Panaman yhtiö ei ole lakannut olemasta

Capitrolli

https://www.registro-publico.gob.pa/

Servicios
Consulta de informacion registral
Mercantil
Sosiedades Anonimas
Por ficha
(= 495339)
>

WORLWIDE INVESTMENT COMPANY CORP.

Kas kummaa? Firma onkin olemassa, vaikka muuta väitetään. Muutama tyyppi on eronnut (tai erotettu), mutta ei Suomessakaan yrityksellä toimitusjohtaja ole pakollinen instituutio.

Eikös lähdetä kinkunpaistoon ja kalkkunansyöntiin? Ada voisi toimittaa meille kaikille perinteiseen tapaan jonkun jouluisen ruokaohjeen...!

27

1527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zorron veli

      Kun et tunne Panaman offshore käytäntöjä, tulkitset yrityksen toimivaksi, mutta sitä se ei enää ole. Hannu on jättänyt maksamatta Panamalaiselle lakiasiaintoimistolle ylläpitomaksun yhtiöstä jolloin yhtiö siirtyy lakiasiaintoimiston haltuun kokonaisuudessaan (rahoineen ja omaisuuksineen). Yhtiön hallinto ajetaan alas, mutta yhtiö toki jää Panaman rekisteriin, josta aikanaan poistuu poistoajoissa, kuten Suomessakin (5-10v). Muttei turha kuvitella, että Hannu enää pysty käyttämään ko yhtiötä. Ei pysty.

      • Capitrolli

        Kerropa, missä sanotaan, että ylläpitomaksut on jätetty maksamatta.

        Koska osaat sanoa, että minä en tunne Panaman offshore-käytäntöjä, niin sinullahan olisi loistava hetki loistaa nyt: mistä ihmeestä sinä voit tietää, että maksut ovat maksamatta? Laki kun ei anna oikeuksia antaa tietoja ulkopuolisille, eikä julkiset tiedot asiaa kerro!

        http://www.panama-offshore-services.com/panama_corporation_law_information.htm


      • tyhjäpäät

        Mutta kovasti vain pitää yrittää seata asioihin mistä eivät mitään tiedä.

        Puhut tuossakin selvää paskaa, mutta toisaalta mitäpä muuta suolimurot olisivat koskaan puhuneet.


      • Ihmetteliä
        tyhjäpäät kirjoitti:

        Mutta kovasti vain pitää yrittää seata asioihin mistä eivät mitään tiedä.

        Puhut tuossakin selvää paskaa, mutta toisaalta mitäpä muuta suolimurot olisivat koskaan puhuneet.

        capituuloilla. Rahatkin on jo jaettu eikä muuta rahaa siis ole missään (paitsi takavarikoitu viitisen miljoonaa). Valtio tulee perimään voitot korkoineen jäseniltä.
        Hannulta ei tullut todistetta ohjelman toimivuudesta eikä tule. Se on WinCapita loppu slut finito!


    • offshore_

      http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8710125/41644721

    • jespers

      Toimitusjohtaja ei tietenkään ole pakollinen suomalaisessa yhtiössä. Henkilö, joka ottaa vastuun yhtiön toiminnasta ja omaa nimenkirjoitusoikeuden on pakollinen. Yleensä tuota vakanssia kutsutaan toimitusjohtajaksi. Tosin esimerkiksi minun kahdessa omistamassa firmassa ei kummassakaan ole palkattuna ketään toimitusjohtajan tittelillä. Ihan ite joudun kantamaan vastuut ja kirjoittamaan nimet papereihin palkanmaksusta lähtien. Hieman isompiin firmoihin palkkaisin jonkun muun tekemään tuon ja itse patsastelisin hallintoneuvoston puheenjohtajana. No haaveilla saa!

      • Capitrolli

        Panaman rekisteriselostukseen, niin firmalla on edelleen prokura annettuna.


    • capiainen

      on yhtiöllä joka ei toimi? Onpa minullakin ollut osakeyhtiö yli 10 vuotta, siinä ei ole mitään toimintaa mutta se on kaupparekisterissä.
      Kavonius jo myönsi, ettei rahoja ole Panamassa.

    • Mr Toppila

      "muutama tyyppi"
      Siis kaikki vastuuhenkilöt: toimitusjohtaja, talousjohtaja (taloudenhoitaja) ja hallintojohtaja (sihteeri) ovat eronneet 3.3.2008 ja muita ei ole nimetty tilalle.
      Olemassa on rekisterinumero, mutta toimintaa ei ole.
      Offshore - offline - puffff.

      • virtuaali-

        tilillä virtuaaliyrityksessä, jolla on virtuaalijohto ja virtuaaliset kotisivut...

