Ollaan lähdössä reissuun san juaniin ja suunnitelmissa ois päivän kalastusreissu. Onko kellään kokemuksia, mistä reissun varasitte, pajonko maksoi, saitteko saalista? Saakohan reissun varattua hotellin kautta vaiko ihan paikallisilta? (vai matkanjärjestäjän kautta) Kiitos vastauksista!
Kalastusreissut San Juan (Bahia Principe San Juan)/lähiympäristö
3
810
Vastaukset
- Sail 2110
Voit tehdä netissä,hotellin kautta tai suoraan.
Itse olen helmikuussa Costa Ricassa ja varasin veneen netistä $600/VRK 28 jalkainen.
Hinnat ovat n 400e ja ylöspäin riippuen veneen mitasta.
Hotellin kautta ,voit lähettää heille viestin ja kysyä onko heillä kalastus optiona.
Googlesta, hakusanaksi Dominican deep sea charters tai jotakin vastaavaa.
Saalisvarmuuttahan ei kukaan voi luvata,mutta kun varaa veneen yksin tai kaverin kanssa niin sillä voi parantaa tuuria.
Sitten kannattaa ottaa kokopäivä reissu,koska yleensä lähdetään melko kauas merelle. - mahimahi
...itse ajattelin kysyä täältä,kunhan muutaman päivän päästä pääsee paikan päälle...liian monta kertaa ollut paikallisten pikkuveneillä ja vavoilla ja saaliit jääneet pieniksi tai ei ollenkaan...
http://www.worldwidefishing.com/dominicanrepublic/b2790/index.html?page_type=salt&state_page=dominicanrepublic&company=Gone Fish... - Kuha78
Onkos kellään kokemuksia rantakalastuksesta? Millaisilla vieheillä olette sitä harrastaneet ja missäpäin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442992Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362631Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1022258Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482094Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421893- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231188Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281175