auris 2.2 d-kat 177

tonppako

tuommoista 09 hankkimassa onko täällä kokemusta kyseisestä autosta?

25

3375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 177hv diesel

      tiedän että sillä kyykyttää helposti kaiken maailman 120d ja 320d BMW:t. 520d:llä nyt ei ole mitään jakoa.

      • i-vtec2

        Niin, unissas kyllä mutta todellisessa elämässä ei!


      • 177hv diesel
        i-vtec2 kirjoitti:

        Niin, unissas kyllä mutta todellisessa elämässä ei!

        todellisuudessa jättää nuo Bemut, kokeiltu on. Sinä sen sijaan et ole mitään kokeillut kun sinulla ei edes ole ajokorttia. Voimia Pemutero.


      • elämässä muutakin...
        177hv diesel kirjoitti:

        todellisuudessa jättää nuo Bemut, kokeiltu on. Sinä sen sijaan et ole mitään kokeillut kun sinulla ei edes ole ajokorttia. Voimia Pemutero.

        sekö nyt sitten on liikenteessä tärkeintä kuka jättää kenetkin ja en oikein usko että kaikkia kiinnostaa lähteä jostain valoista kisaileen kenen auto on nopein-monasti ainakin itse kun avella ajelen niin harvoin edes mietin auto asioita-ei ole tarvetta auto toimii kuin kello ja en vähääkään piittaa jos joku ohitseni menee


      • tonppako
        elämässä muutakin... kirjoitti:

        sekö nyt sitten on liikenteessä tärkeintä kuka jättää kenetkin ja en oikein usko että kaikkia kiinnostaa lähteä jostain valoista kisaileen kenen auto on nopein-monasti ainakin itse kun avella ajelen niin harvoin edes mietin auto asioita-ei ole tarvetta auto toimii kuin kello ja en vähääkään piittaa jos joku ohitseni menee

        juu ei nyt kauheasti kiinnosta kuka kenetkin jättää ...vaan lähinnä käyttökokemuksia ja onko ollut ongelmia,vikoja yms...


      • Juk1
        tonppako kirjoitti:

        juu ei nyt kauheasti kiinnosta kuka kenetkin jättää ...vaan lähinnä käyttökokemuksia ja onko ollut ongelmia,vikoja yms...

        Yleistä- puolella on jokunen kirjoitukseni aiheesta. -07 tosin, mutta ei niissä mitään seksuaalista eroa ole. Ilmeisesti olet hommaamassa käytettyä, mulle väitettiin ettei tämänvuotisia enää saa ja vasta keväällä -10 mallia.

        Viat mulla olivat varmaan lastentauteja, valmistusnumero oli melko alhainen. Dieselin alkumatkan kankeuden kun sulattaa, niin odotus palkitaan. Ekat 30 tkm ei tosiaankaan ollut hirveän virkeä verrattuna nykytilanteeseen. Silloin taisi pari saksalaistakin päästä kehumaan laitteitaan.

        Suurin murhe on helposti kuraantuva takalasi/kelvoton pyyhin eli tuon jos kestää niin ei kun ajoa vaan. Avaimettoman systeemin tunnistimia kaipaisi muuallekin kuin kuskin oveen, tuossa on jotain naurettavaa säästöä. Olisi edes optiona takaluukkuun ja oikealle. Taskuja ei viitsi turhaan kaivella.

        Löpöä palaa jonkin verran, mutta tuolla tulee lähes aina leikittyä väännöillä. Sentinvenyttäjille löytyy 1,4 jos ei halua pitää hauskaa tien päällä, mulla ainakaan ei kulutus ollut tärkein hankintakriteeri. Pienessä autossa tulee olla kohtuullisen tehokas moottori. Ajettavuus hakkaa 6-0 muut saman korimallin tuotteet, sen huomaa jo ekassa s-mutkassa. Orkkisrenkailla, jos Dunlopit edelleen, järkyttävä melutaso varsinkin pinnan kuluttua jonnekin 4 mm:n nurkille. Goodyear ja Conti vähän sinnepäin, itse en enää laita noita bulevardi 17" seuraavaan, pappa 16" halvempi käytössä ja hiljainen.

        J


      • 19+20
        Juk1 kirjoitti:

        Yleistä- puolella on jokunen kirjoitukseni aiheesta. -07 tosin, mutta ei niissä mitään seksuaalista eroa ole. Ilmeisesti olet hommaamassa käytettyä, mulle väitettiin ettei tämänvuotisia enää saa ja vasta keväällä -10 mallia.

        Viat mulla olivat varmaan lastentauteja, valmistusnumero oli melko alhainen. Dieselin alkumatkan kankeuden kun sulattaa, niin odotus palkitaan. Ekat 30 tkm ei tosiaankaan ollut hirveän virkeä verrattuna nykytilanteeseen. Silloin taisi pari saksalaistakin päästä kehumaan laitteitaan.

        Suurin murhe on helposti kuraantuva takalasi/kelvoton pyyhin eli tuon jos kestää niin ei kun ajoa vaan. Avaimettoman systeemin tunnistimia kaipaisi muuallekin kuin kuskin oveen, tuossa on jotain naurettavaa säästöä. Olisi edes optiona takaluukkuun ja oikealle. Taskuja ei viitsi turhaan kaivella.

        Löpöä palaa jonkin verran, mutta tuolla tulee lähes aina leikittyä väännöillä. Sentinvenyttäjille löytyy 1,4 jos ei halua pitää hauskaa tien päällä, mulla ainakaan ei kulutus ollut tärkein hankintakriteeri. Pienessä autossa tulee olla kohtuullisen tehokas moottori. Ajettavuus hakkaa 6-0 muut saman korimallin tuotteet, sen huomaa jo ekassa s-mutkassa. Orkkisrenkailla, jos Dunlopit edelleen, järkyttävä melutaso varsinkin pinnan kuluttua jonnekin 4 mm:n nurkille. Goodyear ja Conti vähän sinnepäin, itse en enää laita noita bulevardi 17" seuraavaan, pappa 16" halvempi käytössä ja hiljainen.

        J

        No ajettavuudessa ei tasan tarkkaan hakkaa juuri mitään saman korimallin tuotteita, vai oletko käynnyt kokeilemassa, tuskin?


      • Juk1
        19+20 kirjoitti:

        No ajettavuudessa ei tasan tarkkaan hakkaa juuri mitään saman korimallin tuotteita, vai oletko käynnyt kokeilemassa, tuskin?

        Vaimolla on 1,6 bensa. On tuollakin tullut ajeltua sen verran, että tiedän mistä puhun. Bensa on näpärämpi nurkkapyörityksessä kevyemmän keulan ansiosta ja lämpenee nopeasti, mutta siihen ne hyvät puolet jääkin. Melkoinen huojuja tien päällä. Bensamallin kaasun viiveeseen ei totu sitten millään, dieselissä ei ole samaa omituisuutta.

        J


      • Testdriver
        Juk1 kirjoitti:

        Vaimolla on 1,6 bensa. On tuollakin tullut ajeltua sen verran, että tiedän mistä puhun. Bensa on näpärämpi nurkkapyörityksessä kevyemmän keulan ansiosta ja lämpenee nopeasti, mutta siihen ne hyvät puolet jääkin. Melkoinen huojuja tien päällä. Bensamallin kaasun viiveeseen ei totu sitten millään, dieselissä ei ole samaa omituisuutta.

        J

        Mutta käy ajamassa muitten valmistajien saman kokoluokam autoja ja tulet hämmästymään kuinka hyviä ne on Aurikseen verrattuna.


      • huolella
        19+20 kirjoitti:

        No ajettavuudessa ei tasan tarkkaan hakkaa juuri mitään saman korimallin tuotteita, vai oletko käynnyt kokeilemassa, tuskin?

        JUK1-tyyppi tarkoitti tietysti Aurista muilla koneilla, eikä muita automerkkejä.
        Usealle muulle hb-koriselle automerkille Auris jää ajettavuudessa, se on selvä.


      • ölksadflsdkfj
        Testdriver kirjoitti:

        Mutta käy ajamassa muitten valmistajien saman kokoluokam autoja ja tulet hämmästymään kuinka hyviä ne on Aurikseen verrattuna.

        harvassa on paremmat autot tuossa kokoluokassa


      • Juk1
        Testdriver kirjoitti:

        Mutta käy ajamassa muitten valmistajien saman kokoluokam autoja ja tulet hämmästymään kuinka hyviä ne on Aurikseen verrattuna.

        Tuon kokoluokan autoissa tärkein kriteeri on paljon ja halvalla, eikä yksikään valmistaja satsaa ainakaan mallisarjan menekkiyksilöihin yhtään dollaria enempää kuin on pakko. Mikäli auto hankitaan käyttöön, jossa se seisoo 90% elinajastaan kodin tai työpaikan parkkipaikalla, on alustarakennekin suunniteltu pääasiassa pitämään korin irti maasta. Kas kun eivät tee samantien kolmipyöräisiä, kustannukset alenisivat reippaasti.

        Eiköhän ne ajettavuudet löydy aivan muista kuin volyymimalleista? Merkkiin katsomatta.

        J


      • NoToyo
        Juk1 kirjoitti:

        Tuon kokoluokan autoissa tärkein kriteeri on paljon ja halvalla, eikä yksikään valmistaja satsaa ainakaan mallisarjan menekkiyksilöihin yhtään dollaria enempää kuin on pakko. Mikäli auto hankitaan käyttöön, jossa se seisoo 90% elinajastaan kodin tai työpaikan parkkipaikalla, on alustarakennekin suunniteltu pääasiassa pitämään korin irti maasta. Kas kun eivät tee samantien kolmipyöräisiä, kustannukset alenisivat reippaasti.

        Eiköhän ne ajettavuudet löydy aivan muista kuin volyymimalleista? Merkkiin katsomatta.

        J

        Eli toisin sanoen et ole kokeillut muita saman kokoluokan autoja ja elät siinä harhakuvitelmassa että ne on samanlaisia rimpuloita kun Auris.


      • VoiceOfFinland
        NoToyo kirjoitti:

        Eli toisin sanoen et ole kokeillut muita saman kokoluokan autoja ja elät siinä harhakuvitelmassa että ne on samanlaisia rimpuloita kun Auris.

        C-segmentin autot on "samanlaisia rimpuloita". Tavallisessa ajossa yksikään auto hintaluokassa 16000-30000 ei ole ajettavuudelta yhtään kummoisempi.


      • 19+19
        VoiceOfFinland kirjoitti:

        C-segmentin autot on "samanlaisia rimpuloita". Tavallisessa ajossa yksikään auto hintaluokassa 16000-30000 ei ole ajettavuudelta yhtään kummoisempi.

        Tero 15v. tuntuu olevan tosi "asiantuntija".


      • hyvinkin
        VoiceOfFinland kirjoitti:

        C-segmentin autot on "samanlaisia rimpuloita". Tavallisessa ajossa yksikään auto hintaluokassa 16000-30000 ei ole ajettavuudelta yhtään kummoisempi.

        Olette te tojouskovaiset ihanaa porukkaa Jos kristillisillä kirkoilla olisi yhtä lapsenuskoista porukkaa kuin te olette, eläisimme yhä keskiaikaa ja Paavi päättäisi miten pitää ajatella ja maailmaa nähdä. Mitään uutta ei tarvitsisi haikailla, eikä varsinkaan kokeilla. Kaikki tieto tulisi Vatikaanista.

        Noin lujassa uskossa pysyminen edellyttää ettet vahingossakaan käy kokeilemassa Toyotan kilpailijoiden rimpuloita.

        Voin kokemuksesta kertoa, että minulta avautuivat silmät laakista kun naapurini houkuttelemana kävin koeajamassa Corollani saksalaisen kilpailijan toissa talvena. Samalla reissulla syntyi päätös merkin vaihtamisesta ja tilaus tehokkaasta automaattivaihteisesta C-segmentin autosta lähti tehtaalle. Sain autoni 3 kuukauden päästä juuri haluamillani varusteilla. Nyt viimeisimmälläni on ajettu mukavia, vaivattomia ja taloudellisia kilometrejä jo yli 70000 ja yhä edelleen ajoon lähtiessä hymy venyy korvasta korvaan.
        Jos ihmeitä ei tapahdu Toyotan leirissä, paluuta juurille ei ole odotettavissa.


      • empä usko

        >>tiedän että sillä kyykyttää helposti kaiken maailman 120d ja 320d BMW:t. 520d:llä nyt ei ole mitään jakoa.

        Vai kyykyttää sillä 120d mallin? Ei taida ihan pitää paikkansa. Täsmälleen saman lehden testaamana
        auris 177hv 0-100km/h 8.47 sekuntia
        120d 177hv 0-100km/h 7.36 sekuntia

        http://motor.terra.es/pruebas-coches/c_nuestros.cfm?id=MOT37242
        http://motor.terra.es/pruebas-coches/c_nuestros.cfm?id=MOT37278

        TMn testissä jopa 520d automaatti, siis huom. automaatti, manuaalia hitaampi! Vetää nopeammin kuin tuo auris. Ei taida auriksessa olla ihan kaikki hevoset tallessa mitä on luvattu.