        Ja tästä aikuiset, joilla on häpykarvat ja kaikki, kuvittelevat vielä jotain muuta (kuin tuomioita eri oikeusasteissa) saavansa?

        Aikuisten Habbo-hotelli on keksitty, sen nimi on Win Capita!


      • Capitrolli

        Jokaisella pilvellä on sanonnan mukaan hopeareunus, niin kai nytkin. Muutamalla muulla capita-yrityksellä näyttäisi edelleen olevan koko miehitys läsnä, kukaan ei ole eronnut - mitä se sitten tarkoittaakaan...

        Toivottavasti joulun taivas pysyy turkoosina, muutama pakkaslumihiutale mahtuu toki joukkoon. Aikuisille lasillinen punaviintä ja rosollia kinkun kanssa, lapsille asiaan kuuluu keltaista jaffaa tai sinistä maitoa. Musiikiksi sopii kepeämpi Deep Purple tai mikseipä vaikka Frank Sinatraa.

        Toivotaan kaikki että tuleva vuosi on mennyttä antoisampi, asuitpa sitten notkossa tai vuorella. Vatustajille ja pulustajille.


    • *Olen Onnellinen*

      Título del Dignatario Nombre del Dignatario
      PRESIDENTE RENUNCIA
      TESORERO RENUNCIA
      SECRETARIO RENUNCIA

      Numero jäljellä rekisterissä. Ei enää hallintoa. Hurraa taas veronmaksajan edun puolustajalle. Koitappa pysyä totuudessa.

      • Capitrolli

        "Koitappa pysyä totuudessa."

        Sinun totuudessasi, vai? Se voi olla rehelliselle miehelle kuten minulle vähän vaikeaa.


      • *Olen Onnellinen*
        Capitrolli kirjoitti:

        "Koitappa pysyä totuudessa."

        Sinun totuudessasi, vai? Se voi olla rehelliselle miehelle kuten minulle vähän vaikeaa.

        Ollaan nyt tarkkoja näin Joulun kunniaksi ja käydään asia läpi kohta kohdalta.

        " Firma onkin olemassa " = tarkasti ottaen rekisterimerkintä on olemassa. Firman olemassaolosta ei ole todistetta. Rekisterimerkintä ei ole sama asia kuin todellinen liiketoiminta. Arkipäivän terminä firma tarkoittaa jotakin reaalitodellisuudessa olemassaolevaa.

        " Muutama tyyppi on eronnut" = Väite antaa käsityksen, että muutama ei ole. Rekisterin mukaan kaikki ovat eronneet.

        *Suomessakaan yrityksellä toimitusjohtaja ole pakollinen instituutio " = ei niin, mutta liiketoiminnassa täytyy jollakin olla nimenkirjoitusoikeus. Täällä ei ole ketään.

        Mitä tästä sinun viestistä jää tosiasioina jäljelle, ei mitään. Onko tämä sitten rehellisyyttä vai epärehellisyyttä niin mittaa itse vaikka sillä kepumittarilla.


      • Capitrolli
        *Olen Onnellinen* kirjoitti:

        Ollaan nyt tarkkoja näin Joulun kunniaksi ja käydään asia läpi kohta kohdalta.

        " Firma onkin olemassa " = tarkasti ottaen rekisterimerkintä on olemassa. Firman olemassaolosta ei ole todistetta. Rekisterimerkintä ei ole sama asia kuin todellinen liiketoiminta. Arkipäivän terminä firma tarkoittaa jotakin reaalitodellisuudessa olemassaolevaa.

        " Muutama tyyppi on eronnut" = Väite antaa käsityksen, että muutama ei ole. Rekisterin mukaan kaikki ovat eronneet.

        *Suomessakaan yrityksellä toimitusjohtaja ole pakollinen instituutio " = ei niin, mutta liiketoiminnassa täytyy jollakin olla nimenkirjoitusoikeus. Täällä ei ole ketään.

        Mitä tästä sinun viestistä jää tosiasioina jäljelle, ei mitään. Onko tämä sitten rehellisyyttä vai epärehellisyyttä niin mittaa itse vaikka sillä kepumittarilla.

        prokura, se on edelleen annettu.

        Löytyi lisäksi ainakin seitsemän kappaletta capita-firmoja vielä Panamasta, kesti vain hetken löytää ja päästä jyvälle järjestelmästä. Noissa firmoissa oli vielä täysi miehitys.

        Ihan kuin syyttäisit minua jostakin, oletko vielä katkera jostakin? Unohdetaan ne töppäilysi Tuusula-tapauksessa näin joulun kunniaksi.


      • Selvää ottanut
        Capitrolli kirjoitti:

        prokura, se on edelleen annettu.

        Löytyi lisäksi ainakin seitsemän kappaletta capita-firmoja vielä Panamasta, kesti vain hetken löytää ja päästä jyvälle järjestelmästä. Noissa firmoissa oli vielä täysi miehitys.

        Ihan kuin syyttäisit minua jostakin, oletko vielä katkera jostakin? Unohdetaan ne töppäilysi Tuusula-tapauksessa näin joulun kunniaksi.

        jo ajat sitten kun olet väärää tietoa tänne syytänyt.


      • *Olen Onnellinen*
        Capitrolli kirjoitti:

        prokura, se on edelleen annettu.

        Löytyi lisäksi ainakin seitsemän kappaletta capita-firmoja vielä Panamasta, kesti vain hetken löytää ja päästä jyvälle järjestelmästä. Noissa firmoissa oli vielä täysi miehitys.

        Ihan kuin syyttäisit minua jostakin, oletko vielä katkera jostakin? Unohdetaan ne töppäilysi Tuusula-tapauksessa näin joulun kunniaksi.

        Capita nimisiä yhtiöitä omn maa'ima väärällään. Tässä sinulle yksi.
        http://www.capitasnowboarding.com/
        Ja oletettavasti useissa firmoissa on täysi miehitys. Äläpä luistele karkuun väitteitäsi.

        En ole katkera mutta kuitenkin - seuraan eräitä kusetusta yrittäviä hieman tarkemmin. En tiennytkään töppöilleeni Tuusulassa, eikös se ollut sinun oikeudenkäyntikaarijuttusi johon nyt yrität viitata?


      • 14 + 9
        Selvää ottanut kirjoitti:

        jo ajat sitten kun olet väärää tietoa tänne syytänyt.

        ei puutu muuta kuin todisteet.


      • SATEELLA
        Capitrolli kirjoitti:

        prokura, se on edelleen annettu.

        Löytyi lisäksi ainakin seitsemän kappaletta capita-firmoja vielä Panamasta, kesti vain hetken löytää ja päästä jyvälle järjestelmästä. Noissa firmoissa oli vielä täysi miehitys.

        Ihan kuin syyttäisit minua jostakin, oletko vielä katkera jostakin? Unohdetaan ne töppäilysi Tuusula-tapauksessa näin joulun kunniaksi.

        Nyt niitä löytyi parissa minutissa oikein seitsemän kappaletta WinCapitan rahoja hallitsevaa offshore yritystä Panamasta?

        On se kovaa hommaa tuo kansainvälinen valuuttakauppa jo ennestään törkeistä talousrikoksista vankeuteen tuomitun entisen sexibaarinpitäjän perustamassa ja johtamassa yksityisessä WinCapita nimisessä valuuttasijoituskerhossa. On se.......


        Ps.
        Hyvä että firmoissa on täysi miehitys. Eihän siitä kansainvälisestä valuuttakaupasta vajaamiehituyksellä tule mitään. Varsinkin kun Haanukkaan valuutta- ja päätöksenteko-ohjelma on vasta tuotekehitysvaiheessa.


      • Capitrolli
        *Olen Onnellinen* kirjoitti:

        Capita nimisiä yhtiöitä omn maa'ima väärällään. Tässä sinulle yksi.
        http://www.capitasnowboarding.com/
        Ja oletettavasti useissa firmoissa on täysi miehitys. Äläpä luistele karkuun väitteitäsi.

        En ole katkera mutta kuitenkin - seuraan eräitä kusetusta yrittäviä hieman tarkemmin. En tiennytkään töppöilleeni Tuusulassa, eikös se ollut sinun oikeudenkäyntikaarijuttusi johon nyt yrität viitata?

        olet ulkona kuin lumiukko. Sehän toki sopii näin joulun aikaan.

        Vihjeenä voin kertoa, että eivät firmojen nimet liity millään tavalla wincapitaliin. Oli minullekin yllätys, että seitsemän WC-firmaa löytyi kun tarpeeksi vihjeitä etsi eri foorumeilta.

        Älä yritä liittää minua millään tavoin minkään kusettajien joukkoon. En ole mukana missään todetuissa kusetuksissa, enkä kusesta koskaan ketään.


      • PÄÄHÄSI ?
        Capitrolli kirjoitti:

        olet ulkona kuin lumiukko. Sehän toki sopii näin joulun aikaan.

        Vihjeenä voin kertoa, että eivät firmojen nimet liity millään tavalla wincapitaliin. Oli minullekin yllätys, että seitsemän WC-firmaa löytyi kun tarpeeksi vihjeitä etsi eri foorumeilta.

        Älä yritä liittää minua millään tavoin minkään kusettajien joukkoon. En ole mukana missään todetuissa kusetuksissa, enkä kusesta koskaan ketään.

        Miten muuten löysit ne firmat sieltä Panamasta?


