Känninen Joulupukki pilasi Joulumme

Johan oli Joulu

Pettymys oli suuri kun kauan odottamamme joulupukki tuli pari tuntia myöhässä.
Ensiksi se kaatui rappusissa ja naamarista katkesi kumilenkki.
Sisälle päästyään se vaan kiroili ja puhe sammalsi.
Ilmeisesti lämpimään päästyään sillä alkoi vatsassa keittää ja hetken kyhjötettyään naamari puoliksi irti, siltä tuli oksennus. Lapsille oli varmasti traumaattista kun näkivät, miten oksennusta tuli naamarin silmien raoista. Sitten se halusi huilia hetken ja tunkeutui makuuhuoneeseemme.

12

2707

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pukkipukki

ihan hatusta keksitty.

Te itse,olitte niin jurrissa,että lapset itkivät ja pelkäsivät teitä.Soitinkin juuti sossu tädeille,kohta soi ovikellonne.

t.Joulupukki

• oliko ihan tilattu pukki? noit pukkei kyl riittää suomessa joille jouluna viinan juonti tuntuu olevan tärkeintä

• urpaani

tarinan jostain lehdestä aiemmin tällä viikolla.

olen lukenut jo vuosia sitten saman jutun. Ja kun katsoo aloittajan aikaa, milloin kirjoitti, niin 13:25 ja pukkikin ollut jo pari tuntia myöhässä. Kyllä tuohon aikaan joulupukit on selvinpäin vielä reilustikin. Sitä paitsi olen kerran nähnyt näiden 40- ikävuosieni aikana joulupuin humalassa, silloinkin oli jo ilta pitkällä eli n. 21, ilmeisesti oli jo työaika loppukin.

• Jouko II

..olla kännnissä. En tilaisi koskaan selväpäistä pukkia. Mitä kovemmassa, sen parempi.

• aikaisin

liikkeellä, vai olisko viime joulureissu hiukan myöhässä, oletkos muuten koskaan selvää pukkia nähnyt.

• joulun henki

Pulipukki on parasta mitä lapset voivat tarvita ja perheen äippä !
        Siihen yleensä soppii joku perheen miesväestä.

• uskoisikohan

Siis olet jo ennen klo 14 kirjoittamassa miten pari tuntia myöhässä ollu pukki pilasi joulunne? Monksikko siis olitte tilanneet pukin? Klo 9?

• 0.o

Täytyykö olla samana päivänä kirjoitettu..?

• ei kait...
        0.o kirjoitti:

Täytyykö olla samana päivänä kirjoitettu..?

jos ei ole tilannut joulupukkia jo aatonaatolle, tai muistele viime joulua.

• pukille sahtia

Oisitte tarjonnu pukille sahtia!

• namnam!!

No saitko pukilta sitä isoo lahjapaperiin paketoitua MOLOOOO?
        Oliko Iso ja ihana,vai pitikö palauttaa seuraavana päivänä...uuteeen SEISOKKIIIN!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      93
      3641
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      29
      2393
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      142
      2049
    4. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      34
      901
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      44
      831
    6. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      30
      820
    7. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      61
      805
    8. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      5
      789
    9. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      40
      707
    10. Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä

Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies
      Ikävä
      88
      692
    Aihe