Joulua vintoosapellet!

Näppiritsa

Joulun kunniaksi en tympääntynyt Linuxiin, vaan jatkuvaan narinaan Windows 7:n hyvyydestä, paremmuudesta, kaikkivoipaisuudesta ynnä muusta, jota tulee ulos vain liikaa piristysjuomia nauttineen aivotoiminnasta.

Niinpä tein imagen Linuxista ja survoin tilalle 7:n. Yllätys yllätys, käyttöjärjestelmähän toimi. Jopa melko tasan kuusi tuntia. Siis, kuten olettaa saattaa suhteellisen hyvin.

Huolestuneena suuresta muistinkäytöstä lisäsin ohjelmia toimimaan kuin pökköä saunan uuniin. Alkoi tapahtua kaikkea pientä mukavaa, joka palautti mieleen nostalgiset ajatukset mainosmiesten kikoista sekä niihin sortuneista aivopesun saaneista.

Windowsia voi rakastaa, ainakin vintoosan aikaan saaneet rakastavat sitä. Tuohan se mainetta, jota voi yrittää korjailla uutukaisilla tuotteilla.

Jouluaaton voi viettää toisinkin, minulla kuitenkin oli hauskaa palauttaessani Linuxia takaisin. Tuskinpa enää vietän jouluaattoa vintoosan kanssa. Olipa se mitä tahansa numeroa tai tyyppiä edustava. Joskus vuosia erilaisia koneita rempanneena uskallan tämän luvata.

Sotaan tämä teksti tuli pienellä kalibeerilla. Tykistöä ei kannata ottaa pikkupoikien leikkiin. Nauttikaa joulusta ja tehkää vaikka viruksia itsellenne. Opitte ehkä jotain!

4

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nirk

      sulle, mutta oletko koskaan harkinnut naisen hankkimista? Tuollainen käyttöjärjestelmä elämänkumppanina on niin pirun epäluotettava, kaatuilee sinne-tänne...Noo, eipä tässä muuta, kuin mukavaa Joulun jatkoa sulle!

      • No nainen on mutta pesää ei ole saatu kahteen päivään joten alkaa jo vituttamaan!! Huomenna kysyn kyllä että mitä se meinaa kun pihtaa prkl!! hormoonit ryntäilee äijällä sataa ja turvonnut punainen kilkuttaa housuissa. En kaljahuuruissa viitsi kun tiedän ettei tykkää yhtään kaljanhajuisesta äijästä mutta selvinpäitten otan asian välittömästi puheeksi ja selvitän mikä mättää!! Ehkä se on juuri tämä mun joulupöhnä mikä tökkii, tökkii mutta väärään kohtaan.

        Tällaista voi siis olla myös linuxistin elämä, Penteillä ei edes ole muijaa jolta kysyä vaan rasvainen käsi joka ymmärtää. Kumpi on sitten helpompaa tai säätämistä? Kumpi tyydyttää enemmän?


      • heh heh.
        exergy kirjoitti:

        No nainen on mutta pesää ei ole saatu kahteen päivään joten alkaa jo vituttamaan!! Huomenna kysyn kyllä että mitä se meinaa kun pihtaa prkl!! hormoonit ryntäilee äijällä sataa ja turvonnut punainen kilkuttaa housuissa. En kaljahuuruissa viitsi kun tiedän ettei tykkää yhtään kaljanhajuisesta äijästä mutta selvinpäitten otan asian välittömästi puheeksi ja selvitän mikä mättää!! Ehkä se on juuri tämä mun joulupöhnä mikä tökkii, tökkii mutta väärään kohtaan.

        Tällaista voi siis olla myös linuxistin elämä, Penteillä ei edes ole muijaa jolta kysyä vaan rasvainen käsi joka ymmärtää. Kumpi on sitten helpompaa tai säätämistä? Kumpi tyydyttää enemmän?

        kunhan muijalles tulee menkka-aika, sillon sitä alkaa panettaa mutta silloin ei voi kun paikat sotkeentuu.. Eikä veristä tuheroa oikein tee mieli nuoleskellakaan jos muijas sattuu pitämään siitä että sen tussua nuollaan. :D


      • exergy kirjoitti:

        No nainen on mutta pesää ei ole saatu kahteen päivään joten alkaa jo vituttamaan!! Huomenna kysyn kyllä että mitä se meinaa kun pihtaa prkl!! hormoonit ryntäilee äijällä sataa ja turvonnut punainen kilkuttaa housuissa. En kaljahuuruissa viitsi kun tiedän ettei tykkää yhtään kaljanhajuisesta äijästä mutta selvinpäitten otan asian välittömästi puheeksi ja selvitän mikä mättää!! Ehkä se on juuri tämä mun joulupöhnä mikä tökkii, tökkii mutta väärään kohtaan.

        Tällaista voi siis olla myös linuxistin elämä, Penteillä ei edes ole muijaa jolta kysyä vaan rasvainen käsi joka ymmärtää. Kumpi on sitten helpompaa tai säätämistä? Kumpi tyydyttää enemmän?

        maksaan jo käy!"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe