Känninen Joulupukki pilasi Joulumme

Johan oli Joulu

Pettymys oli suuri kun kauan odottamamme joulupukki tuli pari tuntia myöhässä.
Ensiksi se kaatui rappusissa ja naamarista katkesi kumilenkki.
Sisälle päästyään se vaan kiroili ja puhe sammalsi.
Ilmeisesti lämpimään päästyään sillä alkoi vatsassa keittää ja hetken kyhjötettyään naamari puoliksi irti, siltä tuli oksennus. Lapsille oli varmasti traumaattista kun näkivät, miten oksennusta tuli naamarin silmien raoista. Sitten se halusi huilia hetken ja tunkeutui makuuhuoneeseemme.

12

2577

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pukkipukki

ihan hatusta keksitty.

Te itse,olitte niin jurrissa,että lapset itkivät ja pelkäsivät teitä.Soitinkin juuti sossu tädeille,kohta soi ovikellonne.

t.Joulupukki

• oliko ihan tilattu pukki? noit pukkei kyl riittää suomessa joille jouluna viinan juonti tuntuu olevan tärkeintä

• urpaani

tarinan jostain lehdestä aiemmin tällä viikolla.

olen lukenut jo vuosia sitten saman jutun. Ja kun katsoo aloittajan aikaa, milloin kirjoitti, niin 13:25 ja pukkikin ollut jo pari tuntia myöhässä. Kyllä tuohon aikaan joulupukit on selvinpäin vielä reilustikin. Sitä paitsi olen kerran nähnyt näiden 40- ikävuosieni aikana joulupuin humalassa, silloinkin oli jo ilta pitkällä eli n. 21, ilmeisesti oli jo työaika loppukin.

• Jouko II

..olla kännnissä. En tilaisi koskaan selväpäistä pukkia. Mitä kovemmassa, sen parempi.

• aikaisin

liikkeellä, vai olisko viime joulureissu hiukan myöhässä, oletkos muuten koskaan selvää pukkia nähnyt.

• joulun henki

Pulipukki on parasta mitä lapset voivat tarvita ja perheen äippä !
        Siihen yleensä soppii joku perheen miesväestä.

• uskoisikohan

Siis olet jo ennen klo 14 kirjoittamassa miten pari tuntia myöhässä ollu pukki pilasi joulunne? Monksikko siis olitte tilanneet pukin? Klo 9?

• 0.o

Täytyykö olla samana päivänä kirjoitettu..?

• ei kait...
        0.o kirjoitti:

Täytyykö olla samana päivänä kirjoitettu..?

jos ei ole tilannut joulupukkia jo aatonaatolle, tai muistele viime joulua.

• pukille sahtia

Oisitte tarjonnu pukille sahtia!

• namnam!!

No saitko pukilta sitä isoo lahjapaperiin paketoitua MOLOOOO?
        Oliko Iso ja ihana,vai pitikö palauttaa seuraavana päivänä...uuteeen SEISOKKIIIN!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1692
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1518
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      983
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      851
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      816
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe