Mikä nimike tälle sopisi?

Qadesha

Viime yönä näin unta että olin tietoisuudessani yhteydessä murhattuun nuoreen naiseen. Ajatuksen tasolla kysyin häneltä voiko hän antaa informaatiota tapahtumista ja murhaajasta, mutta kävi ilmi että jostain syystä nainen uskoi kuolleensa luonnollisen kuoleman, tukehtuneensa jonkin sairauden vuoksi. Joka kerta kun henki vastasi jotain, kirjoitin vastauksen paperille.

Herättyäni mietiskelin sitä että minähän siis pidän hyvin vastenmielisenä "riivaus"-tyyppistä yhteyttä henkiin, eli että annetaan oma kehon hengen käyttöön. Sen vuoksi automaattikirjoitus ei kiinnosta minua. Mutta tuollainen missä ollaan vain mielen tasolla yhteydessä eli saadaan telepaattisesti tietoa toiselta olennolta voisi olla ihan ok. Mutta mikä on se nimike millaiseksi tuollaista yhteydenpitoa nimitetään? Onko sillä mitään erityistä nimeä? Unessa nimitin kirjoitteluani jostain syystä "intuitiiviseksi kirjoittamiseksi", mutta ei se näin hereillä kuulosta oikealta määritelmältä. "Intuitiivinen" liippaa liian läheltä arvailua ja mielikuvittelua.

5

575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joulu yönä ja sen lähellä olevina öinä on tuo ovi meidän ja edellä menneiden välillä auki. Kaikki eivät silloin muista tapaamiaan tuttuja. Mutta minulla on varma ja omakohtaisia kokemuksia siitä. Sillä olen sanut useana joulu yönä mieluisia vieraita.
      Nyt tuli kylläkin elossa oleva henkenä uniini ja teki kysymyksiä, kysymysten perään. joihin vastasin. Vielä herätessäni tunsin hänen energiansa. Tämä henkilö on minulle erittäin rakas.

• Astraaliyhteys? :D kuulostaa sekin perin hörhöltä, mutta siis eikö kyse ole viimekädessä telepatiasta?

• Qadesha

Oletan todellakin että uni oli pelkkä uni (kun en ketään murhattujakaan tietääkseni tunne itse), mutta jäi se nimikkeen puute häiritsemään kun vaikuttaisi siltä että rajatieteen tai parapsykologian parissa suurinpiirtein kaikelle on aina joku nimike keksitty.

Miksei tietysti kehottomankin hengen kanssa yhteydessä oleminen olisi telepatiaa, mutta jotenkin... en tiedä.

Sittemmin tuli vielä mieleen kun vuosia sitten olin eräässä tapahtumassa jossa oli meedio mukana. Kyseinen tyyppi ei suinkaan puhututtanut henkiä suunsa kautta, vaan hän teki juuri niin että kertoi mitä henget sanoivat hänelle. Muistaakseni sanoi menevänsä "puolitranssiin".

Puolitranssitelepatiaa? xD

• Anonyymi
        Qadesha kirjoitti:

Oletan todellakin että uni oli pelkkä uni (kun en ketään murhattujakaan tietääkseni tunne itse), mutta jäi se nimikkeen puute häiritsemään kun vaikuttaisi siltä että rajatieteen tai parapsykologian parissa suurinpiirtein kaikelle on aina joku nimike keksitty.

Miksei tietysti kehottomankin hengen kanssa yhteydessä oleminen olisi telepatiaa, mutta jotenkin... en tiedä.

Sittemmin tuli vielä mieleen kun vuosia sitten olin eräässä tapahtumassa jossa oli meedio mukana. Kyseinen tyyppi ei suinkaan puhututtanut henkiä suunsa kautta, vaan hän teki juuri niin että kertoi mitä henget sanoivat hänelle. Muistaakseni sanoi menevänsä "puolitranssiin".

Puolitranssitelepatiaa? xD

Olet varmoja, että saat totuudenmukaisia vastauksia "henkimaailmasta" ?

• Anonyymi

Avausviestissä esitettiin asia ja kysmys, että mikä ilmiö oli kyseessä... Kyseessä on seuraava asia:

- Painajaisuni / paha uni.
      - Onko tämä uusi asia jollekkin vielä 2024?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      146
      1970
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      302
      1165
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      981
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      888
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      829
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      53
      799
    7. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      756
    8. 71
      754
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      709
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      701
    Aihe