        "Vihjeenä voin kertoa, että eivät firmojen nimet liity millään tavalla wincapitaliin. Oli minullekin yllätys, että seitsemän WC-firmaa löytyi "..........

        Oliko kusi hölskykessään lähettänyt sinulle salaisen tiedon, salaista sisäistä kusikanavaa pitkin millä nimellä firmoja kanattaa Panamasta etsiä?


      • *OLen Onnellinen*
        Capitrolli kirjoitti:

        olet ulkona kuin lumiukko. Sehän toki sopii näin joulun aikaan.

        Vihjeenä voin kertoa, että eivät firmojen nimet liity millään tavalla wincapitaliin. Oli minullekin yllätys, että seitsemän WC-firmaa löytyi kun tarpeeksi vihjeitä etsi eri foorumeilta.

        Älä yritä liittää minua millään tavoin minkään kusettajien joukkoon. En ole mukana missään todetuissa kusetuksissa, enkä kusesta koskaan ketään.

        Tämä menee jo Cluso627 jutuksi.

        En koskaan väitä vastaa Clusolle, koska viestini voi päätyä FBI:n ja Säpon luettavaksi.

        Olet oikeassa, minun pihalla on lumiukko ja vihjeitä voin etsiä Foorumista Mannerheimintieltä.

        Tenga cuidado - Negro Mano


      • TIETOA !
        *OLen Onnellinen* kirjoitti:

        Tämä menee jo Cluso627 jutuksi.

        En koskaan väitä vastaa Clusolle, koska viestini voi päätyä FBI:n ja Säpon luettavaksi.

        Olet oikeassa, minun pihalla on lumiukko ja vihjeitä voin etsiä Foorumista Mannerheimintieltä.

        Tenga cuidado - Negro Mano

        Oman pään sisällä oleva kusikanava on kuitenkin kaiken tiedon alkulähde. Sitä ei patoa edes FBI. Henkilökohtainen Kusikanava tuottaa alati muuttuviin selityksiin ja tilanteisiin kulloinkin sopivaa tietoa loppumattomasti.

        Ajattele nyt itsekkin, että löytyi taas tarvittaessa parissa minuutissa jopa seitsemän offshore yritystä.

        Ps
        Foorumin alakerrassa on muistaakseni ainakin 10 ruokabaaria. Sieltä sitten apua kun firmat Panamasta alkavat loppumaan. Osa Foorumin baareistakin on vierasmaalaisten omistuksessa.


      • Capitrolli
        *OLen Onnellinen* kirjoitti:

        Tämä menee jo Cluso627 jutuksi.

        En koskaan väitä vastaa Clusolle, koska viestini voi päätyä FBI:n ja Säpon luettavaksi.

        Olet oikeassa, minun pihalla on lumiukko ja vihjeitä voin etsiä Foorumista Mannerheimintieltä.

        Tenga cuidado - Negro Mano

        olevan hieman fiksumpi - olen tainnut erehtyä suhteesi. Eri asia tietenkin on, ellei sinua kiinnosta totuus. Ilmeisesti et ole ollut foorumilla kovin pitkään, kun et edes tiedä näitä firmojen nimiä. Saatika et osaa niitä edes etsiä.

        Ei se ole ollenkaan vaikeaa. Taitaa vaan olla niin, että sinä et vaan osaa.


    • AdaFlink

      ... on vihdoin ja viimein otettu huomioon. Alko pikkuhiljaa jo hatuttamaan siitä huomauttaminen. Ihan oikeesti on turhauttavaa huomautella jostain kirotusvihreestä.

      Ja mitaan ette voi...

      • WINCAPITAA
        vaan muualla kirjoitti:

        http://img297.imageshack.us/img297/346/633374414615629897yf2.png

        Tuo on mielenkiintoinen asia kun ajatellaan, ettei AnaAnakonda Mirandasta ole kuulunut koko aikana pihahdustakaan. Nyt hän on kaverinsa kanssa eronnut yhtiöstä.

        Mistään puljun papereiasta ei käy ilmi kuinka se liittyy WinClubiiv, WinCapitaan tai Hannu Kailajärveen koska minkäänlaista mainintaa em. tahoista ei löydy mistään Panaman rekisteristä.

        Yhtä hyvin täällä voisi väittää minkä tahansa Panamalaisen yhtiön liittyvän WinCapitaan, koska mitään näyttöä asiasta, että WWIC liittyisi jotenkin WinCapitaan ei ole koskaan annettu.
        Väitteitä ja KERTOMUKSIA asiasta on esitetty sitäkin enemmän.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      509
      3675
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      465
      3435
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3020
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2322
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2190
    6. 221
      1614
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1407
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      99
      1300
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      91
      1274
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1100
    Aihe