Viime yönä näin unta että olin tietoisuudessani yhteydessä murhattuun nuoreen naiseen. Ajatuksen tasolla kysyin häneltä voiko hän antaa informaatiota tapahtumista ja murhaajasta, mutta kävi ilmi että jostain syystä nainen uskoi kuolleensa luonnollisen kuoleman, tukehtuneensa jonkin sairauden vuoksi. Joka kerta kun henki vastasi jotain, kirjoitin vastauksen paperille.
Herättyäni mietiskelin sitä että minähän siis pidän hyvin vastenmielisenä "riivaus"-tyyppistä yhteyttä henkiin, eli että annetaan oma kehon hengen käyttöön. Sen vuoksi automaattikirjoitus ei kiinnosta minua. Mutta tuollainen missä ollaan vain mielen tasolla yhteydessä eli saadaan telepaattisesti tietoa toiselta olennolta voisi olla ihan ok. Mutta mikä on se nimike millaiseksi tuollaista yhteydenpitoa nimitetään? Onko sillä mitään erityistä nimeä? Unessa nimitin kirjoitteluani jostain syystä "intuitiiviseksi kirjoittamiseksi", mutta ei se näin hereillä kuulosta oikealta määritelmältä. "Intuitiivinen" liippaa liian läheltä arvailua ja mielikuvittelua.
Mikä nimike tälle sopisi?
5
517
Vastaukset
Joulu yönä ja sen lähellä olevina öinä on tuo ovi meidän ja edellä menneiden välillä auki. Kaikki eivät silloin muista tapaamiaan tuttuja. Mutta minulla on varma ja omakohtaisia kokemuksia siitä. Sillä olen sanut useana joulu yönä mieluisia vieraita.
Nyt tuli kylläkin elossa oleva henkenä uniini ja teki kysymyksiä, kysymysten perään. joihin vastasin. Vielä herätessäni tunsin hänen energiansa. Tämä henkilö on minulle erittäin rakas.Astraaliyhteys? :D kuulostaa sekin perin hörhöltä, mutta siis eikö kyse ole viimekädessä telepatiasta?
- Qadesha
Oletan todellakin että uni oli pelkkä uni (kun en ketään murhattujakaan tietääkseni tunne itse), mutta jäi se nimikkeen puute häiritsemään kun vaikuttaisi siltä että rajatieteen tai parapsykologian parissa suurinpiirtein kaikelle on aina joku nimike keksitty.
Miksei tietysti kehottomankin hengen kanssa yhteydessä oleminen olisi telepatiaa, mutta jotenkin... en tiedä.
Sittemmin tuli vielä mieleen kun vuosia sitten olin eräässä tapahtumassa jossa oli meedio mukana. Kyseinen tyyppi ei suinkaan puhututtanut henkiä suunsa kautta, vaan hän teki juuri niin että kertoi mitä henget sanoivat hänelle. Muistaakseni sanoi menevänsä "puolitranssiin".
Puolitranssitelepatiaa? xD - Anonyymi
Qadesha kirjoitti:
Oletan todellakin että uni oli pelkkä uni (kun en ketään murhattujakaan tietääkseni tunne itse), mutta jäi se nimikkeen puute häiritsemään kun vaikuttaisi siltä että rajatieteen tai parapsykologian parissa suurinpiirtein kaikelle on aina joku nimike keksitty.
Miksei tietysti kehottomankin hengen kanssa yhteydessä oleminen olisi telepatiaa, mutta jotenkin... en tiedä.
Sittemmin tuli vielä mieleen kun vuosia sitten olin eräässä tapahtumassa jossa oli meedio mukana. Kyseinen tyyppi ei suinkaan puhututtanut henkiä suunsa kautta, vaan hän teki juuri niin että kertoi mitä henget sanoivat hänelle. Muistaakseni sanoi menevänsä "puolitranssiin".
Puolitranssitelepatiaa? xDOlet varmoja, että saat totuudenmukaisia vastauksia "henkimaailmasta" ?
- Anonyymi
Avausviestissä esitettiin asia ja kysmys, että mikä ilmiö oli kyseessä... Kyseessä on seuraava asia:
- Painajaisuni / paha uni.
- Onko tämä uusi asia jollekkin vielä 2024?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593225Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472921Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242749Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541837- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991- 44839
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830