Mikä nimike tälle sopisi?

Qadesha

Viime yönä näin unta että olin tietoisuudessani yhteydessä murhattuun nuoreen naiseen. Ajatuksen tasolla kysyin häneltä voiko hän antaa informaatiota tapahtumista ja murhaajasta, mutta kävi ilmi että jostain syystä nainen uskoi kuolleensa luonnollisen kuoleman, tukehtuneensa jonkin sairauden vuoksi. Joka kerta kun henki vastasi jotain, kirjoitin vastauksen paperille.

Herättyäni mietiskelin sitä että minähän siis pidän hyvin vastenmielisenä "riivaus"-tyyppistä yhteyttä henkiin, eli että annetaan oma kehon hengen käyttöön. Sen vuoksi automaattikirjoitus ei kiinnosta minua. Mutta tuollainen missä ollaan vain mielen tasolla yhteydessä eli saadaan telepaattisesti tietoa toiselta olennolta voisi olla ihan ok. Mutta mikä on se nimike millaiseksi tuollaista yhteydenpitoa nimitetään? Onko sillä mitään erityistä nimeä? Unessa nimitin kirjoitteluani jostain syystä "intuitiiviseksi kirjoittamiseksi", mutta ei se näin hereillä kuulosta oikealta määritelmältä. "Intuitiivinen" liippaa liian läheltä arvailua ja mielikuvittelua.

5

588

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joulu yönä ja sen lähellä olevina öinä on tuo ovi meidän ja edellä menneiden välillä auki. Kaikki eivät silloin muista tapaamiaan tuttuja. Mutta minulla on varma ja omakohtaisia kokemuksia siitä. Sillä olen sanut useana joulu yönä mieluisia vieraita.
      Nyt tuli kylläkin elossa oleva henkenä uniini ja teki kysymyksiä, kysymysten perään. joihin vastasin. Vielä herätessäni tunsin hänen energiansa. Tämä henkilö on minulle erittäin rakas.

• Astraaliyhteys? :D kuulostaa sekin perin hörhöltä, mutta siis eikö kyse ole viimekädessä telepatiasta?

• Qadesha

Oletan todellakin että uni oli pelkkä uni (kun en ketään murhattujakaan tietääkseni tunne itse), mutta jäi se nimikkeen puute häiritsemään kun vaikuttaisi siltä että rajatieteen tai parapsykologian parissa suurinpiirtein kaikelle on aina joku nimike keksitty.

Miksei tietysti kehottomankin hengen kanssa yhteydessä oleminen olisi telepatiaa, mutta jotenkin... en tiedä.

Sittemmin tuli vielä mieleen kun vuosia sitten olin eräässä tapahtumassa jossa oli meedio mukana. Kyseinen tyyppi ei suinkaan puhututtanut henkiä suunsa kautta, vaan hän teki juuri niin että kertoi mitä henget sanoivat hänelle. Muistaakseni sanoi menevänsä "puolitranssiin".

Puolitranssitelepatiaa? xD

• Anonyymi
        Qadesha kirjoitti:

Oletan todellakin että uni oli pelkkä uni (kun en ketään murhattujakaan tietääkseni tunne itse), mutta jäi se nimikkeen puute häiritsemään kun vaikuttaisi siltä että rajatieteen tai parapsykologian parissa suurinpiirtein kaikelle on aina joku nimike keksitty.

Miksei tietysti kehottomankin hengen kanssa yhteydessä oleminen olisi telepatiaa, mutta jotenkin... en tiedä.

Sittemmin tuli vielä mieleen kun vuosia sitten olin eräässä tapahtumassa jossa oli meedio mukana. Kyseinen tyyppi ei suinkaan puhututtanut henkiä suunsa kautta, vaan hän teki juuri niin että kertoi mitä henget sanoivat hänelle. Muistaakseni sanoi menevänsä "puolitranssiin".

Puolitranssitelepatiaa? xD

Olet varmoja, että saat totuudenmukaisia vastauksia "henkimaailmasta" ?

• Anonyymi

Avausviestissä esitettiin asia ja kysmys, että mikä ilmiö oli kyseessä... Kyseessä on seuraava asia:

- Painajaisuni / paha uni.
      - Onko tämä uusi asia jollekkin vielä 2024?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1364
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1178
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      884
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      880
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      766
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      732
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      702
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      699
    10. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      97
      690
    Aihe