      • Jukka2334
        NoToyo kirjoitti:

        Eli toisin sanoen et ole kokeillut muita saman kokoluokan autoja ja elät siinä harhakuvitelmassa että ne on samanlaisia rimpuloita kun Auris.

        Hhahahaa puhut paskaa mul on itellä auris 2.2 d-cat 177hv mut puolassa asensin kesällä lastun koska suomessa oli 900e töineen siellä 550e ja ajettu 20tkm sen jälkeen ja kulkee loistavasti, bmw ei pärjää yhtään ja volvotkaan, audeille ei mtn toivoo ne on täysin lussuja dieselinä ainoa joka pärjää on mersu nyt on 210hv 460nm kiihtyy 0-100km/h ja kulkee 228km/h sen verran itse uskalsin mennä ois se varmaan 232km/h voinukkin venyy. Ei testattu suomessa vaan puolassa asennuksen jälkeen !!! Todella hyvä ajettava on auris ainoan miinuksen voi antaa koko autosta et plussa keleillä kone kierrättää 800 ja -1.c alkaen kierrättää 1200rpm ja menee jopa puol tuntii ajoo et laskee kierrokset 800rpm, mut kuulemma kaikissa noissa uusissa toyotan diesel koneissa sama homma kuuluu asiaan!


    • auriis

      Kokemusta ei itsellä ole mutta tutun taksiautoilijan keväällä ostettu auris 2,2d:n moottori avataan öljynkulutuksen takia.

      • Juk1

        Vähän on pikkuinen auto tavaratiloiltaan taksikäyttöön. Tämän palstan viisaiden asiantuntijoiden mukaan taksiautoilijat eivät sitäpaitsi edes hanki 2,2sia saati Toyotaa ollenkaan koska molemmat ovat huonossa maineessa jnejne vaan huihaita, citikkaa ja muita laatumerkkejä. Mullakin yhden tutun ruotsinlaiva jäi tuossa vähän ajamaan ympyrää kun joku unohti rasvata rattiakselin. Saksalaista laatua...

        J


    • harkitse vielä

      Käys kokeileen myös auriksen 1,4 diesel vaihtoehtoa. Toi 2,2 d on aika raskas möhkäle pikkuauton keulassa ja toi 2,2d on tunnetusti epäonnistunut viritelmä.

      • tonppako

        ostamaan kuitenkin 2 litrasen diesel avensiksen koska auris oli "pikkusen" liian pieni


      • .....
        tonppako kirjoitti:

        ostamaan kuitenkin 2 litrasen diesel avensiksen koska auris oli "pikkusen" liian pieni

        öhöm...kulkuneuvoon, autot erikseen..


      • tonppako
        ..... kirjoitti:

        öhöm...kulkuneuvoon, autot erikseen..

        kulkuneuvo juu...niitähän ne kaikki on jopa sun mopo.


    • autoppgg

      erittäin hyvä auto, itse pidän enemmän kuin 120d:stä. tuo motorterran höpötys yli sekunnin kiihtyvyyserosta on täyttä huuhaata, käykää vaikka itse kokeilemassa. suorituskyky molemmissa erittäin hyvä ja käytännössä täysin identtinen. tuollaiseen 7.36 kiihtyvyysaikaan ei kiihdy edes 5-koppainen golf GTI dsg:llä ja 200hp bensaturbolla (ilmoitettu arvo 6.9s, tm-testissä mitattu arvo 7.6s), saati sitten pienempitehoinen diesel. joten tuon lukeman voi jättää ihan omaan arvoonsa. ei noista kumpikaan mene alle 8s. d-cat moottori esiteltiin ensimmäisenä avensiksessa, ja silloin ongelmia oli ainakin egr-venttiilin kanssa mutta olen kyllä kuullut puhuttavan muistakin ongelmista (ei omaa kokemusta). Vuonna 2007 kun avensiksestakin tuli facelift-malli, päivitettiin samalla vanhan d-catin lastentaudit ja moottoria voi kaikenkaikkiaan pitää erittäin onnistuneena. Itse en ole ajanut kyseistä autoa kun alle 1000km mutta tuntemani omistaja on enemmän kuin tyytyväinen. suosittelen!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä elukkaa kaivattusi

      muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4190
    2. Haleja ja pusuja

      Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

      Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3482
    4. Oi mun haniseni

      Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2893
    5. Hei rakas sinä

      Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

      Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

      Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2134
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

      IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1216
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

      Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

      Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe