Viime yönä näin unta että olin tietoisuudessani yhteydessä murhattuun nuoreen naiseen. Ajatuksen tasolla kysyin häneltä voiko hän antaa informaatiota tapahtumista ja murhaajasta, mutta kävi ilmi että jostain syystä nainen uskoi kuolleensa luonnollisen kuoleman, tukehtuneensa jonkin sairauden vuoksi. Joka kerta kun henki vastasi jotain, kirjoitin vastauksen paperille.
Herättyäni mietiskelin sitä että minähän siis pidän hyvin vastenmielisenä "riivaus"-tyyppistä yhteyttä henkiin, eli että annetaan oma kehon hengen käyttöön. Sen vuoksi automaattikirjoitus ei kiinnosta minua. Mutta tuollainen missä ollaan vain mielen tasolla yhteydessä eli saadaan telepaattisesti tietoa toiselta olennolta voisi olla ihan ok. Mutta mikä on se nimike millaiseksi tuollaista yhteydenpitoa nimitetään? Onko sillä mitään erityistä nimeä? Unessa nimitin kirjoitteluani jostain syystä "intuitiiviseksi kirjoittamiseksi", mutta ei se näin hereillä kuulosta oikealta määritelmältä. "Intuitiivinen" liippaa liian läheltä arvailua ja mielikuvittelua.
Mikä nimike tälle sopisi?
5
482
Vastaukset
Joulu yönä ja sen lähellä olevina öinä on tuo ovi meidän ja edellä menneiden välillä auki. Kaikki eivät silloin muista tapaamiaan tuttuja. Mutta minulla on varma ja omakohtaisia kokemuksia siitä. Sillä olen sanut useana joulu yönä mieluisia vieraita.
Nyt tuli kylläkin elossa oleva henkenä uniini ja teki kysymyksiä, kysymysten perään. joihin vastasin. Vielä herätessäni tunsin hänen energiansa. Tämä henkilö on minulle erittäin rakas.Astraaliyhteys? :D kuulostaa sekin perin hörhöltä, mutta siis eikö kyse ole viimekädessä telepatiasta?
- Qadesha
Oletan todellakin että uni oli pelkkä uni (kun en ketään murhattujakaan tietääkseni tunne itse), mutta jäi se nimikkeen puute häiritsemään kun vaikuttaisi siltä että rajatieteen tai parapsykologian parissa suurinpiirtein kaikelle on aina joku nimike keksitty.
Miksei tietysti kehottomankin hengen kanssa yhteydessä oleminen olisi telepatiaa, mutta jotenkin... en tiedä.
Sittemmin tuli vielä mieleen kun vuosia sitten olin eräässä tapahtumassa jossa oli meedio mukana. Kyseinen tyyppi ei suinkaan puhututtanut henkiä suunsa kautta, vaan hän teki juuri niin että kertoi mitä henget sanoivat hänelle. Muistaakseni sanoi menevänsä "puolitranssiin".
Puolitranssitelepatiaa? xD - Anonyymi
Qadesha kirjoitti:
Oletan todellakin että uni oli pelkkä uni (kun en ketään murhattujakaan tietääkseni tunne itse), mutta jäi se nimikkeen puute häiritsemään kun vaikuttaisi siltä että rajatieteen tai parapsykologian parissa suurinpiirtein kaikelle on aina joku nimike keksitty.
Miksei tietysti kehottomankin hengen kanssa yhteydessä oleminen olisi telepatiaa, mutta jotenkin... en tiedä.
Sittemmin tuli vielä mieleen kun vuosia sitten olin eräässä tapahtumassa jossa oli meedio mukana. Kyseinen tyyppi ei suinkaan puhututtanut henkiä suunsa kautta, vaan hän teki juuri niin että kertoi mitä henget sanoivat hänelle. Muistaakseni sanoi menevänsä "puolitranssiin".
Puolitranssitelepatiaa? xDOlet varmoja, että saat totuudenmukaisia vastauksia "henkimaailmasta" ?
- Anonyymi
Avausviestissä esitettiin asia ja kysmys, että mikä ilmiö oli kyseessä... Kyseessä on seuraava asia:
- Painajaisuni / paha uni.
- Onko tämä uusi asia jollekkin vielä 2024?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv243829Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?352489- 612399
Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k362217- 1412195
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.512188- 341755
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi281731- 341723
- 1291470