Mikä nimike tälle sopisi?

Qadesha

Viime yönä näin unta että olin tietoisuudessani yhteydessä murhattuun nuoreen naiseen. Ajatuksen tasolla kysyin häneltä voiko hän antaa informaatiota tapahtumista ja murhaajasta, mutta kävi ilmi että jostain syystä nainen uskoi kuolleensa luonnollisen kuoleman, tukehtuneensa jonkin sairauden vuoksi. Joka kerta kun henki vastasi jotain, kirjoitin vastauksen paperille.

Herättyäni mietiskelin sitä että minähän siis pidän hyvin vastenmielisenä "riivaus"-tyyppistä yhteyttä henkiin, eli että annetaan oma kehon hengen käyttöön. Sen vuoksi automaattikirjoitus ei kiinnosta minua. Mutta tuollainen missä ollaan vain mielen tasolla yhteydessä eli saadaan telepaattisesti tietoa toiselta olennolta voisi olla ihan ok. Mutta mikä on se nimike millaiseksi tuollaista yhteydenpitoa nimitetään? Onko sillä mitään erityistä nimeä? Unessa nimitin kirjoitteluani jostain syystä "intuitiiviseksi kirjoittamiseksi", mutta ei se näin hereillä kuulosta oikealta määritelmältä. "Intuitiivinen" liippaa liian läheltä arvailua ja mielikuvittelua.

5

482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joulu yönä ja sen lähellä olevina öinä on tuo ovi meidän ja edellä menneiden välillä auki. Kaikki eivät silloin muista tapaamiaan tuttuja. Mutta minulla on varma ja omakohtaisia kokemuksia siitä. Sillä olen sanut useana joulu yönä mieluisia vieraita.
      Nyt tuli kylläkin elossa oleva henkenä uniini ja teki kysymyksiä, kysymysten perään. joihin vastasin. Vielä herätessäni tunsin hänen energiansa. Tämä henkilö on minulle erittäin rakas.

• Astraaliyhteys? :D kuulostaa sekin perin hörhöltä, mutta siis eikö kyse ole viimekädessä telepatiasta?

• Qadesha

Oletan todellakin että uni oli pelkkä uni (kun en ketään murhattujakaan tietääkseni tunne itse), mutta jäi se nimikkeen puute häiritsemään kun vaikuttaisi siltä että rajatieteen tai parapsykologian parissa suurinpiirtein kaikelle on aina joku nimike keksitty.

Miksei tietysti kehottomankin hengen kanssa yhteydessä oleminen olisi telepatiaa, mutta jotenkin... en tiedä.

Sittemmin tuli vielä mieleen kun vuosia sitten olin eräässä tapahtumassa jossa oli meedio mukana. Kyseinen tyyppi ei suinkaan puhututtanut henkiä suunsa kautta, vaan hän teki juuri niin että kertoi mitä henget sanoivat hänelle. Muistaakseni sanoi menevänsä "puolitranssiin".

Puolitranssitelepatiaa? xD

• Anonyymi
        Qadesha kirjoitti:

Oletan todellakin että uni oli pelkkä uni (kun en ketään murhattujakaan tietääkseni tunne itse), mutta jäi se nimikkeen puute häiritsemään kun vaikuttaisi siltä että rajatieteen tai parapsykologian parissa suurinpiirtein kaikelle on aina joku nimike keksitty.

Miksei tietysti kehottomankin hengen kanssa yhteydessä oleminen olisi telepatiaa, mutta jotenkin... en tiedä.

Sittemmin tuli vielä mieleen kun vuosia sitten olin eräässä tapahtumassa jossa oli meedio mukana. Kyseinen tyyppi ei suinkaan puhututtanut henkiä suunsa kautta, vaan hän teki juuri niin että kertoi mitä henget sanoivat hänelle. Muistaakseni sanoi menevänsä "puolitranssiin".

Puolitranssitelepatiaa? xD

Olet varmoja, että saat totuudenmukaisia vastauksia "henkimaailmasta" ?

• Anonyymi

Avausviestissä esitettiin asia ja kysmys, että mikä ilmiö oli kyseessä... Kyseessä on seuraava asia:

- Painajaisuni / paha uni.
      - Onko tämä uusi asia jollekkin vielä 2024?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mä koin helpompana

Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv
      Ikävä
      24
      3829
    2. Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia

joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?
      Ikävä
      35
      2489
    3. Peltotien ammuskelu

Mitähän välien selvittelyä siellä käytiin?
      Jämsä
      61
      2399
    4. Mahtava huomata

Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k
      Ikävä
      36
      2217
    5. Näkymätön mies

Illat pimenee, yöt mustenee. Hyvää yötä ja lohdullisia unia. 🌃✨🐺🖤
      Ikävä
      141
      2195
    6. Tappelen mielelläni palstalla

Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.
      Ikävä
      51
      2188
    7. Mitä ajattelet tästä kaikesta

Palstailusta ylipäätään ja se miten asiat menee?
      Ikävä
      34
      1755
    8. Olen todella

Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi
      Ikävä
      28
      1731
    9. Miten olet

Ajatellut kosia häntä? Romanttisesti vai arkisesti?
      Ikävä
      34
      1723
    10. Hyvää sunnuntai aamua

Hyvää huomenta sateisteiseen aamun harmauteen. ☕🌧️🙂💔
      Ikävä
      129
      1470
    Aihe