''God Pehmo a'' Clan chat + Foorumi

Helvetin hyvä cc

Liity ''God Pehmo a'' clan chattiin. Se on 100% suomalainen klaani, ja yksi Suomen suurimmista klaaneista. Kävijöitä joskus monia kymmeniä. Klaanissa jutellaan mukavia.

-Ketkä voi liittyä?: Ihan kaikki. Ei mitään rajoituksia levelien, eikä minkään muunkaan suhteen.

-Mitä järjestämme?:
* Revenant-huntteja, sekä F2p että P2p
* King Black Dragon -reissuja
* Molen tappo -reissuja.
* Chaos elemental -reissuja
* Harvoin retkiä God Wars Dungeoniin.

(Huom! Kaikkiin retkiin osallistuminen on vapaaehtoista, joten jos combat level on pieni, emme suosittele osallistumista. Jos kuolet jollain reissulla, pyrimme blessaamaan/korjaamaan hautakivesi.)

-Miten ansaita rankkeja?: Rankki annetaan kun God Pehmo A on sitä mieltä. Rankkeja ei tule kinuta, ja kinuamisesta voi tulla varoitus.

-Kuka voi kickiä?: Yleensä pelkästään God Pehmo A, mutta joskus Captain tai General .

-Säännöt:

-Älä spammaa, tai lähetä asiattomia viestejä.
-Älä mainosta toisia klaaneja.
-Älä kinua rankkia.
-Noudata RuneScapen sääntöjä.

Klaanin oma foorumi osoitteessa:

http://pehmoacc.palstani.com

82

1550

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todella pettynyt

Joop..
      huono klaani. Oli kyl reve hunt ja kaikki. Olin pikkujouluissa ja sanoin et tylsät juhlat nii potkittiin pois klaanista eikä pääse takas.
      eräät vaa hilluu jossai faladorin party roomissa eikä ees party world, niin järkeä?
      en suosittele

• Pettyneempi

Huono clan.. Pehmo, eli clanin omistaja peeloilee omassa chatissaan monella acolla ja spämmää ympäri chattia. En todellakaan suosittele. Clan menossa huonoon suuntaan ja porukat siellä ei TODELLAKAAN ole järkeviä, siellä ei puhuta mukavia, vain päinvastoin. Kaikkia dissataan pienimmistäkin asioista. ÄLÄ LIITY!

• Valehtelijoita

Edelliset postaukset ovat 100% valetta chatti on rento, suomalainen, suuri ja sillä on hyvä johtajisto.
      Chatissa käy myös player mod Kaizu ja muita hyviä tyyppejä. Join

• Pettyneempi

Ja paskat on. Se clan on perseestä.

• lol ootte noloi

Spämmäreille ei tehdä mitään. Kaikki kiroilee clan chatissa, eikä puhu ikinä mistään järkevästä kuin pissa-kakka -jutuista.. Lapsellista vähän...

• Jäsen klaanissa
        lol ootte noloi kirjoitti:

Spämmäreille ei tehdä mitään. Kaikki kiroilee clan chatissa, eikä puhu ikinä mistään järkevästä kuin pissa-kakka -jutuista.. Lapsellista vähän...

Olisiko huonossa klaanissa yli 100 kävijää? Pehmo A:n klaani on yksi RuneScapen suosituimpia.

• Ei todellakaan oo
        Jäsen klaanissa kirjoitti:

Olisiko huonossa klaanissa yli 100 kävijää? Pehmo A:n klaani on yksi RuneScapen suosituimpia.

''Pehmo A:n klaani on yksi Runescapen Surkeimpia.''

• todellakin on
        Ei todellakaan oo kirjoitti:

''Pehmo A:n klaani on yksi Runescapen Surkeimpia.''

Et oo varmaan ees käyny siellä, tuut vaan tänne puhumaan paskaa. Tai ehkä olit siel 5 min, sit aattelit, että ei vielkää mitää eventtii, paska klaani. Varmaan siel onki eventtei 5 kertaa päivässä. Joskus saattaa olla 2 kertaa päivässä.

• jos ei oo genui

Ei välttämättä koko ajan oo genu paikalla, mut jos on nii kyl kaikki spammerit kickitään. Ei ehkä ekasta spammista, mut jos se vaa jatkaa spammia.

• todellakin on
        todellakin on kirjoitti:

Et oo varmaan ees käyny siellä, tuut vaan tänne puhumaan paskaa. Tai ehkä olit siel 5 min, sit aattelit, että ei vielkää mitää eventtii, paska klaani. Varmaan siel onki eventtei 5 kertaa päivässä. Joskus saattaa olla 2 kertaa päivässä.

Et oo varmaan ees käyny siellä, tuut vaan tänne puhumaan paskaa. Tai ehkä olit siel 5 min, sit aattelit, että ei vielkää mitää eventtii, paska klaani. Varmaan siel onki eventtei 5 kertaa päivässä. Joskus saattaa olla 2 kertaa päivässä. Tai ehkä sä et saanu rankkia, ja sen takia vihaat klaania, tiedoks että pehmon friends-lista on täynnä, ja et sä heti mitää rankkia saa ku tuut ekaa kertaa klaaniin.

Ps. Mainitse joku parempi suomalainen klaani?

• ääliööööööööööö
        Jäsen klaanissa kirjoitti:

Joo paskat ole suosituimpia muutenkin ihan surkea chatti , ei ihme että on niin huono koska siellä dataa n.10v pikkupojat-.-

• hankielämää

luulenpa että olet tuo joka keskustelun aloitti ...

• asdasdasdsasdds

ja paskat.... kaizu on pelle

• mokuson
        jos ei oo genui kirjoitti:

Ei välttämättä koko ajan oo genu paikalla, mut jos on nii kyl kaikki spammerit kickitään. Ei ehkä ekasta spammista, mut jos se vaa jatkaa spammia.

liityin suomi24 vain sanoakseni mielipiteeni...minä en pidä pehmo asta.

Eräänä päivänä kun olin suomen parhaimman klaanin herra a11 kanssa rev hunttaamassa, päätin poiketa pehmo ahan kysymään ketkä tulee rs gatheringii...olin nääs ollut puoli vuotta siellä. Samantien yksi tuore genu rupesi aukomaan minulle päätään ja lopulta ylimielisenä potki minut vanhasta klaanistani. Olin aika pottuuntunut siihe ja sanoin pehmoo paskaks klaaniks jos kerra siinä tollasillekki äpärille annetaan rankkii. Siitä lähtien en olekkaan ollut juuri yhteyksissä pehmo ahan.

• hah.
        todellakin on kirjoitti:

---------------------------------suosituin................
        1.suomi forum
        2.Pehmo A
        3.paroni 007

• Mä pidän

Tulkaa Finland 1998 claaniin paras claani

• Herra X

Lisää minut claaniin.Nimi on hullu ankka9

• O M G, paska on

Sanon vaan rehellisesti oman mielipiteeni: Sinne ei kannata mennä, syythän on tämän keskustelun aikana tulleet jo selväksi, monin eri tavoin.
        Ps. =PERSEESTÄ KOKO KLAANI=

• OMG NIIN ONKI PASKA
        O M G, paska on kirjoitti:

Sanon vaan rehellisesti oman mielipiteeni: Sinne ei kannata mennä, syythän on tämän keskustelun aikana tulleet jo selväksi, monin eri tavoin.
        Ps. =PERSEESTÄ KOKO KLAANI=

niin samaa mieltä

god pehmo a on pikkunen noobi

ja kyl mä rankin sainkin

• Molehuntti
        OMG NIIN ONKI PASKA kirjoitti:

niin samaa mieltä

god pehmo a on pikkunen noobi

ja kyl mä rankin sainkin

God Pehmo A oli ite mole huntissa (''siis se paska johtaja'') yksinään, niin mä kysyin et saanko tulla mukaan niin sano vaa että en...

hiton syrjintää ku saa mukaankaa mennä..

EI KANNATA LIITTYÄ!

