pukeutuminen

Frakki &Laahus

Kuinka pukeutunut nainen vetää miesten huomion lavatansseissa. Mikä tyyli on paras. Entäpä miehen pukeutuminen. Tekevätkö vaatteet miehen ? Missä hyvin pukeutunutta tanssikansaa ?

30

1603

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaareva jousto

Yritystä ainakin näyttää olevan.

Vaatteet luovat olosuhteet tanssille, huomiohakuiset ja itsetuntemus asiaossa olevat etsii ja vaihtaa tyyliä. Nähdäkseni on selvää että, kun sulkee silmät näkee paremmin kun luopuu kuuntelemisesta kuulee totuuden.

Siis huomiota ei tarvitse herättää sillä se herää itsestään mutta pukeutumista kannatan oman liikkumisen ja harrastetason ja viihtymisen vuoksi mutta vaihtamalla jatkuvasti tulee se kuva että pakka on sekaisin.

Liikkuvan joustava,hillityn classinen,puhtaan ponnekas,vakaasti vahvistava,selkeän piristävä,persoonan puhdistava,tavoitteita tukeva. (siinä muutama kuvas onnistujalle)

liikkumista rajoittava,rohkean viettelevä, haiseva nihkeä,parfyymi utuinen,räiskyvän riuhtova,ainaisesti muuttuva,"hetkeä korostava,tunteita tyrkyttävä, pyrkyrin poikkeava, ym ym (tässäpä luotaan työntävät esimerkit)

Vaatteet ei tee tanssivaa miestä eikä naista mutta harkinta ja arvionti kyky voi viedä hyvänkin tanssijan "metsään". Hyvin pukeutuneita tanssijoita on Suomen tanssilavoilla.

• tantantanssimaankin

osaamalla tanssia, ja olemalla aito oma itsensä, ilman mitään esittämistä, pukeutumalla sopuisasti, käyttämällä oikeita värejä ja vartalon muotoon sopivia vaatteita, eli jos on jossakin kohdassa vähän liikaa kerääntynyttä, niin mielummin kannattaa peittää se kun korostaa tai paljastaa sitä.

• Seuraneitisex

- Hakuja ei tule sen enempää oli päällä sitä tai tätä ! Nähty on ....
      Mies joka osaa h y m y i l l ä tullaan haetuksi. Ulkokuori ei kerro mitä on sisältä ;)

• Farkkumies P.S

Lavtansseissa pukeutuminen tärkeä asia. Hyvällä maulla ja käytännöllisesti pukeutuvat huomataan positiivisesti ja hakijoita riittää. Itse pukeudun mielestäni nuorekkaasti. Farkut ja piristävää paitaa päälle. Hyvin pukeutuneita varmaan kaikilla tanssipaikoilla. Toki tyylittömiä tanttojakin tarpeettomasti liikkeellä ja humalassakin vielä. Hyvännäköisiä ja hyvin pukeutuneita naisia näkee vaikkapa Latiksessa Lapualla. Tiukkaa farkkua ja piukkaa peppua. Voi voi.

• Muu muoti
        Farkkumies P.S kirjoitti:

Lavtansseissa pukeutuminen tärkeä asia. Hyvällä maulla ja käytännöllisesti pukeutuvat huomataan positiivisesti ja hakijoita riittää. Itse pukeudun mielestäni nuorekkaasti. Farkut ja piristävää paitaa päälle. Hyvin pukeutuneita varmaan kaikilla tanssipaikoilla. Toki tyylittömiä tanttojakin tarpeettomasti liikkeellä ja humalassakin vielä. Hyvännäköisiä ja hyvin pukeutuneita naisia näkee vaikkapa Latiksessa Lapualla. Tiukkaa farkkua ja piukkaa peppua. Voi voi.

- Tanssia ! jos ne kiristää pepuista ja reisistä -ilmaa ja tuuletusta sitä pitää saada alavartaloonkin.

p.s Miesten mustat housut ja kauluspaita sekä seeprat jalassa on makeeta parketillakin ;) Miehillä !

• latis
        Muu muoti kirjoitti:

- Tanssia ! jos ne kiristää pepuista ja reisistä -ilmaa ja tuuletusta sitä pitää saada alavartaloonkin.

p.s Miesten mustat housut ja kauluspaita sekä seeprat jalassa on makeeta parketillakin ;) Miehillä !

eivät kyllä kivalta tansseissa näytä vaikka niitäkin paljon näkee. Naisille hame tai suorat housut ja joku kiva yläosa.

• persoonat esiin
        latis kirjoitti:

eivät kyllä kivalta tansseissa näytä vaikka niitäkin paljon näkee. Naisille hame tai suorat housut ja joku kiva yläosa.

kannatan omaa persoonallista pukeutumistyyliä kunhan jättää tuulipukuasut kotiin. Olen itse iloisesti yllättynyt jos joku uskaltaa käyttää vähän väriäkin, ettei kaikki ole harmaata ja mustaa tai beigeä. Koskee molempia, miehiä ja naisia. Pukutakit paidan päällä on tanssiessa mielestänii liikaa. voidaan arvioida että ei sellainen joka on pukutakkiin pukeutunut tanssi ollenkaan nopeita tai kädenalitansseja samoin kun naiset joilla on käsilaukku mukana tanssiessa.

• Farkut ykköset
        latis kirjoitti:

Farkut miehen mieleen. Naisen kurvit näkyvät ja hoikka kurvikas nainen melkein poikkeuksetta myös hyvä tanssija. Latosaaressa on hyvät näkymät niin olen huomannut.

• Maun mukaan
        Farkut ykköset kirjoitti:

Farkut miehen mieleen. Naisen kurvit näkyvät ja hoikka kurvikas nainen melkein poikkeuksetta myös hyvä tanssija. Latosaaressa on hyvät näkymät niin olen huomannut.

Tanssipaikka on tanssimista varten ja kuvitelma itsensä tyrkyttämisestä "Farkuilla" on yliammuttu ja ei todella ole naiselle oikea vaatetus eikä miehellekkään tanssivarusteeksi.

Yleensä farkut on muutamalla naisella ja sitten piikkikorot ja juovuksissa. Kurvit pursuaa sitten kauluksen päältä. Mielikuvitus ei vastaa todellisuutta.

Liikkuvuus ja liikkunnalliset varusteet on nautittavia.

• Makuasia
        Muu muoti kirjoitti:

"Farkuilla Ei oo kiva Muu muoti 25.12.2009 15:20 - Tanssia ! jos ne kiristää pepuista ja reisistä -ilmaa ja tuuletusta sitä pitää saada alavartaloonkin.."

- ilmeisesti et ole löytänyt vielä strech-farkkuja. Ne istuvat hyvin, mutta eivät kiristä. Kannattaa huomioida, että pesussa ei pidä käyttää huuhteluainetta, koska se saa lycran menettämään jousto-ominaisuutensa.

• Farkuton
        Farkut ykköset kirjoitti:

sen verran, että ei kannata laittaa farkkuja tansseihin. Kun molemmilla on farkut, niin tihkaiseepa ikävästi kun reidet kohtaavat!

• Matti@@@

Vartaloa katson vaan,vaatteet puhtaat asialliset hajuttomat.
      Tupakanhaju karkottaa ainakin minun pois hakijajoukosta.
      Samoin kaljan ja viinan haju.
      Sporttinen hyväliikeinen nainen.

• Tilanteen mukaan

Huomiotakin on monenlaista. Tanssin kannalta eniten positiivista huomiota herättää sellainen pukeutuminen, joka soveltuu hyin tanssimiseen. Jos haluat päästä tanssimaan, niin laita hyvät tanssikengät jalkaan ja pukeudu mieluummin sporttisesti kuin arvokkaasti tai seksikkäästi. Jos taas haluat herättää huomiota vastakkaisessa sukupuolessa muuten kuin tanssi mielessäsi, niin voit pukeutua kuin menisit yökerhoon. Silloin kyllä leimaudut heti metsästysreissulla olevaksi, mikä rajaa hakijatkin melko hyvin samoissa aikeissa oleviin. Kätevää, jos se on tarkoituksesi.

• meillä jokaisella

"Jos taas haluat herättää huomiota vastakkaisessa sukupuolessa muuten kuin tanssi mielessäsi, niin voit pukeutua kuin menisit yökerhoon. Silloin kyllä leimaudut heti metsästysreissulla olevaksi, mikä rajaa hakijatkin melko hyvin samoissa aikeissa oleviin. Kätevää, jos se on tarkoituksesi."

Täysin eri mieltä. Monet aktiivitanssinharrastajat pukeutuvat ihan tyylikkäästi. Ei se pukeutuminen heitä leimaa, tutuksi tulevan porukan silmissä. Jos jonkun mielestä leimaa ..., no ainakaan minä en niin välittäisi hänen kanssaan tanssiakaan. On ihan roskaa, että että tyylikkäämmin pukeutuvaa hakisivat vain "samoissa aikeissa olevat". Totuus tietysti muutenkin on, etteivät kaikki tyylikkäästi pukeutuneet ole "samoissa aikeissa". Muussa tapauksessa Itsenäisyyspäivän vastaanotolla olisi kovin yksituumaista väkeä. Mitä olen ympärilleni katsellut, kauniisti pukeutuva nainen pääsee tanssimaan paremmin kuin muuten samanlaisilla avuilla varustetut kilpasiskonsa.

" ... pukeutumalla sopuisasti, käyttämällä oikeita värejä ja vartalon muotoon sopivia vaatteita"

Tätäkään en ymmärrä. Mitä on "sopuisa pukeutuminen"? Entä epäsopuisa? Kuka on määrännyt "oikeat" värit. Vartalon muotoon sopiva vaate on vähän helpompi mieltää, mutta historiasta tiedämme, että käsitys vartaloon sopivasta on vaihdellut suuresti aikakausittain.

Miksi kaikkien pitäisi olla harmaavarpusia? Pohjois-Koreassa on hyvinkin yhteneväinen pukeutumiskoodi, mutta kannattaako sieltä ottaa mallia, tässä tai muissakaan asioissa? Useimmissa maailman maissa värien käyttö on aika rentoa, miksei voisi olla meilläkin?

Vastauksena aloittajalle: Soluttautumalla massaan herätät ehkä myönteistä huomiota tuttua ja turvallista hakevissa, konservatiisissa ihmisissä. Poikkeamalla koodistosta saat luultavammin ystäviä heistä, jotka pitävät omaperäisistä, persoonallisista ihmisistä.

• Kommenttia
        meillä jokaisella kirjoitti:

"Jos taas haluat herättää huomiota vastakkaisessa sukupuolessa muuten kuin tanssi mielessäsi, niin voit pukeutua kuin menisit yökerhoon. Silloin kyllä leimaudut heti metsästysreissulla olevaksi, mikä rajaa hakijatkin melko hyvin samoissa aikeissa oleviin. Kätevää, jos se on tarkoituksesi."

Täysin eri mieltä. Monet aktiivitanssinharrastajat pukeutuvat ihan tyylikkäästi. Ei se pukeutuminen heitä leimaa, tutuksi tulevan porukan silmissä. Jos jonkun mielestä leimaa ..., no ainakaan minä en niin välittäisi hänen kanssaan tanssiakaan. On ihan roskaa, että että tyylikkäämmin pukeutuvaa hakisivat vain "samoissa aikeissa olevat". Totuus tietysti muutenkin on, etteivät kaikki tyylikkäästi pukeutuneet ole "samoissa aikeissa". Muussa tapauksessa Itsenäisyyspäivän vastaanotolla olisi kovin yksituumaista väkeä. Mitä olen ympärilleni katsellut, kauniisti pukeutuva nainen pääsee tanssimaan paremmin kuin muuten samanlaisilla avuilla varustetut kilpasiskonsa.

" ... pukeutumalla sopuisasti, käyttämällä oikeita värejä ja vartalon muotoon sopivia vaatteita"

Tätäkään en ymmärrä. Mitä on "sopuisa pukeutuminen"? Entä epäsopuisa? Kuka on määrännyt "oikeat" värit. Vartalon muotoon sopiva vaate on vähän helpompi mieltää, mutta historiasta tiedämme, että käsitys vartaloon sopivasta on vaihdellut suuresti aikakausittain.

Miksi kaikkien pitäisi olla harmaavarpusia? Pohjois-Koreassa on hyvinkin yhteneväinen pukeutumiskoodi, mutta kannattaako sieltä ottaa mallia, tässä tai muissakaan asioissa? Useimmissa maailman maissa värien käyttö on aika rentoa, miksei voisi olla meilläkin?

Vastauksena aloittajalle: Soluttautumalla massaan herätät ehkä myönteistä huomiota tuttua ja turvallista hakevissa, konservatiisissa ihmisissä. Poikkeamalla koodistosta saat luultavammin ystäviä heistä, jotka pitävät omaperäisistä, persoonallisista ihmisistä.

Yökerhopukeutumisella ei ehkä tarkoitettu tyylikästä pukeutumista. Minä ainakin ajattelen yökerhobilettäjät (ainakin naiset) lähinnä paljastavasti pukeutuvina.

• tanssikengät jalkaan
        Kommenttia kirjoitti:

Yökerhopukeutumisella ei ehkä tarkoitettu tyylikästä pukeutumista. Minä ainakin ajattelen yökerhobilettäjät (ainakin naiset) lähinnä paljastavasti pukeutuvina.

itse tykkään pukeutua kauniisti kun lähden tanssimaan, eli yleensä vartalon myötäinen tunika ja mustat housut, ehkä joku koru kaulaan.En ole mikään hameihminen ja jos joku ajattelee, ettei pukeutumiseni sovi lavalle, niin mitä siitä.Kyl joskus on mukava pukeutua muuhunkin kuin farkkuihin, joissa norm. olen, siis kotosalla.Enkä todellakaan lähde miehiä metsästämään, ainoastaan tanssimaan ja jos siinä samalla tutustuu mukavaan mieheen, niin mikäpä siinä, sinkku kun olen:))

• Joskus vain sukissa
        tanssikengät jalkaan kirjoitti:

itse tykkään pukeutua kauniisti kun lähden tanssimaan, eli yleensä vartalon myötäinen tunika ja mustat housut, ehkä joku koru kaulaan.En ole mikään hameihminen ja jos joku ajattelee, ettei pukeutumiseni sovi lavalle, niin mitä siitä.Kyl joskus on mukava pukeutua muuhunkin kuin farkkuihin, joissa norm. olen, siis kotosalla.Enkä todellakaan lähde miehiä metsästämään, ainoastaan tanssimaan ja jos siinä samalla tutustuu mukavaan mieheen, niin mikäpä siinä, sinkku kun olen:))

Miksi sinkkunainen käyttää farkkuja kotonaan? Minä olen kotona pelkissä pikkupöksyissä.

• Kuntopolullemars
        Joskus vain sukissa kirjoitti:

Miksi sinkkunainen käyttää farkkuja kotonaan? Minä olen kotona pelkissä pikkupöksyissä.

Kroppa varmaan ratkaisee?

Jos on tyytyväinen omaan kehoonsa,(peba niinsanotusti timmissä kunnossa) ja viriili muutenkin, ketää nähdä itsensä peilistä pikkupökissä.

Mutta jos on kertynyt pikkuisen laardia reisiin ja muuallekkin, niin silloin katse kestää oman kropan ehkä helpommin kotioloissa farkkuihin verhoutuneena, farkuthan peittää mohkurat?

• Housuton mies
        Kuntopolullemars kirjoitti:

Jos on tyytyväinen omaan kehoonsa,(peba niinsanotusti timmissä kunnossa) ja viriili muutenkin, ketää nähdä itsensä peilistä pikkupökissä.

Mutta jos on kertynyt pikkuisen laardia reisiin ja muuallekkin, niin silloin katse kestää oman kropan ehkä helpommin kotioloissa farkkuihin verhoutuneena, farkuthan peittää mohkurat?

Tai jospa sinkkunaisen kämpässä on liian viileää ilman housuja oleiluun.

• tanssikengät jalkaan
        Housuton mies kirjoitti:

Tai jospa sinkkunaisen kämpässä on liian viileää ilman housuja oleiluun.

siksi farkut:)))

• aikansa kutakin
        Kuntopolullemars kirjoitti:

Farkut tosiaan peittää mohkurat! Suurimmalla osalla, jopa ikänaisella on tiukkis,strech, jousto ,kuvio,kumpuvaalennetut, ym revittyjä farkkuja koska halutaan näyttää "tyttösiltä" siis paljon ikäänsä nuoremmilta ja täten myös tyrkyttävältä lähinnä suhteessa ikään.

Nuorelle se sopii varsinkin kuin on kaksi asiaa kunnossa kroppa ja farkut kokoistuvat . siis vyötärölle housun kaulus . Nuorekkuus kuuluu nuorille ja nuoren mielisyys ja ikäänsopiva rentous näkyy tosiaan vaatteissa.

• 30+ mies
        aikansa kutakin kirjoitti:

Farkut tosiaan peittää mohkurat! Suurimmalla osalla, jopa ikänaisella on tiukkis,strech, jousto ,kuvio,kumpuvaalennetut, ym revittyjä farkkuja koska halutaan näyttää "tyttösiltä" siis paljon ikäänsä nuoremmilta ja täten myös tyrkyttävältä lähinnä suhteessa ikään.

Nuorelle se sopii varsinkin kuin on kaksi asiaa kunnossa kroppa ja farkut kokoistuvat . siis vyötärölle housun kaulus . Nuorekkuus kuuluu nuorille ja nuoren mielisyys ja ikäänsopiva rentous näkyy tosiaan vaatteissa.

Ei mua haittaa, vaikka vähän iäkkäämpikin nainen tuo rohkeasti esiin tiukan farkkupeppunsa. Siis jos hänellä tosiaan on semmoinen timmi takamus. Mielelläni katselen muutenkin naisellisia muotoja, kuuluipa ne minkä ikäiselle tahansa.

• Mies vuodelta 66
        30+ mies kirjoitti:

Ei mua haittaa, vaikka vähän iäkkäämpikin nainen tuo rohkeasti esiin tiukan farkkupeppunsa. Siis jos hänellä tosiaan on semmoinen timmi takamus. Mielelläni katselen muutenkin naisellisia muotoja, kuuluipa ne minkä ikäiselle tahansa.

Edellisen kanssa samaa mieltä. Hyvänmuotoista peppua ei pidä naisen hävetä ja peittää löysään retonkiin. Pukeutua voi nuorekkaasti, vaikka vuosia jo kertynyt. Tanssissa ikä on vain numeroita, jos kuntoa riittää. Tiukka farkkupeppu on miehille kiinostava juttu. Latosaaressa vakikävijöinä monia linjakkaita naisia jotka pitäneet huolta muodoistaan. Meillä miehillä kunnonkohennuksen ja painonpudotuksen tarvetta paljon. Ulkomuoto ei toki ainoa tärkeä asia, mutta kertoo paljon elämäntavoista ja itsekurista.

• jöps

Makuja on varmaan yhtä monta kuin tanssijaakin. Minä arvostaisin naisella kaunista ja ehkä jopa seksikästä mekkoa. Ei kuitenkaan liian lyhyttä, eikä muutenkaan pöksyjä liian helposti paljastavaa. Kaikkea on tullut nähdyksi, mutta en mielelläni hae tanssimaan naista, joka näyttää jo asullaan "myyvän" itseään!

Asu myös kertoo jotain kantajastaan. On helppo päätellä jo vaatteista, kuka nainen tanssii mielellään eikä pelkää hiostumistakaan. Myös kenkiin kannattaisi kiinnittää huomiota. Tuskin monetkaan osaavat tanssijat hakevat tanssimaan naista, jolla näyttää olevan luistamattomat kengät tai ehkä jopa saappaat!

Tämän kenkä-asiaan voidaan tietysti olla montaakin mieltä, enkä tarkoitakaan, että kenkien aina pitäisi luistaa. Tässä nyt kommentoitiin vain naisen ulkoista olemusta. Tanssin itsekin mieluiten tanssilenkkareilla.

Suosin itse aina suoria housuja ja urheilupaitaa, farkkuja en laita tansseihin milloinkaan. Yleisesti ottaen tanssipaikoilla on siististi pukeutunutta väkeä. Kesäisin toivoisin naisten pukeutuvan enemmän kauniisiin mekkoihin, nuo tuntuvat olevan pois muodista...

• Eikö kuitenkin ole hyvä, että joka sorttia löytyy? Kuten viestiketjusta voi lukea, makuja on yhtä monia kuin miehiä/ naisiakin! Jos tanssii ainoastaan perinteisiä sylitansseja ja niistäkin rauhallisempia tahteja, voi käsilaukku/ pikkutakki miehellä olla ok. Mutta itse vauhdikkaampienkin lajien ystävänä haluan ehdottomasti pukeutua joustaviin vaatteisiin, enemmän vartalonmyötäisiin, ei liian pitkiin hameisiin.

Meille naisille vaihtelun löytäminen pukeutumisessa on helpompaa. Valinnan varaa on yksinkertaisesti enemmän. Miesten valikoima on suppeampaa, niin värien, kuin mallienkin suhteen.

Mielestäni vaihtelu virkistää pukeutumisessakin! Sitäpaitsi näinkin liikunnallisessa lajissa on suorastaan pakko olla paljon vaihtovaatetta, sillä hikoilu ja jatkuva pesu kuluttavat vaatteet nopeammin.

• elikkä veska
        Elämänjano kirjoitti:

Eikö kuitenkin ole hyvä, että joka sorttia löytyy? Kuten viestiketjusta voi lukea, makuja on yhtä monia kuin miehiä/ naisiakin! Jos tanssii ainoastaan perinteisiä sylitansseja ja niistäkin rauhallisempia tahteja, voi käsilaukku/ pikkutakki miehellä olla ok. Mutta itse vauhdikkaampienkin lajien ystävänä haluan ehdottomasti pukeutua joustaviin vaatteisiin, enemmän vartalonmyötäisiin, ei liian pitkiin hameisiin.

Meille naisille vaihtelun löytäminen pukeutumisessa on helpompaa. Valinnan varaa on yksinkertaisesti enemmän. Miesten valikoima on suppeampaa, niin värien, kuin mallienkin suhteen.

Mielestäni vaihtelu virkistää pukeutumisessakin! Sitäpaitsi näinkin liikunnallisessa lajissa on suorastaan pakko olla paljon vaihtovaatetta, sillä hikoilu ja jatkuva pesu kuluttavat vaatteet nopeammin.

ei kyllä kuulu miehen varusteisiin,,,vaikka tanssisikin pelkkiä rauhallisia syli tansseja.

• Alas katsoja

Kauneinta on katsella, kun naisella on hame ja säihkyvät sääret.

• Mies 1964

"Farkut miehen mieleen. Naisen kurvit näkyvät ja hoikka kurvikas nainen melkein poikkeuksetta myös hyvä tanssija. Latosaaressa on hyvät näkymät niin olen huomannut"
        Nimimerkin Farkut ykköset kanssa samaaa mieltä. Hyvät on näkymät. On siellä sinkkua ja varattua, monenlaista. Farkuista näkee naisen muodot. Miehelle se tärkeää.

• Hame kiinnostavampi
        Mies 1964 kirjoitti:

"Farkut miehen mieleen. Naisen kurvit näkyvät ja hoikka kurvikas nainen melkein poikkeuksetta myös hyvä tanssija. Latosaaressa on hyvät näkymät niin olen huomannut"
        Nimimerkin Farkut ykköset kanssa samaaa mieltä. Hyvät on näkymät. On siellä sinkkua ja varattua, monenlaista. Farkuista näkee naisen muodot. Miehelle se tärkeää.

Farkuthan on todella peittävä vaate. Eihän niissä erota hyvin muuta kuin perskannikat. Hameen käyttäjältä näkee takamuksen figuurin ihan riittävän hyvin ja plussana säärien kauniit kaaret erottuvat. Hame herättelee mielikuvitustakin paljon paremmin kuin pitkät housut. Oletuksena tietenkin, että hame on sopivan lyhyt. Vielä kun naisella on hameen kanssa tiukka yläosa, niin kyllä siinä kurveja kelpaa katsella.

• Alas katsoja

Eilisissä tansseissa bongasin yhdet todella upeat sääret. Vieläkin mieltä lämmittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      29
      5504
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4104
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3217
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      51
      2860
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      287
      1362
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1318
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1219
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1149
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      397
      1126
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      217
      1126
    Aihe