti puhdistaa koneen sisuksista pölyt vaikka sitä ei sinne paljoa kertyisikään.. Korvapuikolla pyörittelee viel tuulettimen siivet puhtoisiks ja muistaa puhallella sen siilenki viel auki.. itellä oli pari rivan väliä tukossa ni vaikutti aika paljon jäähdytykseen.
Sitte jos oikee tahtoo kikkailla ni vähä leikkelee siit tuulettimen imupuolen suojuksesta pois ni hengittää paremmin.. Toinen hyvä temppu ois vaihtaa prossun ja siilen välii uudet tahnat, menee kuulemma huonoks muutamassa vuodessa (ei johda siis lämpöä enää kunnolla).
Sitte ois viel yks tollane ohjelma mil vois saada lämpöjä alemmas http://www.tietokone.fi/softa/windows/cpuidle_extreme
varmaan muitakin vastaavia löytyy mut noita vois alkuun kokeilla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034563Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743831335- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86950Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882- 64866
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10837