• Molehuntti
        Molehuntti kirjoitti:

God Pehmo A oli ite mole huntissa (''siis se paska johtaja'') yksinään, niin mä kysyin et saanko tulla mukaan niin sano vaa että en...

hiton syrjintää ku saa mukaankaa mennä..

EI KANNATA LIITTYÄ!

Lmao, pehmo a sano et saa tulla nii et uskaltanu mennä, ei hitto sä oot kyllä nobo XD

• Ja muutkin
        Molehuntti kirjoitti:

Lmao, pehmo a sano et saa tulla nii et uskaltanu mennä, ei hitto sä oot kyllä nobo XD

ootte noboja, kun tuutte tänne itkemään pehmon klaanista.

• Pehmo A
        Ja muutkin kirjoitti:

ootte noboja, kun tuutte tänne itkemään pehmon klaanista.

Klaani on hyvä, siellä on monta yli 100 levusta. Ei tarvi tulla itkemään. Täällä otetaan vain hyviä vastauksia, ei mitään itku vastauksia.

P mod kaizu käy klaanissa, ja on pehmo a'n ystävä.

Enkä ole sanonut mitään en. Klaani on vapaa tulemaan. Voitte pistää vittuun noi tommoset valheet.

• ....
        Pehmo A kirjoitti:

Klaani on hyvä, siellä on monta yli 100 levusta. Ei tarvi tulla itkemään. Täällä otetaan vain hyviä vastauksia, ei mitään itku vastauksia.

P mod kaizu käy klaanissa, ja on pehmo a'n ystävä.

Enkä ole sanonut mitään en. Klaani on vapaa tulemaan. Voitte pistää vittuun noi tommoset valheet.

Kritiikkiä pitää kestää, ja ketä kiinnostaa jos klaanissa pörrää player moderaattori?

• Gtfo
        .... kirjoitti:

Kritiikkiä pitää kestää, ja ketä kiinnostaa jos klaanissa pörrää player moderaattori?

Painu muualle kritisoimaan. Ja ketä vittu kiinnostaa, et sua ei kiinnosta et pehmon klaanissa on p mod, joten pidä suus kiinni =X

• Hyber str xw
        Gtfo kirjoitti:

Painu muualle kritisoimaan. Ja ketä vittu kiinnostaa, et sua ei kiinnosta et pehmon klaanissa on p mod, joten pidä suus kiinni =X

Se on hyvä ja siellä on vaikka millä mitalla suomalaisii ja yli 3/4 on yli 90 levusia ja yli 110 levusiakin löytyy! Siellä on ystävällistä porukkaa ja kaikki levut käy. (En ole varma onko eventtejä!) -- Hyber Str Xw

• GTFO YOURSELF
        Hyber str xw kirjoitti:

Se on hyvä ja siellä on vaikka millä mitalla suomalaisii ja yli 3/4 on yli 90 levusia ja yli 110 levusiakin löytyy! Siellä on ystävällistä porukkaa ja kaikki levut käy. (En ole varma onko eventtejä!) -- Hyber Str Xw

Hei gtfo. Pitäisitkö turpasi kiinni vaan?

Mene sinne vtun omaan klaaniisi ruikuttamaan vaan. Tai vaikka sitten vttu sinne jonnekkin polichattiin.

:P Lisäksi ketä kiinnostaa ruikuttamiskommenttinne täällä?

• alle 10 veet gtfo
        GTFO YOURSELF kirjoitti:

Hei gtfo. Pitäisitkö turpasi kiinni vaan?

Mene sinne vtun omaan klaaniisi ruikuttamaan vaan. Tai vaikka sitten vttu sinne jonnekkin polichattiin.

:P Lisäksi ketä kiinnostaa ruikuttamiskommenttinne täällä?

Kuka se tässä ruikuttaa, wgaf sun itkemises täällä, ja mihin vitun polichattiin.

Oon koko ajan pitänyt turpani kiinni, vai onko sulla tapana puhua siel tietokoneen äärellä ittelles.

Pehmon klaani ei oo mikään lastentarha, täällä ne kaikki alle 10-vuotiaat käy ruikuttamassa.

Juuri viikko sitten järjestimme myös gwd-reissun bandosille, että et oo varmaan käyny ees koko klaanissa, "Oma mielipiteeni".

• 11+19
        alle 10 veet gtfo kirjoitti:

Kuka se tässä ruikuttaa, wgaf sun itkemises täällä, ja mihin vitun polichattiin.

Oon koko ajan pitänyt turpani kiinni, vai onko sulla tapana puhua siel tietokoneen äärellä ittelles.

Pehmon klaani ei oo mikään lastentarha, täällä ne kaikki alle 10-vuotiaat käy ruikuttamassa.

Juuri viikko sitten järjestimme myös gwd-reissun bandosille, että et oo varmaan käyny ees koko klaanissa, "Oma mielipiteeni".

Mokkerit pääsee vaa ja melkein ei nekään ees, saatana!

• paska tää paikka
        alle 10 veet gtfo kirjoitti:

Samaa mieltä,siitä että täällä käy 10 v kakarat ruikuttamassa. Sanon että Suomi24..on...paska...

• joku randomi

Mitä nyt oon lukenu näitä viestejä ja kattonu tyyppien statseja ja puhetapaa, niin voin päätellä että tämä on tyypillinen 8-14 vuotiaiden lastentarha.. ei mitään järkeä... Kaikki on noobeja, idiootteja, eivät edes osaa runescapea pelata... pysykää ihmiset poissa niin ei mene maine.

• Oma mielipiteeni

Voin vain rehellisesti myöntää, että johtaja on aloittelia, eikä juurikaan osaa pelata. Kaikilla on omat mielipiteensä klaanista, mutta jos rehellisiä ollaan, niin ei siellä mitään kokeneita pelaajia ole ollenkaan. Ei siellä mitään Kbd, eikä Gwd reissuja järjestetä.. Siellä enimmäkseen aloittelijoita, joten se on ns. "Noobejen klaani"

• kritiikkiä

Kritiikkiä pitää kestää? Okei oot vitun retarded noob, kestäpä toi.

• ....
        kritiikkiä kirjoitti:

Kritiikkiä pitää kestää? Okei oot vitun retarded noob, kestäpä toi.

no minäpä kestän, ja voin suoraan sanoa että pehmon chatti ei ole parhaimmasta päästä

• Kylläpäs
        Oma mielipiteeni kirjoitti:

Voin vain rehellisesti myöntää, että johtaja on aloittelia, eikä juurikaan osaa pelata. Kaikilla on omat mielipiteensä klaanista, mutta jos rehellisiä ollaan, niin ei siellä mitään kokeneita pelaajia ole ollenkaan. Ei siellä mitään Kbd, eikä Gwd reissuja järjestetä.. Siellä enimmäkseen aloittelijoita, joten se on ns. "Noobejen klaani"

Oikeesti ootsä retarded?

Monta kertaa on menty kbd, ja joskus mennään gwd, nii että käväsit ehkä yhten päivänä chatissa, mut ku ei menty minnekää, nii sit tulit tänne itkeen. Sen lisäksi klaanissa on monia yli 100 levelisiä, ja jotkut jopa 120 tai ehkä 130 .

Ja mistäs vitusta sä päättelet, ettei pehmo osaa pelata, ja tää keskustelu on ns. "Noobien keskustelu"

Ps. Mikään klaani ei säästy alle 10-vuotiailta, jotka puhuvat kaikkea paskaa, ja haukkuvat, näille kusipäille ei tietenkään anneta rankkia. Jos laitettaisiin niin, että vain friends pystyisi joinaamaan, niin tuskin siellä ketääm joka ei puhuisi mukavia.

• Joku Wnb Pure
        Kylläpäs kirjoitti:

Oikeesti ootsä retarded?

Monta kertaa on menty kbd, ja joskus mennään gwd, nii että käväsit ehkä yhten päivänä chatissa, mut ku ei menty minnekää, nii sit tulit tänne itkeen. Sen lisäksi klaanissa on monia yli 100 levelisiä, ja jotkut jopa 120 tai ehkä 130 .

Ja mistäs vitusta sä päättelet, ettei pehmo osaa pelata, ja tää keskustelu on ns. "Noobien keskustelu"

Ps. Mikään klaani ei säästy alle 10-vuotiailta, jotka puhuvat kaikkea paskaa, ja haukkuvat, näille kusipäille ei tietenkään anneta rankkia. Jos laitettaisiin niin, että vain friends pystyisi joinaamaan, niin tuskin siellä ketääm joka ei puhuisi mukavia.

Hei ootsä siis iha vitun oikeesti turpa retarted kii omfg!!!!

Tällästä viestiä siis tulee chatin käyttäjiltä takaisin näihin Suomi24 trollien kommentteihin. Voi vain päätellä, että kummassakin päässä on jotain vialla.

• Oma mielipiteeni
        Kylläpäs kirjoitti:

Oikeesti ootsä retarded?

Olin chatissa noin kolme päivää ja viimeistään silloin pitäisi huomata, miten paska se on. Tämä oli ainoastaan minun mielipide, joten pidä se klaaniapuolustava turpasi kiinni.

• Joku Wnb Pure

Olin chatissa noin kolme päivää ja viimeistään silloin pitäisi huomata, miten paska se on. Tämä oli ainoastaan minun mielipide, joten pidä se klaaniapuolustava turpasi kiinni.

Kommentoit selvästi minulle, vaikka en sanonut mitään positiivista klaanista. Mieti vähän mitä sanot, ennen kuin kirjoitat.

• Oma mielipiteeni
        Joku Wnb Pure kirjoitti:

Kommentoit selvästi minulle, vaikka en sanonut mitään positiivista klaanista. Mieti vähän mitä sanot, ennen kuin kirjoitat.

... Luin ihan selvästi sinun tekstisi, eikä ollut tarkoitus vastata siihen. -_-

• Oma mielipiteeni

... Luin ihan selvästi sinun tekstisi, eikä ollut tarkoitus vastata siihen. -_-

Että sinulla, jos jollain täällä on lukuhäiriöitä. Olisit katsonut ylempää kommenttia ja sitten vasta aukonut päätäsi minulle.

• :D

Että sinulla, jos jollain täällä on lukuhäiriöitä. Olisit katsonut ylempää kommenttia ja sitten vasta aukonut päätäsi minulle.

Hyvä cc! Kiitti kun kerroit ton

• Joku Genu ;)
        :D kirjoitti:

Hyvä cc! Kiitti kun kerroit ton

Itse pidän Pehmon cc'tä hyvänä, olen ollut siinä aloittamisesta lähtien.
        Chatista löytyy asiallista väkeä, jossiellä on asillista porukkaa. -.-
        Ja kyllä on olemassa KBD&GWD reissuja, tai ainakin mä oon ollu mukana, tiedä sitten mihin liriin oon joutunu. :S
        Mutta, joinatkaa ja katsokaa, mikään ei ole täydellistä? eh?
        Kiitos tästä vähästä.

-Claanin Genu. ;)

• WTF NOBO
        Joku Wnb Pure kirjoitti:

Hei ootsä siis iha vitun oikeesti turpa retarted kii omfg!!!!

Tällästä viestiä siis tulee chatin käyttäjiltä takaisin näihin Suomi24 trollien kommentteihin. Voi vain päätellä, että kummassakin päässä on jotain vialla.

Joku Wnb Pure: "turpa retarted kii omfg!!!!"

Et ees tiiä mitä retard tarkottaa, jos käännän kokonaa suomeks tos yllä olevan lauseen, jonka sanoit, nii siitä tulee: "turpa vammanen kii omfg!!!!!", eli se ei tarkota mitää. Joko oot alle 9v, etkä osaa englantia tai oot retard!

• 2+11
        WTF NOBO kirjoitti:

Joku Wnb Pure: "turpa retarted kii omfg!!!!"

Et ees tiiä mitä retard tarkottaa, jos käännän kokonaa suomeks tos yllä olevan lauseen, jonka sanoit, nii siitä tulee: "turpa vammanen kii omfg!!!!!", eli se ei tarkota mitää. Joko oot alle 9v, etkä osaa englantia tai oot retard!

Et taida itte osata lukee viestejä loppuun. Tai sitten et vaan ymmärrä niitten tarkotusta. Tai sit vaan oot vitun säälittävä apari.

• genu

Kyl pehmon cc järjestetään gwd, kbd reissu ei vaan joka päivä ja pehmon cc on esim lgas joka on 136lvl pehmokaan ei oo mikään alottelija noob, että älä ala haukkuu muit jos et oo ikinä nähnytkään niitä.

ps. Turha tulla tänne pillittää jos et pidä pehmon chatista tee ite oma cc jossa on 50 aktiivista käyttäjää joka päivä.

• NOOOOOBS!
        Joku Wnb Pure kirjoitti:

Klaania saa puolustaa.

• Pehmo a = fail

Pehmo a on yks helvetin noobi, jolla on joku 6m total xp.. Kaikki tuntuu vaan roikkunvan siellä cc:ssä muna pystyssä että saisivat tähden nimen eteen.

• paksa pehmo

just samaa mieltä! mua hävettäs nuon paska acco kun se on! 6m total xp.. ei vittu repesin
        kaikki jotka on sen cc on alle 10 v kakaroja saatana!!!!

• Ite oot.
        paksa pehmo kirjoitti:

just samaa mieltä! mua hävettäs nuon paska acco kun se on! 6m total xp.. ei vittu repesin

Ite oot.

• Klaanilainen :D
        Ite oot. kirjoitti:

Ite oot.

Täsä nyt inffoa vähäsen:
        Aivan mahtava chätti itse siellä monesti olen.
        Pehmo A kova tyyppi :)
        Muutki tyypit siel iha parhait
        P modihan siellä käy
        Nää wnb spämmerit puhuu täyttä POTASKAA
        Ja Suomi24 foorumi ei ehkä oo ihan paras paikka noobien takii jotka tulee spämmimään näihi topiicceihin.
        Ja. Miksi pitää postata jos ei tykkää klaanista, tehkää ite klaani missä käy niinku jokapäivä aktiivisia käyttäjiä... Pmod! Ette pysty siihen. Ymmärrän nää 10-12 v kasvamattomat lapset täällä.

• imeisääsklaanilainen
        Klaanilainen :D kirjoitti:

Täsä nyt inffoa vähäsen:
        P modihan siellä käy
        Ja Suomi24 foorumi ei ehkä oo ihan paras paikka noobien takii jotka tulee spämmimään näihi topiicceihin.
        Ja. Miksi pitää postata jos ei tykkää klaanista, tehkää ite klaani missä käy niinku jokapäivä aktiivisia käyttäjiä... Pmod! Ette pysty siihen. Ymmärrän nää 10-12 v kasvamattomat lapset täällä.

Klaanissa on välillä niin lapselliset jutut välillä, että itse en siellä ainakaan jaksaisi roikkua vaikka maksettaisi. Eniten vituttaa tuo itse Pehmo A.. vittu joku saatanan 6m total xp.. ei vittu.

• UR ALL FAGBAGS
        imeisääsklaanilainen kirjoitti:

Klaanissa on välillä niin lapselliset jutut välillä, että itse en siellä ainakaan jaksaisi roikkua vaikka maksettaisi. Eniten vituttaa tuo itse Pehmo A.. vittu joku saatanan 6m total xp.. ei vittu.

Mitä saatanan väliä sillä on, jos on 6m total xp? Miten tyyppiä, jolla 6m ei voi ottaa vakavasti. Luuletteko, että total xp määrää henkilön älykkyyden/iän? On RuneScapessa sellasiakin käyttäjiä, joilla on yli 130 cb/tosi iso total, mutta ne on silti jotain 13v. Nää 13v. on vaa sit no-lifenny Runee, vittu niitten pitäis hankkii elämä, ja sit kokeistki tulee nelosii. Näihin retard-lapsiin lukeutuu mukaan esimerkiksi Z S, eli joka sanoi tossa "Itellä 164m xp.".

• .
        UR ALL FAGBAGS kirjoitti:

Mitä saatanan väliä sillä on, jos on 6m total xp? Miten tyyppiä, jolla 6m ei voi ottaa vakavasti. Luuletteko, että total xp määrää henkilön älykkyyden/iän? On RuneScapessa sellasiakin käyttäjiä, joilla on yli 130 cb/tosi iso total, mutta ne on silti jotain 13v. Nää 13v. on vaa sit no-lifenny Runee, vittu niitten pitäis hankkii elämä, ja sit kokeistki tulee nelosii. Näihin retard-lapsiin lukeutuu mukaan esimerkiksi Z S, eli joka sanoi tossa "Itellä 164m xp.".

6m total xp = noob

• oikea paksa pehmo
        paksa pehmo kirjoitti:

vai että ihka oikea paksa pehmo voi vittu mä helkeilen teidän 9 vee skidien kans menkää vittu habboon itkee

• yli 15
        imeisääsklaanilainen kirjoitti:

vitun pelle onko se kaikki totalista kiinni xDDDd pelle jätkä ootsä joku vitun rs 24/7 friikki jolla 7m total expaa ja sil ny vittu leijut tääl? mitä välii jollain total expal on? mees sinäkin habboon vitun skidi.

• kateutta ilmassa?

Kateutta ilmassa näillä pehmo an haukkujilla?

• ihmeellistä?
        Klaanilainen :D kirjoitti:

Täsä nyt inffoa vähäsen:
        P modihan siellä käy

On ihmeellistä jos Kaizu käy chatissä? Suomi Forumissa käy aktiivisesti,Kaizu,Rockabillyz,mage rughar,maz,emppu89 yms. Ja myös Rkof Member,joka ei ole p mod.

• Gergergerger
        UR ALL FAGBAGS kirjoitti:

ei 13vt enään niin ipania ole.. ite keskittyisin enemmänki näihi 8 vuotiaisiin jotka ei ees sais pelata runea..

• paska rune

ite tykkäsin enempi noista vanhanajan klaaneista, silloin vielä kun wildyssä pysty tappelee ja jakaan saalliin, ilman mitään vaihto rajoitteita.

Nykyään klaanit on tommosia juttelu chättejä ja eikä oo enää pk reissuja niinkää.

Vaihto rajoitteessa ja wildyssä jagex on mokannu pahemma kerra, noita kahta asiaa en oo vieläkää hyväksyny!

• zs

Niin koska sulla ei äö riitä tajuamaan miksi ne tehtiin..

• imekää paskaa
        zs kirjoitti:

Niin koska sulla ei äö riitä tajuamaan miksi ne tehtiin..

ÄÖ? Se on kyl ÄO, joka sulla näyttää olevan 52. XD

• Weeeeeeeeee
        imekää paskaa kirjoitti:

ÄÖ? Se on kyl ÄO, joka sulla näyttää olevan 52. XD

Tää on siis nii PARAS klaani, joinata kannattaa ihan heti!!! Oikeesti!

• PAoskaa
        Weeeeeeeeee kirjoitti:

Tää on siis nii PARAS klaani, joinata kannattaa ihan heti!!! Oikeesti!

Pehmo Aaa = pelkkää paskAaa

• noob.

Kuka vittu haluaa Wildyn takas? Nyt on kyään! On PvP servut perkle! ei tajuta sitte yhtään mitään, Ja mitäs pahaa chateissä on?

• klaani...

Iha subo klaani. Huomaa viestien perusteella että kaikki juuri 10v täyttäneitä ja aloittaneet runen pelauksen juuri viikko sitten. Aika surkea klaani viestien perusteella ja en suosittele. Jos siel ei oteta toisii mukaan, syrjitään, kickitään heti yhestä pahasta sanasta, ei pidetä mitää reissui, pelleillään, kickitään turhista, nii en usko että kovin hyvä klaani. Joo, huomaa selvästikin että kaikki täällä on alle 10v jotka viikko sitten aloittivat runen pelauksen.

• PehmoA13vKid

Klaanin johtaja on 13v penska ja muutenki se cc on yhtä antoisa ku kävelis lehmän paska päällä

annan yhen vikin: ÄLKÄÄ MENKÖ CHÄTTIIN!

• tuoppios

Klaani on muuten hyvä, paitsi että omistaja on 13v joka spämmii muissa klaaneissa, potkii todella herkästi kaikki. Generalit on myös samanlaisia, kuin Pehmo A. Mutta kyllä sieltä mukavaakin porukkaa löytyy.

Jos ette tahdo homochattiin niin älkää joinatko.

Mitä järkeä edes pelata RuneScapea? Peli on täyttä huumetta, lopettakaa sen pelaaminen ajoissa ennen kuin teistä tulee täysriippuvaisia siitä.. Itse olen lopettanut ja tyytyväinen päätöksestä.

• KrizuuX
        tuoppios kirjoitti:

Klaani on muuten hyvä, paitsi että omistaja on 13v joka spämmii muissa klaaneissa, potkii todella herkästi kaikki. Generalit on myös samanlaisia, kuin Pehmo A. Mutta kyllä sieltä mukavaakin porukkaa löytyy.

Jos ette tahdo homochattiin niin älkää joinatko.

Mitä järkeä edes pelata RuneScapea? Peli on täyttä huumetta, lopettakaa sen pelaaminen ajoissa ennen kuin teistä tulee täysriippuvaisia siitä.. Itse olen lopettanut ja tyytyväinen päätöksestä.

Tämän takia joinatkaas KrizuuX cc, tosi pieni klaani vielä mutta ei oo samanlaista meininkiä ku pehmolassa...

• pehmo a cc kusee

helvetti että osaa olla paska klaani! siellä generalit kickaa turhasta ja on muutenkin kusipäitä muille... älkää missään nimessä IKINÄ liittykö tähä chattiin

• Pehmo A

Hehheh klaanissa ei oo vikaa olen vain avoimesti homoseksuaali ja kun laukean näytölle, kickaan pelaajia :)
        Joten PYSYKÄÄ POISSA KLAANISTANI

Terveisin Pehmo A

• pehmo a on paska

joo! ihan paska cc! kickittii turhaa mutkin!

• tuoppios

Chatti on ihan mukava ja rento. Mutta omistaja ei sinne päinkään. Syitä nyt ei viitti laittaa ja pilata koko keskustelua.

• tuoppios

Oho, repesin pehmon tunnustukselle :Dd

• eahsdfh
        tuoppios kirjoitti:

Oho, repesin pehmon tunnustukselle :Dd

Miksei toi klaani käy pvp:ssä tai bonty:ssä.
        Jos kerran on yli 20 pelajaa tai enenmän miksei voi mennä pvp:hen.
        Vastaus: Koska ollaan nössöjä emme uskalla menettää kamoja.
        Olin bontyssä. oli jotain 5-8 pelajaa niin pärjättiin ihan hyvin.
        Tarttee yhden tankin. kaksi magea ja loput str tai rangereita.
        Tai riippuu leveleistö.'
        En olisi uskonu kaizulta alentuvan tommoseen paskaan edes käymä'n klaanissa.

• 10SEDRTYU
    • EI Vittu Mikä urpo

Ei vittu mitä porukkaa taas... Tiimi suomikin menee noin lapsellisesta claanista helposti ohi... Ei claanin arvoksi saa edes paskaa, koska omistajakin trollaa. Ihan "ota damagee" tasoista

• PK Lahtaaja

Miks tappeletta jostaki klaanista? Mä kyl kansna sanon että tuo justiin, olkaa siell' klaanisna vaik viikko nii saatta selvää onko se täynnä järkevyyttä vai hulluja kakaroita? Ite etin klaanin sillai, et oon siel' hetken esim. just sen viikon. Katon siis onko siel oikeest järkevää porukkaa. Ei sit ny heti huomaa ku päivän on. Katos klaaniiha pääsee kaikki. (?)

• Anonyymi

öö liityin äske ja ei ollu ketää????????????

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      186
      8573
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4698
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4208
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3752
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3206
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2960
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2666
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2471
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2183
    10. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      36
      2117
    Aihe